Nový Lincoln Aviator. Tohle můžeme Americe jen závidět!

Jim  |  28. 11. 2018 18:05

Já teda nevím co bych "záviděl" na téhle škatuli. SUV jsou obecně hnus.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  28. 11. 2018 22:27

Sám jseš hnus ty troubo

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 11. 2018 18:15

nooo, na rozdíl od \volva to asi bude mít i motor....

Odpovědět  |   | 
separovany opat  |  28. 11. 2018 18:42

Ale pokud by to clovek chtel poridit, zbyde mu leda tak na jogurt.

Odpovědět  |   | 
obďa  |  28. 11. 2018 21:46

Samohonkový 👍

Odpovědět  |   | 
Joaquin  |  28. 11. 2018 18:47

Hm...
Ty samoúčelné, nesmyslné, zbytečné a nadbytečné vodorovné chromované hovadiny na spodní části masky to neuvěřitelně kazí, vůbec celý ten spodek masky je k hovnu :(
Z boku je to trošku přerostlý Range se zaoblenější střechou, při pohledu zboku je přední převis extrémně nehezký a příliš krátký.
A zadní světla? Tragédie.
"Ameriky" byly odjakživa okamžitě rozpoznatelné podle nádherných celočervených světel nezbastlených debilními euro oranžovými blinkry a pod.
Většina z těch co v ČR jezdí amerikami udělá "první a poslední" aby ty eurohnusy nahradila originálními červenými světly protože jsou prostě 100x hezčí a k těm autům jednoduše patří i za cenu problémů na STK a pod., a co udělá Lincoln?!?
Zkurví záď a celé auto nějakými idiotskými bílými pásy které na tom vypadají jako dílo pubertálního tunera... :(
Zoufalství a nuda na druhou, zlatej Escalade!

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  28. 11. 2018 20:02

Proti gustu žádnej dišputát, každýmu se líbí něco jinýho, ale jak někdo může říct o takhle nádhernym autě, že je ošklivý to nechápu. A ještě navíc ho srovnávat s Escaladem. Zvenku bych to ještě jakž takž bral, že se někomu může Escalade líbit víc, ale interiérově, kam se na to hrabe většina aut, prostě nádhera, ta palubka. Těžko bych momentálně hledal hezčí interiér. Za mě celkově nádhera, kdybych měl prachy, tak buď tohle anebo větší Navigátor, ale tohle je hezčí. PS: je to jen můj osobní názor, tak mi nedávejte dislike.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 11. 2018 20:41

Já si myslím prakticky přesně to, co v prvním příspěvku Jim v první větě svého příspěvku. Ty asi trpíš na něco ooopravdu velkéééého a exteriérově hnusného. Já bych tedy ten exteriér, tak jako ty, nezkousl.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  29. 11. 2018 12:26

Pohoda, jak říkám, každýmu se líbí něco jinýho, nic se nedá naštěstí zaškatulkovat do ,,všeobecna´´, každý jsme jiný, proto také existuje na světě ve všech produktech, ať už jde o auta nebo cokoli jiného takové množství různých tříd a segmentů, aby si každý vybral, takže SUV vziklo pro lidi, kterým se SUV líbí, tobě se nelíbí, tak máš ještě z čeho vybírat, ale podle mě nejde říct prostě SUV jsou ošklivá, všechna určitě ne. Já koukám na SUV takhle: pro mě je důležitá bezpečnost a praktičnost (co se týče prostoru pro rodinu, děti, nákupy, dovolená atd., spotřeba je asi věc jiná, ale to už člověk musí hold oželet, něco za něco), proto bych si ho koupil jako rodinné auto na každodenní jezdění a pak třeba nějakého sporťáka na vyblnutí a třeba ještě nějakou starou ameriku s poctivou plnotučnou V8, např: Lincoln Continental Mark IV 1972 na letní plavby.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  29. 11. 2018 12:30

Ty "debilní" oranžové blinkry se možná někomu nelíbí, ale na rozdíl od naprosto nesmyslných červených jsou vidět. Jsem rád, že i v USA, kde už poměrně dlouho žiji, se od toho ustupuje a většina nových aut má oranžové.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 11. 2018 19:23

1. Niektore legislativy v USA vyzaduju oranzove smerovky. A niektore ameriky ich mali z vyroby - uz desatrocia.

2. Jediny dovod cervenych smeroviek zdruzenych s brzdovym svetlom je cena.

3. Oranzova smerovka, resp. smerovka fyzicky oddelena od brzdoveho svetla je bezpecnostny prvok - dava uplne jasny signal o umysle vodica. Su situacie, ked na celocervenej amerike nepoznas ci brzdi alebo indikuje, hlavne ak mas v zornom poli len jedno zo svetiel.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  04. 12. 2018 21:06

