Nový Lincoln Continental nakonec stojí v USA méně než BMW řady 5

Nový Lincoln Continental nakonec stojí v USA méně než BMW řady 5

Nová generace luxusního sedanu Lincoln Continental začíná na domácím trhu na docela atraktivní ceně. Základní výbava Premier, která už má ale všechno podstatné, vás přijde na 45 485 dolarů, což je 1 091 000 korun. Jistě, individuální dovoz se prodraží kvůli clu, homologaci a dalším poplatkům. To by pak Lincoln stál zhruba 1 717 000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Individuální dovoz by tenhle jinak poměrně cenově dostupný Lincoln prodražil. Abyste zohlednili všechny poplatky, cla, daně a podobně, musíte dolar počítat za skoro 38 korun

Základní verze má pod kapotou atmosférický šestiválec 3,7 l, stejně tak je tomu u dražšího modelu Select za 48 440 dolarů (1 163 000 korun). Za příplatek 2 250 dolarů je ale už k dispozici motor 2.7 V6 EcoBoost. Další výbavy už mají motor EcoBoost v základu, ale také za ně dáte 54 840 dolarů, respektive 63 840 dolarů za Continental „v plné náloži“.

Lincoln Continental se vrací na scénu s motorem V6 bi-turbo

Lincoln Continental se vrací na scénu s motorem V6 bi-turbo

Vrcholný šestiválec 3.0 EcoBoost je za další příplatek 3 256 dolarů a čtyřkolka, kterou lze objednat k jakémukoli motoru, stojí další dva tisíce dolarů. Zajímavé je, že ceny nejsou nijak přemrštěné a třeba základní BMW řady 5 začíná v USA na 50 200 dolarech. A to dostanete jen čtyřválec 528i.

Katalog příplatkové výbavy Lincolnu Continental je patřičně tlustý a když si vyberete nejdražší specifikaci, motor a připlatíte si za pohon všech kol, může vás nový Continental stát 82 400 dolarů, tedy necelé dva miliony. Ovšem pokud byste si tohle auto přivezli k nám, vyjde vás na skoro tři miliony.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků