Nový Hyundai Tucson v dalším českém videu. V Beskydech vyrazil do terénu

pepa  |  09. 11. 2020 09:35

TWL, kde tam je teren??? :O Tohle projede i Fabia!

Odpovědět  |   | 
goes  |  09. 11. 2020 10:04

Co nechapes... z pohledu Prazaka je to nejvetsi teren, kvuli kteremu je treba peti uzaverek, sani kominem, retezy, tricet fotek na instac a pul roku vykladani, jak si dali offroad...

Odpovědět  |   | 
xxx  |  09. 11. 2020 10:22

Pravdu mate obaja. Pre užívateľa firemnej Fabie je toto malina, pre korporátnych menezerov v topánočkach TomiH je to "terén".
Pobavili ste, vďaka :)

Odpovědět  |   | 
Kolmáš  |  09. 11. 2020 12:08

Hovnaj dělal vždycky z lidí blbečky. Jooo, projel louži a pod řidičem se nerozlomil. Takové pseudo vozíčky pro debísky plácající se do kolínek jaké mají vozítko Že se Tusconistům směji v Duster klubu je známá věc. Ale ono se Tusconistům smějí i nemotoristé.

Odpovědět  |   | 
goes  |  09. 11. 2020 12:24

Mno blbecky delaji vseci... kdyz byla kdysi predvadecka 4x4 Kodiaka, tak se jezdilo po takove hlinene trati ve vlacku... lidi projeli par vlnek a pak se bavili o tom, jak ta 4kolka super funguje a jaky je husty teren...
A nikomu pritom nevadilo, ze to vodici auto, za kterym se jezdilo byla Fabka...

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  09. 11. 2020 13:42

Jestli to byla sluzebni fabka, tak to bylo ultimatni terenni auto ...

Odpovědět  |   | 

a ještě nikomu nevadilo, že ten kodiag neměl kardan.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  10. 11. 2020 08:46

On žije...

Odpovědět  |   | 

Ty nemáš ani na fábii bez motoru a volantu

Odpovědět  |   | 
Pepino  |  09. 11. 2020 19:00

No zrovna na to koukam si dělaj prdel ne!! Co to je za test a keci!!

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  09. 11. 2020 09:52

To uz je vetsi teren vetsina nasich silnic

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  09. 11. 2020 10:02

Ta ovce v 1.06 kálela před kamerou na Hyundai reklamu. Jo terén jak sfiňa

Odpovědět  |   | 
Ju  |  09. 11. 2020 10:27

Nejlepší jsou ty ovce :). Vypadá to spíš jako reklamní článek.

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  09. 11. 2020 20:40

Kromě toho, že jsou u toho v centru záběru, tak to dělá více akward to, jak se u toho ta ovce dívá do kamery...

Odpovědět  |   | 
Škoda simply never  |  09. 11. 2020 10:45

Jednak má být článek označen jako PR, a to jako hodně špatná, když už i ovce kálej na Hyundai, to je konec jinak podle fotek na živo vypadá Tucson daleko lépe. Do terenénu, toho opravdového, to ale auto neni ani omylem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 11. 2020 11:06

Přečtu diskuzi a říkám si, tak to se na to video musím podívat, když kálej ovce na Hyundai. No klasika, přehánění a popisování něčeho, co se tam neděje. Vždyť ta ovce se jen z trémy, že bude v "televizi" jen poScala.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  09. 11. 2020 11:53

Ale díky mě i ostatním víš jaký terén tohle vozidlo zvládne.Tak jestli napadne byť jen 10cm sněhu je lepší nechat v garáži a vzít fóbii ;)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 11. 2020 15:50

Tak ona tam žádná zkouška neproběhla, tak ani nelze hodnotit, co to zvládne, nebo nezvládne. Tohle je jen článek pro článek, takzvaná výplň prázdného prostoru, jen aby se něco nového na autorevue objevilo.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  09. 11. 2020 11:42

Tak zjevně chtěli u Hundaje ukázat, kde v "terénu" končí jejich limity. Kdyby měli na víc, určitě by se pochlubili

Odpovědět  |   | 

a sledovals tucson jak jezdí na polygonu TATRA.? Byla stížnost na hyundai ohledně tomu polygonu, že někdo s koncernem to chtěl napodobit a rozlámal haldex, tak asi tak.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  09. 11. 2020 18:13

ano, haldex na čtyři kusy
jedna paní povídala ?

Odpovědět  |   | 

přes obrubník urazil kardan od haldexu, jestli a co se tam ulomilo na fotkách není poznat.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  10. 11. 2020 00:43

Aha tak jo.
Hyundaj zas měl nějaké problémy s brzdama. Psali nedávno že "Hyundai nezastavíš"

Odpovědět  |   | 

to sem nečetl, ale článek jak v alpách šla do nůžek hybridní octavie s přívěseml, že prostě nejhorší hybrid neuměl brzdit je plný internet, ale zase se škodovka tímto poučila a ten závěs tam nemontuje.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  09. 11. 2020 11:54

Už toho Tucsonu je trošku moc, nemyslite, redakce?

Odpovědět  |   | 

ne, my to sledujeme a když nemusíš hyundai, tak počkej na test ve SM RAV4

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  09. 11. 2020 16:36

Nauč se číst, debile.

Odpovědět  |   | 

agresivita řidiče může zabíjet, čtu a článek se mě líbí.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  09. 11. 2020 18:37

Tak se zabij a bude klid.

Odpovědět  |   | 

agresivita není vhodná do diskuze, víš, že hyundai dává k autům benefity? Já jsem to počítal a jenom na tych pneumatikách ušetří přes 20Tkč a tankovací karta, záruka atd......

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  09. 11. 2020 20:58

To jste v Hyundai už takoví zoufalci, že si musíte dělat reklamu takovými trapnými způsoby? No, nedivím se, že stále spousta lidí tou značkou pohrdá. A brzy, pokud s tou trapnou reklamou nepřestanete, tak ji lidem zase velmi rychle znechutíte.

Odpovědět  |   | 

no my moraváci máme hyundai, češi zase toyotu. Bud patriot.

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  09. 11. 2020 12:04

Tohle má být terén? :D Zřejmě by ta fleetová kraksna víc nedala.

Odpovědět  |   | 
Velký Vezír  |  09. 11. 2020 12:42

A bude i video s avizovanou jízdou v terénu?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  09. 11. 2020 12:58

Bude, ale budete si muset počkat, až Tucsona chytne do ruky Rasťo Chvala... takže vydržte!

Odpovědět  |   | 
Majkom  |  09. 11. 2020 14:29

A Rasto si dost pochvaloval uz minulu generaciu.. ale on chvali skoro vsetko, ma rad auta:)

Odpovědět  |   | 
Maro Fetucina  |  09. 11. 2020 15:19

Martin Vaculík včera ve videu celkem chváli i prodlouženou Ladu Nivu. Takže možná bude minimálně podobná, jako ten Hovňácký Tupcón.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 11. 2020 15:52

Tedy na tebe?

Odpovědět  |   | 
kari  |  09. 11. 2020 21:47

Rasťo byl super ze začátku, teď už je s prominutím stejná prodejná... jak ti autosalonu. Kritiku raději neřekne žádnou a když, tak jen aby se neřeklo a test založí na tom, aby to auto vždy prošlo na sto pro. Škoda, něco jako byl on ze začátku tu teď chybí, ale tak koho chleba jíš.... renomé jako Clarkson nemá, aby si mohl kritizovat co chce a přesto ta auta dali a když ne, tak ho koupí.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  10. 11. 2020 08:03

Jestli to nebude tím, že špatně posloucháš? Rasťo taky kritizuje, akorát jeho kritika je prostě podaná jinak. A samozřejmě, nekritizuje to, co vadí zpátečníkům, jako tříválcové motory nebo elektronickou parkovací brzdu, protože to není důvod ke kritice. Prostě ta věc tam je, funguje, tak proč ji kritizovat?

Odpovědět  |   | 
kari  |  10. 11. 2020 08:54

Podívej se na jeho testy ze začátku a na jeho testy teď. Nebe a dudy.

Odpovědět  |   | 

testoval hybridní toyotu c-hr třikrát a až naposledy ji chválil protože měl tu nejnovějši 2,0L hybrid a okolo něho jsou kotáry-tohle myslíš?

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  09. 11. 2020 13:30

Na to nemáte hoši, tak žgryndáte 😆

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  09. 11. 2020 14:05

Každý není ulítaný obchoďák, který tento zázrak techniky nafasuje

Odpovědět  |   | 
Bill  |  09. 11. 2020 14:53

nevyfásli náhodou vojenští poliši nějakou předchozí generaci, se kterou pak hlídali někde v Uherskochorvatsku hranici a jak si ji nemohli vynachválit pro terénní vlastnosti? (devilsmile)

Odpovědět  |   | 
Doník v ohrožení  |  09. 11. 2020 15:29

To byla IX35. Pak museli vzít bez výběrového LandCruisery.

Odpovědět  |   | 

jo nekoupili 4X4 a ještě to bylo na letních pneu.

Odpovědět  |   | 
Axel  |  09. 11. 2020 15:01

...ja čítam už len diskusie.
Ušetrím čas a dozviem sa všetko potrebné aj nepotrebné 🤪

Odpovědět  |   | 
Maro Fetucina  |  09. 11. 2020 15:15

Kdo si koupí Hyudaje, nadosmrti ku.n.da je. Děkuji! ...tak, nejpotřebnější už víte

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  09. 11. 2020 16:42

Odjakživa platí...Kdo NEKOUPÍ Hyundaje, nadosmrti kun*a je. Hlavně Škod-ovčané.

Odpovědět  |   | 
joe  |  09. 11. 2020 19:38

si debil když opakuješ 1000 x trapnou věc ale to asi víš...

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  09. 11. 2020 15:52

Pecka! Sousedi z Boleslavi zírají s otevřenými ústy (a jeden se z toho dokonce posral).

Odpovědět  |   | 
Spei  |  09. 11. 2020 16:28

Vidím, že nicky - "Kundaj & Hovnaj a Maro Fetučina" tu duševně onanují o to kdo bude více dehonestovat a urážet nějakou značku. Ano za éry Vošického to chápu, ale borci asi trochu zaspali v plenkách...nicméně to o něčem vypovídá, ale snad se to dá léčit...

Za mne je dnes Hyundai běžná značka, která patří v řebříčkách spolehlivosti výše než si myslíme. V reklamách neuráží a na nového Tucsona jsem zvědav jak si povede

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 11. 2020 17:02

Já myslím, že je to neléčitelné. To bude jako bys chtěl léčit, u těchto jedinců, IQ houpacího koně.

Odpovědět  |   | 
kari  |  09. 11. 2020 16:31

no ty kráááávo, ukažte mi normální HL, LB, sedan či kombi, které by tam víceméně bez problémů neprojelo. Tam by to byl problém max pro sportovní auto a i to by tam projelo. Kdo tohle testuje? To opraqvdu máte zapotřebí? Proč to nevezmete někam opravdu do většího terénu, kde jsem přesvědčn by to taky vyjelo.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 11. 2020 16:49

Nejspíš to není ještě sériové auto (předprodukční) a tedy se s ním musí opatrně. Otázkou je, jestli se má vůbec takový trapný článek s videem někde dávat. Na pořádné testy si ještě nějaký čas počkáme.

Odpovědět  |   | 
kari  |  09. 11. 2020 21:52

Přesně tak, tak mají napsat první test a nechat si kec o terénu

Odpovědět  |   | 
Spei  |  09. 11. 2020 16:37

Mimo jiné....celá hloupá diskuze je tu z jediného důvodu....redaktor je neschopný pytel a spousta trolů tu hází vinu na značku, že to není terén... ještě že to je u Hyundai ti jsou na to zvyklí. Je vidět, že ho má půjčeného na chvilku a hlavně s ním nesmí nic udělat, jede jak pantáta s vajíčkama. A je fakt, že to auto snad nikdy po horší cestě asi nepojede

Odpovědět  |   | 
homer  |  09. 11. 2020 18:37

a proč by mělo suv jezdit po nějaký špatný cestě? Já po ňom chci jenom aby utahlo vozejk, dovezlo mě v zimě do práce a na lyže. Do terénu pro dřevo jezdím quadem.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  09. 11. 2020 18:38

Bo si hňup.

Odpovědět  |   | 

a pán neví co je to quad?

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 09. 11. 2020 20:11

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  09. 11. 2020 20:58

Ty nevíš ani co je to auto, natož quad, tupče. Zab se.

Odpovědět  |   | 

agresivita za volantem i mimo zvyšuje možnost zabavení řidičáku.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  10. 11. 2020 19:30

Člověče....nech se vyšetřit úředními lékaři

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 11. 2020 08:36

to se pozná že netaham bezramovy bezuzaverkovy auto na silničních gumach do terénu?

Odpovědět  |   | 
Ju  |  09. 11. 2020 18:51
scoob  |  09. 11. 2020 19:12

to D1je v porovnani extra teren.

boze muj jak to nekdo muze nazvat terenem v Beskydech....nechapu to...

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  09. 11. 2020 19:30

Tak ať si koupí každý co chce a video v terénu se starší verzi třeba zde: https://youtu.be/52m6FUQ8W9k

Odpovědět  |   | 
samur...  |  09. 11. 2020 19:35

přijeď a uděláme skutečný test - samurai

Odpovědět  |   | 
Gilgit  |  09. 11. 2020 20:36

H0vnajec, koupí si jen pitomec

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  09. 11. 2020 21:46

velmi zaujimavy dizajn, ale az teraz som si uvedomil co mi pripomina spodna cast vozidla v podsate od vysky blatnikov dole.... RAV4

Odpovědět  |   | 
Honza  |  09. 11. 2020 23:58

Akorát ty hybridní verze nemají možnost rezervy (není tam na ní místo), jen ta sada na opravu pneu, která je k ničemu.. To třeba RAV4 v hybridu místo na plnohodnotné kolo má.. Pro někoho důležitý detail.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  10. 11. 2020 10:26

hej a este ta rezerva je za priplatok a stoji ako 2 garancne prehliadky...

Odpovědět  |   | 

nemáš pravdu, opravná sada je u všech verzí a rezerva je podle výbavy, u nejvyších není. První garančka na rav4 2,5 hybrid stojí 4400kč včetně vyměny filtru chlazení baterky.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  11. 11. 2020 09:36

to je pravda, nerozumím, proč tam není rovnou, ale alespoň je tam ta možnost (i Honda CRV hybrid nemá na rezervu místo), opravná sada je tak pro dobrý pocit..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 39 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster