Nový Hyundai Staria má české ceny. Futuristické MPV se vejde hluboko pod milion a uveze 9 lidí

58 komentářů

Janher
3. února • 21:29

Kolik je hluboko pod miliónem?

Kuk Vykuk
3. února • 2:36

No těpic, zase další rakovinomet. Todle ufo měli radši udělat v baterce.

Moik
2. února • 22:18

Máte u té nejlevnější verze že je 4x4...

Alda
2. února • 20:11

Vypada dobre, ale 130kw je pro me na takovou dodavku zalostne malo.

LOL
3. února • 9:20

Je pravda, že mohli motor nechat na 147kW, ale asi vědí co dělají.

lofas
3. února • 8:20

A kolik nabízí konkurence u takových dodávek? 250 kW?

Frankie
2. února • 9:13

Proč to není v elektrice? Do kdejakého prdítka s.rou baterky a tady je plocha jako kráva a nic?

lofas
3. února • 8:17

po ránu 3x studenou sprchu a bude dobře!

VK
2. února • 9:19

Protože to nikdo nechce, je to drahý, nikam to nedojede a vážilo by to tři tuny. Diesel je nejideálnější volba pro tenhle typ auta.

Chacha
2. února • 13:51

A např. takový LEAF za mega není drahý a stejně nás EK do takových aut tlačí?

LOL
2. února • 7:22

Hmmm.. tak Háčko příjemně překvapilo. Čekal jsem ceny o minimálně 200K výše. Motorizace ideální a VW lovers mají problém (jak vidno z toho prskání tady). :-D

VacVin
1. února • 21:44

Prosím můžete někdo přeposlat ten ceník do VW? Třeba se přestanou starat o to, čím v závodní jídelně nahradí buřty a soustředí se na to, aby jejich Multivan neuskakoval v horší konfiguraci o 500tis a byl pro lidi :-)

Pikus
2. února • 8:42

VW tu přeci nedávno měli článek o tom, jak je Multivan za 1.5M levnější než ten z roku 2001, tak co jako řešíš? Ti vadí, že Hyundai v tom má místo malého přeplňovaného benzínu jen naftu s kroutakem a umí i 4*4 v automatu?

Anonymizovaný
1. února • 21:47

Tak asi cile plni kdyz maji takove ceniky.

Wolff
1. února • 22:27

No tak v tomto bych si jistý nebyl...

Anonymizovaný
2. února • 10:07

Řekl bych, že o tom mají kapku větší přehled, než ty.

Kankunen
2. února • 11:11

Mají přehled na základě povinně zfalšovaných tabulek, ty Vegopárku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
2. února • 19:20

No tak to brzy krachnou, ne?

Fero
1. února • 19:00

Kto si teraz kúpi nový Multivan ?
Okrem firiem, čo majú na výber iba koncern ?

Anonymizovaný
1. února • 19:43

Kazdy kdo chce kvalitni a funkcni produk. Kdo na nej nema si koupi toto a zapleveli diskuze aby si obhajili svou volbu pred sebou samym misto toho aby si priznali ze na to kvalitni proste nemaji.

Jirko
2. února • 0:27

Před pár dny jsem tady psal, že goes si dělá srandu, není přece de8il. Beru zpět...

Wolff
1. února • 20:18

Zase máš den...

Ptakopysk
1. února • 20:05

Pokuď s tím potřebuje někdo natočit 300tis km, tak VW. Větsina zákazníků v EU nenajede ani polovinu a to Hyundai vydrží. Dokonce lépe než VW.

LOL
2. února • 7:29

Tak tento vtip byl opravdu podařený. Měl jsem koncern, nenajelo to ani 200 tisíc a šlo to z domu, takový nespolehlivý křáp to byl. Ve firmě máme car policy nastavenou na Škoda/VW. Neuplyne týden, aby na parkovišti nestálo náhradní auto ze servisu.Korejci (inimálně vyšší modely) dají v pohodě půl melouna.

Toper
2. února • 11:11

Z kolikáté ruky jsi to auto koupil? Nedovedu si představit, držet auto od novoty až do téměř 200 tis km. A ještě kdyby bylo “takový nespolehlivý křáp”.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
2. února • 11:56

Já ojetiny nekupuju, a že si to nedokážeš představit mě nevzrušuje, ale baví. Stejně jako to, že tebe to naopak zřejmě irituje. :-D

Toper
2. února • 12:08

Já tě naopak lituji, že si vydržuješ dobrovolně roky křáp a ještě s ním najedeš skoro 200 tis. Já bych se něčeho takového ihned po záruce zbavil.

LOL
2. února • 17:36

No a vidíš, teď mám staré auto, které kroutí už 12. rok služby, najeto 350 tisíc a je mi líto se ho zbavit, protože stále skvěle funguje, a tak ho mám jako záložní.
Na téma vydržování křápu: tehdy byla jiná doba a měl jsem jiné priority (malé děti, stavěl jsem barák), takže jsem nechtěl utrácet nějakých 350-400 tisíc za nové auto, ale raději jsem se skřípěním zubů platil za opakované opravy podvozku nebo pošlá serva klimatizace. Nové jsem si pořídil až na konci krize, kdy byla auta nejlevnější (ano to, je to výše zmíněné 12 let staré) a křáp prodal nějakému blbovi, co drmolil cosi o tom, že "koncern je super spolehlivý" i když viděl všechny faktury za opravy... :-) Takže nakonec asi všeobecná spokojenost.

Toper
2. února • 17:58

No, vidím, že jsi trochu jinde než já. Ze sentimentu k autům jsem dávno vyrostl. Žádné z mých aut se ani vzdáleně neblíží ke 200 tis.
Rodinu mám taky, stejně jako nový barák, ale rozhodně nemám potřebu ani nutnost se vozit ve starých křápech. Nemám k tomu žádný důvod.

LOL
2. února • 19:00

Já jsem ekologicky zaměřený a co funguje, to nevyhazuju, nebo se toho nezbavuju (sentiment to opravdu není). A křáp je jen to, co nefunguje. ;-)

Toper
2. února • 19:14

A odpad třídíš? Vzhledem k tomu, co jsi napsal, je uhlíková stopa starého křápu více než dvojnásobná.
To moc ekologické není.

LOL
3. února • 7:53

Odpad jsem třídil už v dobách, kdy to ještě nebylo moderní.
Uhlíková stopa starého auta je kromě spotřebovaného paliva a pneumatik nulová. Oproti tomu uhlíková stopa nově vyráběného auta je enormní. Výroba a lisování plechů, svařování, odlévání bloku motoru, samotné sestavení auta, doprava... to všechno jsou energeticky extrémně náročné úkony.Víš co? Raději si nehraj na ekologa, působí to vážně trapně. :-D

Toper
4. února • 13:24

Tak to staré auto se asi vyrobit nemuselo, že? :-DJá si na ekologa nehraji. O to se pokoušíš ty, když se tu snažíš vysvětlovat, jak je staré auto ekologické. :-D
Já ti tady tento boj klidně přenechám a sám si radeji koupím další auto nové. Ano? ;-)

Mirek
2. února • 23:11

Pokud ti jde jen o ekologii, tak uvádět do "oběhu" další a další nová auta je ještě méně ekologické. Choď pěšky.

Toper
4. února • 13:25

Děkuji, ale mám na to si vozit můj zadek v autech.
Jestli ty chceš chodit pěšky, můžeš. Nikomu nic nenakazuji. ;-)

Anonymizovaný
2. února • 10:08

Někde jsem četl článek o tom, že Česko patří mezi nejlepší producenty pohádek. A musím s tím souhlasit. I běžný lid dokáže vyprodukovat krasné příběhy pro děti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
2. února • 12:08

To máš nepochybně pravdu. V každé hospodě se tací najdou, jejichž tédéí chrocht s magickou střelenou pipkou naftu nepálí, ale produkuje, po každém sáhnutí do kapsy kouzelného kabátu vytáhnou novou váhu vzduchu a komponenty koncernového podvozku rostou na každém druhém stromě u cesty.Když se pak pověnuju třeba těm korejcům, tak vidím běžnou spotřební konfekci, která funguje a nestojí raketu. Pohledem na soukromé prodeje nových aut, zjistíš, že většina nakupuje úplně jiné značky než Koncern - zřejmě to všichni budou úplní blbci, když místo nafouknuté Fobie v základu koupí za stejnou cenu střední třídu u konkurence, byť taky v základu. Ano, je to taky konfekce jako Koncern, ale funkční a nepředražená.

Toper
2. února • 19:24

Pamatuji si doby, kde velcí kluci z práglu jezdili TéDéÍčka, a hošani na vesnici měli leda starý osmiventilový atmosféry.Pak se doba otočila. Vidláci mají tédéíčka a hošani z práglu turbobenzíny. No, ale budoucnost nastírá, že hošani z práglu budou hoblovat elektroauta a ten zbytek ty starý spalovací popelnice. 🤣

Mirek
2. února • 23:07

To toho tedy moc nepamatuješ.

Wolff
1. února • 20:18

Nic proti.Jen by mne stále zajímalo, kde se berou tady ty hlášky, že VW vydrží 300t...V nějaké základní výbavě se základním motorem ano..., Ale pokud to mělo biturbo, k tomu DSG, tak to mělo problém ve většině případů přežít záruku...Ale pořád se to bude tradovat...:-)

Anonymizovaný
1. února • 20:19

Abbr maji asi stovku multivanu a i soecifikace co pises. A ty najezdy ve stovkach tisic maji bezne. Takze nevim jaky vzirek reprezentujes.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fero
2. února • 0:29

Otázka, koľko motorov a automatov bolo na tých autách vymenených.
Tie BiTDI fakt odchádzali po 100-150k km, tam výmena motora nebola porucha, ale výmena spotrebného materiálu, ako olej/brzdy, ....

Anonymizovaný
2. února • 8:31

Dle informací ani jedno. Ale měli předtím H1 hyundaie a tam jim nedojel žádný ani 100tkm, tak je prodali a nahradili VW produkcí a ty fungují v pořádku jen s pravidelným servisem.Takže co tam máš dál?

Franta
4. února • 16:43

Zajímavé. U nás ve firmě máme H1, která už má 630 tkm a vše v pohodě. Původní motor i převodovka, vlastně prakticky vše. Mění se jen spotřebák.

wolff
2. února • 8:16

Je to tak.

ACE
1. února • 21:57

Půl M najede každej Fiat nebo Pažout, to je normál.

Wolff
1. února • 21:19

Nevim co je ABBR.Jestli myslíš ABB, tak sis mohl vymyslet kohokoliv jiného. To že jim čumíš do dvorku jaksi na tom nic nemění...:-)

Mirek
1. února • 19:59

Hmmm, pěkně se nám vybarvuješ. Kolik za to máš měsíčně? Když k autu nic nemám, tak raději nic nepíšu. Nebo tady smí psát jen ti, co na tebou schválený produkt mají?

LOL
2. února • 7:25

Já si už myslím, že to goes není, je to nějaký retard, co se za ně vydává.

Anonymizovaný
1. února • 20:01

Tak nic nepis kdyz nemas nic k autu. Nebo pis co chces. Je to tva volba co budes delat.

Mirek
1. února • 21:06

Tak proč ty úvodní pindy, když ti to najednou nevadí? A ty jsi napsal co geniálního k autu, mimo to, že tady okamžitě děláš reklamu na VW?
Ve firmě jme měli Transporter T6 pro 9 osob, nějaké běžné závady to mělo, ale nikdo s tím nechtěl jezdit, tak šel po pár letech pryč. Spokojen?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anonymizovaný
1. února • 21:28

Mas ocividne problem se ctenim a chapanim toho co nekdo napise. Zadne najednou neni. Nikomu sem nebranil v psani cehokoli. Pokud vidis bubaky nemohiˇu za to. Co jste meli ve firme netusim. A je mi to jedno.

Nornik
1. února • 19:19

Co se ti nelíbí na 1.5t benzínu za 1.5M?

LOL
2. února • 7:24

Nejede to, žere to, je to nespolehlivý křáp. Zapomněl jsem na něco?

Peter(Charouz)
4. února • 11:06

Jo, zapomněl jsi to podložit důkazy z dlouhodobého testu daného modelu.

TIA
1. února • 17:25

Nemám rád asijská auta. Tím míň Hyundai. Je to takový samozvaný červ. Ale musím uznat, že japonce už předstihli. A tahle kraxna, byť nejsem zákazník pro dodávku, vypadá přinejmenším dobře. Takže vlastně úspěšný jsou, trh je chce, a tak by to mělo být.

David
1. února • 21:40

Taková příšera plná Korejského hnoje 🤣🤣🤣

A.
1. února • 23:19

Fajmonte, to je fakt diagnóza :D

Doporučujeme

Články odjinud