Pro každého je hezké něco jiné. Toto ale je jen jiné. Do hezkého to má daleko a komplikované celkové jako vše z východu. Proč byla Adi studia v Itálii a tam se tvořil design? To už dnes jen ta umělá inteligence a jim podobní bezmozci vymýšlejí tyto nehezké tvary. Technika možné dovolí,ale brzo to překoná ještě horší výtvor.
V čase ked BYD , Xpeng ,Zeekr a ďalší tlačia do prémie 1000V architektúru , baterky s kapacitou 100 a viac kWh s nabíjacími výkonmy 300-400kW a viac .... prísť do prémie s 70 či kolľko kWh a nabíjacím výkonom cca 2C je dosť odvážny počin... Niečo ako keby fc Dolné Zelenice napochodovalo na zápas prvej ligy....
Pokud nastavíš správnou cenu nemáš problém i s darebnejma parametrama.
Vedle skutečné prémie je tohle hodně slabý výtvor, EVčka s ostudnými parametry a jeden zdechlý hybrid. No a interiér s dolepeným tabletem darmo mluvit.
samozrejme ze novy model nemoze vypadat ako ten predosly alebo dokonca este starsia generacia, preto je ocividne ze predok de facto kopiruje masku aktualneho RX, no a so sedanu sa stal liftback. Minimalne teda tvarom toho zadku.
dufam ze pri takomto zadku to naozaj bude liftback, ale podla spar na kufri to ozaj vyzera na sedan a to je skoda :(
Až na tu "Oravu" na palubce a někde schovanou krabici s monočlánkama, to ujde.
Hezké, že článek vyšel, ale trochu neúplný - chybí Vám tam hlavní motorizace, co se bude prodávat. Více informací o motorizacích naleznete na oficiálních stránkách Lexusu https://newsroom.lexus.eu/all-new-lexus-es-takes-se... ... . Řekl bych, že hybrid pro Evropu bude spíše ES 350h se 182kw. Asi by moc nedávalo smysl vůči Camry se 160kw si pořizovat ES se 148kw.
Pekny to rozhodne je, ale 5m 14cm je tak trochu moc ne? To je jeste o 10cm delsi jak soucasne zbytecne dlouhe BMW 5.
Vozy se navrhují pro Čínu, možná JV Asii. Pro Evropu již nee. Z toho plynou rozměry.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.