Nový Hyundai Sonata přichází s řadou elektronických asisentů

Nová generace modelu Sonata z dílny automobilky Hyundai má svou premiéru za sebou. Ještě před prezentací na autosalonu v New Yorku se tento vůz představil domácím zákazníkům. Ve srovnání s odstupující generací je novinka delší o 35,5 mm, přičemž na šířku se přidalo dalších 30,4 mm. Inženýři navíc použili zhruba o třicet procent více vysokopevnostní oceli.

Nový Hyundai Sonata odhalen necelé dva týdny před premiérou

Nový Hyundai Sonata odhalen necelé dva týdny před premiérou

Během vývoje se Hyundai obecně zaměřil na tuhost karoserie a jízdní vlastnosti. Přední i zadní zavěšení bylo kompletně přepracováno, podvozek by měl být tvrdší, zároveň by se ale měl lépe vypořádat s hlukem a vibracemi. Automobilka slibuje, že Sonata nastaví nové standardy v daném segmentu. Kromě jiného se tento vůz během testování objevil také na Nürburgringu.

Korejští zákazníci si budou moci na úvod vybrat z trojice motorizací. Nejslabší je dvoulitr LPi s výkonem 149 koní, silnější alternativu představuje 2.0 CVVL s maximem 166 koní, komu by to bylo stále málo, ten může sáhnout po 2.4 GDI disponující výkonem 190 koní. Převodovky jsou šestistupňové manuální, případně šestistupňové automatické.

Nový Hyundai Sonata: první snímky odhalují interiér i celkový design

Nový Hyundai Sonata: první snímky odhalují interiér i celkový design

Nová Sonata také dostane řadu různých elektronických pomocníků. Jmenovat můžeme například hlídání jízdních pruhů, Blind Spot Detection, adaptivní tempomat, chytré otevírání víka zavazadelníků, kolenní airbag pro řidiče, vyhřívaná zadní sedadla a tak dále. Interiér byl údajně postaven tak, aby se soustředil na řidiče.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky