Nový Jeep Wrangler přijíždí do Evropy. Víme, jaké bude mít motory

883ccm  |  07. 07. 2018 13:19

Takže pokud do něj chci motor a ne "motor", tak individuální dovoz z USA? Děkuji imbecilní EU. Namísto postihu sazometů budeme buzerovat 10x čistější benzíny. Snad tam v Bruselu pozdecháte na rakovinu plic z těch vašich oblíbených dehťáků!

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  08. 07. 2018 03:06

3.6 V6 je pro Jeep dobrý motor. Nevím, proč tolik minusů Pokud budu nahrazovat svůj JK Rubicon touto novou generací, tak moje volba bude určitě V6. Na silnici i do terénu jednoznačně nejlepší. Naštěstí žiji v USA

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 08:49

Minus som nedaval ale do terenu lepsi ten MJ a manual. Aj ked ten v6 je pekna strojovna, to urcite ano.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 08:48

Klud, ten MJ s velkymi hrncami zasa az tak zly nebude. Dokonca by som povedal ze sa k takemuto autu bude celkom pekne hodit. Ja by som bral v tomto pripade prave ten MJ z ciste praktickych dovodov. Ale suhlas s tym ze mal byt v ponuke aj ten sest kotlikovy motor, ten ponukany fukany benzin tam nema co hladat. Obavy mam z tej prevodovky, u mna by bola jedina volba MJ a manual. Auto inak pekne, nebol by som proti

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  07. 07. 2018 15:58

Elektricka uzaverky, tak uz i tohle zmrsili

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  08. 07. 2018 03:04

Nechápu, elektricky ovládané uzávěrky měla i předchozí generace (JK). Varianta je jen pneumatické ovládání, jako mají třeba uzávěrky ARB, ale to je srovnatelně spolehlivé.
Pokud myslíte, že snad by JL Rubicon dostal jen brzdami ovládanou náhražku, tak to se nestalo, to můžete být v klidu. Jsou to klasické mechanické uzávěrky.

Odpovědět  |   | 
Stelvio  |  07. 07. 2018 16:51

V Q1 2019 prijde i 3.0 Multijet (aka V6 - Ecodiesel)

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 08:53

Skoda ze nie R4. Mali sme ho v Maxi a bola to neuveritelna lokomotiva, priemyselny buchar a tahal ako besny. Ten by tomu sadol ako rit na serbel.

Odpovědět  |   | 
Stelvio  |  08. 07. 2018 12:00

R4 je tam take - hned od uvedeni na EU trh, konkretne 2.2 Multijet (147kW/470Nm). Ale to by stacilo cist clanek

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 13:48

...stacilo by uplne ak by Ste si citali po sebe Vas prispevok. Napoveda: TRI (3)

Odpovědět  |   | 
Stelvio  |  08. 07. 2018 17:51

Stale nechapu vas Cobolsky slint - Jestli je tim mysleno R4 3.0 ktery se dava napriklad do uzitkovych vozu, tak proboha jen to ne (uzrana Italska Berta), kdyz je moznost V6, ktery je uz jen kultivovanosti, vykonem a prestizi jinde.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 07. 2018 19:15

Vase, citujem 'Cobolsky slint'.

Zaprve neviem co to je;
Zadruhe to mate gramaticky nespravne kedze sky-ska-ske sa pise s malym pismenom. To sme sa ucili na zakladnej, druhy stupen. Skuste nabuduce zrozumitelne a gramaticky spravne.

Co sa tyka zvysku, mali sme vo firme Ducato so spominanou konfiguraciou, ktoru som uz uviedol. Motor bol vyborny a toto auto by vyhrabal snad aj zo zemskeho plasta. A pardon, Vy vlastne neviete co zemsky plast je kedze Ste zjavne nezvladli ten uvedeny druhy stupen.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 17:23

a minusky davate a neviete ani preco.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 07. 2018 19:17

podla minusov to malo mat dvadsatliter dvojhviezdicovy motor z lietadla

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A