Nový Jeep Wrangler přijíždí do Evropy. Víme, jaké bude mít motory

883ccm  |  07. 07. 2018 13:19

Takže pokud do něj chci motor a ne "motor", tak individuální dovoz z USA? Děkuji imbecilní EU. Namísto postihu sazometů budeme buzerovat 10x čistější benzíny. Snad tam v Bruselu pozdecháte na rakovinu plic z těch vašich oblíbených dehťáků!

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  08. 07. 2018 03:06

3.6 V6 je pro Jeep dobrý motor. Nevím, proč tolik minusů Pokud budu nahrazovat svůj JK Rubicon touto novou generací, tak moje volba bude určitě V6. Na silnici i do terénu jednoznačně nejlepší. Naštěstí žiji v USA

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 08:49

Minus som nedaval ale do terenu lepsi ten MJ a manual. Aj ked ten v6 je pekna strojovna, to urcite ano.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 08:48

Klud, ten MJ s velkymi hrncami zasa az tak zly nebude. Dokonca by som povedal ze sa k takemuto autu bude celkom pekne hodit. Ja by som bral v tomto pripade prave ten MJ z ciste praktickych dovodov. Ale suhlas s tym ze mal byt v ponuke aj ten sest kotlikovy motor, ten ponukany fukany benzin tam nema co hladat. Obavy mam z tej prevodovky, u mna by bola jedina volba MJ a manual. Auto inak pekne, nebol by som proti

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  07. 07. 2018 15:58

Elektricka uzaverky, tak uz i tohle zmrsili

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  08. 07. 2018 03:04

Nechápu, elektricky ovládané uzávěrky měla i předchozí generace (JK). Varianta je jen pneumatické ovládání, jako mají třeba uzávěrky ARB, ale to je srovnatelně spolehlivé.
Pokud myslíte, že snad by JL Rubicon dostal jen brzdami ovládanou náhražku, tak to se nestalo, to můžete být v klidu. Jsou to klasické mechanické uzávěrky.

Odpovědět  |   | 
Stelvio  |  07. 07. 2018 16:51

V Q1 2019 prijde i 3.0 Multijet (aka V6 - Ecodiesel)

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 08:53

Skoda ze nie R4. Mali sme ho v Maxi a bola to neuveritelna lokomotiva, priemyselny buchar a tahal ako besny. Ten by tomu sadol ako rit na serbel.

Odpovědět  |   | 
Stelvio  |  08. 07. 2018 12:00

R4 je tam take - hned od uvedeni na EU trh, konkretne 2.2 Multijet (147kW/470Nm). Ale to by stacilo cist clanek

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 13:48

...stacilo by uplne ak by Ste si citali po sebe Vas prispevok. Napoveda: TRI (3)

Odpovědět  |   | 
Stelvio  |  08. 07. 2018 17:51

Stale nechapu vas Cobolsky slint - Jestli je tim mysleno R4 3.0 ktery se dava napriklad do uzitkovych vozu, tak proboha jen to ne (uzrana Italska Berta), kdyz je moznost V6, ktery je uz jen kultivovanosti, vykonem a prestizi jinde.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 07. 2018 19:15

Vase, citujem 'Cobolsky slint'.

Zaprve neviem co to je;
Zadruhe to mate gramaticky nespravne kedze sky-ska-ske sa pise s malym pismenom. To sme sa ucili na zakladnej, druhy stupen. Skuste nabuduce zrozumitelne a gramaticky spravne.

Co sa tyka zvysku, mali sme vo firme Ducato so spominanou konfiguraciou, ktoru som uz uviedol. Motor bol vyborny a toto auto by vyhrabal snad aj zo zemskeho plasta. A pardon, Vy vlastne neviete co zemsky plast je kedze Ste zjavne nezvladli ten uvedeny druhy stupen.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 17:23

a minusky davate a neviete ani preco.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 07. 2018 19:17

podla minusov to malo mat dvadsatliter dvojhviezdicovy motor z lietadla

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Nové BMW řady 8 míří na český trh. Známe cenu nejslabší verze

Nové BMW řady 8 míří na český trh. Známe ce…

Své nové vlajkové kupé začíná BMW pomalu nabízet také u nás. Pro nedočkavce je v oficiálním konfigurátoru k dispozici zatím jen slabší varianta s naftovým šestiválcem. Díky ní však víme, na kolik nová generace „osmičky“ vyjde v základu.

3.  7.  2018 | | 32 N/A