Nový Jeep Wrangler přijíždí do Evropy. Víme, jaké bude mít motory

883ccm  |  07. 07. 2018 13:19

Takže pokud do něj chci motor a ne "motor", tak individuální dovoz z USA? Děkuji imbecilní EU. Namísto postihu sazometů budeme buzerovat 10x čistější benzíny. Snad tam v Bruselu pozdecháte na rakovinu plic z těch vašich oblíbených dehťáků!

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  08. 07. 2018 03:06

3.6 V6 je pro Jeep dobrý motor. Nevím, proč tolik minusů Pokud budu nahrazovat svůj JK Rubicon touto novou generací, tak moje volba bude určitě V6. Na silnici i do terénu jednoznačně nejlepší. Naštěstí žiji v USA

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 08:49

Minus som nedaval ale do terenu lepsi ten MJ a manual. Aj ked ten v6 je pekna strojovna, to urcite ano.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 08:48

Klud, ten MJ s velkymi hrncami zasa az tak zly nebude. Dokonca by som povedal ze sa k takemuto autu bude celkom pekne hodit. Ja by som bral v tomto pripade prave ten MJ z ciste praktickych dovodov. Ale suhlas s tym ze mal byt v ponuke aj ten sest kotlikovy motor, ten ponukany fukany benzin tam nema co hladat. Obavy mam z tej prevodovky, u mna by bola jedina volba MJ a manual. Auto inak pekne, nebol by som proti

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  07. 07. 2018 15:58

Elektricka uzaverky, tak uz i tohle zmrsili

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  08. 07. 2018 03:04

Nechápu, elektricky ovládané uzávěrky měla i předchozí generace (JK). Varianta je jen pneumatické ovládání, jako mají třeba uzávěrky ARB, ale to je srovnatelně spolehlivé.
Pokud myslíte, že snad by JL Rubicon dostal jen brzdami ovládanou náhražku, tak to se nestalo, to můžete být v klidu. Jsou to klasické mechanické uzávěrky.

Odpovědět  |   | 
Stelvio  |  07. 07. 2018 16:51

V Q1 2019 prijde i 3.0 Multijet (aka V6 - Ecodiesel)

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 08:53

Skoda ze nie R4. Mali sme ho v Maxi a bola to neuveritelna lokomotiva, priemyselny buchar a tahal ako besny. Ten by tomu sadol ako rit na serbel.

Odpovědět  |   | 
Stelvio  |  08. 07. 2018 12:00

R4 je tam take - hned od uvedeni na EU trh, konkretne 2.2 Multijet (147kW/470Nm). Ale to by stacilo cist clanek

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 13:48

...stacilo by uplne ak by Ste si citali po sebe Vas prispevok. Napoveda: TRI (3)

Odpovědět  |   | 
Stelvio  |  08. 07. 2018 17:51

Stale nechapu vas Cobolsky slint - Jestli je tim mysleno R4 3.0 ktery se dava napriklad do uzitkovych vozu, tak proboha jen to ne (uzrana Italska Berta), kdyz je moznost V6, ktery je uz jen kultivovanosti, vykonem a prestizi jinde.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 07. 2018 19:15

Vase, citujem 'Cobolsky slint'.

Zaprve neviem co to je;
Zadruhe to mate gramaticky nespravne kedze sky-ska-ske sa pise s malym pismenom. To sme sa ucili na zakladnej, druhy stupen. Skuste nabuduce zrozumitelne a gramaticky spravne.

Co sa tyka zvysku, mali sme vo firme Ducato so spominanou konfiguraciou, ktoru som uz uviedol. Motor bol vyborny a toto auto by vyhrabal snad aj zo zemskeho plasta. A pardon, Vy vlastne neviete co zemsky plast je kedze Ste zjavne nezvladli ten uvedeny druhy stupen.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 17:23

a minusky davate a neviete ani preco.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 07. 2018 19:17

podla minusov to malo mat dvadsatliter dvojhviezdicovy motor z lietadla

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 64 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 19 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 78 N/A