Mercedes to nikdy nebude! Ničím.
Nebude ale kdyz si vemes ze jeste nevyjelo z linky mercedesu zadne auto ktere by nemelo po 30 000Km nemelo problem tak to mercedes fakt nebude. A navic ta cena, proste neodolatelne precejen RX 400H je jeste vetsi delo
V tom máš pravdu, ale třeba se někdy Mercedesu podaří Lexus v kvalitě a spolehlivosti dohnat
Chceš říct Lexusu se podaří Mercedes možná někdy dohnat. Těžko. Možná trochu ve zpracování, ale to je asi tak všechno. Ale v některých případech ho Lexus dohnal až předehnal - a to v ceně ( řady 200,300 ). V životnosti na Mercedes absolutně nikdy mít nebude. Je to prostě zmutovaná Toyota bez tradice. A s tím se smiř!
Isteze je to zmutovana Toyota bez tradicie, to mas pravdu, ale tradicia a kvalita su dve rozdielne veci. A v kvalite (nemyslim v mnozstve koze a dreva v interieri) je uz samotna Toyota lepsia ako Daimler-Chrysler, co priznavaju aj sami Nemci :)
Je to fajn auto, až na ten motor. Tam by se rezervy našly. Jede to tak akorát (na auto s touhle cenovkou) a motor je trochu víc slyšet než třeba 4.0 benzín v novém LandCruiseru. Samozřejmě, je to dost dobře odhlučněné, ale na auto za tyhle peníze je už třeba brát jiná měřítka... V USA se tohle auto prodává s motorem 3,3 l, ale optimum by bylo, kdyby se tam vešel ten 4.0 z nového Land Cruiseru (120) a našel se způsob jak to lépe odhlučnit. Naprosto bezkonkurenční je obrazovka pro couvání s kamerou na zadním nárazníku. To nemá chybu a člověk by si velmi rychle zvyknul. Na druhou stranu mě zaráží možnost nastavení tuhosti tlumičů jen u lépe vybavených verzí, u stejně drahého Land Cruiseru tuto možnost již najdete. Za značku Lexus je bohužel nutno připlatit...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.