Problémom preplňovaných vznetových motorov býva oneskorená odozva motora na stlačenie akceleračného pedála - tzv. turbodiera. A to aj napriek všemožným snahám konštruktérov tento neduh eliminovať pomocou variabilnej geometrie rozvádzacích lopatiek turbíny. Hoci je takáto regulácia plniaceho tlaku oveľa lepšia ako regulácia obtokovým ventilom (tzv. wastegate), aj tu sa chtiac-nechtiac turbodiera prejaví.
Když jsem si spočítal, na kolik by přišla IS 250 s dobrou výbavou, vyšlo mi 1,36mio. Za takový peníz mám 325i taky... takže to celkově není rozhodně nijak výhodné a hlavně je opruz, že na rozdíl od BMW není výbava variabilní - Luxury pack stojí 200 klackůjo a koho vlastně zajímá IS 250?? proč nepřišli rovnou s IS 350, která se prodává v USA???
Nevim, jak jsi to pocital. Mam objednanou IS 220d a bez slevy staleho zakaznika vysla na 1.290.000,- Je v plne palbe mimo stresniho okna. K, codyz jsem byl u BMW, tak 320D se stejnou vybavou vysla bez slev na 1.480.000,-. I kdyz ja bych BMW nebral ve srovnani s Lexusem ani kdyby stalo stejne. Ten servis a poruchovost je bez komentare. Ja sam mam IS uz 4 roky a znam par lidi, co maji trojky, petky i sedmicky od bawce a to, co zazivaji s kdejakou blbosti, co se na tech autech podelaji je na vysmech. Oproti trem majitelum Lexusu, ktere znam a me se to neda srovnat!!! Ohledne drahych paketu... Zakl cena 320D je taky jen lehce nad 900.000,-, takze u BWM sice "nejsou drahe pakety", ale maji to drazsi vsecko jednotlive :o)
zrejme uz mas nieco na aute pojazdene, tak sa podel so svojimi postrehmi!vdaka
Lexus je u nás předražený, ale IS ještě cenově ujde. GS a RX- to je teprve . IS má při stejné ceně trochu lepší výbavu než BMW 3. Třeba ventilovaná sedadla, bezklíčkový systém odemykání, DVD měnič přehrávající i filmy, audio Mark Levinson je určitě lepší než to v BMW...
Tak se prosím podívejte (ceny Německo):http://www.autoscout24.de/home/newcars/list-newcars-public.asp?onlynewcars=on&carsperpage=50& ;make=43&model=15709&radius=0&zip=PLZ&zipcoun try=D&country=D&hpfrom=0&hpto=0&eurofrom=0&am p;euroto=0&sort=priceBedřich
Podotýkám že v DE je Lexus GS 300: cena od 35 000,-EU. to je v dnešním kursu 997 500,- Kč. Pravda musí se doplatit 3% DPH. U nás nejlevnější GS 300 za 1 500 000,-Kč . Takže to jsou ty výborné ceny pro ČR.
Ať se dívám jak se dívám, na německém webu vidím cenu za GS 41 500 a více... tzn. zhruba 1 250 000 (při započítání jiné sazby DPH). Ano, v ČR je Lexus pořád dražší (1 400 000...), ale rozhodně ten rozdíl není 500 000...
Přesně. Největší katastrofa je Lexus a Volvo. Ceny u nás jsou oproti Německým vyšší cca o 15%. Volvo je už u nás často dražší než BMW! A ještě upozorňuju na Škodu a VW. Třeba Touareg je na Slovensku v lepší výbavě levnější až o půl milionu a Škoda má v ČR snad nejvyšší ceny v Evropě (na Západě si nedovolí prodávat tak očesaná holátka jak u nás, takže to opticky vypadá, že jsou tam dražší).U Českého Lexusu se mi zdá, že ani nechtějí prodat víc aut - když je RX 400h dražší než ML 350 i 320 CDI a GS dražší než BMW 5, koupí to jen pár nadšenců.
a kolik ukecas na Slovensku u Skodovky slevu ?...tady az 10%,s tim musis taky pocitat...
Lenze Lexus RX je "ine kafe". Co sa tyka kvality a spolahlivosti, tak ani BMW a uz vobec nie Mercedes sa Lexus nemaju. Naviac uvadzas RX 400h, co je hybrid. Porovnaj spotrebu hybrida a zracov benzinu ML a X.
cena 899t za 130kW diesla je dobrá,když se srovná s OII,tak lexus vyjde levněji a cena srovnává rozdíl avensise s horší výbavou?Na jaře toyota avensise slevní na 100%.
Zdar, jazdim IS 200 uz 2 roky. Automat ma naozaj mensiu spotrebu mozem potvrdit, vyskusane. Prevodovka je absolutne uzasna a to som vyskusal automatov zopar a poslednych 7 rokov jazdim len automat. Moja verzia ma vsetky okna aj spetne zrkadla s kremikovou vrstvou tzn. odpuzujici vodu, nezda sa mi ze u noveho modelu by to bolo len na predne okna, mozno robil cennik nejaky "odbornik" z predajne Toyota/Lexus v Žiline . Ta cena je velmi prijatelna a verim ze pomoze lepsiemu predaju, aj ked ma vobec nebude tesit ze uvidim viac aut takeho typu ako mam ja na ceste. Jedna vec sa mi ale nezda s tou cenou a sice ze v Nemecku idu jazdene kusy od 38tis EUR a viac to zn. ze cena noveho musi byt este vyssia.
Ceny Lexusů v Německu jsou nižší než v ČR. Jde to najít na www.lexus.de. Např. IS 250 je od 31.000 EUR (906.000 Kč když zohledním různou DPH) a IS 220d od 29.600 EUR (865.000 Kč). Těch 38tis. EUR musí být za nějaký vyšší model.
a co teprve u USA! tam stoji 250tka se slusnou vybavou 30k USD! :) aneb lexus tahne na amiky :)
Vsetky vozy su v USA lacnejsie, zial. Napriklad u Toyoty, je to rozdiel "triedy". Tu si kupis Corollu a tam mas za to Camry.
Nevíte někdo, jak je možné, že automat má nižší spotřebu než manuál?
Souhlas, zní to fakt otřesně - sklopné zrcátka.. Asi Morava... Ale i na Moravě, doufám, umí česky.
tohle je motoristickej web,tady pravopisný chyby nejsou na překážku.a jestli sou to chyby
Dovolil bych si jen podotknout, že zrcátka jsou el. ovládaná a sklopná, nikoliv -é
208kobyl a jen 8,4 z 0 na 100, asi nám japonec od minula krapet přibral jinak minulá generace IS200 je tak trochu muj sen(slušnej výkon, 6ti kvalt a zadokolka), upřímně tohohle už bych tolik nechtěl, už je spíš na komfort než pro radost jako minulá generace, ale pořád bych ho radši než konkurenci(BMW 3,A4,MB C)
Na strankach vyrobce je 8,1 s manualem a 8,4 s automatem. Ale asi to nic nemeni, ze?
ale tohle je přece taky šestikvalt a zadokolka :) souhlasím ale, že zrychlení 0-100 není adekvátní ... ale při běžných rychlostech přes 80km/h už se ten výkon jistě projeví
Máš pravdu, už je to viac komfort ako šport - a je o 150kg ťažší ako 320d a to je celkom dosť. Ale v priebehu roka ma prist ešte verzia Sport, uvidime...Ja si ten sen splnim na konci buduceho mesiaca Die Grosse Drei som nechcel, 9-3 občas jazdím, 60 starne a X je príliš nápadné.
tak co si nakoniec kupil? a tvoje postrehy?
Nakoniec zaklad 220d - dokupoval som len 17" disky, BT sadu a nezavisle kurenie. Mam ju teraz presne mesiac (nieco cez 5t km).- interier bezchybny, zrychlenie bez vady, odhlucnenie ok, hudba 1+, spotreba ujde - vela dialnice 160-180.Jedine mi vadi turbodiera do 2.000, na to som ozaj nebol zvyknuty - na 9-3 (ak ked je to benzin) je len minimalna a na zeninom x-traili (2,2) tiez vlastne neexistuje. Je to asi dost sprevodovanim, napr. 6kvalt sa da radit az na dialnci pri 140...Inak maximum spokojnosti.Ale musim ist do servisu, uz ma stihol zboku nabrat jeden dedusko na 105-tke What else?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.