„Nový” Jaguar S-Type: najděte dva rozdíly

Jaguar představil facelift pro svůj model vyšší střední třídy. Ten ale není příliš rozsáhlý a poznat změny dá pořádně zabrat...

Inovace a facelifty jsou v životě jednotlivých modelů v podstatě samozřejmostí a nutností. Automobilky většinou sáhnou po změnách, které mají nový vůz udělat opět lákavým pro další zákazníky. Stejně tak postupoval i Jaugar. Jeho změny nejsou ovšem ani decentní, ale patří spíše mezi luštitele oblíbených obrázků „najdi několik rozdílů”.

Po dlouhém hledání, kde jsou ony ohlášené změny (facelift), jsme došli k závěru, že jsou jen dvě. S-Type pro příští období dostal do standardní výbavy přední nárazník z ostrého R modelu a navíc dostal i kompletní sadu nových kol z lehké slitiny. U nich je ale malý háček, automobilka je nabídne jen do zemí, ve kterých jsou kvalitní silnice, protože by mohlo dojít k jejich poškození.

V interiéru jsou změny opět z říše „hledej a nezlob”, protože mimo sportovněji tvarovaných sedaček, pár dekorací a jedno nové čalounění je vše při starém.

Vůbec žádné změny se neodehrály pod kapotou. Jeden naftový a tři benzínové agregáty se stejným výkonem, stejnými parametry a stejným objemem. Vše při starém.

Nulové změny mají S-Typu vydržet až do roku 2008, kdy jej vystřídá nová generace s novým názvem Jaguar XF.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jaguar S-Type po faceliftu
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků