Nový Hyundai Tucson v dalším českém videu. V Beskydech vyrazil do terénu

78 komentářů

Wolff
9. prosince • 18:58

To se jim zase povedlo udělat hnusný auto. 3-[

Honza
9. listopadu • 23:58

Akorát ty hybridní verze nemají možnost rezervy (není tam na ní místo), jen ta sada na opravu pneu, která je k ničemu.. To třeba RAV4 v hybridu místo na plnohodnotné kolo má.. Pro někoho důležitý detail.

emkejx
10. listopadu • 10:26

hej a este ta rezerva je za priplatok a stoji ako 2 garancne prehliadky...

Honza
11. listopadu • 9:36

to je pravda, nerozumím, proč tam není rovnou, ale alespoň je tam ta možnost (i Honda CRV hybrid nemá na rezervu místo), opravná sada je tak pro dobrý pocit..

petr r. (petrumr)
10. listopadu • 17:46

nemáš pravdu, opravná sada je u všech verzí a rezerva je podle výbavy, u nejvyších není. První garančka na rav4 2,5 hybrid stojí 4400kč včetně vyměny filtru chlazení baterky.

kolkyno
9. listopadu • 21:46

velmi zaujimavy dizajn, ale az teraz som si uvedomil co mi pripomina spodna cast vozidla v podsate od vysky blatnikov dole.... RAV4

Gilgit
9. listopadu • 20:36

H0vnajec, koupí si jen pitomec :-D

samur...
9. listopadu • 19:35

přijeď a uděláme skutečný test - samurai

Luděk
9. listopadu • 19:30

Tak ať si koupí každý co chce a video v terénu se starší verzi třeba zde: https://youtu.be/52m6FUQ8W9k

scoob
9. listopadu • 19:12

to D1je v porovnani extra teren.boze muj jak to nekdo muze nazvat terenem v Beskydech....nechapu to...

Spei
9. listopadu • 16:37

Mimo jiné....celá hloupá diskuze je tu z jediného důvodu....redaktor je neschopný pytel a spousta trolů tu hází vinu na značku, že to není terén... ještě že to je u Hyundai ti jsou na to zvyklí. Je vidět, že ho má půjčeného na chvilku a hlavně s ním nesmí nic udělat, jede jak pantáta s vajíčkama. A je fakt, že to auto snad nikdy po horší cestě asi nepojede

homer
9. listopadu • 18:37

a proč by mělo suv jezdit po nějaký špatný cestě? Já po ňom chci jenom aby utahlo vozejk, dovezlo mě v zimě do práce a na lyže. Do terénu pro dřevo jezdím quadem.

Allamarein
9. listopadu • 18:38

Bo si hňup.

homer
10. listopadu • 8:36

to se pozná že netaham bezramovy bezuzaverkovy auto na silničních gumach do terénu?

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 20:11

a pán neví co je to quad?

Allamarein
9. listopadu • 20:58

Ty nevíš ani co je to auto, natož quad, tupče. Zab se.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepa
10. listopadu • 19:30

Člověče....nech se vyšetřit úředními lékaři

petr r. (petrumr)
10. listopadu • 17:21

agresivita za volantem i mimo zvyšuje možnost zabavení řidičáku.

kari
9. listopadu • 16:31

no ty kráááávo, ukažte mi normální HL, LB, sedan či kombi, které by tam víceméně bez problémů neprojelo. Tam by to byl problém max pro sportovní auto a i to by tam projelo. Kdo tohle testuje? To opraqvdu máte zapotřebí? Proč to nevezmete někam opravdu do většího terénu, kde jsem přesvědčn by to taky vyjelo.

Mirek
9. listopadu • 16:49

Nejspíš to není ještě sériové auto (předprodukční) a tedy se s ním musí opatrně. Otázkou je, jestli se má vůbec takový trapný článek s videem někde dávat. Na pořádné testy si ještě nějaký čas počkáme.

kari
9. listopadu • 21:52

Přesně tak, tak mají napsat první test a nechat si kec o terénu

Spei
9. listopadu • 16:28

Vidím, že nicky - "Kundaj & Hovnaj a Maro Fetučina" tu duševně onanují o to kdo bude více dehonestovat a urážet nějakou značku. Ano za éry Vošického to chápu, ale borci asi trochu zaspali v plenkách...nicméně to o něčem vypovídá, ale snad se to dá léčit...Za mne je dnes Hyundai běžná značka, která patří v řebříčkách spolehlivosti výše než si myslíme. V reklamách neuráží a na nového Tucsona jsem zvědav jak si povede

YANR
11. prosince • 21:53

V reklamách je to totální zhovadilost a jejich PR nemá obdoby.
Hnus.
Lépe bude, když se budete věnovat těm vaším servisům a prodejně, než ze sebe dělat blbce

Mirek
9. listopadu • 17:02

Já myslím, že je to neléčitelné. To bude jako bys chtěl léčit, u těchto jedinců, IQ houpacího koně.

Kundaj & Hovnaj
9. listopadu • 15:52

Pecka! Sousedi z Boleslavi zírají s otevřenými ústy (a jeden se z toho dokonce posral).

Axel
9. listopadu • 15:01

...ja čítam už len diskusie.
Ušetrím čas a dozviem sa všetko potrebné aj nepotrebné 🤪

Maro Fetucina
9. listopadu • 15:15

Kdo si koupí Hyudaje, nadosmrti ku.n.da je. Děkuji! :-O ...tak, nejpotřebnější už víte B-] ;-)

joe
9. listopadu • 19:38

si debil když opakuješ 1000 x trapnou věc ale to asi víš...B-]

Jaroslav
9. listopadu • 16:42

Odjakživa platí...Kdo NEKOUPÍ Hyundaje, nadosmrti kun*a je. Hlavně Škod-ovčané.:-P;-)

ffsd
7. prosince • 19:09

Super logika:-/

Bill
9. listopadu • 14:53

nevyfásli náhodou vojenští poliši nějakou předchozí generaci, se kterou pak hlídali někde v Uherskochorvatsku hranici a jak si ji nemohli vynachválit pro terénní vlastnosti? (devilsmile)

Doník v ohrožení
9. listopadu • 15:29

To byla IX35. Pak museli vzít bez výběrového LandCruisery.

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 15:52

jo nekoupili 4X4 a ještě to bylo na letních pneu.

Pepa
9. listopadu • 13:30

Na to nemáte hoši, tak žgryndáte 😆

Warumnicht
9. listopadu • 14:05

Každý není ulítaný obchoďák, který tento zázrak techniky nafasuje

Velký Vezír
9. listopadu • 12:42

A bude i video s avizovanou jízdou v terénu?

šofér
9. listopadu • 12:58

Bude, ale budete si muset počkat, až Tucsona chytne do ruky Rasťo Chvala... takže vydržte!

kari
9. listopadu • 21:47

Rasťo byl super ze začátku, teď už je s prominutím stejná prodejná... jak ti autosalonu. Kritiku raději neřekne žádnou a když, tak jen aby se neřeklo a test založí na tom, aby to auto vždy prošlo na sto pro. Škoda, něco jako byl on ze začátku tu teď chybí, ale tak koho chleba jíš.... renomé jako Clarkson nemá, aby si mohl kritizovat co chce a přesto ta auta dali a když ne, tak ho koupí.

Allamarein
10. listopadu • 8:03

Jestli to nebude tím, že špatně posloucháš? Rasťo taky kritizuje, akorát jeho kritika je prostě podaná jinak. A samozřejmě, nekritizuje to, co vadí zpátečníkům, jako tříválcové motory nebo elektronickou parkovací brzdu, protože to není důvod ke kritice. Prostě ta věc tam je, funguje, tak proč ji kritizovat?

kari
10. listopadu • 8:54

Podívej se na jeho testy ze začátku a na jeho testy teď. Nebe a dudy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
10. listopadu • 17:16

testoval hybridní toyotu c-hr třikrát a až naposledy ji chválil protože měl tu nejnovějši 2,0L hybrid a okolo něho jsou kotáry-tohle myslíš?

Majkom
9. listopadu • 14:29

A Rasto si dost pochvaloval uz minulu generaciu.. ale on chvali skoro vsetko, ma rad auta:)

Maro Fetucina
9. listopadu • 15:19

Martin Vaculík včera ve videu celkem chváli i prodlouženou Ladu Nivu. Takže možná bude minimálně podobná, jako ten Hovňácký Tupcón. :-D

Mirek
9. listopadu • 15:52

Tedy na tebe?

Warumnicht
9. listopadu • 12:04

Tohle má být terén? :D Zřejmě by ta fleetová kraksna víc nedala.

Allamarein
9. listopadu • 11:54

Už toho Tucsonu je trošku moc, nemyslite, redakce?

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 15:42

ne, my to sledujeme a když nemusíš hyundai, tak počkej na test ve SM RAV4

Allamarein
9. listopadu • 16:36

Nauč se číst, debile.

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 16:43

agresivita řidiče může zabíjet, čtu a článek se mě líbí.

Allamarein
9. listopadu • 18:37

Tak se zabij a bude klid. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
9. listopadu • 20:07

agresivita není vhodná do diskuze, víš, že hyundai dává k autům benefity? Já jsem to počítal a jenom na tych pneumatikách ušetří přes 20Tkč a tankovací karta, záruka atd......

Allamarein
9. listopadu • 20:58

To jste v Hyundai už takoví zoufalci, že si musíte dělat reklamu takovými trapnými způsoby? No, nedivím se, že stále spousta lidí tou značkou pohrdá. A brzy, pokud s tou trapnou reklamou nepřestanete, tak ji lidem zase velmi rychle znechutíte.

petr r. (petrumr)
10. listopadu • 17:09

no my moraváci máme hyundai, češi zase toyotu. Bud patriot.

Karel
9. listopadu • 11:42

Tak zjevně chtěli u Hundaje ukázat, kde v "terénu" končí jejich limity. Kdyby měli na víc, určitě by se pochlubili

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 15:40

a sledovals tucson jak jezdí na polygonu TATRA.? Byla stížnost na hyundai ohledně tomu polygonu, že někdo s koncernem to chtěl napodobit a rozlámal haldex, tak asi tak.

Karel
9. listopadu • 18:13

ano, haldex na čtyři kusy
jedna paní povídala ?

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 20:00

přes obrubník urazil kardan od haldexu, jestli a co se tam ulomilo na fotkách není poznat.

Karel
10. listopadu • 0:43

Aha tak jo.
Hyundaj zas měl nějaké problémy s brzdama. Psali nedávno že "Hyundai nezastavíš"
:-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
10. listopadu • 17:04

to sem nečetl, ale článek jak v alpách šla do nůžek hybridní octavie s přívěseml, že prostě nejhorší hybrid neuměl brzdit je plný internet, ale zase se škodovka tímto poučila a ten závěs tam nemontuje.

Škoda simply never
9. listopadu • 10:45

Jednak má být článek označen jako PR, a to jako hodně špatná, když už i ovce kálej na Hyundai, to je konec :-) jinak podle fotek na živo vypadá Tucson daleko lépe. Do terenénu, toho opravdového, to ale auto neni ani omylem.

Mirek
9. listopadu • 11:06

Přečtu diskuzi a říkám si, tak to se na to video musím podívat, když kálej ovce na Hyundai. No klasika, přehánění a popisování něčeho, co se tam neděje. Vždyť ta ovce se jen z trémy, že bude v "televizi" jen poScala. ;-)

Michal2
9. listopadu • 11:53

Ale díky mě i ostatním víš jaký terén tohle vozidlo zvládne.Tak jestli napadne byť jen 10cm sněhu je lepší nechat v garáži a vzít fóbii ;)

Mirek
9. listopadu • 15:50

Tak ona tam žádná zkouška neproběhla, tak ani nelze hodnotit, co to zvládne, nebo nezvládne. Tohle je jen článek pro článek, takzvaná výplň prázdného prostoru, jen aby se něco nového na autorevue objevilo.

Ju
9. listopadu • 10:27

Nejlepší jsou ty ovce :). Vypadá to spíš jako reklamní článek.

Pikus
9. listopadu • 20:40

Kromě toho, že jsou u toho v centru záběru, tak to dělá více akward to, jak se u toho ta ovce dívá do kamery...

Michal2
9. listopadu • 10:02

Ta ovce v 1.06 kálela před kamerou na Hyundai reklamu. Jo terén jak sfiňa

JaneK
9. listopadu • 9:52

To uz je vetsi teren vetsina nasich silnic :-D

pepa
9. listopadu • 9:35

TWL, kde tam je teren??? :O Tohle projede i Fabia!

Pepino
9. listopadu • 19:00

No zrovna na to koukam si dělaj prdel ne!! Co to je za test a keci!!

goes
9. listopadu • 10:04

Co nechapes... z pohledu Prazaka je to nejvetsi teren, kvuli kteremu je treba peti uzaverek, sani kominem, retezy, tricet fotek na instac a pul roku vykladani, jak si dali offroad...

xxx
9. listopadu • 10:22

Pravdu mate obaja. Pre užívateľa firemnej Fabie je toto malina, pre korporátnych menezerov v topánočkach TomiH je to "terén".
Pobavili ste, vďaka :)

Kolmáš
9. listopadu • 12:08

Hovnaj dělal vždycky z lidí blbečky. Jooo, projel louži a pod řidičem se nerozlomil. :-D Takové pseudo vozíčky pro debísky plácající se do kolínek jaké mají vozítko :-D Že se Tusconistům směji v Duster klubu je známá věc. Ale ono se Tusconistům smějí i nemotoristé. :-D

René Chrobok
9. listopadu • 18:17

Ty nemáš ani na fábii bez motoru a volantu B-]

goes
9. listopadu • 12:24

Mno blbecky delaji vseci... kdyz byla kdysi predvadecka 4x4 Kodiaka, tak se jezdilo po takove hlinene trati ve vlacku... lidi projeli par vlnek a pak se bavili o tom, jak ta 4kolka super funguje a jaky je husty teren...
A nikomu pritom nevadilo, ze to vodici auto, za kterym se jezdilo byla Fabka...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
wolff
10. listopadu • 8:46

On žije...:-D

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 15:37

a ještě nikomu nevadilo, že ten kodiag neměl kardan.

Pikus
9. listopadu • 13:42

Jestli to byla sluzebni fabka, tak to bylo ultimatni terenni auto ...

Doporučujeme

Články odjinud