Jedním z účinných marketingových triků, jak dostat ze zákazníků více peněz, je vybrané modely prodávat v rámci limitovaných edic. Zdroj: Polestar

Jedním z účinných marketingových triků, jak dostat ze zákazníků více peněz, je vybrané modely prodávat v rámci limitovaných edic. | Zdroj: Polestar

 Polestaru  tato strategie očividně vychází, protože tu je další „dvojka“ s přívlastkem BST 230. Zdroj: Polestar

Polestaru tato strategie očividně vychází, protože tu je další „dvojka“ s přívlastkem BST 230. | Zdroj: Polestar

Ten stejně jako v případě loňské  „limitky“ BST 270  soustřeďuje pozornost především na výkon a umocnění jízdního zážitku. Zdroj: Polestar

Ten stejně jako v případě loňské „limitky“ BST 270 soustřeďuje pozornost především na výkon a umocnění jízdního zážitku. | Zdroj: Polestar

Zvenčí se novinka od běžné produkce odlišuje decentním paketem. Zdroj: Polestar

Zvenčí se novinka od běžné produkce odlišuje decentním paketem. | Zdroj: Polestar

Přední nárazník opticky snižuje splitter. Zdroj: Polestar

Přední nárazník opticky snižuje splitter. | Zdroj: Polestar

Jinak černé prahy a spodní část zadního nárazníku jsou pokryté lakem. Zdroj: Polestar

Jinak černé prahy a spodní část zadního nárazníku jsou pokryté lakem. | Zdroj: Polestar

V rámci edice můžete zvolit černou Pace, nebo úplně nový odstín zelené Nebula. Zdroj: Polestar

V rámci edice můžete zvolit černou Pace, nebo úplně nový odstín zelené Nebula. | Zdroj: Polestar

Barva ozdobného pruhu omezená není.  Zdroj: Polestar

Barva ozdobného pruhu omezená není.  | Zdroj: Polestar

V interiéru najdeme větší množství mikrosemiše Zdroj: Polestar

V interiéru najdeme větší množství mikrosemiše | Zdroj: Polestar

například volant je potažen částečně recyklovanou nubukovou kůží. Zdroj: Polestar

například volant je potažen částečně recyklovanou nubukovou kůží. | Zdroj: Polestar

V oblasti technologií je změn daleko více. Zdroj: Polestar

V oblasti technologií je změn daleko více. | Zdroj: Polestar

Dvojice elektromotorů má navýšený výkon na 469 koní se 680 N.m točivého momentu. Zdroj: Polestar

Dvojice elektromotorů má navýšený výkon na 469 koní se 680 N.m točivého momentu. | Zdroj: Polestar

Po instalaci o 20 procent tužších pružin a na míru vyladěných tlumičů Öhlins klesl vůz skoro o 25 mm blíže k asfaltu. Zdroj: Polestar

Po instalaci o 20 procent tužších pružin a na míru vyladěných tlumičů Öhlins klesl vůz skoro o 25 mm blíže k asfaltu. | Zdroj: Polestar

Dále přibyla přední výztuha a kola obouvají pneumatiky Pirelli P Zero, které údajně přesně odpovídají temperamentu dynamické série. Zdroj: Polestar

Dále přibyla přední výztuha a kola obouvají pneumatiky Pirelli P Zero, které údajně přesně odpovídají temperamentu dynamické série. | Zdroj: Polestar

Upřímně, je to trochu blamáž, protože úplně stejnou výbavu najdeme právě v loni prezentované sérii BST 270, akorát si Polestar pohrál s barvami. Zdroj: Polestar

Upřímně, je to trochu blamáž, protože úplně stejnou výbavu najdeme právě v loni prezentované sérii BST 270, akorát si Polestar pohrál s barvami. | Zdroj: Polestar

Vzhledem k tomu, že předešlého modelu bylo vyrobeno 270 kusů, není těžké odvodit objem té nadcházející. Zdroj: Polestar

