Nový Jaguar XJ prý nebude pouze elektrický. Později má přijet i s šestiválcem

29 komentářů

EMil
28. června • 11:47

Jo, jo. Všichni už odteď budeme kupovat elektromobil. Ostatně elektro revoluce je už za námi a spaovací motory jsou na vymření. Aspoň tak mi to vždycky říkají kluci na hybridu.Vrátil jsem se teď ze Sicílie. Za cestu tam i zpátky jsem viděl jednu Teslu S, jednu Teslu 3 a jednu Teslu S na nabíječce v Chorvatsku. Tomu říkám revoluce.

Ef
26. června • 9:38

XJ žije a mám z toho radost. je to ikona mezi luxusními sedany a chyběl by...A díkybohu jim nehráblo a osadí ho naštěstí i konvenčním motorem

Michal
25. června • 9:15

Norsko má nejvíc elektro aut na hlavu ale jen přes 5milionů obyvatel.Z čeho chce brát elektriku takové průmyslové německo?už teď mají solární panely a větrné elektrárny skoro všude.Co větší město bude třeba jedny dukovany nebo temelín.

Zelí
25. června • 15:38

Budou kupovat z norska....:-D

bzzz
25. června • 9:35

Budou ji kupovat a casem se vrati k jadru ;-)

Koumal
24. června • 18:37

Na jednu stranu dobře, že drží možnost výběru a k EV nabízí i spalovák, na druhou stranu zklamání, luxusní limuzína si zaslouží osmiválce a dvanáctiválce.

iPace
25. června • 7:59

a proc ne rovnou 16 nebo 24 valce? cim vic valcu tim vic luxusni?ja mel za to ze luxus ma teda uplne jina kriteria nez jaky je v aute motor :-O takze odedneska je vlastne polozavodni Ferrari 250 GTO ktere nema ani klimatizaci ani radio luxusnim autem, protoze ma 12 valec :D vlastne dva luxusni prvky ma, v 1 smeru nastavitelne zavodni sedacky a hasici pristroj pod nohama spolujezdce B-] a luxusne naklepe kazdeho kdo pocita s necim luxusnejsim nez je motokara B-]

Koumal
25. června • 10:58

Luxusní limuzína má samozřejmě řadu kritérií na posuzování míry luxusu. Ovšem motor je jeden ze základních. A protože se jedná na žebříčku luxusu o královskou třídu, tak i motorizace by měla být královská a to šestiválec rozhodně není jakkoliv to může být dobrý motor třeba ve střední třídě. Nikde jsem nepsal, že jediné měřítko je motor, takže vytahovat Ferrari GTO je jaksi poněkud hodně mimo mísu.

iPace
25. června • 13:16

motor je pouze vec slouzici k pohybu daneho auta, s luxusem nema nic spolecneho ;-) a zpravidla lide kteri si kupuji luxusni auta ve kterych se nechavaji vozit neresi jakej motor tam je, resi jen ze kupuji to nejluxusnejsi a nejdrazsi v nabidce, a jestli to ma pod haubnou motor z tanku nebo letadla je jim vesmes jedno to ze luxusni auto musi mit 8 nebo 12 valec je jen predsudej diskuteru, ktery nabivaj ctenim clanku nebo sledovanim videi kde redaktor nad motorem peje chvalu, a take diky tomu ze automobilky proste do luxusnich aut takove motorizace davali aby se od ostatnich modelu odlisili nejen luxusem, ale i treba kultivovanosti chodu, pokud nabidne dany motor kultivovany chod a posadka o nem nebude vedet, coz je take znamka luxusu, tak to muze bejt klidne 3 valec :-P

Koumal
25. června • 14:17

To je stejné, jako kdybys napsal, že u superluxusních hodinek zájemcům nezáleží na mechanismu pohonu a že přesné digitálky s quartz krystalem se mohou prodávat za stejné pálky jako mechanické strojky s průhledným mechanizmem tourbillion.Stačí se podívat na pár míst kde se schází nejbohatší lidé a podívat se na jejich vozový park. Až tam nejdeš auto s tříválcem tak ho vyfoť, jenom dej bacha aby nebyl vrátného nebo uklízečky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
26. června • 19:32

nikdo z nas tady luxusu nerozumi a proto se zakaznici Rolls Royce v dotazniku vybrali z 56% ze by uvitali hybridni Rolls Royce namisto elektrickeho ktery v roce 2011 predstavili jako studii pro Asijsky a severoamericky trh :-D zvlastni 56% zakazniku, skutecnych zakazniku Rolls Royce uvedlo z eby chteli hybridni Rolls Royce? ale fuj jak je to mozne :-O

bzzz
25. června • 15:22

Kdyz ty digitalky udela LV a odpromuje nejaka celebrita, tak se mohou prodavat za ranec... mimochodem ne vsichni nejbohatsi jezdi v superluxusnich autech ;-)

Koumal
25. června • 17:07

Jistě, a že to ještě neudělal?
Ano, pár výjimek potvrzující pravidlo nemá žádné auto nebo má někde v garáži auto z mládí a jezdí taxíky a létá letadly, to na věci vůbec nic nemění. To, že má v někdo bohatý v garáži tříválcové auto z toho auta neudělá luxusní limuzínu.

kari
25. června • 8:50

Ty jsi musel mít v hlavně řádný generální úklid, když tam máš tak vymetýno. Vzít si do "huby" 250 GTO a ještě mít jako nick iPace. Drž se mixérů a jiných elektrických serepetiček a uděláš nejlíp.

bzzz
25. června • 7:46

Proc? Plebs & konzum - bez urazky - diktujici co je luxus ;-)

nedamse
24. června • 18:33

No každý opěvuje elektromobil,ale nikde jsem se nedočetl,jak dlouho vydrži baterie..když porovnáme jiné spotřebiče s lithiovými bateriemi,tak po pár letech už nemaji zdaleka tu vydrž a musí se častěji nabíjet a to se nepoužívá tak často jak auto,takže při denním používáni auta a denním dobíjeni si myslím,že po 2 letech si budete muset koupit novou baterii a ta nebude levná myslim těch 100tisíc,takže kdo si takové auto dovoli,no firmy,podnikatelé,,

Lojza
25. června • 9:52

Ja myslim, ze myslis spatne.....

iPace
25. června • 7:45

"nikde jsem se nedočetl"
a tady je kamen urazu pisatele "nedamse" , aneb nic jsem se ani nesnazil dohledat a precist, protoze jen trolim v diskuzich :-D

Loofeng
24. června • 18:55

Absolvent vysokej školy života ???? Skús google skôr ako začneš mlet takto múdrosti

homer
24. června • 19:52

Po zkusenostech s aku naradim vybavenym li-ion clanky vim jak pri zatezi odchazi kapacita a zivotnost a proto mi neni jasny ze autopaky vykazuji po tolika cyklech tak malou degeneraci.

iPace
25. června • 7:52

treba proto ze do aut se pouziva uplne jina chemie baterii a neni to uplnej odpad kterej se dava prave do spotrebi elektroniky? treba proto ze v elektromobilech ma kazdy clanek separe rizeni nabijeni a vybijeni tak aby se zatez co nejvice delila mezi vsechny clanky? treba proto ze elektronika v elektromobilech hlida aby se do clanku nedostalo kratkodobe prepeti a podpeti ktere baterii nici? treba ze elektronika u baterie elektromobilu hlida teplotu clanku a podle toho urcuje nabijeci proudy? treba proto ze krivka nabijeni se urcuje tak aby se nabijene clanky nepretezovali a proto treba poslednich 20% kapacity nejde nabijet plnym napetim? nic z toho v zadne spotrebni elektronice neni a nebude, protoze by pak baterie pro tu spotrebni elektroniku nemohla stat par dolaru a vyrobce te spotrebni elektroniky by nic nevydelal, neb baterie do bezneho telefonu by stala treba $50 ;-) ale jelikoz baterie do bezneho telefonu ho stoji treba jen $1-3, tak vydelat muze ;-)informace dohledatelne behem 2 minut na google, diskuzni lenost nekterych je fakt zarazejici, a nebo ze by dalsi troll?

homer
25. června • 15:51

Mas predstavu kolik stoji profi aku naradi? A vyrobce usetri par centu na procesoru hlidajicim akumulatory protoze miluje reklamacni rizeni? Tak tomu věř dal...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
26. června • 19:25

mam predstavu, a co to meni na tom co jsem napsal?u naradi bude trpet jina cast toho naradi nez baterie, zaruka na nej bude porad stejname akuvrtacka za 9 stovek slouzi prez 5 let, v cem je tedy problem? rozlozil a slozil jsem s tim asi stovky PC a sestavil si s tim nabitek ve 3 bytech a ve 2 kancelarich

homer
3. července • 22:45

jo ja si dopisuju o devastaci akumulatorů s ajtakem - tak to sem si nabehl... Tvl ja psal o profi naradi pouzivanym v prumyslu nebo na stavbach a ty argumentujes montazi pc a nabytku uf. Kazdopadne jestli autoakupacky vydrzi to co slibujou musi mit skrytou kapacitni rezervu kterou ovsem plati zakaznik ze.

Josef
25. června • 14:27

O té úplně jiné chemii baterií se klidně rozepiš. Všichni se rádi zasmějeme. Všechny bateriové packy Tesly jsou poskládané z běžných průmyslových článků Panasonic 18650, lze se o tom přesvědčit právě na tom google, který doporučuješ.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
26. června • 19:23

jak je tedy mozne ze Panasonic dela v danem rozmeru 12 ruznych clanku s ruznyma cenama a kapacitou, ikdys vsechny jsou li-ion? zeby rozdilna chemie, tedy rozdilny pomer pouzitych materialu a jine katody?clanky pro Teslu delaji v GF a maji vlastni linky s vlastni chemii na ktere se Tesla primo podili, clanky primo pro Teslu si nikde samostatne oficialne nove nekoupis, neb je do prodeje Panasonic nikdy neuvedl ;-) nektere z patentu tykajici se baterii pouzivanych v Teslach patri i Tesle a nikoliv Panasonicu ;-)

Ne321
25. června • 7:46

Protoze maji uplne jiny management baterky nez je v mobilech a dalsich prenosnych zarizenich. U tech se maximalizuje dostupna kapacita i za cenu zivotnosti, u aut si to vyrobci nemohou dovolit, takze radeji ozeli dojezd nez aby rasovali baterku. Treba u hybridu Toyota, kde jsou baterky zname svoji vydrzi nepovoli management hybridniho pohonu baterku vybit pod padesat procent kapacity. Vysledkem je baterka co prezije deset let a ma stale slusnou kapacitu.

Joe Doe
25. června • 8:33

Dokonca nepovoli baterku nabit na plnu kapacitu. A dobija a vybija vzdy ine clanky (cyklicky).

Assasin
24. června • 18:24

Nádherný design. Je to koncepčně 9 let staré auto a pořád je to paráda.Technika už ztrácí nicméně ktery řidič to ocení...

Doporučujeme

Články odjinud