Nový Lotus Esprit v roce 2006

Nový Lotus Esprit v roce 2006

Nástupce Lotusu Esprit bude dle Auto Motor und Sportu uveden na ženevském autosalonu v roce 2006. Starší zvěsti přitom říkaly, že Esprit už žádného nástupce stejného jména mít nebude; poslední kus současné generace sjel z výrobní linky v únoru.

S novým Espritem s hmotností okolo 1300 kg si lehce poradí silný osmiválec, který bude burácet pod kapotou silou 450 koní (330 kW). Auto Motor und Sport ale nezveřejnil bližší parametry. (Poslední generaci Espritu poháněl osmiválec o objemu 3.5 l.)

Lotus věří, že se mu podaří prodat ročně 1 500 kusů; nový Esprit bude zaměřen na stejnou klientelu, která kupuje Porsche 911, Ferrari 360 Modenu či Lamborghini Gallardo. Cena by se měla pohybovat okolo 120 tisíc eur. Kromě nového Espritu plánuje Lotus ještě dalšího sporťáka, jehož cena by měla být podstatně nižší: okolo 80 tisíc eur.

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků