„Nový” Jaguar S-Type: najděte dva rozdíly

Jaguar představil facelift pro svůj model vyšší střední třídy. Ten ale není příliš rozsáhlý a poznat změny dá pořádně zabrat...

Inovace a facelifty jsou v životě jednotlivých modelů v podstatě samozřejmostí a nutností. Automobilky většinou sáhnou po změnách, které mají nový vůz udělat opět lákavým pro další zákazníky. Stejně tak postupoval i Jaugar. Jeho změny nejsou ovšem ani decentní, ale patří spíše mezi luštitele oblíbených obrázků „najdi několik rozdílů”.

Po dlouhém hledání, kde jsou ony ohlášené změny (facelift), jsme došli k závěru, že jsou jen dvě. S-Type pro příští období dostal do standardní výbavy přední nárazník z ostrého R modelu a navíc dostal i kompletní sadu nových kol z lehké slitiny. U nich je ale malý háček, automobilka je nabídne jen do zemí, ve kterých jsou kvalitní silnice, protože by mohlo dojít k jejich poškození.

V interiéru jsou změny opět z říše „hledej a nezlob”, protože mimo sportovněji tvarovaných sedaček, pár dekorací a jedno nové čalounění je vše při starém.

Vůbec žádné změny se neodehrály pod kapotou. Jeden naftový a tři benzínové agregáty se stejným výkonem, stejnými parametry a stejným objemem. Vše při starém.

Nulové změny mají S-Typu vydržet až do roku 2008, kdy jej vystřídá nová generace s novým názvem Jaguar XF.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jaguar S-Type po faceliftu
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 10 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků