„Nový” Jaguar S-Type: najděte dva rozdíly

Jaguar představil facelift pro svůj model vyšší střední třídy. Ten ale není příliš rozsáhlý a poznat změny dá pořádně zabrat...

Inovace a facelifty jsou v životě jednotlivých modelů v podstatě samozřejmostí a nutností. Automobilky většinou sáhnou po změnách, které mají nový vůz udělat opět lákavým pro další zákazníky. Stejně tak postupoval i Jaugar. Jeho změny nejsou ovšem ani decentní, ale patří spíše mezi luštitele oblíbených obrázků „najdi několik rozdílů”.

Po dlouhém hledání, kde jsou ony ohlášené změny (facelift), jsme došli k závěru, že jsou jen dvě. S-Type pro příští období dostal do standardní výbavy přední nárazník z ostrého R modelu a navíc dostal i kompletní sadu nových kol z lehké slitiny. U nich je ale malý háček, automobilka je nabídne jen do zemí, ve kterých jsou kvalitní silnice, protože by mohlo dojít k jejich poškození.

V interiéru jsou změny opět z říše „hledej a nezlob”, protože mimo sportovněji tvarovaných sedaček, pár dekorací a jedno nové čalounění je vše při starém.

Vůbec žádné změny se neodehrály pod kapotou. Jeden naftový a tři benzínové agregáty se stejným výkonem, stejnými parametry a stejným objemem. Vše při starém.

Nulové změny mají S-Typu vydržet až do roku 2008, kdy jej vystřídá nová generace s novým názvem Jaguar XF.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jaguar S-Type po faceliftu
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků