Nový Lexus RX oficiálně: Šestiválec je mrtev! Od sourozenců si ale převzal to nejlepší

51 komentářů

ganthercaged
27. června • 18:01
Assasin
1. června • 20:19

Tak tohle je Lexus dle mého gusta...absolutní pecka...měli bychom přestat pindat nad tím že mají jen ctyrval...za 5 let budeme rádi za každý benzínový motor ...všichni přejdou na elektro...jen Lex pojede spalovaky...Lexy smekam...těším se na osobní setkání...

2. června • 10:20

Až všichni přejdou na elektro, přejde i Lexus, protože nebude mít z legislativních důvodů na vybranou, tak tu neplácej voloviny.

miandys
2. června • 14:59

Jenže ono to není jako vzít si v regále jinej chleba, troubo. V téhle branži pokud zanedbáváš technologický vývoj, tak si za pár let už neškrtneš.To se stačí podívat jak klopítají ostatní značky proti Tesle v elektromobilech a místo aby ji doháněly, nůžky se naopak rozevírají a Tesla náskok zvyšuje.Toyota, tedy také Lexus, bohužel v příštích deseti letech zažijí strmý pád, protože žádný konkurenceschopný elektromobil prostě připravený nemají.

2. června • 22:09

Jdi s Teslou už konečně do prdele. Tvé kecy o "náskoku" a jeho "zvyšování" dávno nejsou pravda. Zaspal jsi asi tak pět let, asi stejně jako tvůj milovaný Apple.

miandys
3. června • 14:03

A hele.
Víš co se říká, kde není ochota k diskusi, nastupuje cenzura. Smůla, do prdele nepůjdu, naopak. Pokud nechceš pravidelně číst to, co píšu, budeš muset jít do prdele ty sám. Protože toho bude jen přibývat a bude to silně konkrétnější a tvrdě faktičtější.

miandys
1. června • 17:35

Hodně lidí se na to dnes bude dívat už jinak.Přidám 200K a jdu si rovnou pro Teslu Y. Nabiju si ji doma, takže snížím závislost na ropě, netrpím prasopsovitostí “ryba nebo rak” (hybrid), čtyřkolka v základu, žádné omezování rychlosti, z nuly na 100 pod 5s, TOP výbava v základu, jízdní vlastnosti sportovní limuzíny …Já osobně už bych dnes do dalšího spalováku v ceně 1,5 mega nešel a s hybridem už vůbec ne.

1. června • 19:34

A nebo k té Tesle přidáš dalších 300 tisíc, a jdeš si pro luxusnější a lepší BMW nebo M-B nebo Audi...

miandys
1. června • 22:44

Nejsem si jist, jestli chápeš význam slova “luxusnější”Tesla Y, potažmo Tesla X, má lepší jízdní vlastnosti, než jakékoliv klasické SUV, bez ohledu na cenu. Taktéž má o třídu lepší dynamiku, než kterékoliv jiné SUV bez ohledu na cenu.
V základu jsou to 4x4 plnohodnotné, nikoliv nějaké pseudo.
Výbavou jsou Tesly TOP. Legendární jsou sedačky, na které prakticky nikdo nedosahuje. Infotainment a SW je v porovnání s kteroukoliv jinou automobilkou jako z jiné planety. Audio systémy Tesly s řádově cca 20-ti reproduktory se u drtivé většiny prémiových SUV ani nedají objednat za příplatek. Panoramatické skleněné střechy v základu, dálkové otvírání dveří, dálkové topení a vyhřívání … neznám jiné SUV, které ti samo otevře dveře.Každý zazobaný pracháč si pak takové auto může “natankovat” sám doma, nepotřebuje k tomu “ruskou ropu”, což se velmi brzy stane velmi moderním postojem.Takže sečteno a podtrženo, pokud bych měl k Tesla Y přidat půl milionu, tak jdu rovnou pro Tesla X.A celosvětová poptávka po Teslách mezi zákazníky této cenové kategorie to jen potvrzuje … Ale kup si klidně AUDI. Pro mě za mě proč ne ….

2. června • 10:19

Ne, Tesla opravdu není luxusnější nebo lépe vybavená než Audi nebo Mercedes.
Tesla sama otevře dveře. Nemá na vybranou, když jí chybí pořádné kliky. Lepší jízdní vlastnosti jsou dost sporné, dynamika reálně zajímá jen papírové honiče. Info a SW je zoufalost, a celkově ovládání auta soustředěné jen na displej je kravina. Dálkové topení a vyhřívání umí dnes i mainstream, ale ty zjevně znáš jen Teslu a vše ostatní přehlížíš jak širé lány.
A ruská ropa? Když se vrátíš do reality, tak na to, aby se z tvého zbožného přání stal módní postoj, ani nestihne dojít. Inu, jsi jen zaslepený blbounek, který realitu života vidí z velké dálky.

miandys
2. června • 14:56

Tak já tedy zopakuji úvod ano?Nejsem si jist, jestli chápeš význam slova “luxusnější”.
----------------
Znovu se nad tím zamysli a potom pochopíš jak blábolíš.Luxusnost se neměří tím, co považuje průměrná česká socka za "papírové honění", nebo "co koho podle ní zajímá". Tím se opravdu neměří luxusnost a nikdy ani neměřila.Jízdní vlastnosti Tesly nikdy sporné nebyly, to už si vyloženě vymýšlíš blbosti. Naopak, jsou naprosto suverénní. Bodejť by také ne, když je celá koncepce auta úplně jiná, než běžný spalovák, s hlavním těžištěm rozloženým uprostřed, dole a po celé ploše. To je stav, který nejen že má na jízdní vlastnosti zásadní vliv, ale u běžné komerční výroby spalováku je vlastně kvůli konstrukční koncepci nedosažitelný.Takže kombinace mimořadné stability a mimořádné dynamiky z takového auta dělá na úrovni jízdních vlastností prakticky bezkonkurenční řešení u komerčně vyráběnch aut. Srovnatelné s takovými parametry jsou pouze sportovní speciály (obvykle za mnohem vyšší ceny a pr oběžnou dopravu málo použitelné).Z jakého titulu píšeš o softwarové zoufalosti? Z titulu vlastní idiocie?Copak některá automobilka sahá v otázce SW a infotainmentu Tesle alespoň po kotníky? Infotainment kterékoliv Tesly reálně "lítá" jako nový iPad Pro a obsahově je nacpaný k prasknutí do nejmenších detailů. infotainmenty premiových značek od Volva až po Audi jsou v porovnání s tím jako první smartphony. Sto let za opicemi s tím, že většinu služeb, které má Tesla přímo v základu, ani nenabízejí.Dálkové topení umí je takové auto, u kterého si to lze doobjednat za příplatek. Tesla to má v základu.A td. NO, ale stejně jsi zapomněl napsat, v čem jsou ty ostatní auta oproti Tesle tedy jakože luxusní :-)Prostě další frustrovaný internetový žvanil s ojetou oktáfkou :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
2. června • 22:08

Ne, opravdu nemám "oktáfku", troubíku. A tobě je zbytečné cokoli vysvětlovat, jsi tupá a zaslepená iOvce, která prostě mimo svou bublinu nevidí a neslyší. Jsi tak slepě zahleděný do Tesly, že dovedeš popřít i celkově luxusnější provedení evropských prémiovek, a oháníš se tady nějakými věcmi, které sice Tesla možná před lety zavedla jako první, ale dnes ji dávno všichni překonali.
Jediné, kde se zatím ještě chytá, je dojezd, ale i tam postupně ztrácí.
Tak už konečně skoč z mostu, blbečku.

miandys
3. června • 13:56

Klasický diskusní šlágr. (spíš odrhovačka)Vždycky když dojde úplně všechno, nastupují slova jako iOvce, zaslepenost, fanatizmus, bublina a pod., tedy onen klasický projev prázdných hlav bez schopností alespoň základní schopnosti přemýšlet, natož se držet obsahu tématu :-)

Marek71
2. června • 19:13

No nevím... i můj Lexus GS z 2013 s 350 tis. na tacho vypadá uvnitř lépe a zachovaleji než nová Tesla 3 (Y nevím, to jsem viděl jenom zvenku) s těmi, podle tebe, špičkovými seačkami z koženky a bez větrání. Opravdu luxus, v tom bych chtěl v létě cestovat 500 km :-)Koukám, absolutní nekritický Tesla fanatik...

miandys
3. června • 14:24

Nakonec proč si to neukázat:Luxusní křesla Tesla X:
https://www.teslafan.cz/media/editor/images/rear%... ... Klasická lavice Lexus RX450:
https://www.autanet.cz/upload/images/lexus/large... ...
https://www.autanet.cz/artphotos/lexus-rx-l-kdyz... ... Kde je ten náskok luxusu Lexusu? :-) V názvu?

