Nový Jaguar XJ: u dealerů v roce 2011 (spy photos)

Jaguar pilně pokračuje v testování nové generace modelu XJ - podle neoficiálních zdrojů bude totiž nástupce od současného modelu kompletně odlišný.

Automobilka se rozhodla na novém modelu pořádně zapracovat, protože prodeje výrazně klesly a tohle vše má za cíl vrátit Jaguar tam, kde kdysi býval. Vůz dostane kompletně nový vzhled, který ho přiblíží někam k Mercedesu CLS. Ano, bude se jednat zřejmě o „čtyřdveřové coupé”.

Pro ušetření nákladů nebude platforma vozu zcela nová, inženýři vzali osvědčenou celohliníkovou s označením X351 a dopřáli jí řadu modifikací. Nové XJ se objeví u dealerů na jaře roku 2011.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Další snínky nového XJ

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Kamufláže po čtyřech měsících příliš neubylo

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nová generace Jaguaru XJ při testech

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků