Nový kompaktní vůz od Fordu se jmenuje S-MAX

Ford oficiálně oznámil název nového modelu třídy SAV. Ten ponese název S-MAX a bude zaměřen na sportovněji laděné řidiče, kteří se však při cestování neoejdou bez dostatečného prostoru.
Nový kompaktní vůz od Fordu se jmenuje S-MAX

Přestože Ford prozatím představil pouze koncept nového modelu třídy SAV, je již znám název modelu, který z něj v budoucnu vzejde. S-MAX, jak se model nový bude jmenovat, je zaměřen nejen na praktičnost a prostornost, ale také pro vyžití za volantem, které má být zdůrazněno sportovními liniemi modelu. Nový model, který mnozí považovali za nástupce modelu Galaxy, se ve skutečnosti zařadí po jeho bok a vytvoří tak dvojici, ve které bude jeden vůz oslovovat konzervativnější řidiče, kteří požadují hlavně komfort a výhody vozu MPV a S-MAX pak bude zaměřen na řidiče mladší, dynamičtěji smýšlející. Ovšem ani nový model nepřijde zkrátka a jeho interiér bude velmi variabilní. Díky použití nového typu podlahy FFS (Fold Flat System), bude umožněno zvolit mezi dvěmi nebo třemi řadami sedadel a plnohodnotně tak převážet pět až sedm osob.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford SAV Concept

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

včera | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 152 příspěvků