Nový Hyundai Tucson si v losím testu nevedl nejlépe. Je to daň za pohodlí?

°  |  04. 03. 2021 09:41

Přesně je to daň za pohodlí, jinak skvělé auto..

Odpovědět  |   | 
hukot  |  04. 03. 2021 09:53

Tak černě bych to neviděl. Pořád to prošlo ten test lépe než Superb iV, který by měl podávat podstatně lepší výsledky už jen díky o dost nižší stavbě.

Odpovědět  |   | 
Chůřice  |  05. 03. 2021 21:33

Obávám se, že Nošovice nikdy moc dobrá auta nesmontují. Lepší je výroba roušek.

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 17:56

Kde nic není tam ani smrt nebere

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  04. 03. 2021 09:55

Pohodlíčko podvozku vede ke kotrmelcům Goliáši. Jen si nemysli si Hyundaisto, že když si kaufneš SUV tak jsi tím pádem v bezpečí. Víš?

Odpovědět  |   | 
__  |  04. 03. 2021 11:29

Jen doplním, že koncernové vozy dopadly nejlépe, toyota vyhořela

Odpovědět  |   | 
T111  |  04. 03. 2021 11:41

Toyota je z hlediska kvality jízdy a uživatelské přívětivosti vždy na samém chvostu v jakémkoliv srovnání. Ovšem lidi ji kupují nejvíc, protože kvalita, to člověk nepochopí...

Odpovědět  |   | 
..  |  04. 03. 2021 12:27
..  |  04. 03. 2021 12:41
°  |  04. 03. 2021 18:04

https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/553254-sko...

VW je nejhorší vůbec v historií losího testu.
Nic horšího neexistuje

Odpovědět  |   | 
__  |  04. 03. 2021 18:13

Hele blbe, proč se za mě vydáváš? Při tvé slepotě jsi přehlédl, že se směji zrovna koncernovým vozům, které dopadly hůře, než ten Tucson. Tedy docela zvláštní titulek, když o koncernových vozech se nic takového nepíše.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  04. 03. 2021 20:14

Bodejď by nedopadly jakž takž dobře, když po projetí první zatáčkou skoro zastavily. Šílený ESP. Toyota je totální shit.

Odpovědět  |   | 
\./  |  04. 03. 2021 20:43

Odbornik , to je velice dulezity nazor nevzdelance z nemanic
TOYOTA je nejlepsi na celem sirem svete a ty nezmenis ,ty nulo.

Odpovědět  |   | 
__  |  04. 03. 2021 20:57

Hele ty měniči nicků, má pravdu a proto jsem tady ta videa dal. Tucson projede trať celkově výrazně rychleji, než ta koncernová auta a také než tebou opěvovaná Toyota. Stačí se podívat, jak od poloviny tratě všichni výrazně zpomalí, samo brzděním, na rozdíl od Tucsonu. Na tomto testu by měli udávat nejen rychlost před vyhýbacím manévrem, ale také výstupní rychlost po vyhýbacím manévru, to by byla teprve sranda. Vždyť u těchto aut by stačila trochu rychlejší chůze, aby jim člověk stačil.

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 21:01

Toyota is, arguably, already the best carmaker on the planet. For almost 15 years J.D. Power and other research firms have consistently rated Toyota and its luxury line, Lexus, among the top automotive brands in terms of reliability, initial quality, and long-term durability. Toyota is also the most profitable car manufacturer:

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 21:04

Toyota je nejlepší automobilkou na planetě. Již téměř 15 let společnost J.D. Power a další výzkumné firmy trvale hodnotí společnost Toyota a její luxusní řadu Lexus jako nejlepší automobilové značky z hlediska spolehlivosti, kvality a dlouhodobé životnosti. Toyota je také nejziskovějším výrobcem automobilů !!!

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 21:26

Along with durability, Toyota vehicles are known for having impressive resale value. The Toyota brand is ranked as having one of the highest resale values. Safety is also another critical factor to consider when purchasing a vehicle, and Toyota makes that a top priority.
Toyota is simple the best.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 03. 2021 22:32

Ty mi to tak znechutíš, že tu značku začnu nenávidět.
A když už chceš psát anglicky a chlubíš se a nadřazuješ nad ostatní, tak si oprav poslední větu.

Ne Toyota je jednoduchá nejlepší, ale Toyota je jednoduše nejlepší

Simply the best a ne simple the best...

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 23:17

Nepochopil...
Naletěl...
Jen krást a opisovat, to umíš.
Odporný póvl

Odpovědět  |   | 
Jarda P  |  05. 03. 2021 08:57

Toyota neni simply the best. Vyrábí nejspolehlivější auta. Toť vše. Jinak jízdně většinou podprůměr, interiérově v Evropě to samé, výbavou taky nikdy moc neoplývala a většinou byla reálně tak o generaci pozadu v porovnání s evropskou konkurencí. Žijeme v Evropě, takže by nás měla zajímat srovnání vozů, které jezdí u nás, ne někde v Asii či Americe. Na příkladu jejich v Evropě vlajkové lodi, Camry, jasně vidíme, kde Toyotu tlačí pata. Zastaraly infotainment, pomalé řazení, nemožnost individualizace, nedostatečné odhlučnění...Spolehlivost totiž zajímá převážně kupující ojetin, ne nových vozů....To by se totiž ty Range Rovery a BMW neprodávaly housky na krámě...

Odpovědět  |   | 
TOYOTA THE BEST  |  05. 03. 2021 16:18

Je nze je nejlepsi a nejkvalitnejsi a nejprodavanejsi na celem sirem svete.
A ty s tim nic nenadelas.
Autum nerozumis, jsi jen tupec a mluvka.
Nymand bez jakychkoliv zkusenosti.

Odpovědět  |   | 
__  |  04. 03. 2021 21:27

Na luxus, ziskovost, spolehlivost se bohužel nejezdí. Jestli sis nevšimnul, tak tady se řeší něco, v čem Toyota bohužel nevyniká. Nemám nic proti Toyotě, ale nebudu tvrdit, že je nejlepší a zrovna v této oblasti.

Odpovědět  |   | 
°C  |  04. 03. 2021 22:21

Ovšem kvalita jízdy je strašná, kvalita interiéru je strašná, kvalita podvozku je strašná, výbava má nepochopitelné lapsy, odhlučnění snad ani neznají. Antikorozní ochrana je podprůměrná (horší než cokoliv z Evropy). Mechanicky to asi docela vydrží, ale je to prostě lowcostové auto někam do firmy pro zaměstnance, kde zaměstnavatele těší, že se to "nesere", ale jezdit s tím je za trest...

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 22:56

Nejlepší na celém širém světě.
Nejprodávanější
Nejkvalitnější
Toyota je vládce automotive
Tvůj názor z neznalostí je jen k smíchu

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 21:27

Ty nemáš právo myslet.

Odpovědět  |   | 
__  |  04. 03. 2021 21:28

Hele měniči nicků, ty tady zavádíš komunistické praktiky. A na co ještě nemám právo, bolševiku?

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 21:43

Svě­to­vý vlád­ce au­to­mo­ti­ve si drob­ný ne­pod­stat­ný a ne­po­třeb­ný test mů­že do­vo­lit vy­pus­tit. Stej­ně je nej­lep­ším na svě­tě. Nej­pro­dá­va­něj­ší SUV svě­ta = RA­V4 TAK­ŽE KLÍ­DEK, NU­Lo

Odpovědět  |   | 
__  |  04. 03. 2021 21:44

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 22:40

Až 50 miliard zlotých (300 mld. Kč) vynakládají Poláci ročně na nákup nekvalitních, zkažených, prošlých či pančovaných potravin. Tuto informaci obsahuje dosud utajovaná analýza Obchodní inspekce a kontroly potravin, kterou zveřejnil deník Fakt

Jenom pro tebe a tvé polské přátele

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 22:43

Falšování ve velkém se podle ní nevyhýbá ani koření, do kterého nepoctiví výrobci přidávají naftu, písek, piliny, popel či sádru.

Tvi polští kamarádi

Odpovědět  |   | 
__  |  05. 03. 2021 11:12

Já mám v Polsku jednoho známého, bývalého spolupracovníka. Mám známé a kamarády i na Slovensku. Problém je v tom, že ty to o sobě napsat nemůžeš, že máš kdekoliv kamaráda. Takový vůl totiž kamarády ani mít nemůže.

Odpovědět  |   | 
TOYOTA THE BEST  |  05. 03. 2021 16:19

Ha ha ha.

Odpovědět  |   | 
__  |  05. 03. 2021 17:18

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  04. 03. 2021 11:05

Jestli je to pohodlnější než Xantia tak by to daní být mohlo. V opačném případě se jedná pouze o neschopnost nebo o to, aby to bylo co nejlevnější a kvalita je někde vzadu

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 03. 2021 11:21

No Xantia byla drsná. To auto se mi nejen líbilo, ale byla snad v tomto testu úplně nejlepší...

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 17:57

(/)

Odpovědět  |   | 
T111  |  04. 03. 2021 11:38

Tak pokud se losí test moc nedaří, ale auto je alespoň pohodlné, tak se to dá akceptovat. Ovšem třeba taková RAV4 má podvozek naprosto prkenný (na silnici víte o každém kamínku) a losí test taky naprostá blamáž, to je potom průšvih.

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 15:40

Chudáku
Ty nevíš o autech ani prd.
Nýmand z ústavu

Odpovědět  |   | 
 |  04. 03. 2021 12:09

Vláda zakázala přejezd do servisu v jiném okresu. To už je úplně mimo chápání. Jestliže někdo jezdí do svého a buduje si tam vzájemnou důvěru 30 let, tak teď pojede do no name servisu jen proto, že máme ve vládě bandu fanatiků a chaotů? Nehledě na to že ausgerechnet v okrese Praha západ žádný servis na Subo není. Mimochodem, dnes ráno jsem byl opět na covid testu a opět negativní. Tak proč a za co soudruzi?

Odpovědět  |   | 

tak se odstěhuj do jiného kraje, podívej se vlastně kraj je tvoje bydliště, máš krajský jízdný, zdarma vstupy třeba na plavání, poznávání, zdravotnictví atd. Mě by nenapadlo aby vydělával jiný kraj než mám bydliště.

Odpovědět  |   | 
petr  |  04. 03. 2021 16:20

Vrtěti psem? Jen na misto války loocdown.

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 12:37

Toyota ovládne svět automotive do 5 let.

Odpovědět  |   | 
°C  |  04. 03. 2021 12:42

Podle logiky, že se vždycky prosadí to horší, bych tomu i věřil.

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 12:44

Ty žádnou logiku nemáš

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 12:40

Toyota ovládne svět automotive do 5 let.

Odpovědět  |   | 
°C  |  04. 03. 2021 12:42

Podle logiky, že se vždycky prosadí to horší, bych tomu i věřil.

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 12:45

Ty žádnou logiku nemáš

Odpovědět  |   | 
hustodrak  |  04. 03. 2021 12:54

Lidi, kteří si koupí takové auto, žádný oslí test neznají. Oni zavřou oči a trochu to drcne.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  04. 03. 2021 13:03

A těm je třeba auta zakázat

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 03. 2021 06:14

Zcela upřímně ti řeknu, že udělat "losí test" naživo (tj. nečekaně) na namrzlé cestě vedoucí lesem si rozhodně nelajznu a raději sejmu tu srnku - auto bude asi na odpis nebo generálku předku, ale to je mi jedno - neriskuji, že to kvůli výtluku nebo ledové plotně omotám o nějaký strom, nebo půjdu přes boudu. Kdyby to byl los, kde už je jakési riziko, že se mi podívá do kabiny, tak to by samozřejmě byla jiná, ale takovou situaci tu naštěstí řešit nemusíme.

Pár srnek jsem už potkal (až na jednu výjimku to bylo vždy v zimě a za tmy), zatím to všechny přežily.

Odpovědět  |   | 

velice si dobře vede ve slalomu-tohle je důležité, silnici širokou na ten test se u nás nenajde, kdežto díry na silnici ano.

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 18:05
°C  |  04. 03. 2021 18:10

Hoď se i odkaz na test PHEV od Toyoty, ať se pobavíme!

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 18:38

Světový vládce automotive si drobný nepodstatný a nepotřebný test může dovolit vypustit.
Stejně je nejlepším na světě. Nejprodávanější SUV světa = RAV4
TAKŽE KLÍDEK, NULo

Odpovědět  |   | 
__  |  04. 03. 2021 21:48

Ctrl C, Ctrl V

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 21:58

Druhé nejprodávanější hybridni SUV na světě???
Ano , opět TOYOTA
TOYOTA HIGHLANDER

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 23:41

Toyota RAV4 ve své páté generaci dosáhla v testech organizace Euro NCAP na pět hvězd a zopakovala tak výsledek čtvrté generace z roku 2013, který výrazně překonává svým bodovým hodnocením.

Odpovědět  |   | 
Khaaaaja  |  04. 03. 2021 23:28

Vcera tu merdku z hundaje kokot pardon expert Pepa v autosalonu vychvalil, ale tam je to tezke PR.

Odpovědět  |   | 
°  |  04. 03. 2021 23:35

Ti musí poslouchat jak hodinky, jinak žádné peníze.
Zkorumpovaná banda ubožáků.
Už jenom ty prasečí rypáky , to je hnus.
Je to těžký propadák,tak se to snaží zachránit PR.
Stejně hnujdaj čeká řízený Bankrot

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

včera | Stanislav Kolman | 4 příspěvky
TEST Subaru Forester 2.0ie-S ES Sport: Pozor, vezu rybičky!

Subaru Forester ES Sport

Subaru Forester se nyní prodává i ve verzi Sport. Nečekejte ale žádné turbohrátky, tohle je hraní si s barvičkami.

9.  5.  2021 | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line: Bejby nebude sedět v koutě!

Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line

Městskou krabičku se sportovním vzhledem asi nebudou všichni brát úplně vážně. V Hyundai i10 se 100koňovým přeplňovaným motorem se však skrývá víc, než se na první pohled zdá.

7.  5.  2021 | Jan Mička

Nejčtenější články

Octavia s výkonem 440 koní je na prodej v Praze. Má málo najeto a vypadá skvěle

Octavia s výkonem 440 koní je na prodej v P…

Další čipnutá oktávka, říkáte si? Zdání může klamat, tenhle kousek je vyladěný od přídě až po výfuky.

1.  5.  2021 |
Richard Herbich
Škoda
Nová Škoda Fabia má kompletní ceník. O vaše peníze si říct umí, tisíce jenom lítají

Nová Škoda Fabia má kompletní ceník. O vaše…

Škoda zveřejnila první ceny nové generace modelu Fabia již v rámci online světové premiéry, do rukou se nám však už dostal i kompletní ceník, odhalující i všechny příplatkové prvky.

10.  5.  2021 | | 41 N/A
Jan Mička
České cenyŠkoda Fabia
Tatra 613 vznikla i jako kabriolet. Krásný raritní speciál má automat a pořád žije

Tatra 613 vznikla i jako kabriolet. Krásný …

Z historie řady 613 jde nepochybně o jednu z nejméně známých specifikací slavné limuzíny.

22.  4.  2021 |
David Rusol
RaritaTatraKabriolety
Novou Škodu Fabia jsme vybavili skoro k prasknutí. Překonáte cenu tohoto vozu?

Novou Škodu Fabia jsme vybavili skoro k pra…

V diskusích pod články o nové Škodě Fabia jsme zaregistrovali komentáře, že je novinka dost drahá. To nám vnuklo nápad zkusit v konfigurátoru sestavit vůbec nejdražší verzi současnosti. A vyšlo nám fakt vysoké číslo!

10.  5.  2021 | | 32 N/A
Jan Mička
KonfigurátorNová FabiaŠkoda Fabia
Nová Škoda Fabia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Poznámky o luxusu byly na místě

Nová Škoda Fabia oficiálně: Už jsme v ní se…

Nová generace Škody Fabia je jednou z největších novinek českého trhu pro letošní rok. Světová premiéra proběhla dnes večer, my však měli možnost si vůz naživo prohlédnout už minulý týden.

4.  5.  2021 | | 63 N/A
Jan Mička
První dojmyŠkoda Fabia