Hamarel
6. května • 12:04

Design pěkný, technika totální propadák.

Jan Mička
6. května • 16:09 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, taky bych poprosil o zhodnocení, v čem je technika propadák :-D

OnlyTruth
9. května • 8:53

cela elektrika je dnes blba a bez vyuzitia v takomto aute.. taky hyundai inster ok do mesta pre zeny a koniec... este bude dlhy vyvoj aby to bolo fajn.. tak ci tak do terenu potrebuje poriadnu mechanicku uzavierku

Jan Taraba
6. května • 17:31

No to by mě taky zajímalo. Až na tříválec (už tím, že jde o tříválec) jsou všechna ostatní data slušná. U EV dokonce nadprůměrná.

Stepan Prokop
7. května • 9:45

v cem je nadprumer te EV techniky? v tom smesnem nabijeni az 160kW? to bylo super mozna pred 5 lety, jiz prodavane elektriky na dane platforme maj celkem spatny i nabijeci krivky, takze o zadnej vykvet neceho super se fakt nejedna, rekneme spise podprumer trhua technicky to recenzenti kteri rozumi technice take cupujou

budman
7. května • 22:08

Je komické jak všichni chtějí hrozně vysoké výkony nabíjení, ale zároveň vlastně nikdo nechce nabíjet u rychlonabíječek, protože je to drahý jak kráva :-D
Ono je to podobné šidítko pro honimíry jako maximálka, kde taky spousta z nich brečí u Volva nad omezením na 180km/h, ale reálně to je tak pro 95% uživatelů naprosto dostačující...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Stepan Prokop
8. května • 9:02

A na to jsi přišel kde? Všichni opravdu ne, u aut co řídím já je podíl DC nabíjení cca 70% , já mám DC nabíjení od 7 do 12 korun za kWh, a i těch 12 je pro mě naprosto v pohodě cena. Brečíš tady v diskuzi ty 🖖

budman
8. května • 12:57

Hmm, tak to je zajímavý, že skoro v každé diskuzi pod články rychlosti nabíjení BEV najdeš většinu příspěvků, které se ohánějí tím, že se jich nějaké čekání u stojanu netýká, protože oni dobíjejí doma z FVE zadarmo (což je taky nesmysl, ale to je o jiné diskuzi)... navíc zrovna nedávno proběhla médii zajímavá statistika ohledně využití dobíjecích stojanů v Německu a hlavně u těch rychlodobíjecích to byla prakticky nula.
Samozřejmě že se najdou lidi a situace, kdy se to rychlonabíjení využije, to nepopírám, ale jsou to spíš výjimky...

Kumuwux
8. května • 7:29

přesně, elektrické verze existují ne proto, že je lidé chtějí, ale protože to nařizují politici, to je první problém, druhý je že zbylé dva spalovací motory jsou pro tuto kategorii auta nevhodné, malý třívalec je ok do Citroenu C3 nebo C4, ale v Jeepu se bude trápit, obzvláště pokud budete naplno chtít využít potenciál auta, a poslední motorizace PHEV je v postatě naprostý úlet, s motorem, který samotný není o mnoho silnější než základní třívalec si stádo 195koníků užijete pouze v případě, že budete auto pravidelně dobíjet, což většina zákazníků nemá možnost nebo prostě nechce. Lidi chtějí zkrátka jen natankovat a jezdit a ne se ještě zdržovat na nabíječkách, tím pádem je tahle motorizace opět jen pro omezený počet zákazníků, kteří mají doma v rodinném domě wall-box a třeba i solární panely a každý večer mohou auto připojit do zásuvky. Pro zbytek zákazníků ale vyvstane logická otázka: "proč mám platit za drahy PHEV a těžkou baterku, když to nebudu mít kde pravidelně dobíjet" Pak se kouknou na cenovku, z plna hrdla se zasmějí a půjdou si koupit Kodiaka nebo Tiguan s dvoulitrovým dieselem nebo jiné auto, které narozdíl od 1,6 l PHEV Stellantisu nabízí výkon stejný za každé situace a ne jen za určitých předem daných okolností a podmíněný pravidelným dobíjením .... To je zkrátka realita trhu.https://autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/ko... ...

petr r. (petrumr)
6. května • 15:05

včem je ta technika blbá?

Doporučujeme

Články odjinud