Nový Lexus NX oficiálně: První plug-in hybrid značky je chytřejší a bezpečnější

15 komentářů

Ne321
15. června • 9:31

Nikdy jsem nepochopil jak si mohla Toyota/Lexus takhle uject vlak. Vzpominam, kdyz jsem zacal jezdit do USA 2000+, tak parkoviste v Kalifornii kolem Whole Foods byly plne Priusu se kterymi tam jezdily bohate woke maminy co chtely udelat neco pro prirodu. Dneska s Priusem jezdi tak maximalne taxikari, woke maminy davno presedlaly na Tesly a Lexus je snad posledni velka znacka na trhu co az nyni prichazi s plug-in hybridni technologii. Jako vymyslet hybrid a pak s plug-in hybridem prijit az leta po Volkswagenu je hodne smutne. Kde je ta znacka o ktere se dvacet let zpatky rikalo, ze bude motorem ekologickeho pokroku u automobilu?

Nornik
17. června • 15:58

hlavne i 3. generace tech hybridu ma porad takovou vysavac prichut. Navic treba srovnavaci testy Ioniqu a Priusu zadnou dominanci Priusu neukazali. Hybrdi ted ma taky kde kdo. Porad ani nemaji poradny elektroauta. Ve Full-size SUV a pick-upech bych rekl, ze treba Ford ma vedeni a ne Toyota.

_Info_
17. června • 21:11

GM a jejich monstra - YUKON DENALI je skvělý a to jsem toyoťák

Peter(Charouz)
15. června • 22:47

Nejrozšířenější Plugin Hybrid o d Toyoty je v Priusu od r. 2017. Odkdy je. U VW?

_Info_
15. června • 10:16

Tak ty máš v hlavě dobře vymláceno . RX hybrid je v Americe rodinné auto no1- kdo má prachy

_Info_
13. června • 15:39

Rozdil mezi "CVT" a "eCVT"
eCVTs, such as those found on the Toyota Prius, are significantly different from belt- and chain-driven continuously variable transmissions (CVTs). Several automakers use CVT technology, so it’s important to understand the differences between belt-and chain-driven CVTs and eCVTs, which are closer to traditional step-type automatic transmissions in design.
Ale klidně si žijte v té své nevědomosti .

_Info_
12. června • 23:07

Toyota vyvinula a stále zdokonaluje řešení s planetovou převodovkou, umožňující zcela variabilně měnit poměr hnací síly pocházející ze spalovacího motoru a z elektromotoru. Právě v tom je zásadní rozdíl od převážné většiny konkurentů. Použitá planetová převodovka, která je pomyslným srdcem systému, slouží nejen jako slučovač výkonu (zážehového motoru a elektromotoru), ale současně jako jeho rozdělovač – určuje například to, kolik síly spalovacího motoru se použije pro pohon a kolik pro nabíjení akumulátoru. Princip činnosti je nejlépe patrný z připojeného schématu. Vždy je rozhodujícím hlediskem celková efektivita hospodaření s energiemi. Unikátní technické řešení hybridních systémů Toyota má značné přednosti nejen ve vysoké míře účinnosti, ale také ve -zcela plynulém jízdním projevu. Planetové ústrojí ze své podstaty nemá pevně nastavené převody, a tudíž je jízda zcela hladká a mimořádně komfortní. Silnou stránkou je též nízká hlučnost hybridního pohonu, jež se projeví zejména při jízdě v městském prostředí.

Nojono
12. června • 23:10

:-D:-D:-D
komické jak jsi ten princip vůbec nepochopil, i když to tam doslova píší

_Info_
12. června • 23:18

Trapné že nechápeš zásadní rozdíl mezi CVT a eCVT.

Jedna Bedna
12. června • 9:48

CVT... prokletí asijských aut.

_Info_
12. června • 11:15

A co to má společného CVT s tímto nejlepším malým SUV PHEV na světě? Ostatním bude zase trvat 10 let,než dosáhnou na tuto prémiovou kvalitu ve všech směrech.
eCVT je zcela jiné konstrukce než CVT
CVT - variátor
eCVT - planetová převodovka

Ne321
15. června • 9:27

Premiova kvalita ve vsech smerech? Tim myslite tu stisnenost ve vsech smerech, jednoduche nenastavitelne sedacky pro hobity, technologie a interierove prvky z RAVky, nejhorsi motory a priplatkove ozvuceni od vyrobce lednicek? :-D

_Info_
15. června • 10:13

V Lexusu jsi nikdy neseděl .
Interiéry jsou nejlepší na světě, co se masového výroby týče a ozvučení je opět jedno z nejlepších na světě.
To viš, tobě musí stačit mainstream, pokud vůbec máš řidičák, protože to vypadá, že nemáš všech 5 pohromadě

Nojono
12. června • 22:25

Citace :
VARIÁTOROVÉ PŘEVODOVKY (CTX, CVT, ECVT)
...................
Variátorová převodovka ECVT je založena na stejném principu avšak s jedním rozdílem. Je vybavena speciálním elektromagnetickým měničem, který umožňuje rozjezd vozidla. Koncepčně jde o bezstupňovou převodovku,.............

_Info_
12. června • 23:00

Najdi si rozdíl mezi CVT a eCVT a snad se nezabiješ, až zjistíš jak hloupý jsi

Doporučujeme

Články odjinud