Nový Land Rover Defender padl do rukou tunerů. Kahn jde cestou luxusního vzhledu

Komu by připadal nový Defender málo luxusní, britský úpravce Kahn je tady, aby situaci napravil.

Ačkoliv sám Land Rover nabízí novou generaci Defenderu i v poměrně luxusní výbavě X se všemi komfortními vychytávkami, které byste mohli potřebovat, a rovněž dosti městským vzhledem, někomu by to prostě nemuselo stačit.

Pro takové jedince existuje britský úpravce Kahn, který nemá problém z původně nového off-roadu vytvořit ještě luxusněji působící SUV, které by se majitel bál umazat bahnem. Firma tak v rámci balíčku Chelsea Truck Co. Launch Edition nahodila na delší Defender 110 zaprvé velká 22palcová kovaná kola a zatemněná okna pro extra mafiánský vzhled.

Tříválcový Range Rover Evoque PHEV dorazil do Česka. Nejde pod 1,3 milionu

Tříválcový Range Rover Evoque PHEV dorazil do Česka. Nejde pod 1,3 milionu

Poté se na karoserii objevuje řada karbonových či hliníkových doplňků, podle vkusu zákazníka, přičemž do interiéru, který Kahn zatím neukazuje, putovaly peníze rovněž. Představte si tedy nálož koženého čalounění v celé kabině, včetně kontrastního prošívání nebo perforace – samotná křesla jsou samozřejmě vyhřívaná, odvětrávaná a elektricky nastavitelná ve 12 směrech.

Exemplář Defenderu od Kahnu je pak nacpaný top výbavou ve formě vzduchového podvozku, audiosystému Meridian, LED světlometů, vyhřívaného čelního okna, elektrické panoramatické střechy nebo vrcholného infotainmentu s navigací, 360stupňovým kamerovým systémem, parkovacím asistentem a dalšími „maličkostmi“.

Tento Range Rover se vysmívá hlavním samopalů. Němci si ho ale náležitě cení

Tento Range Rover se vysmívá hlavním samopalů. Němci si ho ale náležitě cení

Kdo by však pod kapotou zlověstně vypadajícího Defenderu čekal vrcholnou šestiválcovou motorizaci, bude se mýlit. Na motoru nebyly provedeny žádné úpravy a jedná se o dvoulitrový naftový čtyřválec verze D240 o výkonu 240 koní (177 koní).

Na kolik si Kahn svůj upravený Defender 110 cení? Zájemci vytasí 69.999 liber, tedy v přepočtu asi 2,1 milionu korun. Pro představu, základní Defender s motorem D240 začíná na českém trhu od částky zhruba 1,6 milionu korun.

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků