Jaroslav Brož
24. dubna • 12:56

Pro každého je hezké něco jiné. Toto ale je jen jiné. Do hezkého to má daleko a komplikované celkové jako vše z východu. Proč byla Adi studia v Itálii a tam se tvořil design? To už dnes jen ta umělá inteligence a jim podobní bezmozci vymýšlejí tyto nehezké tvary. Technika možné dovolí,ale brzo to překoná ještě horší výtvor.

eniellorien
24. dubna • 10:21

V čase ked BYD , Xpeng ,Zeekr a ďalší tlačia do prémie 1000V architektúru , baterky s kapacitou 100 a viac kWh s nabíjacími výkonmy 300-400kW a viac .... prísť do prémie s 70 či kolľko kWh a nabíjacím výkonom cca 2C je dosť odvážny počin... Niečo ako keby fc Dolné Zelenice napochodovalo na zápas prvej ligy....

Dřevo Levně
25. dubna • 12:05

Pokud nastavíš správnou cenu nemáš problém i s darebnejma parametrama.

Hajzlík
24. dubna • 10:15

Vedle skutečné prémie je tohle hodně slabý výtvor, EVčka s ostudnými parametry a jeden zdechlý hybrid. No a interiér s dolepeným tabletem darmo mluvit.

kolkyno
23. dubna • 21:40

samozrejme ze novy model nemoze vypadat ako ten predosly alebo dokonca este starsia generacia, preto je ocividne ze predok de facto kopiruje masku aktualneho RX, no a so sedanu sa stal liftback. Minimalne teda tvarom toho zadku.

Fero Hora (Ferohora)
24. dubna • 8:35

dufam ze pri takomto zadku to naozaj bude liftback, ale podla spar na kufri to ozaj vyzera na sedan a to je skoda :(

Gwynarth
23. dubna • 18:31

Až na tu "Oravu" na palubce a někde schovanou krabici s monočlánkama, to ujde.

Stefan Ivanov
23. dubna • 13:31

Hezké, že článek vyšel, ale trochu neúplný - chybí Vám tam hlavní motorizace, co se bude prodávat. Více informací o motorizacích naleznete na oficiálních stránkách Lexusu https://newsroom.lexus.eu/all-new-lexus-es-takes-se... ... . Řekl bych, že hybrid pro Evropu bude spíše ES 350h se 182kw. Asi by moc nedávalo smysl vůči Camry se 160kw si pořizovat ES se 148kw.

Petr Urban
23. dubna • 12:39

Pekny to rozhodne je, ale 5m 14cm je tak trochu moc ne? To je jeste o 10cm delsi jak soucasne zbytecne dlouhe BMW 5.

Alda Alda
23. dubna • 16:26

Vozy se navrhují pro Čínu, možná JV Asii. Pro Evropu již nee. Z toho plynou rozměry.

Doporučujeme

Články odjinud