miandys
3. června • 13:53

Jenže to je úplně o něčem jiné, ne o luxusu.Tvůj Lexus nevypadá uvnitř lépe, ale především a to je dost zásadní ÚPLNĚ JINAK. Moderní elektromobil, postavený od základu jako informačně-řídící centrum pro řidiče, prostě vypadá úplně jinak, protože to vytváří od základu úplně jiné potřeby a přístup k tomu, jak to má vypadat.Lexus má sedačky z kůže a větráním jen za příplatek.Nové Tesly (Y - konkurent Lexus RX) mají odvětrání už v základu, kůži ale nedělají z "ekologických" důvodů. To opět není o nějakém "luxusu", ale o filozofii použitého materiálu v kontextu s celou filozofií postoje k životnímu prostředí.Na celém internetu nenajdeš jedinou stížnost na kvalitu sedaček Tesla v kontextu s délkou cestování. Naopak, celosvětově jsou sedačky Tesly považovány za to nejlepší z nejlepších. Také je Tesla prakticky jedinou velkou automobilkou, která se ji od základu sama navrhuje a vyrábí, protože na sedačce, to jest na synergii řidiče s autem Muskovi mimořádně záleží.Ale koukám, že jsem se srazil s absolutním nekritickým Lexus fanatikem ....

Nebo tak
1. června • 21:53

To je o tom, kdo je a není elektrofanatik a kdo nechce vyhořet.

emkejx
1. června • 12:47

zda sa mi to nejak to lezi na zemi... uz aby tie aktualne RX zacali padat viac na cene, kludne aj s lahkym najazdom.

Kosanovič
1. června • 11:59

Konečně poslali ustupují od archaické eCVT a nasadili hydroměnič. Škoda, že se stále drží koncepce s motory napříč a invalidní čtyřkolky s elektromotory na zadku. Takto je to maximálně konkurence pro Volvo, nikoliv pro prémii, která je technicky o několik levelů dál.

Tias
1. června • 14:26

7 let stare XC90ky pouze se 4 válci a omezovacem na 180 se loni prodalo víc než Audi Q7 a RRSportu dohromady. Takže můžeš mit teoreticky pravdu, ale trh ti dává na prdel

Zelí
1. června • 18:44

Volvo si jen hraje na jakousi prémiovou značku. Tou nikdy nebylo. Ferdinand Piech celkem správně v devadesátých letech zacílil značku škoda jako konkurenta na volvo. A měl, jako ve všem co dělal, pravdu.

Pikus
2. června • 15:32

Xc90 je prémie asi jako ten Touareg

OnlyTruth
2. června • 16:22

VW ma jedinu premiu a to je Touareg kvoli tomu ze zdiela platformu pozdlzne ulozeneho motora ako Q8 Cayene atd.. takze nespravne

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Filip d
2. června • 17:32

A v čem je touareg kromě toho premiovy? Interiér na úrovni mainstreamu, příplatkové výbava na úrovni mainstreamu, a porad s tím jezdíš do servisu, kam jezdí lidi s VW up v ceně audiosystemu ve Volvu:) dali do toho 6val a vy jste podlehli masirce, ze je to víc, než jen VW

OnlyTruth
3. června • 9:48

technika je prva vec co ma byt.. VW ma otrasnu kvalitu a dizajn ale touareg sa podaril vdaka tej MLB platforme .. interier je urcite vo volve kvalitnejsi .. ale nebudem jazdin na priene ulozenej koncepcii za peniaze ako drahej

OnlyTruth
2. června • 9:45

volvo sa hra na premiu ale je viac zato ako mainstream , ale menej ako ozajstna premia.. skoda je konkurent dacie

2. června • 10:15

A vy dva jste absolutní kokoti.

Kosanovič
1. června • 16:14

No oni se také Q7/Q8 nebo RRS prodávají za jiné peníze, když to bereš podle prodejů tak se v Evropě prodalo zdaleka nejvíc SUV 3008, T-Rocu nebo Tiguanů. Čím větší šunt, tím nižší cena a tím vyšší prodeje. Kabanosu se prodá také víc než uheráku a čínských tenisek víc než italských polobotek.

Tias
1. června • 19:54

Prodávají? Jakoze rozdíl 10% oproti Q7? A kvuli tomu se všichni na tu Q7 vys… a sli si pro xc90, kterou ale vůbec nechtěli, jen byla o 5% levnější, a tomu veris?

