Nový Lincoln Continental nakonec stojí v USA méně než BMW řady 5

Nový Lincoln Continental nakonec stojí v USA méně než BMW řady 5

Nová generace luxusního sedanu Lincoln Continental začíná na domácím trhu na docela atraktivní ceně. Základní výbava Premier, která už má ale všechno podstatné, vás přijde na 45 485 dolarů, což je 1 091 000 korun. Jistě, individuální dovoz se prodraží kvůli clu, homologaci a dalším poplatkům. To by pak Lincoln stál zhruba 1 717 000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Individuální dovoz by tenhle jinak poměrně cenově dostupný Lincoln prodražil. Abyste zohlednili všechny poplatky, cla, daně a podobně, musíte dolar počítat za skoro 38 korun

Základní verze má pod kapotou atmosférický šestiválec 3,7 l, stejně tak je tomu u dražšího modelu Select za 48 440 dolarů (1 163 000 korun). Za příplatek 2 250 dolarů je ale už k dispozici motor 2.7 V6 EcoBoost. Další výbavy už mají motor EcoBoost v základu, ale také za ně dáte 54 840 dolarů, respektive 63 840 dolarů za Continental „v plné náloži“.

Lincoln Continental se vrací na scénu s motorem V6 bi-turbo

Lincoln Continental se vrací na scénu s motorem V6 bi-turbo

Vrcholný šestiválec 3.0 EcoBoost je za další příplatek 3 256 dolarů a čtyřkolka, kterou lze objednat k jakémukoli motoru, stojí další dva tisíce dolarů. Zajímavé je, že ceny nejsou nijak přemrštěné a třeba základní BMW řady 5 začíná v USA na 50 200 dolarech. A to dostanete jen čtyřválec 528i.

Katalog příplatkové výbavy Lincolnu Continental je patřičně tlustý a když si vyberete nejdražší specifikaci, motor a připlatíte si za pohon všech kol, může vás nový Continental stát 82 400 dolarů, tedy necelé dva miliony. Ovšem pokud byste si tohle auto přivezli k nám, vyjde vás na skoro tři miliony.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků