Nový Lexus LS oficiálně: Odvážný je nejen v počtu převodových stupňů...

Clayton  |  10. 01. 2017 13:03

Obrovské zklamání. Jinak se to komentovat nedá. Současná generace LS se vyrábí od roku 2007. Po takové době se čekalo, že Lexus přijde s něčím výjimečným. Na Lexus fóru (USA) jsme se vysmívali škarohlídům, kteří predikovali náhradu V8 nějakou úspornou V6. Vždyť to přeci není možné - i nové kupé LC500 dostalo osmiválec... Ale bohužel. Dopadlo to takhle. Nedočkali jsme se ani ničeho jiného zajímavého - třeba autonomního řízení aspoň na úrovni MB-E. Prostě nevidím jediný důvod, proč bych měl své LS460 vyměnit za nové LS. A to je hodně smutné.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  10. 01. 2017 13:46

Chceš V8 s autonomním řízením ?
Tu snad budeš prohánět sám.

Odpovědět  |   | 
N6600  |  10. 01. 2017 15:56

Tak nejak. Suhlasim.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  10. 01. 2017 22:55

Tak ono tohle bude stejne jenom zakladni motorace, hlavnim prodejnim artiklem bude (plug-in?) hybrid, ktery bude jiste brzy nasledovat.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 01. 2017 15:20

...ta predna cast sa mi naozaj nepaci, ale sestvalec s velkymi hrncami je logicky krok dopredu. Mam za to, ze velke hrnce, hlavne v kombinacii s preplnanim, budu castejsie aj inde. Ktovie, mozno sa dockame aj nejakeho stvorlitra. Dlhozdvihy s velkymi valcami maju svoje caro. A ucinnost.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  10. 01. 2017 15:35

Na ucinnost tu bude hybrid

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 01. 2017 17:43

Moc hezké a propracované auto dle mého gusta. Z mého hlediska je počet 6 válců a související výkon motoru dostatečný. S tímto autem se soutěže nejezdí a rychlostní rekordy netrhají. Kdo vyzkoušel a komu vyhovuje Lexus a zvykl si na něj, nechce nic jiného.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  10. 01. 2017 21:58

Jj, to dříve platilo. Jenže tentokrát se Lexusu povedlo své současné majitele extrémně naštvat. Neposuzuju to z hlediska ČR, kde se LS prodá zlomek toho, co prodá sám jeden malý dealer u nás v Renu v Nevadě. A vlastně podobně je to i v Evropě. Tam Lexus nikdy rekordy netrhal.
Když se podívám na názory na americkém Lexus fóru, tak zhruba 60% současných majitelů je naštvaných jako já (nebo víc), 20% se to auto jednoduše nelíbí a tak 20% je spokojených. To jsou dost mizerná čísla, protože se pohybujeme v kategorii, kde nelze tak snadno počítat s tím, že se objeví nějací noví zákazníci, kteří přijdou odjinud. Ano, majitelům jiných Lexusů se nové LS líbí daleko více (viz třeba FB stránky Lexusu), jenže to je k ničemu. To jsou lidé, kteří si LS za víc než $100 000 stejně nekoupí.
Můžeme se bavit o tom, zda jsou nějaké rozumné důvody proč trvat na V8 v LS a snášet argumenty. Ale ono je to stejně jedno. Zákazníci prostě V8 chtějí a za své peníze mají na takové rozmařilé požadavky v téhle třídě prostě právo
Dá se namítnout, že uživatelé lexus fóra nereprezentují průměrného zákazníka. Že to jsou spíš fanoušci a entuziasté. Jenže pokud se podíváme na průměrné věkové složení zákazníků těhle aut (v USA to bude hodně přes 50), nelze očekávat, že i běžní zákazníci by měli jiné preference, pokud jde o motor. Takže nejspíš půjdou jinam. V Mercedesu, BMW a Audi už určitě bouchají šampaňské.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 01. 2017 23:24

Chápu Mr. Clayton, v Americe je všechno velké a proto těch 8 válců je tam asi "standard" (u Lexusu asi navíc i podmínka). Ale nám v Evropě bude těch 6 válců stačit. V Česku tedy určitě. No, pokouší se Lexus protlačit přeplňované 4 válce, což se mi ani u IS Lexusu nelíbí, dřívějších 6 válců poskytuje stále sympatické a příjemné svezení... Kde bych asi z 8 válců v Česku určitě neustoupil, tak v případě Mustanga, který je zde "trhákem" (tedy na české poměry). Kupují ho zde ale někteří i s malým přeplňovaným motorem. Mustanga ale kupovat nebudu, a proto ho neřeším (už jsem na něj starý, vypadal bych směšně, pokud bych s ním vyrazil do mé společnosti, takovou extravaganci si už nemůžu bohužel dovolit).

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  11. 01. 2017 06:08

Ten malý šestiválec v IS nebyl špatný. Ale 3.5 je ještě lepší Zrovna dnes jsem byl s LS v servisu na prohlídce a jako loaner jsem dostal půjčený IS 350F AWD. Ta 3.5 V6 v relativně lehkém IS je docela zábavná. Jen pro běžné ježdění bych si sportovní verzi F odpustil. Na mě je trochu zbytečně tvrdá a je cítit každá nerovnost. Z toho by mě asi brzy bolela záda. Jen když jsem se díval do ceníku, tak bych asi raději bral trochu ošizenější GS. Ten cenový rozdíl je malý a přeci jen, GS je znatelně prostornější.

Odpovědět  |   | 
RIP  |  11. 01. 2017 06:25

Víš Claytone, měl jsem ve dvou případech možnost řídit LS460, naposledy někdy před 3. roky, vždy cca něco kolem 200 km a musím říci, naprosto chápu, o čem tady píšeš. To auto je prostě mimořádné a to nejen motoricky. Pokaždé, když jsem potom přesednul do svého, ne zrovna levného auta, připadal jsem si tak nějak..... No, ani to raději nebudu popisovat. Chce to prostě osobní zkušenost.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  11. 01. 2017 13:47

Clayton: ty převládající negativní pocity z nové generace od stávajících majitelů současné generace opírající se o podmotorizované hnací ústrojí ale nejsou jen výsadou LS.
To je téměř všude díky tlaku na cenu a zejména tlaku na emise. Jen výjmečně se objeví nový model a všichni jsou nadšení jako v případě nového E například. Ale i tam to není co bývalo. Když někoho svezu v GLE AMG, tak je nadšen, a řeší cenu a že si to koupí taky a když se nakonec dozví, že to je čtyřválcová nafta, tak okamžitě ví, že to nechce.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 01. 2017 20:55

Spolecne s vyse uvedenym FL octavie to muze soutezit o nejhorsi design roku. Teda podle me

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 01. 2017 22:40

interier fuj.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  10. 01. 2017 22:56

Uvidime jake to bude na zivo. Faktem je, ze novou generaci uz to chtelo jako sul, stare LSko bylo uz hodne zastarale, Nemci mezitim zvladli fakticky dve generace konkurentu.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  11. 01. 2017 16:48

Co je to tam těsně nad tím volantem? To jsou páčky na stěrače a ostřikovače nebo co? Vypadá to strašně!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A