Nový Jeep Wrangler přijíždí do Evropy. Víme, jaké bude mít motory

14 komentářů

Anti-automat
9. července • 19:17

podla minusov to malo mat dvadsatliter dvojhviezdicovy motor z lietadla :-D:-D:-D

Stelvio
7. července • 16:51

V Q1 2019 prijde i 3.0 Multijet (aka V6 - Ecodiesel)

Anti-automat
8. července • 8:53

Skoda ze nie R4. Mali sme ho v Maxi a bola to neuveritelna lokomotiva, priemyselny buchar a tahal ako besny. Ten by tomu sadol ako rit na serbel.

Stelvio
8. července • 12:00

R4 je tam take - hned od uvedeni na EU trh, konkretne 2.2 Multijet (147kW/470Nm). Ale to by stacilo cist clanek :-D

Anti-automat
8. července • 17:23

a minusky davate a neviete ani preco.

Anti-automat
8. července • 13:48

...stacilo by uplne ak by Ste si citali po sebe Vas prispevok. Napoveda: TRI (3)
;-)

Stelvio
8. července • 17:51

Stale nechapu vas Cobolsky slint - Jestli je tim mysleno R4 3.0 ktery se dava napriklad do uzitkovych vozu, tak proboha jen to ne (uzrana Italska Berta), kdyz je moznost V6, ktery je uz jen kultivovanosti, vykonem a prestizi jinde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anti-automat
9. července • 19:15

Vase, citujem 'Cobolsky slint'. Zaprve neviem co to je;
Zadruhe to mate gramaticky nespravne kedze sky-ska-ske sa pise s malym pismenom. To sme sa ucili na zakladnej, druhy stupen. Skuste nabuduce zrozumitelne a gramaticky spravne. Co sa tyka zvysku, mali sme vo firme Ducato so spominanou konfiguraciou, ktoru som uz uviedol. Motor bol vyborny a toto auto by vyhrabal snad aj zo zemskeho plasta. A pardon, Vy vlastne neviete co zemsky plast je kedze Ste zjavne nezvladli ten uvedeny druhy stupen.

Jirka
7. července • 15:58

Elektricka uzaverky, tak uz i tohle zmrsili

Clayton
8. července • 3:04

Nechápu, elektricky ovládané uzávěrky měla i předchozí generace (JK). Varianta je jen pneumatické ovládání, jako mají třeba uzávěrky ARB, ale to je srovnatelně spolehlivé.
Pokud myslíte, že snad by JL Rubicon dostal jen brzdami ovládanou náhražku, tak to se nestalo, to můžete být v klidu. Jsou to klasické mechanické uzávěrky.

883ccm
7. července • 13:19

Takže pokud do něj chci motor a ne "motor", tak individuální dovoz z USA? Děkuji imbecilní EU. Namísto postihu sazometů budeme buzerovat 10x čistější benzíny. Snad tam v Bruselu pozdecháte na rakovinu plic z těch vašich oblíbených dehťáků!

Anti-automat
8. července • 8:48

Klud, ten MJ s velkymi hrncami zasa az tak zly nebude. Dokonca by som povedal ze sa k takemuto autu bude celkom pekne hodit. Ja by som bral v tomto pripade prave ten MJ z ciste praktickych dovodov. Ale suhlas s tym ze mal byt v ponuke aj ten sest kotlikovy motor, ten ponukany fukany benzin tam nema co hladat. Obavy mam z tej prevodovky, u mna by bola jedina volba MJ a manual. Auto inak pekne, nebol by som proti :-P

Clayton
8. července • 3:06

3.6 V6 je pro Jeep dobrý motor. Nevím, proč tolik minusů :-) Pokud budu nahrazovat svůj JK Rubicon touto novou generací, tak moje volba bude určitě V6. Na silnici i do terénu jednoznačně nejlepší. Naštěstí žiji v USA :-)

Anti-automat
8. července • 8:49

Minus som nedaval ale do terenu lepsi ten MJ a manual. Aj ked ten v6 je pekna strojovna, to urcite ano.

Doporučujeme

Články odjinud