Těžký a drahý.. O hovně.
Jen 420 Nm s tou V6 3.5l a 298 kW? Nemelo tam bejt spis 520 Nm? To je na 3.5 nejak malo ne?
Možná to konstruktéři tak nastavili schválně, aby když je to agregát v posledním pravověrném Lotusu, tak aby motor vydržel na věky
Snad je v ceně i odtahovka, spolehlivost Lotusů je vyhlášená a snad i nedostižná, je to taková Dáča GT
Ale ne... To je jen další omílané klišé. To, co vydrží Exige, nebo Evora v ostrém provozu zvládne jen velmi málo aut. Soustředil bych se na fakta... a faktem je, že Exige i Evora dojede na trackday po svých, tam dá kolem dvě stě kilometrů v ostrém tempu na race nastavení a na těch samých brzdách a pneu zase po svých odjede domů. Vzhledem k tomu, že konstrukce Emiry z Evory přímo vychází, o spolehlivost bych se na základě vlastní zkušenosti fakt nebál.
pokud udela 200 ostrych km a odjede na tech stejnych pneu, tak to neni dobra vizitka auta, ale spatna vizitka ridice. To stejne plati o brzdach. To jen ukazuje, ze proste ridic jel tak na 20 % mozneho.Plati pro Exige a pro Evortu totalne. Te jsem uvaril brzdy po 30 km okresek u Brna. Pneu nema smysl resit. Ty seriove clovek na okruhu odvari za 3-4 kola.
Ale no tak... Brno za 2:22, to nebude na 20% ;-)https://www.facebook.com/photo.php... A jde to i za 2:20https://www.facebook.com/LotusCarPraha/photos/a.33... ... Na auto na značkách, celkem úctyhodné... Jo a domu se vážně jelo po svých na té samé sadě (Trofeo R)
Promin, ale neverim ti ani slovo.. pokud ujel 200 km na brnenskem okruhu, tedy bratru 35 kol a mel silnicni pneu porad ok, tak opravdu jel jako poleno. Ono ve finale by to nedaly ani klasicke okruhovky.Jina vec je ujet jedno kolo a jet domu, resp. dat par kol z cehoz je pulka na pul plynu. Takze si tu nevymyslej, jak nekdo dal na okruhu s Lotusem 200 km ostre jizdy vkuse a odjel domu s puvodnimi pneu a brzdami.
Nevymýšlím si, skutečně jezdím.... místo teorie, přijeď se zúčastnit. Další akce Lotus party je ti k dispozici... V reálu si můžeš ověřit co Exige a Evora skutečně dokáže na trati.https://www.facebook.com/photo/... https://www.facebook.com/photo/... Pro nevěřící - Onboard Petra, Exige 430 CUPhttps://www.youtube.com/watch...
porad omilas dokola tu samou lez. Proste 200 km na okruhu se silnicnimi gumami v ostre jizde nedas. To, ze is tu natocis nejake video na tom nic nezmenis.
Tak já se vrátím k původnímu tématu, které bylo spolehlivost nové Emiry. Na příkladu našeho reálného okruhového ježdění s Lotusy jsem pouze demonstroval, že spolehlivost nových Lotusů je naprosto v pořádku. Pokud auto jako Evora vydrží naše zacházení (tím myslím sebe a drtivou většinu českých uživatelů tohoto modelu, poměrně často se na trackdays všichni potkáváme), vydrží hádám Emira, která z Evory konstrukčně vychází bez problémů i silniční provoz, ke kterému je navržena. Jasné je, že to už nemůže být taková žiletka. Toliko ke klišé ohledně spolehlivosti Lotusu. Já osobě s Lotusy jezdím pravidelně každou sezonu od roku 2008 a reálně Exige V6 a Evoru 410 od doby, kdy jsem je pořídil, používám tak jak bylo popsáno. Moje zkušenosti jsou skutečně zažité, nikoliv vybájené (nebo vylhané, jak je komu libo). Samozřejmě se nemohu (a nevím jak to více zdůraznit, ale ani nechci), porovnávat s někým kdo na Lotusu Evora "uvařil brzdy po 30 km okresek u Brna" Mimochodem by mě zajímalo na které Evoře, konkrétní auta znám téměř veškerá, která u nás jsou. Jsem prostě pouhý hobík motorsportu a příznivec Lotusu. Mám ta auta rád, rád se na ně dívám doma v garáži a rád s nimi pravidelně v sezoně jezdím po různých okruzích. Pokud není objektivní srovnání, a nemáte k dispozici data z naší telemetrie a transpondérů, je termín "omílaná lež" poněkud silný. Na druhou stranu mi skutečně nevadí že jsem nařčen ze lži. Vlastně je mi ti jedno, já a ostatní majitelé těchto fantastických strojů totiž přesně víme, co auta značky Lotus dokáží. Není na trhu totiž nic, co spadne z výrobní linky na značkách, co by bylo bez úprav tak blízko závodnímu vozu jako auto od Lotusu. Jediné, co je mi skutečně líto je, že Emirou všechno tohle končí... A to je vážně malér.
v beznom zivote by som to jasneze chcel do daily auta ale do lotusu? : "Standardem jsou vyhřívaná, ve 12 směrech elektricky nastavitelná sedadla, klimatizace, tempomat, 10,25palcový infotainment s navigací, Apple CarPlay a Android Auto nebo také prémiový audiosystém KEF." .... to uz nebude ma 1000kg.. a potom to je len dalsie tazke GTcko?
1400 kg - je to ještě Lotus ?
Je to LOTUS... ale bohužel ten poslední správný.
Jenze to je v nejslabsi kinfiguraci. S v6 jde pres 1500
Na 400 koni takova hranicni dynamika. Mohli se ukazat vice. Skoda te vyssi vahy. Lotus by si zaslouzil metrak dolu at je aspon na urovni caymanu.
Nadpozemsky labutí píseň a vzduchohra v do očíbijícně úchvatném balení ..s fajn cenovkou. Půlku auta bych zacáloval a zbytek nevím. Bohatší kingové, kteří tomu rozumí se nemusí u pokladny žinýrovat a rovnou hurá;-)
Žinýrovat se sice nemusí, ale bohužel... ta auta prostě nebudou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.