Dneska určitě ano, ale myslím, že to vzniklo historicky. Velká šiřá planina, tam se ploží nějaký Ford T, tak vzadu jen nějaká červená bludička. Na indikaci to bohatě stačilo. Se podívej jak mají zadní světla dodnes v USA kamiony, myslím na tahači. Jen uprostřed na rámu dvě červené kuličky a couvačku. Na blatníkách nic a to tahač bez návěsu samo občas jezdí. Stejně jako absence STK, je to svět který je ještě free. Ale "naše" blinkry jsou jednoznačnější jj souhlasím.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  28. 11. 2018 23:17

Lincolny se mi vzdy libily,skoda ze je v evrope oficialne neprodavaji. Co jsem mluvil s lidmi z Ameriky,tak jsou i kvalitni

Odpovědět  |   | 
jano  |  29. 11. 2018 09:14

Už ste skúmali ameriky a ich dielenské spracovanie do detailu ,no katastrofa. A jazdné vlastnosti amíckych SUV o tom škoda písať. 7 rokov som pracoval v USA.

Odpovědět  |   | 
JIŘÍ LARIŠ  |  29. 11. 2018 11:20

👍👍👍

Odpovědět  |   | 
CZC  |  01. 12. 2018 10:07

vy jste pracoval tak akorát na Ukrajině, protože ani u nás pro vaši šikovnost nebylo míst, kvalita amerických aut už dávno není nijak rozdílná od EU

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 11. 2018 04:38

Hoďte to ze skály

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 11. 2018 07:07

Tahle skatule si to rozda s Audi a BMW asi tak jako Camry s Passatem a Superbem

Odpovědět  |   | 
asd  |  29. 11. 2018 07:47

No pokud máš pravdu tak se jich prodá aspoň 10x tolik co té německé konkurence.
Protože Camry je jedno z nejprodávanějších aut na US trhu vůbec, Passat tam ma celkem malé prodeje a Superb se tam neprodavá vůbec.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 11. 2018 08:48

A o to jde, celosvetove byl 2017 Passat prodejnejsi nez Camry, v USA snad obracene. V kontextu nadpisu, myslim, muj nazor sedi

Odpovědět  |   | 
CZC  |  01. 12. 2018 10:13

Passat je prodáván pod nespočtem modifikací (americký je úplně jiný než evropský) dokonce i pod několika názvy (Magotan) a prodalo se ho těsně nad milion, Camry je všude na světě stejné a prodalo se ho těsně pod milion. Takže tvůj názor opravdu nesedí. Spíše je důsledkem neznalosti.

Odpovědět  |   | 
Perunwit  |  29. 11. 2018 07:40

Mě se to líbí. Kdyby tu bylo víc takových aut ke konkurenci zavedeným značkám, bylo by to v konečným součtu pro všechny dobře. Interiér je hezkej, až tedy na ty opěráky druhé řady. Ty se mi vůbec nelíbí, naopak bych čekal rozložitá křesílka. Motorově jak už tu někdo psal... na rozdíl od Volva, bohužel, to bude mít motor.
Design je asi u tohoto věc vkusu, ale originální to je.

Odpovědět  |   | 
Jan Wejc  |  29. 11. 2018 09:12

Nedostiznym vzorem a praotcem tohoto vozu je SKODA KADIAK!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  29. 11. 2018 19:40

Není.

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  29. 11. 2018 12:09

Tak americký autoprůmysl snad už chytil opět dech. Po tom, co vyráběli 10, 20, 30 let zpět, je to konečně konkurenceschopné a movití američané už nebudou muset vybírat jenom mezi Mercedesem, BMW nebo Audi.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 11. 2018 12:56

Moviti nigga a portoricanos? Jako ze tohle bude jezdit jako premie od MB, BMW ci Audi?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  29. 11. 2018 18:55

no to samozřejmě ne. Žádné americké SUV nejezdí jako německé prémie. Například Escalade a jeho smečka příbuzných kopií má sice motor, ale podvozek se nekoná. Jet v tom je zážitek i utrpení.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  29. 11. 2018 20:02

Nevím jak ty starší ameriky, ale vím že třeba nový Navigátor v recenzích dost chválí, že je to extrémně pohodlné a jezdí se v něm skvěle.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  30. 11. 2018 13:47

Podvozek to má úplně perfektní, akorát je to těžké a po Praze v kolonách to baští 18-22

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 11. 2018 15:21

Podvozek to má příšerný. Stačí si sednout na druhou nebo třetí řadu sedadel a i na sebemenších nerovnostech se vám to pokusí rozdrtit páteřní ploténky....
O kvalitě a především výkonu brzd hanba mluvit....

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 11. 2018 19:26

Myslis ten americky automobilovy priemysel, ktory vo velkom rusi modely a zatvara tovarne?

Po Forde to pred dnami oznamil GM.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW X3 M40d: Opravdu těžká volba!

BMW X3 M40d (minitest)

M40d sice není nejvýkonnější, ale zato nejdražší verzí modelu X3. Srdce by sáhlo po benzinovém šestiválci M40i, dříve nebo později se vám však do rozhodování začne plést mozek.

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 101 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A