Vzhledem k tomu, že předešlého modelu bylo vyrobeno 270 kusů, není těžké odvodit objem té nadcházející. | Zdroj: Polestar

Protože teď bude podobně vyladěných Polestarů 2 jezdit skoro dvakrát tolik, nedivili bychom se, pokud by to mělo u současných majitelů nějakou zpětnou odezvu. Zdroj: Polestar

Protože teď bude podobně vyladěných Polestarů 2 jezdit skoro dvakrát tolik, nedivili bychom se, pokud by to mělo u současných majitelů nějakou zpětnou odezvu. | Zdroj: Polestar

Na druhou stranu je může těšit, že při ceně v přepočtu 1.829.000 korun je novinka o 90.500 korun dražší.   Zdroj: Polestar

Na druhou stranu je může těšit, že při ceně v přepočtu 1.829.000 korun je novinka o 90.500 korun dražší.   | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 Zdroj: Polestar

Polestar 2 BST 230, 2023 | Zdroj: Polestar

 Polestaru  tato strategie očividně vychází, protože tu je další „dvojka“ s přívlastkem BST 230. Zdroj: Polestar
Ten stejně jako v případě loňské  „limitky“ BST 270  soustřeďuje pozornost především na výkon a umocnění jízdního zážitku. Zdroj: Polestar
Zvenčí se novinka od běžné produkce odlišuje decentním paketem. Zdroj: Polestar
Přední nárazník opticky snižuje splitter. Zdroj: Polestar
38
Fotogalerie

Nový limitovaný Polestar 2 BST 230 vypadá úžasně. Zřejmě ale naštve ty, kteří si koupili loňský BST 270

Pokud chcete rychlý elektrický sedan, pravděpodobně zamíříte k Polestaru. Ten klienty láká na novou limitovanou edicí zaměřenou na jízdní vlastnosti a maximální využití potenciálu vozu.

Jedním z účinných marketingových triků, jak dostat ze zákazníků více peněz, je vybrané modely prodávat v rámci limitovaných edic. Polestaru tato strategie očividně vychází, protože tu je další „dvojka“ s přívlastkem BST 230. Ten stejně jako v případě loňské „limitky“ BST 270 soustřeďuje pozornost především na výkon a umocnění jízdního zážitku.

Zvenčí se novinka od běžné produkce odlišuje decentním paketem. Přední nárazník opticky snižuje splitter, zatímco jinak černé prahy a spodní část zadního nárazníku jsou pokryté lakem. V rámci edice můžete zvolit černou Pace, nebo úplně nový odstín zelené Nebula. Barva ozdobného pruhu omezená není. V interiéru najdeme větší množství mikrosemiše a volant je potažen částečně recyklovanou nubukovou kůží.

V oblasti technologií je změn daleko více. Dvojice elektromotorů má navýšený výkon na 469 koní se 680 N.m točivého momentu. Po instalaci o 20 procent tužších pružin a na míru vyladěných tlumičů Öhlins klesl vůz skoro o 25 mm blíže k asfaltu. Dále přibyla přední výztuha a kola obouvají pneumatiky Pirelli P Zero, které údajně přesně odpovídají temperamentu dynamické série.

Upřímně, je to trochu blamáž, protože úplně stejnou výbavu najdeme právě v loni prezentované sérii BST 270, akorát si Polestar pohrál s barvami. Vzhledem k tomu, že předešlého modelu bylo vyrobeno 270 kusů, není těžké odvodit objem té nadcházející.

Protože teď bude podobně vyladěných Polestarů 2 jezdit skoro dvakrát tolik, nedivili bychom se, pokud by to mělo u současných majitelů nějakou zpětnou odezvu. Na druhou stranu je může těšit, že při ceně v přepočtu 1.829.000 korun je novinka o 90.500 korun dražší.  

Doporučujeme

Články odjinud