Nový Lexus NX: Míří hlavně na ženy? [první jízdní dojmy]

44 komentářů

Ne
10. října • 11:48

Ta Popmarker reklama uprostred fotogalerie je teda hodne annoying...

Honziss
9. října • 16:28

Libi se mi jak to auto nema nikdo rad a kazdej ho odsoudi po precteni par radku a prohlidnuti 3 fotek :-P

Antiautomat
10. října • 8:02

Pozriem a vidim ze je to odporne (ta predna cast je doslova hnus). Ze je to hnusne na pohlad a to, ze by som mal tento hnus vidit zakazdym, ked otvorim garaz (pre istotu s kyblom) mi staci a dalej sa s tym akosi zaoberat a filozofovat nad tym akosi nemusim. Kupim si to, co sa mi paci a nie tento dizajnovy grc. Unikla mi tu nejaka ina extradimenzionalna hyperintelektualna dimenziam ktora by ma mala presvedcit ze aj ked je to doslova hnusne, ono to v podstate nevadi?

Honziss
10. října • 10:08

2 antiautomat: povez nam jake vlastnis auto, at si muzem udelat lepsi predstavu o tom co se ti libi.

Antiautomat
10. října • 12:00

Hmm, mozes mi nejak objasnit Tvoju logiku toho, co si tam napisal?
Naozaj, zaujima ma to, rozved prosim podrobnejsie.A inak, jazdim na uplne normalnej, dobre udrziavanej a jednoduchej oktavke stredneho veku. Je to ta informacia, ktora je pre Teba taka dolezita a rozhodujuca? :-)

Honziss
10. října • 16:57

Chtel jsem si udelat predstavu o tvym vkusu. Dekuju za odpoved.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
martin
10. října • 18:22

S nim sa o dizajne a style nebav, zjavne tie slova cital predvcerom prvykrat a teraz sa chce pochvalit v diskusii.

Honziss
10. října • 19:30

Omlouvam se, ale me proste stve ze o designu pindaj lidi jejichz maximem invence je telefon samsung, rohlik se salamem, skoda oktavia a ponozky v sandalech :-D

stealth01
12. října • 6:58

Je to hnusné auto. Můžu to tak napsat? Mám BMW 5er 2012, Audi A3 2013, včera jsem pil Dom Perignon a mám 2x iPhone. Boty si nechávám šít na zakázku, ponožky mě stojí průměrně 250 CZK za pár. Podle Tebe tady musíme napsat minimálně v čem jezdíme, abychom se mohli vyjadřovat k designu? To je dost ubohé, nemyslíš?

jj
17. října • 19:11

Stačí , že máš BMW to mluví za vše :-D

Honziss
12. října • 19:01

2 stealth: zjevne si me nepochopil. Nejde o to co si kdo muze dovolit, ale o vnimani designu a vkus obecne a tam dokaze volba veci denni potreby o jedincich hodne prozradit. Jinymi slovy, i boty site na zakazku za ktere zaplatis sebevic muzou byt nevkusne...Mimochodem, videl si to auto na zivo?

Mirek
12. října • 18:35

Takže u tebe platí to, co jsem napsal výše. Pokud tam bude znak německé automobilky...... A víš, že jsem se zatím nesetkal s odsuzováním tohoto designu od lidí, kteří tomu alespoň trochu rozumí?
A co potom povíš na design např. Lamborghini?http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clanek/test-lexu... ...
Zatímco exteriér považuji za opravdu zdařilé dílko, uvnitř jsem tak nadšený nebyl a to ani u testovaných aut vybavených od podlahy až ke stropu veškerou možnou výbavou, kterou model může mít jak ve standardu tak za příplatek.

Mirek
10. října • 20:27

Pěkně jsi to napsal. ;-)

dave_007
9. října • 17:45

A ono zde jde o neco jineho? To mam pravo delat si nazor jen na veci, ktere jsem zazil na vlastni kuzi po 'dostatecne' dlouhou dobu?Ostatne, nejde zde ani o nazor, ale spise jen dojem.

GGG
9. října • 15:49

klasická ukázka asijského nevkusu...

Zelí
10. října • 8:38

Toto už se snad ani nedá nazvat nevkus, tomuhle se říká "nablito na hajzlu".

Mirek
9. října • 19:53

Jasně a kdyby to mělo ve znaku čtyř článkový řetěz, tak ses tady udělal.

james
9. října • 20:16

aj keby to v znaku malo hocico je to jedna z najhnusnejsich masiek na aute. je to ozaj azijsky nevskus, nech je to ako kolvek kvalitne

Mirek
10. října • 6:04

Docela bych se vsadil, že kdyby místní odsuzovači dopředu nevěděli, že je to Lexus a viděli na tomto nějakou německou značku, tak to vypadá s hodnocením designu úplně jinak.

pinpo
9. října • 13:01

to auto ma len 56L nadrz? neni to nejako malo s ohladom na tu spotrebu?

John
9. října • 11:54

To auto uz bolo naburane????B-]B-]B-]B-]

asd
8. října • 16:02

Upřímně, kdo si koupí SUV aby si zařádil na okreskách nemůže být úplně v pořádku.

dave_007
8. října • 16:33

Jen bych Vas text lehce poupravil: Upřímně, kdo si koupí SUV, nemůže být úplně v pořádku.

dpcstb
8. října • 16:34

lebo ma lepsi vyhlad na cestu a bezpecnost ako ty?

Nothing
9. října • 9:20

A vetsina ceskych silnic je takovej malej offroad.... :-)

Radek.
8. října • 19:30

V NX jsem jezdil před týdnem - a upřímně, NENÍ to žádné SUV ale jen hromadou plechu obalené "kompaktní" Ct200h, se vším všudy včetně malých koleček, žádná kRAVka.
Jediná souvislost mezi extra půltunou vertikálně navrstveného plechu a bezpečností která mě napadá, že to při náledí snadněji opustí vozovku - a upozorňuju že jen za výměnu té hustokrutopřísné plastikové radlice pojišťovna vysolí hrubě přes 100 litrů. 3-[
Když pominu trapně vyboulenou dutou haubnu s metrovým převisem před motorem, je z toho asi stejný výhled jako z malého MPV.
Na iluze o nějaké sportovní jízdě je pak taky vhodné předem zapomenout, vzhledem k uškrcenému atkinsonu který se (asi s ohledem na Brusel) doslova bojí razantněji rozjet na víc než 60 - a když už se roztočí, radši cpe šťávu do baterek než na kola... B-]

Nothing
9. října • 9:22

A jeste jsi tady zapomnel dodat, ze kvalita zpracování LEXUSe je nekde uplne jinde proti zbytku sveta.
Takze rekneme ze 300tisíc nebudes potrebovat zádnej náhradní díl (nemluvím o spotrebních vecech, desticky, oleje) :-)))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lex
9. října • 12:39

To se pletes, mame RX a odchazi na nem vse jak u jinych aut, akorat to tam mas 10x drazsi ! Ale i tak je to dobre auto ;-)

RS
8. října • 18:16

Myty, legendy a marketing. SUV ma vyssie tazisko a pri bocnom naraze, ostrejsom prejazde zakruty a podobne pojde skor na bok ako sedan. Deformacne zony su +/- rovnake u porovnatelnych aut takze tento argument neobstoji. Lepsi vyhlad... dajme tomu, ale je to malo v porovnani s jeho nevyhodami oproti klasickej limuzine. Moj nazor.

