Nový Lincoln Continental nakonec stojí v USA méně než BMW řady 5

8 komentářů

Lumpy
17. dubna • 1:36

Celkom pekny korab. Ale toho kto navrhoval tie klucky na dverach by som hnal svinskym krokom. :-/

Márty
14. dubna • 11:19

Cena za dovoz mi přijde celkem dost přitažená za vlasy. Jasně že takle by to být mělo, ale stačí mít známého tam a tam (a kdo auta vozí, tak je má) a jsme někde na půlce.
Pokud se spokojíte s benzínem a obecnými riziky (záruka atd.) tak se dovoz stále vyplatí. Pokud se tedy bavíme o klasických amerikách, které se tady prodávají dosti předraženě.

Cameron
14. dubna • 14:13

Je to nesmysl rozdíl zhruba 600 tisíc nemůže dovoz a ostatní věci kolem toho stát. Zajímavé je že nechat si dovézt např. Ford Mustang vyjde na zhruba 300 tisíc. Takže nechápu kde autor vzal tak vysokou cenu :O ?

Zombot
14. dubna • 18:16

Ta šíleně vysoká cena nemusí být úplně od věci - stačí, aby člověk auto při dovozu deklaroval jako úplně nové, zaplatil clo a DPH z americké ceníkové ceny (10 + 21%), při přihlášení auta využil služeb někoho jako je Dekra, a spolu s dopravou a dalšími vedlejšími náklady najednou není problém u auta za milion připlatit klidně přes půl milionu. Na druhou stranu přesně jak píše Márty - kdo v tom umí chodit, tak z těch "oficiálních" nákladů zaplatí jen zlomek.

Aladin
14. dubna • 11:10

Nacenění není zas tak překvapivé. Taurus, který prohlašuje, že je konkurencí pro A6, je oproti evropské klasice značně levnější. Toto je vlastně luxusní Taurus a cenově se srovnává.

bzzz
14. dubna • 10:01

Clo mezi USA a EU (atp) uz melo byt davno zrusene, ale asi maj na obou stranach Atlantiku jine starosti a je jim fuk, ze si je/nas Asiate a dalsi zacinaji kupovat za penize, ktere na nas/nich vydelali.

Aladin
14. dubna • 11:03

Buď rád, že clo na us vozy funguje. Továrny mají uvolněné stavební předpisy. Snad jen TZB je na vysoké úrovni. Volné ekologické předpisy. Vztah k pracovníkům- zdravotní, sociální, důchod, raději pomlčet. Pak není divu, že vyrobí levněji. Tomu nelze konkurovat. Vždyť by nás to zabilo.

bzzz
14. dubna • 11:33

To je slusna snuska fam... mj duchodove smlouvy/fondy dostaly US automobilky sveho casu do maleru. Ceny je nutno vnimat v sirsim kontextu - podnikatelske prostredi, konkurence, danove zatizeni, naklady na vyvoj/logistiku/marketing, marze atd. V neposledni rade si porovnej mzdy v automotive v USA, u nas (koncern i korejci) a napr. v Nemecku. Clo mezi USA a EU je stejny prezitek a nesmysl jako ekonomicke sankce vuci Kube.

Doporučujeme

Články odjinud