Nový Hyundai Tucson se představí zítra ve čtyři hodiny odpoledne

Nový Hyundai Tucson se představí zítra ve čtyři hodiny odpoledne

Ženevský autosalon bude kromě jiného také dějištěm premiéry nové generace modelu Hyundai ix35. Jak jsme psali dříve, tohle označení si korejský crossover neponechá, ale vrátí se ke jménu Tucson. Příznivci ovšem nebudou čekat na odhalení až do března. Hyundai oznámil, že svou novinku představí již velmi brzy.

Test Hyundai Tucson: nenápadný snaživec

Test Hyundai Tucson: nenápadný snaživec

Stalo se tak prostřednictvím profilu na Facebooku. Nový Tucson se představí už zítra, tedy sedmnáctého února, přesně v 16:00 hodin středoevropského času. Jinak řečeno, Hyundai svou novinku představí pár hodin před tím, než Škoda ukáže nový Superb.

Hyundai Tucson: nové SUV z Nošovic na prvním obrázku

Hyundai Tucson: nové SUV z Nošovic na prvním obrázku

Hyundai už první obrázek na téma Tucson vypustil začátkem února. Moc toho z něj patrného nebylo, ale jisté je, že po stránce vzhledu nebude tohle auto příliš daleko od současného Santa Fe.  

Klepněte pro větší obrázek

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků