Nový Hyundai Tucson prošel testováním v Kopřivnici. Jak si vedl v domově Tatry?

54 komentářů

Elpin E. (Elpin)
10. září • 10:57

Snad bude i plug-in hybrid, pak to bude teprve paráda.

Petr
11. září • 10:29

Jeste to ak, demente.

Elpin E. (Elpin)
14. září • 13:10

S vámi musí být ve skutečném životě hrozná zábava. Dluhy, exekuce, ženu podvádí, děti bije, v práci ho všechno se*e... úplně si to umím představit. Možná by se chtělo trochu zamyslet nad tím jak se chováte, není to poprvé co vidím že tady děláte z diskuse žumpu.

Lumix
9. září • 20:11

Moc toho v článku není ale pokud to nebude to elektrické šílenství tak věřím že nový Tucson bude zrovna tak skvělý a na servis levný jako předchůdce iX35.

Milan
8. září • 20:21

Kia Sorento, r.v. 2015,výměna vadného čidla automatického otvírání pátých dveří-minulý rok,nyní výměna kamery v levém zpětném zrcátku a oprava zámku předních dveří spolujezdce, samozřejmě vše v rámci záruky zadarmo.....tož tak, jo najeto 108000,-km...u mě zatím dobrý...

LOL
9. září • 18:37

Ano, tyhle prkotiny jsou typické "závady" korejčíků. Žádné potkané ventily, mrtvé váhy vzduchu, cukající motory, odešlé dvouspojky či katy. Je to strašlivá nuda. :-D

petr r. (petrumr)
9. září • 20:08

ještě bych se zmínil o té dvouspojce.

homer
8. září • 22:11

automaticke otevirani 5.dveri? Jakoze ridici jednotka vyhodnoti ze ta taska se kterou se blizis patri dozadu nebo kdy ta "automatika" otevre? Nebo "automaticky" zavre kdyz usoudi ze zradla ze supermarketu je uvnitr uz dost?

Milan
9. září • 13:32

Asi jsem to špatně napsal, auto je zamčené, jdeš k němu zezadu(k pátým dveřím), klíče máš u sebe, chvíli stojíš u pátých dveří, auto 3x pípne a dveře se otevřou,bylo vadné toto čidlo....

Petr
9. září • 11:30

Priblizis se k autu zezadu, auto te pozna a kufr se automaticky otevre.

petr r. (petrumr)
9. září • 15:33

auto pozná ten čip co máš u sebe

šofér
9. září • 8:11

Sice sranda, ale co mi se děje, když prší a auto přes noc stojí venku, ráno nefunguje bezklíčové otevírání řidičových dveří, sice to cvakne, otevře se celé auto, ale já zůstávám venku, ani tlačítko odemykání na klíči nefunguje, tak mi musí otevřít spolujezdec, či pokud jsem sám, musím se tam dostávat staženým oknem, to na klíči funguje, nebo přes spolujezdce, v servisu neví co to je :-(
Jo a to auto je.... Š Octavia combi 2,0 TDi, DSG, r.v 2018, naj. 48 tis.... A včil mudrujte!

Assasin
10. září • 8:39

Tím chci říct že dnešní auta jsou co do kvality víceméně na stejné úrovni. Tak už se vykaslete na to hejtovani toho či onoho auta. Každý má svůj vkus a možnosti.

Assasin
10. září • 8:31

U mého německého bratra standardně zamrzají zámky všech dveri. Na moji připomínku v servisu že auto za 1,6 mega by tohle dělat nemělo mi odpověděl technik že je to naprosto normalni že někdy ta voda zateče tam kam nemá a že se to spraví samo. 3 roky od koupě se to děje každou zimu. Asi tak.

petr r. (petrumr)
9. září • 15:31

porušeny kabel ze svazku jak je ze sloupku do dveří-v té gumě, musíš sundat tapec a odvrtat nýtky repráku, potom se na něho dostaneš, tipuji že budou přerušený dva až tři..

šofér
9. září • 18:27

Tak na to by snad měli přijít v servisu, sakra! Dnes jsme u globusu vypadal jako zloděj, navíc proti mně zaparkovaly švestky a šly na oběd, čuměli jak vrány!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JaneK
9. září • 23:51

Leda zkusit jinej servis, někde jsou fakt trubky a to i u Hyundaie, taky jsme vystřídali servis, protože v prvním dali špatnej stěrač. Byl krátkej a nestíral přes čidlo a nemohli přijít na to, proč to pořád blbne. Polejvali to kýblama vody a na nic nepřišli, až na to musel přijít sám táta a říct jim, ať tam dají stěrač na model s dešťovym senzorem. To víš, auto je pořád jen výrobek a bohužel někdy jsou ještě k tomu v servisu absolutně nekompetentní lidi. Já a moje kolegyně máme taky Octávky, trojky po FL, moje stojí před panelákem a kolegyně jí má teda garážovanou, ale oba máme bezklíčkový odemykání a funguje normálně. Já mam teda zas problém s Front assistem. Když má náladu, tak mi do různejch zatáček píská, že jedu moc rychle k překážce přede mnou a někdy zase ne, na stejný trase co jezdim denně do práce. Ale je pravda že nezabrzdí, jen když je to opravdu třeba. Prostě každý auto má něco a někdy je blbej kus, což samozřejmě neomlouvá servis. Snad ti na to přijdou a budeš mít klid.

petr r. (petrumr)
9. září • 20:05

nepřijdou, je to před komfortkou(co dělá automatický stahování atd.) prostě tohle mikroelektrikář neudělá, je to pro autoeletrikáře a ještě ze staré školy bez maturity.

Michal2
9. září • 15:06

Šofér ale musíš zatáhnout i za kliku :)) Pochybuji že máš elektromotorem otevírání dveří jak v Rollsu.

Josef
8. září • 16:26

Hiunday? Děkuji nemusím.:-/

Josef
9. září • 16:26

Tohle psal jiný Josef, ne já. Už jsem ho na to opakovaně jemně upozornil, ale tento nový "Josef" nereaguje a stále používá můj nick. Čili moudřejší ustoupí - budu od příště používat "Josef-původní-první". Snad se už nenajde exot, který bude "diskutovat" pod mým novým nickem.

petr r. (petrumr)
9. září • 17:34

pepo, víš vůbec kolik je na světě Josefů. A na čí e-mail psals?

Josef-původní-první
9. září • 22:00

Co k tobě - tvému příspěvku (příspěvkům) petr r. (petrumr) říci? Použji to, co na tebe napsala "tečka" v diskusi o Hondě Jazz. Lidé s mentální retardací se tedy vyznačují tím, že se pomaleji učí, mají problémy s pamětí, pozorností, abstraktním myšlením a nevyhovují určitému kulturně podmíněnému očekávání toho, jak se má chovat člověk jejich věkové skupiny v daném kontextu. Neosvojili si repertoár chování, který jiní lidé v jejich věku zvládli.
Problémy člověka s mentální retardací jsou vysvětlovány jako samozřejmý následek přítomnosti primárního postižení, bez ohledu na interakci s prostředím, ve kterém se vyskytuje.
Mentální retardace bývá definována jako závažné postižení vývoje rozumových schopností, ke kterému dochází v důsledku poškození mozku v raném vývoji, a toto postižení vede potom k významnému omezení v adaptivním chování v jeho sociálním prostředí. Tento model nepřikládá velký význam působení prostředí a schopnosti učit se, jako důležitým faktorům, které spoluurčují dosaženou vývojovou úroveň. V těchto přístupech se implicitně předpokládá, že lidé s mentální retardací jsou bez ohledu na svůj skutečný věk “jako děti“, celoživotně společensky nedostačiví a závislí na druhých osobách a že jejich vývojová úroveň již dále neporoste.
Potřeby člověka s mentální retardací nezačínají na úrovni fyziologických potřeb a nekončí s potřebou bezpečí, ale pokračují stejně jako u lidí bez postižení dál, k potřebě být uznáván a respektován, k potřebě sebeúcty a seberealizace.
Lehká mentální retardace IQ= 50-69 byla dříve označována, v současnosti nepoužívaným devalvujícím termínem, jako “debilita”. Asi 85% všech lidí s mentální retardací se pohybuje v tomto pásmu. Předpokládá se, že jedinci, kteří mají IQ v tomto pásmu si mohou osvojit akademické dovednosti až na úroveň 6.-7. třídy. Mohou si dostatečně rozvinout sociální a komunikační dovednosti a také se mohou stát celkem soběstačnými a žít nezávisle jen s občasnou podporou.
Člověk s mentální retardací má celoživotní vývojové potřeby. Cíle jsou tedy primárně vývojové, a to podpořit daného jedince tak, aby rozvinul své schopnosti do největší možné míry tak, aby se snížila jeho závislost a zvýšila kompetentnost. Lidé s mentální retardací potřebují snadno pochopitelné informace, edukaci, výcvik, aby mohli být začleněni do společnosti a žili co nejvíce nezávisle.
https://www.kvalitavpraxi.cz/res/archive/001/000252.pdf...
Rozlišení problematiky duševní nemoci a mentálního postižení, posuzování sociálních dovedností jako předmět znaleckého posudku, výběr adekvátních odborníků.
Mgr. Katarína Durecová, klinická psycholožka, 3. LF UK

petr r. (petrumr)
8. září • 19:18

tak kup manželce hyundai. Za co ti odebrali řidičák?

Polo
9. září • 12:53

Za kouření spolujezdce za jízdy.

Škoda simply never
8. září • 10:36

Novej K.I.T.T.

Rokyta ex Acz
8. září • 10:18

Tohle si jednou v bazaru koupím. Věřím kvalitě a výdrži značky Hyundai a KIA. B-]

Rokyta ex Acz
8. září • 10:19

2 x jednou sobě a druhé manželce.:-DB-]

Milan
8. září • 10:57

Tak to sme radi, ze ta po rokoch tvojho neopodstatneneho odporu konecne osvietilo ;)

Rokyta ex Acz
8. září • 10:16

Tohle si jednou v bazaru koupím. Věřím kvalitě a výdrži značky Hyundai a KIA. B-]

Mirek
8. září • 14:54

Žlutí Trabanti Egu a Babu mají nového kamaráda Hnůjdu! :-D Bohužel se nikdo ani z ostatních z aut s Hnůjdou nechtěl bavit. Nebylo to tím, žeby Hnůjda smrdel a z výfuku mu lezli pavouci, ale byl tuze zlý a neschopný :-/

Milan
8. září • 16:41

Ale musí ťa to dobre sr.ť, keď si vypotil už 3 komentáre :-D

To teda nevím
8. září • 11:36

Tak to by jsi si měl kouknout na dlouhodobé testy 100.000km autobildu. Nejhorší to není, ale kvalita a výdrž se H/K vyhnuly obloukem.

JaneK
8. září • 17:56

"Nový Tucson byl po 100 tisíci najetých kilometrech ohodnocen známkou 1- a stal se třetím vůbec nejlépe hodnoceným SUV v těchto testech, jen o dva trestné body za nejlepšími stroji."Jen úryvek z konkurenční stránky z roku 2019, která psala o dlouhodobém testu SUV AUTOBILDu. S osobní zkušeností s i30 2012 a Tucsonem 2019, nemůžu říct slovo špatně. i30 jednou pravděpodobně nahradí další Hyundai.

JaneK
9. září • 9:45

Ale ale, najednou z niceho nic navic 9 minusu, nejakej ubozak nemuze rozdejchat pravdu :-D:-D

LOL
8. září • 15:29

to teda opravdu nevíš.

A.
8. září • 15:49

co proboha nevím ?

Mirek
8. září • 15:09

"Tuscon musel poradit s až 30 centimetry vody":-O :-D Tak už je "testování" jasné, i Trabanti dali víc! :-D:-D:-D Jsem to říkal hned že je Hundaj na pikaču :-D

petr r. (petrumr)
8. září • 19:15

tys měl trabanta?

homer
8. září • 22:03

ja jo a pamatuju ze kdyz jsem vletel (checht) do vetsi louze sel jenom na jeden valec a ja se modlil aby se voda odparila driv nez zdechne uplne - kram pitomej. Tolik k "brodivosti" trabanta...

A.
8. září • 15:24

No jasně a kolikrát se do roka brodíš autem ? Tohle je přece jen SUV a né OFFROAD. Pokud vím, že budu chtít s autem do terénu určitě to nebude SUV

Petr
8. září • 11:48

Jasne a proto je Sportage 6. nejlepsi a i30 9. nejlepsi mezi testovanymi vozy seskvelym hodnocenim. Ty jsi fakt zakomplexovany tupy osel.

Pikus
8. září • 12:04

Jestli je zvyklí jezdit Porsche či Lexusem, tak mu H/K může přijít trochu slabší ve společnosti.

Petr
8. září • 12:15

Ten osel jezdí osmičkou - tramvají.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zakomplexovany tupy osel
8. září • 12:43

A ve velkém švédském testu koroze taky tak.

Petr
8. září • 13:19

Na lzi ti uz nikdo neskoci, tupy osle.

Mirek
8. září • 14:57
k22
9. září • 17:30

mechanici mají raději škudky, na nich si nahrabou o dost více :-D
Jinak nesmíš naletět na každou blbinu Mirasi, taková Škoda má například velmi velké PR s velkkýmmm rozpočtem..

šofér
9. září • 8:03

profesionální garažové dílny se vyjadřují. Směšná anketa. Stačí se podívat na foto jejich "servisů", vy by jste tam své auto dal??? Jsou to zoufalci!

petr r. (petrumr)
8. září • 19:14

hahal, další co to spolk aji s navijákem, je to tím, že hyundai se nekazí, ale mechanik to žekne tak aby lidi si to nekupovali, nebot by rodinu neuživil. Naopak pochválil auta, co mu přinášejí peníze.

Dave
8. září • 20:07

Ahoj Peťo. Musím Tě také podpořit. Máme v rodině spoustu hyundai a absolutně bez problémů. Já osobně vyzkoušel hodně jinych značek,nebudu jmenovat,ale vsechno to byli pokladnicky. Co mám dva hyundaie,tak jezdim jen měnit oleje. A Ti co neumí ani napsat správně vyrobce hyundaj a své inteligenci hodně vypovídají.. A to píší slušně,protože lidi s jejich iq nemá cenu o něčem přesvědčovat:-) za sebe jak to někteří neumi ani napsat jedině Hyundai!!!!

Zakomplexovany tupy osel
8. září • 12:42

A v průzkumu mezi automechaniky to bylo doslova hodně špatné.

šofér
9. září • 8:01

a četl jste co to bylo za "odborný test"? Do té doby jsem vůbec neměl tušení, že nějaká taková firma existuje!

Kundaj & Hovnaj
8. září • 12:08

Tagtřeba misme zviklí bít vezpolečnosťi dycki výtaný

Doporučujeme

Články odjinud