Nový Jaguar F-Type je o pár desítek tisíc korun dražší než ten starší. Vzhledem k výbavě je to ale pochopitelné. Jaguar

Nový Jaguar F-Type je o pár desítek tisíc korun dražší než ten starší. Vzhledem k výbavě je to ale pochopitelné. | Jaguar

Jaguar F-Type ze sebe po šesti letech strhl již tradiční kabátek a nasadil moderní vzhled. Vedle toho se zbavil i šestiválce pod kapotou a k mání je tak pouze se čtyřmi, nebo osmi válci. Manuál v nabídce bohužel není, sličný Jaguar se spoléhá pouze na osmistupňový automat. Jaguar

Jaguar F-Type ze sebe po šesti letech strhl již tradiční kabátek a nasadil moderní vzhled. Vedle toho se zbavil i šestiválce pod kapotou a k mání je tak pouze se čtyřmi, nebo osmi válci. Manuál v nabídce bohužel není, sličný Jaguar se spoléhá pouze na osmistupňový automat. | Jaguar

F-Type se základní motorizací P300 s přeplňovaným čtyřválcem vyjde na 1.706.826 Kč ve verzi kupé. Za kabriolet si připlatíte celkem dost, nebe nad hlavou stojí nejméně 1.893.408 Kč. Obě ceny platí pro vstupní výbavu, ve které dostanete LED světlomety, 18palcová kola, elektricky nastavitelná sedadla, 10palcový infotainment Touch Pro a prémiový audiosystém Meridian. Jaguar

F-Type se základní motorizací P300 s přeplňovaným čtyřválcem vyjde na 1.706.826 Kč ve verzi kupé. Za kabriolet si připlatíte celkem dost, nebe nad hlavou stojí nejméně 1.893.408 Kč. Obě ceny platí pro vstupní výbavu, ve které dostanete LED světlomety, 18palcová kola, elektricky nastavitelná sedadla, 10palcový infotainment Touch Pro a prémiový audiosystém Meridian. | Jaguar

To je na základní výbavu už celkem dost položek, ale ve světě divokých koček můžete samozřejmě pokračovat mnohem dál. Namátkou zmíníme třeba metalické laky karoserie, které vás můžou stát až několik desítek tisíc. K doplnění vzhledu pak slouží i černý doplňkový paket za 34.774 Kč. Jaguar

To je na základní výbavu už celkem dost položek, ale ve světě divokých koček můžete samozřejmě pokračovat mnohem dál. Namátkou zmíníme třeba metalické laky karoserie, které vás můžou stát až několik desítek tisíc. K doplnění vzhledu pak slouží i černý doplňkový paket za 34.774 Kč. | Jaguar

Další výbavou je R-Dynamic, u které už vám Jaguar dovolí zvolit i osmiválcový motor s výkonem 450 koní. Kupé s osmiválcem vás vyjde na 2.463.681 Kč, kabriolet na 2.650.142 Kč. V obou případech lze připlatit i pohon všech kol za více než 150 tisíc korun. Jaguar

Další výbavou je R-Dynamic, u které už vám Jaguar dovolí zvolit i osmiválcový motor s výkonem 450 koní. Kupé s osmiválcem vás vyjde na 2.463.681 Kč, kabriolet na 2.650.142 Kč. V obou případech lze připlatit i pohon všech kol za více než 150 tisíc korun. | Jaguar

Vrchol nabídky se jmenuje F-Type R. Nejbrutálnější osmiválcová motorizace s výkonem 423 kW (575 koní) se nabízí výhradně s pohonem všech čtyř kol a s pevnou střechou stojí 3.347.949 Kč.  Jaguar

Vrchol nabídky se jmenuje F-Type R. Nejbrutálnější osmiválcová motorizace s výkonem 423 kW (575 koní) se nabízí výhradně s pohonem všech čtyř kol a s pevnou střechou stojí 3.347.949 Kč.  | Jaguar

Kabriolet už přesáhne metu třech a půl milionu korun. Standardně dostanete 20palcová kola s červenými brzdovými třmeny. O výbavě, která z vozu doslova přetéká, snad ani není třeba mluvit. Jaguar

Kabriolet už přesáhne metu třech a půl milionu korun. Standardně dostanete 20palcová kola s červenými brzdovými třmeny. O výbavě, která z vozu doslova přetéká, snad ani není třeba mluvit. | Jaguar

První zájemci by měli nyní zpozornět. Jaguar F-Type přijíždí na český trh také v edici First Edition. Tu si můžete dopřát s oběma motory, ovšem bez silného dopingu písmena „R“. V základu dostanete nějakou tu výbavu bez příplatku navíc. Je to na vás. Kočky prostě něco stojí. Jaguar

První zájemci by měli nyní zpozornět. Jaguar F-Type přijíždí na český trh také v edici First Edition. Tu si můžete dopřát s oběma motory, ovšem bez silného dopingu písmena „R“. V základu dostanete nějakou tu výbavu bez příplatku navíc. Je to na vás. Kočky prostě něco stojí. | Jaguar

S ním zvládá F-Type (kupé i kabrio) zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,7 vteřiny a maximálně dosáhne 250 km/h. Jaguar

S ním zvládá F-Type (kupé i kabrio) zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,7 vteřiny a maximálně dosáhne 250 km/h. | Jaguar

Místo šestiválce pak zastává nově vyladěná varianta pětilitrového V8 s kompresorem, která zajistí 450 koní (331 kW) a točivý moment 580 N.m. Jaguar

Místo šestiválce pak zastává nově vyladěná varianta pětilitrového V8 s kompresorem, která zajistí 450 koní (331 kW) a točivý moment 580 N.m. | Jaguar

Osmistupňový automat je i zde, přičemž na výběr je rovněž z pohonu zadních či všech kol. Jaguar uvádí, že obě varianty zvládnou zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,6 vteřiny a maximální rychlost čítá 285 km/h. Jaguar

Osmistupňový automat je i zde, přičemž na výběr je rovněž z pohonu zadních či všech kol. Jaguar uvádí, že obě varianty zvládnou zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,6 vteřiny a maximální rychlost čítá 285 km/h. | Jaguar

Vrchol pak představuje ve verzi F-Type R pětilitrový, kompresorem přeplňovaný V8 vyladěný na 575 koní (423 kW) a 700 N.m točivého momentu – tedy hodnoty dříve nejostřejší verze SVR. Jaguar

Vrchol pak představuje ve verzi F-Type R pětilitrový, kompresorem přeplňovaný V8 vyladěný na 575 koní (423 kW) a 700 N.m točivého momentu – tedy hodnoty dříve nejostřejší verze SVR. | Jaguar

Motor je spojen výhradně s pohonem všech kol, osmistupňovým automatem a zajistí zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,7 vteřiny a maximální rychlost 300 km/h. Jaguar

Motor je spojen výhradně s pohonem všech kol, osmistupňovým automatem a zajistí zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,7 vteřiny a maximální rychlost 300 km/h. | Jaguar

U osmiválců byla osmistupňová převodovka dále upravena na základě poznatků z modelu XE SV Project 8, přičemž verze F-Type R dále přichází s vylepšeným podvozkem s novými adaptivními tlumiči, pružinami, stabilizátory, zadními těhlicemi a kulovými čepy. Jaguar

U osmiválců byla osmistupňová převodovka dále upravena na základě poznatků z modelu XE SV Project 8, přičemž verze F-Type R dále přichází s vylepšeným podvozkem s novými adaptivními tlumiči, pružinami, stabilizátory, zadními těhlicemi a kulovými čepy. | Jaguar

Do prodeje se modernizovaný F-Type dostává již nyní. České zastoupení prozatím zveřejnilo předběžně základní cenovky nejslabší verze. Kupé začne na částce 1.706.826 ‎Kč, kabriolet na 1.893.408 Kč. Jaguar

Do prodeje se modernizovaný F-Type dostává již nyní. České zastoupení prozatím zveřejnilo předběžně základní cenovky nejslabší verze. Kupé začne na částce 1.706.826 ‎Kč, kabriolet na 1.893.408 Kč. | Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

 Zdroj: Jaguar

| Zdroj: Jaguar

Nová je také maska chladiče a celkově přední nárazník. Vzadu si F-Type udržuje dosavadní styling, ačkoliv přichází s hranatějšími svítilnami s novou grafikou. Jaguar

Nová je také maska chladiče a celkově přední nárazník. Vzadu si F-Type udržuje dosavadní styling, ačkoliv přichází s hranatějšími svítilnami s novou grafikou. | Jaguar

Architektura interiéru je stále povědomá, ale po technické stránce je novinkou digitální přístrojový štít o velikosti 12,3 palce – dejte sbohem analogovým budíkům. Jaguar

Architektura interiéru je stále povědomá, ale po technické stránce je novinkou digitální přístrojový štít o velikosti 12,3 palce – dejte sbohem analogovým budíkům. | Jaguar

Infotainment uprostřed středového panelu má nový systém, podporuje rozhraní Apple CarPlay, Android Auto a zvládá aktualizaci softwaru na dálku. Cool vysunovací středové výdechy klimatizace zůstávají. Jaguar

Infotainment uprostřed středového panelu má nový systém, podporuje rozhraní Apple CarPlay, Android Auto a zvládá aktualizaci softwaru na dálku. Cool vysunovací středové výdechy klimatizace zůstávají. | Jaguar

Dosti zásadních změn se dočkal F-Type pod kapotou. Z nabídky motorizací totiž mizí dřívější zlatá střední cesta ve formě třílitrového, kompresorem přeplňovaného V6, a tím pádem také možnost manuální převodovky. Jaguar

Dosti zásadních změn se dočkal F-Type pod kapotou. Z nabídky motorizací totiž mizí dřívější zlatá střední cesta ve formě třílitrového, kompresorem přeplňovaného V6, a tím pádem také možnost manuální převodovky. | Jaguar

Základem zůstává dříve představený přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 300 koní (221 kW) a točivém momentu 400 N.m, který spolupracuje s osmistupňovou automatickou převodovkou a sílu posílá dále na zadní kola. Jaguar

Základem zůstává dříve představený přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 300 koní (221 kW) a točivém momentu 400 N.m, který spolupracuje s osmistupňovou automatickou převodovkou a sílu posílá dále na zadní kola. | Jaguar

Jaguar F-Type ze sebe po šesti letech strhl již tradiční kabátek a nasadil moderní vzhled. Vedle toho se zbavil i šestiválce pod kapotou a k mání je tak pouze se čtyřmi, nebo osmi válci. Manuál v nabídce bohužel není, sličný Jaguar se spoléhá pouze na osmistupňový automat. Jaguar
F-Type se základní motorizací P300 s přeplňovaným čtyřválcem vyjde na 1.706.826 Kč ve verzi kupé. Za kabriolet si připlatíte celkem dost, nebe nad hlavou stojí nejméně 1.893.408 Kč. Obě ceny platí pro vstupní výbavu, ve které dostanete LED světlomety, 18palcová kola, elektricky nastavitelná sedadla, 10palcový infotainment Touch Pro a prémiový audiosystém Meridian. Jaguar
To je na základní výbavu už celkem dost položek, ale ve světě divokých koček můžete samozřejmě pokračovat mnohem dál. Namátkou zmíníme třeba metalické laky karoserie, které vás můžou stát až několik desítek tisíc. K doplnění vzhledu pak slouží i černý doplňkový paket za 34.774 Kč. Jaguar
Další výbavou je R-Dynamic, u které už vám Jaguar dovolí zvolit i osmiválcový motor s výkonem 450 koní. Kupé s osmiválcem vás vyjde na 2.463.681 Kč, kabriolet na 2.650.142 Kč. V obou případech lze připlatit i pohon všech kol za více než 150 tisíc korun. Jaguar
27
Fotogalerie

Nový Jaguar F-Type má české ceny. Divoké kočky svou kůži nedají lacino

Nový Jaguar F-Type je o pár desítek tisíc korun dražší než ten starší. Vzhledem k výbavě je to ale pochopitelné.

Jaguar F-Type ze sebe po šesti letech strhl tradiční kabátek a nasadil moderní vzhled. Vedle toho se zbavil i šestiválce pod kapotou a k mání je tak pouze se čtyřmi, nebo osmi válci. Manuální převodovka v nabídce není, sličný Jaguar se spoléhá na osmistupňový automat.

F-Type kupé se základním přeplňovaným čtyřválcem P300 vyjde na 1.706.826 Kč. Za kabriolet si připlatíte celkem dost, nebe nad hlavou stojí nejméně 1.893.408 Kč. Obě ceny platí pro vstupní výbavu, ve které dostanete LED světlomety, 18palcová kola, elektricky nastavitelná sedadla, 10palcový infotainment Touch Pro či audiosystém Meridian.

To je na základní výbavu celkem dost položek, ale ve světě divokých koček můžete samozřejmě pokračovat mnohem dál. Namátkou zmíníme třeba metalické laky karoserie, které vás můžou stát až několik desítek tisíc. K doplnění vzhledu pak slouží i černý doplňkový paket za 34.774 Kč.

Další výbavou je R-Dynamic, u které už vám Jaguar dovolí zvolit i osmiválcový motor s výkonem 450 koní. Kupé s osmiválcem vás vyjde na 2.463.681 Kč, kabriolet na 2.650.142 Kč. V obou případech lze připlatit i pohon všech kol za více než 150 tisíc korun.

Vrchol nabídky se jmenuje F-Type R. Nejbrutálnější osmiválcová verze s výkonem 423 kW (575 koní) se nabízí výhradně s pohonem všech čtyř kol a s pevnou střechou stojí 3.347.949 Kč. Kabriolet už přesáhne metu třech a půl milionu korun. Standardně dostanete 20palcová kola a červené brzdové třmeny. O výbavě, která z vozu doslova přetéká, snad ani není třeba mluvit.

První zájemci by měli nyní zpozornět. Jaguar F-Type přijíždí na český trh také v edici First Edition. Tu si můžete dopřát s oběma motory, ovšem bez silného dopingu písmena „R“. V základu dostanete nějakou tu výbavu bez příplatku navíc. Je to na vás. Kočky prostě něco stojí.

Jaguar F-Type Coupé: technické údaje a ceny
Motorizace P300 P450 P450 P575
Zdvihový objem [cm3] 1997 5000 5000 5000
Válce/ventily 4/4 8/4 8/4 8/4
Pohon kol RWD RWD AWD AWD
Převodovka 8A 8A 8A 8A
Výkon [kW/ot.min] 221/5500 331/6000 331/6000 423/6500
Zrychlení [s] 5,7 4,6 4,6 3,7
Max. Rychlost [km/h] 250 285 285 300
Hmotnost [kg] 1615 1735 1838 1838
Cena [Kč] 1.706.826 - - -
Cena R-Dynamic [Kč] 1.777.732 2.462.681 2.623.522 -
Cena First Edition [Kč] 2.083.378 2.714.393 2.874.718 -
Cena R [Kč] - - - 3.347.949
Jaguar F-Type Cabriolet: technické údaje a ceny
Motorizace P300 P450 P450 P575
Zdvihový objem [cm3] 1997 5000 5000 5000
Válce/ventily 4/4 8/4 8/4 8/4
Pohon kol RWD RWD AWD AWD
Převodovka 8A 8A 8A 8A
Výkon [kW/ot.min] 221/5500 331/6000 331/6000 423/6500
Zrychlení [s] 5,7 4,6 4,6 3,7
Max. Rychlost [km/h] 250 285 285 300
Hmotnost [kg] 1615 1735 1838 1838
Cena [Kč] 1.893.408 - - -
Cena R-Dynamic [Kč] 1.966.613 2.650.142 2.810.951 -
Cena First Edition [Kč] 2.251.689 2.883.067 3.043.271 -
Cena R [Kč] - - - 3.522.673

Jaguar

Britský Jaguar vznikl v roce 1922 jak Swallow Sidecars Company, v roce 1945 dostal svůj současný název Jaguar Cars Limited.

Výrobce sportovních a luxusních automobilů byl v roce 1989 koupen Fordem. Od roku 2008 ho vlastní indická Tata Motors.

Jaguar F-Pace • Jaguar E-Pace • Jaguar I-Pace • Jaguar F-Type • Jaguar XE  •Jaguar XF

Doporučujeme

Články odjinud