Luxusní výbavu doplňuje nový Lexus LX terénními dovednostmi. Na hledání limitů si pozval renomovaného úpravce.
Nastupující modelový ročník Lexusu LX bude oplývat dosud nejluxusnější výbavou. Zatímco v USA bude dostupný pouze se zadním diferenciálem s omezenou svorností, Japonci si užijí plné terénní nasazení se třemi uzávěrkami diferenciálů. K poznání skutečných limitů v terénu si automobilka pozvala oborníky od úpravce Jaos.
Aktuálně se jedná o jediný exemplář v terénní konfiguraci, který vzniknul pro prezentační účely na autosalonu v Tokiu. Novinka zaujme 20palcovými koly s titanově zlatým povrchem a terénními pneumatikami. Sériová verze má menší 18palcové ráfky pro lepší jízdní vlastnosti na nerovných silnicích. Odlétající kusy bahna zachycují přídavné zástěrky. Na předním a zadním nárazníku najdeme plastové ochrany vyztužené karbonovými vlákny. Stejný materiál pokryl i chrániče blatníků, kliky dveří a jejich spodní hranu.
Terénní verze je založená na verzi LX600 osazené vidlicovým twin-turbo 3,5litrovým šestiválcem s výkonem 315 kW a točivým momentem 650 Nm. Sílu na všechna čtyři kola posílá desetistupňová automatická převodovka. Na některých trzích nabídne Lexus alternativu se stejnou konfigurací, ale menším objemem 3.3 litru. Nižší výkon 227 kW je vyvážen vyšším točivým momentem 700 Nm.