Tias
1. června • 19:56

Samozřejmě, když se podíváš, tak srovnatelná xc90 je v základu dražší než q7. Má sice větší výbavu, ale je dražší:) takže argumenty uplne mimo mísu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ef
2. června • 4:39

Cenikova cena zpravidla nema moc spolecnyho s realnou prodejni cenou. Proste jsouu nafoukly aby bylo z ceho davat slevu. Treba u volva nebo lexusu ti uz pri podani ruky davaji slevu 15-20 provent..

Tias
2. června • 9:21

Dneska ti nikdo nedá slevu 15-20 procent. Dřív ano, ale zrovna u Audi si dostal mezi dverma klidne i víc než tech 20%. To jsou všechno liché argumenty, kterými se snažíte podpořit svůj lichý argument. Proste q7 se prodá 2,5 krát min než 4valcovych xc90, ačkoliv má q7 6 i 8 válce. Ende, tečka.

OnlyTruth
1. června • 13:54

100% pravda

Truth
1. června • 14:23

30% pravda

OnlyTruth
1. června • 15:47

30% pravda vzadu a 70% vpredu :-D

Truthh
1. června • 14:24

52% pravda

.
1. června • 10:18

No to je zase sračka

OnlyTruth
1. června • 9:53

takze iba 350 ma normalnu 4kolku

Jiřík
1. června • 12:50

No na poměry prémie normální moc ne, prostě předohrab s připojitelným zadkem přes spojku, to je spíš taková mainstreamová čtyřkolka, pravda pořád stokrát lepší než ten chromý zadek s elektromotory.

Pepa
1. června • 14:51

paní odborníci by si měli poslat CV do japonska a vyškolit inženýry lexusu jak stavět auta podle gusta českých chlapců javascript:void InsSm(':-D')

OnlyTruth
1. června • 15:46

vidiet predaje oproti D3, ktory vedia ako stavat auta

pk
2. června • 18:11

Co s tym maju predajne cisla?
Rolls Royce tiez preda menej auta ako Bmw,Audi...
TAG Heurer tiez preda menej hodiniek ako Casio...
Zegna preda menej triciek ako H&M...

OnlyTruth
1. června • 13:52

presne to som chcel povedať.. ale to by musel mat prémiovú koncepciu ale ono to ma priečne uložený motor :( škoda...

Marek71
1. června • 10:29

Ano, tak to bylo i v předchozí generaci, hybrid měl vždy tu elektro 4-kolku, která teda podle testů a hodnocení nebyla nic moc ve srovnání s konkurencí.

M
1. června • 8:28

Auto vypadá celkem dobře. Dost překvapení je s motory, protože 2.4 se zrychlením otřesným je pro premii ostuda. Tohle žádný prodejní šlágr fakt nebude.
Zajímalo by mne jestli už dodělali pohon 4x4 který byl u předchůdce tragický, auto mělo problém vyjet zasněžený svah, natož něco víc.

Wolfsteen
1. června • 12:53

Co na tom zrychlení furt všichni máte. Brzda provozu tohle auto rozhodně nebude, nehledě na to, že majitelé tohoto auta nemají potřebu trhat na zelenou asfalt...

Jean
1. června • 13:35

Ako majitel sucasnej generacie RX suhlasim. Rezim sport som zapol mozno tak 1-2x. Komu ide primarne o zrychlenie tak si hadam nebude kupovat SUV. A ak ano tak asi vela o autach nevie ak ocakava sportovu (zabavnu) od vacsieho SUV.
RXko ma uplne ine prednosti pred ktorymi som ho uprednostnil pred nemeckou konkurenciou.

Pikus
1. června • 11:22

Turbo a menic ... nekteri by se měli hybridu od Hyundai omluvit. Zas tam aspoň náhodně nebude zvuk vysavače a pojede to.

Pikus
1. června • 11:09

Turbo a menic ... nekteri by se měli hybridu od Hyundai omluvit. Zas tam aspoň náhodně nebude zvuk vysavače a pojede to.

Marek71
1. června • 10:28

RX nebyl nikdy prodejní šlágr. Ale ta absence toho super 6-válce je škoda a ostuda.

Tak jest
1. června • 7:06

Král je mrtev, ať žije král! Krásné, elegantní, moderní, nové. Škoda těch šestiválců.

Doporučujeme

Články odjinud