Nový Jaguar F-Pace má už i české ceny, tady jsou

Hned po světové premiéře ve Frankfurtu zveřejnil Jaguar ceny prvního SUV ve své historii.
Nový Jaguar F-Pace má už i české ceny, tady jsou

Jaguar F-Pace, první SUV v historii tradiční britské značky, měl na autosalonu ve Frankfurtu světovou premiéru. Prakticky hned poté spustilo zastoupení Jaguaru pro ČR na svém webu konfigurátor, který obsahuje české ceny všech motorizací. (Za upozornění děkujeme čtenáři Honzovi.)

Video | SUV | Premiéry | Autosalony | Luxusní auta | Frankfurt 2015 | Jaguar

IAA 2015 živě: Jaguar F-Pace má v nejsilnější verzi 380 k

Nejlevnější cestu k novému F-Pace představuje čtyřválcový diesel s obchodním označením 20d, který stojí 1 173 700 Kč. V základu je poháněna pouze zadní náprava a řadí se manuálně.

Šestiválce jen s automatem a 4x4

Čtyřkolka s identickou motorizací vyjde na 1 247 147 Kč, příplatek za pohon všech kol tedy činí 73 447 Kč. Za dalších 69 817 Kč dostanete automatickou převodovku. Šestiválec 30d se dodává výhradně s automatem a pohonem všeh kol. Stojí 1 601 677 Kč. 

Zájemci o benzínovou motorizaci mají na výběr dvě provedení, 35t a S. V obou případech se jedná o kompresorem přeplňovaný třílitr, naladěný na 250 nebo 279 kW a naceněný na 1 639 429, respektive 2 093 542 Kč. I zde je samočinná rychlostní skříň a pohon všech kol standardem.

Jaguar nabízí pět stupňů výbavy: Pure, Prestige, R-Sport, Portfolio a S. Většinu lze kombinovat se všemi motorizacemi, S je však k mání výlučně pro nejsilnější naftovou a benzínovou motorizaci – druhou jmenovanou pak v jiném provedení než S vůbec nedostanete.

V základu bez kůže

Základní výbava Pure obsahuje 18" kola, tempomat, LED zadní svítilny, Bluetooth a zadní parkovací senzory. Světla jsou ale halogenová a čalounění sedadel látkové.

Video | SUV | Autosalony | Sportovní auta | Frankfurt 2015 | Jaguar

Adrenalinové představení Jaguaru F-Pace: Takovou věc jste asi ještě neviděli

K dispozici je také bohatě vybavený Jaguar F-Pace First Edition. S motorizací 30d stojí 2 227 489, s 279kW benzínovým motorem 2 347 763 Kč. Za tyto částky ovšem dostanete například 22" kola, paket sportovního vzhledu, LED světlomety, kožená sportovní sedadla, systém Adaptive Dynamics nebo audiosystém Meridian.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků