Nový Lincoln Continental nakonec stojí v USA méně než BMW řady 5

Nový Lincoln Continental nakonec stojí v USA méně než BMW řady 5

Nová generace luxusního sedanu Lincoln Continental začíná na domácím trhu na docela atraktivní ceně. Základní výbava Premier, která už má ale všechno podstatné, vás přijde na 45 485 dolarů, což je 1 091 000 korun. Jistě, individuální dovoz se prodraží kvůli clu, homologaci a dalším poplatkům. To by pak Lincoln stál zhruba 1 717 000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Individuální dovoz by tenhle jinak poměrně cenově dostupný Lincoln prodražil. Abyste zohlednili všechny poplatky, cla, daně a podobně, musíte dolar počítat za skoro 38 korun

Základní verze má pod kapotou atmosférický šestiválec 3,7 l, stejně tak je tomu u dražšího modelu Select za 48 440 dolarů (1 163 000 korun). Za příplatek 2 250 dolarů je ale už k dispozici motor 2.7 V6 EcoBoost. Další výbavy už mají motor EcoBoost v základu, ale také za ně dáte 54 840 dolarů, respektive 63 840 dolarů za Continental „v plné náloži“.

Lincoln Continental se vrací na scénu s motorem V6 bi-turbo

Lincoln Continental se vrací na scénu s motorem V6 bi-turbo

Vrcholný šestiválec 3.0 EcoBoost je za další příplatek 3 256 dolarů a čtyřkolka, kterou lze objednat k jakémukoli motoru, stojí další dva tisíce dolarů. Zajímavé je, že ceny nejsou nijak přemrštěné a třeba základní BMW řady 5 začíná v USA na 50 200 dolarech. A to dostanete jen čtyřválec 528i.

Katalog příplatkové výbavy Lincolnu Continental je patřičně tlustý a když si vyberete nejdražší specifikaci, motor a připlatíte si za pohon všech kol, může vás nový Continental stát 82 400 dolarů, tedy necelé dva miliony. Ovšem pokud byste si tohle auto přivezli k nám, vyjde vás na skoro tři miliony.

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský