Krug Bedrock XT2 Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 | Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 | Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 | Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 | Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 | Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 | Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 | Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 | Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 | Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 | Zdroj: Krug

Krug Bedrock XT2 Zdroj: Krug
Krug Bedrock XT2 Zdroj: Krug
Krug Bedrock XT2 Zdroj: Krug
Krug Bedrock XT2 Zdroj: Krug
10
Fotogalerie

Nový luxusní hotel na kolech projede snad všude. Krug Bedrock XT2 je sedmimetrový obytňák na Fordu F-550

Cestovat úplnou pustinou a drsným terénem, ale v naprostém pohodlí? Jde to, pokud nemáte hluboko do kapsy.

Schválně se podívejte na snímky interiéru – každý musí uznat, že jde o velmi útulné prostředí plné světla a účelných doplňků pro naprosté pohodlí. Dostatečně velká kuchyně i s digestoří, praktické schránky, dvoulůžko o rozměrech dva na dva metry, dvě televize, naftové nezávislé topení, příprava na připojení k satelitnímu internetu Starlink… Prostě vše pro důstojné bydlení.

Na palubě se nachází také toaleta a sprcha, které společně s kuchyňským dřezem čerpají vodu z nádrže o objemu 447 litrů. Částečnou energetickou nezávislost pak jistí solární elektrárna s výkonem 1450 W a baterie o kapacitě 23 kWh.

Takto hezké bydlení o délce 6,68 metru něco váží, takže technika nesmí být podměrečná. Model Bedrock XT2 od společnosti Krug stojí na podvozku Fordu F-550, ale ne ledajakém. Prošel úpravou od specialistů Arctic Trucks, jimž se podařilo zachovat téměř sériovou geometrii podvozku kvůli nízkému těžišti. Přidali také třetí nápravu i s kotoučovými brzdami, která prý snižuje tlak na povrch o čtvrtinu.

Odpružení je řešeno vzduchovými měchy. Vůz jezdí na 20palcových kolech s 43palcovými terénními pneumatikami. Ty je možné nafukovat poloautomaticky nebo centrálně kvůli průjezdu náročným terénem, v němž přijdou k užitku také samosvorné diferenciály. Ceny startují na 690 tisících dolarech, tedy necelých šestnácti milionech korun.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud