Co je to tam těsně nad tím volantem? To jsou páčky na stěrače a ostřikovače nebo co? Vypadá to strašně!!
Uvidime jake to bude na zivo. Faktem je, ze novou generaci uz to chtelo jako sul, stare LSko bylo uz hodne zastarale, Nemci mezitim zvladli fakticky dve generace konkurentu.
interier fuj.
Spolecne s vyse uvedenym FL octavie to muze soutezit o nejhorsi design roku. Teda podle me:-D
Moc hezké a propracované auto dle mého gusta. Z mého hlediska je počet 6 válců a související výkon motoru dostatečný. S tímto autem se soutěže nejezdí a rychlostní rekordy netrhají. Kdo vyzkoušel a komu vyhovuje Lexus a zvykl si na něj, nechce nic jiného.
Jj, to dříve platilo. Jenže tentokrát se Lexusu povedlo své současné majitele extrémně naštvat. Neposuzuju to z hlediska ČR, kde se LS prodá zlomek toho, co prodá sám jeden malý dealer u nás v Renu v Nevadě. A vlastně podobně je to i v Evropě. Tam Lexus nikdy rekordy netrhal.Když se podívám na názory na americkém Lexus fóru, tak zhruba 60% současných majitelů je naštvaných jako já (nebo víc), 20% se to auto jednoduše nelíbí a tak 20% je spokojených. To jsou dost mizerná čísla, protože se pohybujeme v kategorii, kde nelze tak snadno počítat s tím, že se objeví nějací noví zákazníci, kteří přijdou odjinud. Ano, majitelům jiných Lexusů se nové LS líbí daleko více (viz třeba FB stránky Lexusu), jenže to je k ničemu. To jsou lidé, kteří si LS za víc než $100 000 stejně nekoupí.Můžeme se bavit o tom, zda jsou nějaké rozumné důvody proč trvat na V8 v LS a snášet argumenty. Ale ono je to stejně jedno. Zákazníci prostě V8 chtějí a za své peníze mají na takové rozmařilé požadavky v téhle třídě prostě právo :-) Dá se namítnout, že uživatelé lexus fóra nereprezentují průměrného zákazníka. Že to jsou spíš fanoušci a entuziasté. Jenže pokud se podíváme na průměrné věkové složení zákazníků těhle aut (v USA to bude hodně přes 50), nelze očekávat, že i běžní zákazníci by měli jiné preference, pokud jde o motor. Takže nejspíš půjdou jinam. V Mercedesu, BMW a Audi už určitě bouchají šampaňské.
Chápu Mr. Clayton, v Americe je všechno velké a proto těch 8 válců je tam asi "standard" (u Lexusu asi navíc i podmínka). Ale nám v Evropě bude těch 6 válců stačit. V Česku tedy určitě. No, pokouší se Lexus protlačit přeplňované 4 válce, což se mi ani u IS Lexusu nelíbí, dřívějších 6 válců poskytuje stále sympatické a příjemné svezení... Kde bych asi z 8 válců v Česku určitě neustoupil, tak v případě Mustanga, který je zde "trhákem" (tedy na české poměry). Kupují ho zde ale někteří i s malým přeplňovaným motorem. Mustanga ale kupovat nebudu, a proto ho neřeším (už jsem na něj starý, vypadal bych směšně, pokud bych s ním vyrazil do mé společnosti, takovou extravaganci si už nemůžu bohužel dovolit).
Ten malý šestiválec v IS nebyl špatný. Ale 3.5 je ještě lepší :-) Zrovna dnes jsem byl s LS v servisu na prohlídce a jako loaner jsem dostal půjčený IS 350F AWD. Ta 3.5 V6 v relativně lehkém IS je docela zábavná. Jen pro běžné ježdění bych si sportovní verzi F odpustil. Na mě je trochu zbytečně tvrdá a je cítit každá nerovnost. Z toho by mě asi brzy bolela záda. Jen když jsem se díval do ceníku, tak bych asi raději bral trochu ošizenější GS. Ten cenový rozdíl je malý a přeci jen, GS je znatelně prostornější.
Víš Claytone, měl jsem ve dvou případech možnost řídit LS460, naposledy někdy před 3. roky, vždy cca něco kolem 200 km a musím říci, naprosto chápu, o čem tady píšeš. To auto je prostě mimořádné a to nejen motoricky. Pokaždé, když jsem potom přesednul do svého, ne zrovna levného auta, připadal jsem si tak nějak..... No, ani to raději nebudu popisovat. Chce to prostě osobní zkušenost.
Clayton: ty převládající negativní pocity z nové generace od stávajících majitelů současné generace opírající se o podmotorizované hnací ústrojí ale nejsou jen výsadou LS.To je téměř všude díky tlaku na cenu a zejména tlaku na emise. Jen výjmečně se objeví nový model a všichni jsou nadšení jako v případě nového E například. Ale i tam to není co bývalo. Když někoho svezu v GLE AMG, tak je nadšen, a řeší cenu a že si to koupí taky a když se nakonec dozví, že to je čtyřválcová nafta, tak okamžitě ví, že to nechce. :-/
...ta predna cast sa mi naozaj nepaci, ale sestvalec s velkymi hrncami je logicky krok dopredu. Mam za to, ze velke hrnce, hlavne v kombinacii s preplnanim, budu castejsie aj inde. Ktovie, mozno sa dockame aj nejakeho stvorlitra. Dlhozdvihy s velkymi valcami maju svoje caro. A ucinnost.
Na ucinnost tu bude hybrid ;-)
Obrovské zklamání. Jinak se to komentovat nedá. Současná generace LS se vyrábí od roku 2007. Po takové době se čekalo, že Lexus přijde s něčím výjimečným. Na Lexus fóru (USA) jsme se vysmívali škarohlídům, kteří predikovali náhradu V8 nějakou úspornou V6. Vždyť to přeci není možné - i nové kupé LC500 dostalo osmiválec... Ale bohužel. Dopadlo to takhle. Nedočkali jsme se ani ničeho jiného zajímavého - třeba autonomního řízení aspoň na úrovni MB-E. Prostě nevidím jediný důvod, proč bych měl své LS460 vyměnit za nové LS. A to je hodně smutné.
Tak ono tohle bude stejne jenom zakladni motorace, hlavnim prodejnim artiklem bude (plug-in?) hybrid, ktery bude jiste brzy nasledovat.
Tak nejak. Suhlasim.
Chceš V8 s autonomním řízením ? :-OTu snad budeš prohánět sám.B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.