Vana666
8. října • 18:09

dpcstb: jezdím nízkými i vyššími auty a jen kvůli výhledu bych si SUV určitě nekoupil. A žádný jiný důvod pro koupi mě už vlastně ani nenapadá

dave_007
8. října • 17:45

Nejezdim tak rychle, aby rozdil ve vyhledu z SUV x sedan byl zasadni. A kdyz nevidim, tak proste zpomalim. Uznavam, ze ve meste ten lepsi vyhled muze mit jisty vyznam.Muzete, prosim, nejak obejktivne (vysledky testu NCAP apod.) dolozit Vase tvrzeni o bezpecnosti? Nebo se jedna jen o obecne rozsireny nazor (jehoz zdroj je neznamy), ktery ovem 'prece dava smysl' i bez realneho overeni? Ostatne, jaky druh bezpecnosti mate na mysli?Na druhou strahu, vetsina SUV nebyva prostornejsi nez klasicke sedany ci kombiky. SUV maji vyse polozene teziste. SUV jsou to velka hebla se kterymi se ve meste hure parkuje.

dpcstb
8. října • 19:50

tazke auto musi na dosiahnutie rovnakeho poctu hviezdiciek mat pevnejsiu karoseriu. tj potom ked narazi do lahsieho auta, deformuje sa menej a male auto o to viac. euroncap testy su svojim posobom ojeb.navyse tym ze ma vyssiu svetlu vysku, ide naraz skor pod neho a tym sa energia opat rozlozi rovnomernejsie. niekde na youtube bol davnejsie test mondeo vs take iste mondeo, ale malo o jeden palec znizeny podvozok. buchli ich celne do seba a to s nizsim podvozkom malo vyrazne vyssie deformacie kabiny.vyssie tazisko je samozrejme nevyhoda, ale ak sa jazdy +- povolenymi rychlostami a je to premiovka, nieje ziadny problem.

Vana666
8. října • 14:02

Taky mi uniká smysl generátoru zvuků. Jako by nebylo nejlepším zvukem v autě ticho, což myslím k charakteru Lexusů i líp sedí.A drobná technická - odpor vzduchu dotyčné karosérie mě opravdu zajímá, hodnota součinitele 0,32 uvedená na první stránce však o něm stejně nic neřekne. Musela by být uvedena zároveň i velikost čelní plochy, tu jsem ale nikde v textu nenašel.

R_3d
8. října • 20:42

Ale prosim tebe. Součinitel odporu je vztaženej ke konkrétnímu tělesu, takže v něm už je zahrnuta ta tvoje čelní plocha;)

Vana666
8. října • 20:53

To se ovšem hluboce mýlíš.

Mirek
9. října • 19:47

Když to tak vezmu kolem a kolem, tak to není zrovna nějaká skvělá hodnota. Ono vcelku dnešní auta nejsou i přes proklamace pečlivého aerodynamického zpracování žádná sláva, když si vezmu Tatraplán (T77), rok výroby 1934, cx= 0,21. :-/

Vana666
10. října • 8:31

Tatraplán měl cx 0,32

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vana666
10. října • 8:35

jo opravuju, u T77 opravdu udávají 0,21
ještě je otázka jestli je to pravda

manga
14. října • 11:01

Já jsem někde četl, že 0,21 bylo naměřeno tehdejší metodikou/metodou, dnes by se prý naměřilo více, už nevím ale přesně kolik, ale dost možná těch 0,32... Ale i 0,32 je na tehdejší dobu naprosto unikátní, to je jasný...

dave_007
8. října • 15:58

I Premek Podlaha vi, ze kdo ma manzelku, nepotrebuje generator jakychkoliv zvuku.

Kankunen
8. října • 13:35

Z testu vyplývá, že pokud nejsi ochoten jezdit hybridně tj. kloboučnickoduchodcovsky, tak máš složitý orloj, který moc nejede, vyje a celkem si vezme. Atkinson srazí parametry 2,5ky na běžný dvoulitr a ten musí při vybitých baterkách tahat do kopce auto, baterky a elektromotory.

kert
8. října • 13:56

Však je to také v recenzi napsané, že IS 250 s 3litrovým šestiválcem je tiší svezení. Takže místo hybridu stará osvědčená klasika a všichni budou spokojeni.

Petr
12. března • 16:52

IS 250 je 3.0 6valec? :D hmmmmmm :D

VXY
8. října • 17:20

Všichni až na buzeranty z Bruselu

Doporučujeme

Články odjinud