„Nový” Jaguar S-Type: najděte dva rozdíly

Jaguar představil facelift pro svůj model vyšší střední třídy. Ten ale není příliš rozsáhlý a poznat změny dá pořádně zabrat...

Inovace a facelifty jsou v životě jednotlivých modelů v podstatě samozřejmostí a nutností. Automobilky většinou sáhnou po změnách, které mají nový vůz udělat opět lákavým pro další zákazníky. Stejně tak postupoval i Jaugar. Jeho změny nejsou ovšem ani decentní, ale patří spíše mezi luštitele oblíbených obrázků „najdi několik rozdílů”.

Po dlouhém hledání, kde jsou ony ohlášené změny (facelift), jsme došli k závěru, že jsou jen dvě. S-Type pro příští období dostal do standardní výbavy přední nárazník z ostrého R modelu a navíc dostal i kompletní sadu nových kol z lehké slitiny. U nich je ale malý háček, automobilka je nabídne jen do zemí, ve kterých jsou kvalitní silnice, protože by mohlo dojít k jejich poškození.

V interiéru jsou změny opět z říše „hledej a nezlob”, protože mimo sportovněji tvarovaných sedaček, pár dekorací a jedno nové čalounění je vše při starém.

Vůbec žádné změny se neodehrály pod kapotou. Jeden naftový a tři benzínové agregáty se stejným výkonem, stejnými parametry a stejným objemem. Vše při starém.

Nulové změny mají S-Typu vydržet až do roku 2008, kdy jej vystřídá nová generace s novým názvem Jaguar XF.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jaguar S-Type po faceliftu
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků