Nový Jaguar F-Pace má už i české ceny, tady jsou

Hned po světové premiéře ve Frankfurtu zveřejnil Jaguar ceny prvního SUV ve své historii.
Nový Jaguar F-Pace má už i české ceny, tady jsou

Jaguar F-Pace, první SUV v historii tradiční britské značky, měl na autosalonu ve Frankfurtu světovou premiéru. Prakticky hned poté spustilo zastoupení Jaguaru pro ČR na svém webu konfigurátor, který obsahuje české ceny všech motorizací. (Za upozornění děkujeme čtenáři Honzovi.)

IAA 2015 živě: Jaguar F-Pace má v nejsilnější verzi 380 k

IAA 2015 živě: Jaguar F-Pace má v nejsilnější verzi 380 k

Nejlevnější cestu k novému F-Pace představuje čtyřválcový diesel s obchodním označením 20d, který stojí 1 173 700 Kč. V základu je poháněna pouze zadní náprava a řadí se manuálně.

Šestiválce jen s automatem a 4x4

Čtyřkolka s identickou motorizací vyjde na 1 247 147 Kč, příplatek za pohon všech kol tedy činí 73 447 Kč. Za dalších 69 817 Kč dostanete automatickou převodovku. Šestiválec 30d se dodává výhradně s automatem a pohonem všeh kol. Stojí 1 601 677 Kč. 

Zájemci o benzínovou motorizaci mají na výběr dvě provedení, 35t a S. V obou případech se jedná o kompresorem přeplňovaný třílitr, naladěný na 250 nebo 279 kW a naceněný na 1 639 429, respektive 2 093 542 Kč. I zde je samočinná rychlostní skříň a pohon všech kol standardem.

Jaguar nabízí pět stupňů výbavy: Pure, Prestige, R-Sport, Portfolio a S. Většinu lze kombinovat se všemi motorizacemi, S je však k mání výlučně pro nejsilnější naftovou a benzínovou motorizaci – druhou jmenovanou pak v jiném provedení než S vůbec nedostanete.

V základu bez kůže

Základní výbava Pure obsahuje 18" kola, tempomat, LED zadní svítilny, Bluetooth a zadní parkovací senzory. Světla jsou ale halogenová a čalounění sedadel látkové.

Adrenalinové představení Jaguaru F-Pace: Takovou věc jste asi ještě neviděli

Adrenalinové představení Jaguaru F-Pace: Takovou věc jste asi ještě neviděli

K dispozici je také bohatě vybavený Jaguar F-Pace First Edition. S motorizací 30d stojí 2 227 489, s 279kW benzínovým motorem 2 347 763 Kč. Za tyto částky ovšem dostanete například 22" kola, paket sportovního vzhledu, LED světlomety, kožená sportovní sedadla, systém Adaptive Dynamics nebo audiosystém Meridian.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků