Nový Hyundai Tucson se už prodává na Slovensku. Díky akci ušetříte 1500 eur

Ještě než se dočkáme oficiálních českých cen nové generace Tucsonu, podívali jsme se na cenovky u sousedů na Slovensku.

Nová generace Hyundaie Tucson se nám představila v polovině září a nejen po stránce designu strhla vlnu pozornosti. Novinka silně spoléhající na elektrifikaci se v Česku očekává na začátku listopadu, u sousedů na Slovensku už nicméně čekat nemusí, neboť tamní zastoupení nyní zveřejnilo kompletní ceník včetně full-hybridní varianty (plug-in hybrid dorazí na trh příští rok).

Čtyři úrovně výbavy, několik různých šestnáctistovek na výběr a s uvedením do prodeje je nový Tucson nabízen v akci se zvýhodněním 1500 eur. Úplným základem za akčních 21.990 eur je tedy výbava Comfort, kterou lze kombinovat výhradně s přeplňovaným benzinovým čtyřválcem 1,6 T-GDi naladěným na 110 kW (150 koní), šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol.

Nový Hyundai Tucson konečně oficiálně! Designová pecka sází hlavně na hybridy

Nový Hyundai Tucson konečně oficiálně! Designová pecka sází hlavně na hybridy

V základní výbavě Tucsonu čekejte 17palcová litá kola, projektorové světlomety s LED denním svícením, základní sadu asistentů včetně udržování jízdy v pruhu, autonomního krizového brzdění, funkce rozpoznávání značek nebo sledování únavy řidiče, dále také tempomat s omezovačem rychlosti, světelný/dešťový senzor, zadní parkovací kameru, multifunkční volant, elektrické ovládání oken, manuální klimatizaci, výdechy ventilace pro zadní sedadla a rovněž 8palcový infotainment s podporou Apple CarPlay a Android Auto.

U vyšší výbavy Family už nastupují do nabídky i mild-hybridní motorizace včetně nejsilnějšího 1,6 T-GDi naladěného na 132 kW (180 koní), doplněného o sedmistupňový automat DCT a pohon všech kol od ceny 28.390 eur. V nabídce je nicméně i dvojice dieselů 1,6 CRDi (85 kW/115 k; 100 kW/136 k), kdy výkonnější je mild-hybridem s DCT a pohonem předních kol od ceny 28.190 eur.

Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. Proháněli ho přímo v Nošovicích

Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. Proháněli ho přímo v Nošovicích

Úroveň Family přidá navíc podélné střešní ližiny, vyhřívání předních sedaček, 10,25palcový digitální přístrojový štít, automatickou dvouzónovou klimatizaci nebo zadní parkovací senzory. U třetí úrovně Style se nabídka motorizací příliš neliší (od 25.590 eur, 1,6 T-GDi, 110 kW/150 k), hlavně ale vypadává základní diesel, zatímco výbavu doplňují třeba zadní LED svítilny, vyhřívání zadních sedaček a volantu, ambientní osvětlení interiéru, bezdrátové nabíjení telefonu, přední parkovací senzory či 10,25palcový infotainment s navigací.

Nejvyšší výbava Premium je poté dostupná výhradně s nejsilnějšími mild-hybridy 1,6 T-GDi (132 kW/180 k) od 32.990 eur a 1,6 CRDi (100 kW/136 k) od 34.590 eur ve spojení s automatickými převodovkami a pohonem všech kol. Navíc se za tuto cenu objevují i full-LED přední světlomety, elektrické otevírání pátých dveří, asistent monitorování mrtvého úhlu BVM, asistent jízdy na dálnici, třízónová automatická klimatizace, adaptivní tempomat s podporou navigace, kamerový systém s rozsahem 360 stupňů nebo prémiový audiosystém Krell s osmi reproduktory.

Hyundai láká na ostrý hatchback i20 N. Poslechněte si zvuk vyzyvatele Fiesty ST

Hyundai láká na ostrý hatchback i20 N. Poslechněte si zvuk vyzyvatele Fiesty ST

Pro full-hybridní Tucson má slovenské zastoupení samostatný ceník, úrovně výbavy se však neliší kromě toho, že základní Comfort není s ústrojím 1.6 T-GDI HEV (169 kW/230 k) dostupný. Cenovky tedy začínají na úrovni Family od 29.090 eur za variantu s pohonem předních kol, kdežto vrcholné Premium může s pohonem všech kol posunout cenovku nového Tucsonu i na 35.490 eur.

Hyundai Tucson: Akční ceny motorizací a výbav na Slovensku
Comfort Cena [€] Cena [Kč] podle ČNB
1,6 T-GDi (110 kW/6M/4x2) 21.990 600.300
Family    
1,6 T-GDi (110 kW/6M/4x2) 23.590 644.000
1,6 T-GDi (110 kW/6M/4x4) 25.390 693.100
1,6 T-GDi MHEV
(110 kW/7A/4x2)
26.790 731.400
1,6 T-GDi MHEV 
(132 kW/6M/4x2)
25.390 693.100
1,6 T-GDi MHEV 
(132 kW/7A/4x4)
28.390 775.000
1,6 CRDi (85 kW/6M/4x2) 25.590 698.600
1,6 CRDi MHEV
(100 kW/7A/4x2)
28.190 769.600
Style    
1,6 T-GDi (110 kW/6M/4x2) 25.590 698.600
1,6 T-GDi (110 kW/6M/4x4) 27.390 747.700
1,6 T-GDi MHEV 
(110 kW/7A/4x2)
28.790 786.000
1,6 T-GDi MHEV 
(132 kW/6M/4x2)
27.390 747.700
1,6 T-GDi MHEV 
(132 kW/7A/4x4)
30.390 829.600
1,6 CRDi MHEV 
​(100 kW/7A/4x2)
30.190 824.200
1,6 CRDi MHEV 
​(100 kW/7A/4x4)
31.990 873.300
Premium    
1,6 T-GDi MHEV 
(132 kW/7A/4x4)
32.990 900.600
1,6 CRDi MHEV 
​(100 kW/7A/4x4)
34.590 944.300
Hyundai Tucson Hybrid: Akční ceny na Slovensku
Family Cena [€] Cena [Kč] podle ČNB
1,6 T-GDi HEV
(169 kW/6A/4x2)
29.090 794.200
Style    
1,6 T-GDi HEV
(169 kW/6A/4x2)
31.090 848.800
1,6 T-GDi HEV
(169 kW/6A/4x4)
32.890 897.900
Premium    
1,6 T-GDi HEV
(169 kW/6A/4x4)
35.490 968.900

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 60 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků