Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

157 komentářů

Radomír
1. května • 16:41

Šikmoočko okopčilo
Mondeo a všichni se rozplývají! Dělá v Hyundai alespoň někdo , nebo všichni ťamani i jejich bílí posluhovači jen kopírujou😇?

Joe
26. července • 8:29

Tak tu pozoruji tu diskuzi každé auto má to svoje plus a minus. Každopádně Hyundai před 15 letí měli auto jako byl trabant v roce 1960. Teď, ale sám musím říci, že se opravdu zlepšili. Za 10 let možná tu bude už jen Renault, WV, Toyota a Hyundai. Toto auto je náhrada za i40, které se opravdu jsko jediné od tohoto výrobce povedlo. Sama přítelkyně ho má já, ale vlastním Mazdu. Jak říkám uvidíme.

Jarda
29. května • 17:13

Od Korejců k plagiátorství. Ze předu Ford a ze zadu Volvo.

KL
7. května • 16:12

tak krásná určitě není;-/
zajímavá to jo, ale krásná bych se neodvážil tvrdit, protože každý to máme jinaktřeba zadní partie jak když se zapomněla před 20 lety...sorry jako

František
27. dubna • 0:08

Když jsem si kupoval í40 druhé generace, tak mi tvrdili, že je to vůz na úrovni Superba. Před tím jsem měl supa první i druhé generace. No, je to jako srovnávat hrušky s asfaltem. Obojí se sežrat prostě nedá. Teď čtu, že by mu mělo konkurovat tohle? To snad nemůžete myslet vážně. Do Hyundaie jsem šel jen proto, že lidi co vozím jsou tlustý a nevychovaný prasata. Na to mi bylo toho luxusu vážně líto. Byl bych opravdu opatrný na to, co se v té jakoby "České" automobilce tvrdí.

Milda
26. března • 12:01

Jsem hodně zvědavej na dubnové představení Sonaty v NY. Za mě jim dávám 9 z 10 bodů. Kolik vy?

Allien90
21. března • 13:24

Poku tomu nasadí pěknou cenovku, tak se může jít konkurence klouzat, nemyslíte? Už je designem mě to uchvátilo, co Vás? Přijde mi to jako dost povedený kousek, ne?

Soran
24. března • 18:13

Souhlasím, designově super, hlavně ten interiér se mi dost líbí! Cenovky bych se nebál, osobně jsem u korejců zvyklý na slušné ceny.

Rasty
26. března • 8:51

Přesně tak, ceny mají na úroveň výbavy více než férové. Stačí porovnat na několika modelech.

Kráječ
21. března • 12:55

pěkný, koncept hyundai Le Fil Rouge B-]

Fíla
21. března • 10:37

pěkná, v combi by mohla být zajímavá

Rodina
21. března • 9:03

Auto postavené na novém a lepším základu, které slibuje lepší bezpečnost, menší spotřebu, lepší jízdní vlastnosti,... nejen toho se dočkáme u všech dalších nových modelů H. Dobré že?

Ljuk
25. března • 18:38

O lepší aerodynamice, která zajístí lepší chlazení a zároveň sníží spotřebu, díky menšímu odporu vzduchu, jsem už někde slyšel. Snad se to opravdu projeví na spotřebách, dle měření.

Begby
21. března • 11:09

Tjn, dá se říct, že čím dál lepší.

Flitnis
19. března • 12:59

Popravdě, komu by se takové auto nelíbilo? Dle mého se design opravdu vyvedl, ne? Interiér i exteriér je prostě super :-) Jsem dost zvědavý, zda se nakonec bude prodávat i u nás, já bych do ní rozhodně šel, vy ne?

Kollman Jiří
20. března • 12:12

Pokud bude za slušnou cenu, tak bych do ni rozhodně šel také. Designově mě hodně zaujala. Můžem jen doufat, že nakonec k prodeji bude, jelikož takové auto u nás prostě chybí!

Javor
21. března • 11:06

otázkou je co je slušná cena, ale pokud se inspiroval hyundai neviditelným letadlem tak to asi nic levného nebude :)

Pancko
19. března • 10:23

V dubnu bude v NY více oficiálních informací k Sonatě, každopádně to vypadá, že pro ČR nebude určená, což považuji trochu za podraz (snad se to změní). Každopádně, kdo bude chtít, sežene si Sonatu za hranicema a nemusí ho to až tak trápit ne?

Piranha
15. března • 14:56

Nejen Passatu a Superbu zatopí, konečně pěkný a kvalitní auto i u nás. Konkurence z toho nebude moc nadšená, ale to je účel ne? :-D

Zdend4
20. března • 16:39

Moc povedený model, od kterého se odpíchnou všechny další generace vozů Hyundai. Ano konkurence by měla problémy, doufejme, že se u nás bude prodávat, byla by to škoda pokud ne. Duben nám prozradí víc, tak si počkáme že? ;-)

Javor
21. března • 11:05

Ano vypadá to slibně, snad se tu bude prodávat a otázkou je cena že.

Motýlek
15. března • 10:00

Konečně se Sonata dostane do Evropy, alespoň to trochu zpestří krásu aut na silnicích.

Patrik K.
18. března • 9:43

Přesně tak! Teď se může jít takový superb nebo passat klouzat. Tohle je opravdu pěkný kousek, rozhodně bych si ho dokázal představit ve své garáži :-)

Danda
14. března • 18:36

povedla se jim, jn ty hyundaiky uz nejsou to co to bejvalo driv :-O:-D:-D

Emko
13. března • 17:12

Na prezentaci firmy Sonatu a na výlety na chatu Tucsona B-]

Boris
12. března • 19:13

už asi vim co si vyberu za služebáka, až budeme pořizovat ve firmě nějakou voňavku :-OB-]

Naskyn
11. března • 13:12

Opravdu krásné auto, ne? Jsem zvědavý na cenovku, co vy? Podle mě to nebude nijak přepálené, přeci jen Hyundai je známý solidními cenami, nemyslíte?

.-.
13. března • 10:42

Ne, krásné není ani náhodou. A Hyundai je známý především nadstřelenými cenami vzhledem k tomu jak nízkou kvalitu nabízí.

Šakal
14. března • 18:53

To jste si asi spletl s nějakou jinou značkou ne? Hyundai je známá především férovou cenou a kvalitou. Stačí se podívat na některé výbavy některých modelů a srovnat je s konkurencí.

Ondra Holý
14. března • 14:24

Hyundai je známý nastřelenými cenami? To snad nemůžete myslet vážně ne? Je to přesně naopak, Hyundai je známý svými solidními cenami v poměru s kvalitou vozu. Nebo si někdo myslí, že se pletu? Pochybuji.

Vydra
14. března • 16:17

no to psal asi nějaký šílenec :D u téhle automobilky korejský nejsou nikdy vysoké ceny a kvalita je nadrámec ceny, takže spíše za méně peněz více muziky :)

CronusM
15. března • 12:04

Přesně tak, také jsem komentář výše vůbec nepochopil. Ceny mají fajn. Teď sem četl článek o nové i20 která startuje těsně pod 300 000,-. To mi přijde jako parádní cena za fungl nové auto.

Vítek Maras
13. března • 10:00

Designově úplná paráda. Nemám strach, že by korejci nasadili nějakou nesmyslně vysokou cenu, to mi k nim prostě nesedí. Mě se to dost líbí, že by nastal čas na obměnu auta?

Tomio
11. března • 10:23

Za mě povodený design, který působí luxusně a decentně. Na reprezentaci skvělé auto, uvidíme co v něm bude za motorizaci.

.
12. března • 17:48

To si koupí maximálně pár důchodců a tím to zhasne. Na reprezentaci o to nikdo nezavadí ani klackem. Do korejského hnoje nikdo solventní nesedne.

Arnoštek
18. března • 14:14

Důchodci a Sonatu? Sonata spadá do i40 segmentu, ještě jsem žádného důchodce v i40 neviděl. Kolik jste těch důchodců za celý svůj život viděl? Pokud máte na reprezentaci Fabii, tak se ani nedivim, že si na Sonatu se svým klackem ani nešáhnete.:-D

Arno
10. března • 23:22

To auto vypadá opravdu pěkně, ale velký prodejní šlágr to v Evropě nebude. Design trochu kopíruje současný styl Audi především A5, evropský trh si pohlídají evropští hráči, kteří stále udávají trend. Korejci se sakra posouvají, ale evropské vozy jsou stále o něco atraktivnější. Výhrou pro Hyundai je zbavení se toho pitomce co stále let včele českého zastoupení a v podstatě značku devalvoval. Uvidíme, souboj jede na všech frontách.

SIMONPHOENIX
9. března • 23:18

Nějakej zoufalej passat ze škodovkou si k tomuhle nemůžou ani čuchnout ......

Petr
8. března • 17:46

Rad se na tento kousek juknu nazivo. Takto vypada zajimave, zadna nuda jako Skodovka.

8. března • 21:54

Škodovka je synonymum pro slova Nuda a Služebák.

Michal Matějka
8. března • 23:33

Podle výše prodejů to vypadá, že se zákazníci velmi rádi "nudi". Vám nezbyde, než se jít "bavit" s autem od rákosníka

´´´
9. března • 19:45

Prosím pojem rákosník více rozvést. Podle tebe jsou i japonská auta od rákosníka? Nebuď za pitomce.
Než být za ovci bez mozku, to raději jakékoli auto od světového výrobce. A právě proto si škodovku nikdy nekoupím a to i kdyby byla zadarmo a v prémiové kvalitě, což rozhodně není. Škodovky jsou pro lidi, kteří jsou povrchní a hloupí. Protože, kdyby byli chytří, nikdy by si auto od tak nicotné, nudné, nemoderní a nespolehlivé značky nepořídili.

Kalaš
9. března • 20:36

Hodnotit lidi podle toho od jakého výrobce si kupují auta je povrchní a svědčí to o ubohosti a nízké inteligenci hodnotitele.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
setr
10. března • 13:50

Právě naopak. Kdo si jaká auta kupuje, jsou zásadní data pro marketéry a plánovače. Tedy nikoli pro hlupáky. I podle prostého pozorování lze snadno zhodnotit, jak je to u nás jiné, než třeba v Bulharsku, nebo Rakousku. Vezměme takový Mercedes. Nádherně vyprofilovaná značka, jejíž klientela je v té které zemi daná a stálá :-)

Cikrt
8. března • 12:25

V Evropě bez šance, auto od low-cost značky si tu nikdo nekoupí, dopadne stejně jako Genesis, pár kusů napsaných na dealery a finito. Navíc ten design je okopčené kdo co, počínaje Astonem a konče Hondou.

setr
8. března • 17:49

Máte staré informace. Tyhle platily tak před 15ti lety. Kromě toho, můžete například ozřejmit, co je na značce Volkswagen prémiového?

Cikrt
8. března • 23:20

To platí pořád. O VW a jeho prémiovosti jsem nic nepsal, takže nevím co bych měl ozřejmovat.

Peter
8. března • 16:39

A protože je bez šance,tak prodal Hyundai za loňský rok v Evropě 309 000 aut a za únor 2019 16 300 aut. Zdroj : německy časopis Autosieger.
PS: samotní Němci porovnávají i30 s Golfem, ne s Polem,jak bylo psáno výše.

Cikrt
8. března • 17:38

Hyundai prodal vloni v Evropě 532 tis. aut, ale to nic nemění na tom, že u větších a dražších aut nemají šanci. Těch půl milionu aut byla v drtivé většině malá levná auta nebo SUV. Pokusů prodávat větší/dražší auta zde už učinili několik a všechny dopadly špatně, naposledy Genesis.

setr
8. března • 17:51

Santa Fe je co? Lidový wagen?

Cikrt
8. března • 23:21

Ano, velké SUV za směšné love.

DB
8. března • 10:56

Souhlasím s nadpiskem, své kupce si určitě najde a ne málo, je krásná hlavně interier. Je dobrý že se bude prodávat i tady.

Boris
12. března • 19:15

každé auto má svého kupce, tak to je..interier je fakt luxusní

Jarek
15. března • 7:44

hezke to je, spis takove auto pro manazery, v cechii frcej spis obrovske kufry na nakupy v kaufu ve sleve

kolkyno
8. března • 9:17

ach, ten Civicovsky zadok si mohli odpustit. Hoc nevypada tak plasticky ako u Hondy, za mna exterier teda divny Hyundai. Interier je ale celkom zaujimavy, hlavne tam nie je taka symetria ako v aktualnych modeloch

Frank
8. března • 8:45

fakt hezky, mam rad model sonata stejne tak jako santafe dlouholete uspesne a dobre modely

em
8. března • 8:36

je líbívá velmi, povedla se a to dost 9. generace za těch 33 let co se Sonata vyrábí

Mára
7. března • 21:39

hodně pěkná sonátka jak z venku tak zevnitř, můj otecko má v garáži asi už třináct let naleštěnou sonátu gls z roku 2001 a občas v tom jedu a je to ještě dávno dobrý auto na ten věk

Martin H.
7. března • 21:02

Krásný? Je to nejpodivnější design co za poslední dobu kdo stvořil, Takovéhle auto bych čekal spíš od čistokrevného číňana. Podle mě totální propadák.

Petr Doupal (Doupik)
7. března • 19:36

Civic sedan zezadu
Cannot be unseen

Josef
7. března • 17:01

Zatopí Passatu a Superbu? Nezatopí. Ale pokud bude Sonata tak dobrá jak vypadá a Hyundai bude pár let pokračovat stávajícím tempem ve zlepšování parametrů a zdokonalování v designu a též i ve spolehlivosti (a zbaví se i ostatních "expertů" typu Vošického), tak koncern bude mít problémy i v Evropě. V Americe a v Asii Hyundai "boduje" bůči koncernu už delší dobu...
Sonata si určitě najde své zákazníky stejně jako so je našly ostatní modely Hyudai i v Evropě.

Grizzly
8. března • 11:55

lol,co s tim jake delaji v hyundai auta ma spolecne nejakej reditel pobocky v cr vy trotlove skodavcky trollove :D :D me bavite tady fakt

petr
7. března • 17:49

Josefe.. Vožického už vyhodili :-) Minulý týden

Mirek
7. března • 20:23

Tak jestli 5.3.2019 bylo minulý týden, tak to se potom nedivím, že dle tebe vyhodili VoŽického.

Josef
7. března • 18:24

Opravdu? To jim tedy trvalo.:-) Ale lepší pozdě než vůbec.;-)

Jozinec
7. března • 16:20

Prijde mi to takove od oken dolu nafouknute.... přesně tohle mel i opel insignia prvni gen. Ve vnitr pak moc mista už nebylo.....

Assasin
7. března • 16:01

Ty chromové lišty jsou úlitba čínské klientele. Nemusím to. Nicméně celek vypadá výborně. Techniku už nikdo nezpochybňujte. B-]

Peter
8. března • 16:27

A komu jsou úlitba chromované lišty u VW prodávaných v Evropě?

Otesanek
7. března • 15:22

prassatu teda nevím, ale poruchovej passat je asi pasé tak jde do czechie a superbu zatopí mrtě díky technologiím a protože ten se moc v combajnu neprodává

neodborník
7. března • 15:18

Tohle zatopí ledatak Vošickému v pekle. Dle fotek to moc pěkné není, třeba v reálu to bude lepší, fotky někdy zkreslují.

lamal_SK
7. března • 14:33

krásný ano ? ... to určite nie je ...

.¨.
10. března • 19:37

Je přímo nádherné!

E15
7. března • 14:57

To tedy fakt není, nicméně na budoucí sousedy z Boleslavi, jejichž design predikuje Vision iV to bude stačit.

Konrad
7. března • 14:16

Kdo si koupí hyundaie nadosmrti kunda je.

Marek71
8. března • 9:58

Jo, jo... a nekdo je kunda i bez Hyundaie :-D

king014
7. března • 14:05

Na PR fotkách to vypadá zvenku pěkně, realita bude asi krapet horší, ale ten vnitřek je fakt hnus kimovskej

Vlk z Vlkohradu
7. března • 14:01

Zepředu ucházející, i když ty ozdobné lišty táhnoucí se po celé přední kapotě až ke světlům působí dost kolotočářsky. Ale rozumím tomu, zákazníci v Asii a hlavně v Číně toto vyžadují, tak se jim designéři přizpůsobili.
Zezadu je to ale ošklivá kopie obludného Civicu.

Tom
7. března • 14:01

Já si počkám raději na novou Camry B-]

OnlyTruth
7. března • 13:40

nikoho nezaujima display a pripojitelnost ale otazka je BUDE TO VYCHADZAT ZO STINGERA? .. bude to v zaklade rwd? a vo full to bude mat 3,3 awd? potom to uz nebude konkrent nejakeho passata/superba vw group ale niecoho viac

E15
7. března • 14:49

Display a připojitelnost zajímá každého normálního uživatele...

OnlyTruth
7. března • 23:06

A preto svet vyrába suvcka a každému je jedno čo majú pod kapotou Hlavne že si tam môžeme pustiť Spotify alebo prepnúť mobil na mirror screen ďakujem pekne to je asi o posledné čo budem pozerať u auta pri kúpe ... dôležitá je váha , koncepcia , či bude motor uložený priečne alebo pozdĺžne Atd.

E15
7. března • 23:36

a až budeš potřebovat třeba Waze, tak co? Přicucneš si mobil na skol? ;-)

Marek71
8. března • 9:57

Já jsem možná už "stará konzerva", ale taky mě u auta moc nezajímá připojitelnost k čemukoliv. Jako navigaci používám vestavěnou, která taky má příjem dopr. informací. Když chci po městě něco lepšího, postačí google navigace. A nemusím mobil přicucnout na sklo, mám brodit držák, který je na míru auta i telefonu a drží perfektně. A i muziku se Spotify si pustím, stačí když auto podporuje BT připojení, jako je tomu už mnoho let i u levnějších aut. A to mi stačí, podstatnější je, že to auto má tichý V6 motor s dostatečným výkonem, to je víc než "všechny ty internety" :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OnlyTruth
8. března • 19:46

shulasim , radsej nech je lepsia technika pod kapotou ako na display ...

.
7. března • 13:38

To je tak krásné, že si zase koupím AUDI A6. Ale musím uznat, že korejské automobilky se zlepšují až neuvěřitelně. A za toto jim děkuji, protože i když nejsem majitelem korejských aut, dělají konkurenci.

Stephan
11. března • 19:07

To nepochybně, od prvních aut co Hyundai měla, jsou už úplně někde jinde, teď už bych do některých modelů i šel.

Jirka.
7. března • 13:09

Hezký, líbí. Ještě jaký bude motor benzín trilitr atmo by byl fajn.

.¨.
10. března • 19:31

A proč ne rovnou HYUNDAI Tau 5.0l V8 nebo doplněný twin turbem s 600k?
https://newatlas.com/hyundais-steel-phoenix-ge... ...

Honza
7. března • 13:09

Co Čínani neobšlehnout, to nemají :-P. Čínský nebo asijský auto bych nechtěl ani zadarmo. Nedávno jsem měl možnost se projet Mitsubishi Outlander PHEV, za 1,3 melounu si dělají legraci. Papírově to má sice hodně HP ale reál je žalostný, žádný odpich, hluk (z elektromotorů ?) a rekuperační brždění jakmile jsem uvolnil pedál plynu.

Kuk Vykuk
7. března • 12:41

Je hnusnej jak starý Audi co se nechalo vopíchat Mondeem.

Ludek_II
7. března • 14:41

Ty už víš, co je to "píchat", chlapečku ?

Kuk Vykuk
9. března • 11:31

Moc ne, ale asi to ví tvoje stará, když řvala ještě! ješte! B-]

...
7. března • 12:35

Paráda, za to by se nemusela stydět leckterá jiná automobilka jako Audi či Lexus, minimálně po stránce designu.

KrálMiroslav
11. března • 10:58

Kdyby byla značka zakrytá, tak bych to klidně i na Lexus tipl. Vnitřek auta taky nadrámec vybavený a designově zvládlý na jedničku. Už by to chtělo nějaké podrobnější info ne?

Karel
7. března • 11:53

Přední i zadní světla jsou hnus. A zadek by mohl být víc repre. Ale jinak na to nemůžu říct nic dalšího špatného. Ještě jedna generace a koncern bude mít velký problém.

.
7. března • 12:26

Koncern bude mít problém? Jestli myslíš koncern VW tak silně pochybuji. Tenhle šmudlo koncern nedá dohromady nic, co by se mohlo postavit třeba vedle Porsche Panamera, Porsche 911, Lamborghini Aventador, Audi Q8, Audi A8 či Bentley Continetal minimálně ještě dalších deset let.

petr
7. března • 17:47

Jako mladý zobák jsem vnímal značku Samsung jako to nejodpornější VHS video.
Nakonec Samsung ovládl trh s mobily a určoval ze začátku trend a přebil slavnou Nokii.
Takže nepodceňujte ... pak můžete v budoucnu vypadat jako hlupák :-)

E15
7. března • 22:55

to jsi ovšem vnímal zcela správně. Např. můj první počítačový monitor někdy v roce 1994 byl taky Samsung a byl to tehdy brutální lowcost, protože jsme na víc prostě neměli. Značka LG, tenkrát ještě jako LuckyGoldstar pak byla ještě větší sračka. Posun Korejců za těch 25 let je opravdu neskutečný, to je teda fakt.

Luise
7. března • 12:49

A videl si novy Genesis g90 2020? Luxusnější než A8 už v současné generaci, mrkni na net, třeba na douga.

Jméno
7. března • 15:20

Tak přece nebude porovnávat porovnatelné, Santa Fe musí srovnat s Q7, tedy za cenu 1 Q7 či Cayena máš 2 Santa Fe skoro v plné. Proč se tady nesrovná Palisade a Touareg? Santa Fe a Tiguan? i30 a Polo (možná zčásti s Golfem), Ioniq s ??? aha, nemají konkurenci :-DNemusím Hjondé, ale zastávám fair play.

Thomas Fuk
7. března • 18:10

K čemu by mi byly dva Santa Fe? Myslím, že jedna Q7 by mi sloužila podstatně lépe a radostněji.

Thomas Fuk
7. března • 18:10

K čemu by mi byly dva Santa Fe? Myslím, že jedna Q7 by mi sloužila podstatně lépe a radostněji.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jméno
7. března • 22:31

Je to přímá úměra k porovnávání. Nechápu, jak může někdo porovnávat dvě zcela odlišné kategorie vozidel. PS: že by Audi byla etalonem spolehlivosti se mi podle toho, co firma nechává v servisu nezdá.

Karel.
7. března • 18:42

S klienty Hyundai je to jako s klienty Lidlu, místo 10 deka výběrové šunky raději dvě kila sekané z odpadu. :-D

Jméno
7. března • 22:33

A co to má společného s porovnáním Santa Fe / Q7?

Karel.
10. března • 9:23

No třeba to, že Q7 nebo Touareg je jako ta šunka, kdežto SantaFe je typická levná sekaná, motory napříč, maximálně čtyřválce, výkony a dynamika podměrečné, čtyřkolka oj€b přes spojku, podvozek neumí vzduchové pružení, nemá aktivní stabilizátory, nemá natáčení zadní nápravu a tak by se dalo pokračovat ještě týden.

LOL
6. května • 10:42

není nad zaujaté tabulkové srovnávače s malým údem. :-D

homer
8. března • 17:57

od pneumatik až po lak jinej svět

P.J.
7. března • 11:46

Klobouk dolů, pěkná stíhačka

KTK
7. března • 11:28

Minulá Sonata to byl křáp všech křápů. Tak pro začátek by mohlo stačit aby to konečně bylo normální auto.

Frankie
7. března • 11:05

Ty bradavice na vrchu zadních světel to je krása sama o sobě. Už se těším na reklamu, copak si na souseda z Boleslavi vymyslí tentokrát?!B-]

Radim
7. března • 18:52

Já si myslím, že celosvětově značku nějaká Škoda vůbec nezajímá. To je jen důsledek chybného českého vedení značky, které ji takto nesmyslně prezentuje.

´´´
7. března • 19:39

Přesně tak. Škodovka není pro Hyundai konkurentem. Ta je mu absolutně ukradená, protože je jen trpaslíkem. Vždyť není ani globální značkou. Hyundai je proti ní gigant!

Jiří Vrbovec
7. března • 20:55

To jen na společných trzích je Škodovka výrazně úspěšnější než korea :-):-)):-D

```
8. března • 13:08

Jo? Tak se podívej na společný trh třeba v Číně. Tam má škodovka jen třetinové prodeje proti Hyundai. Škodovka nemá co nabídnout. Má velmi malý výběr. A o ekologických autech nemluvě, ty vůbec nevyrábí. Evropa je pro Hyundai malým okrajovým trhem. Přesto například v Irsku vítězí nad všemi značkami. Hyundai je především globální značkou, která prodává i v USA kde škodovka ani není, protože by se akorát ztrapnila, protože tam nikdo tak bezvýznamnou automobilku nezná. On i její vlastník VW tam toho prodává zlomek toho co Hyundai.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
8. března • 17:55

můžu tě ubezpečit že korejec řeší KAŽDÝ auto prodaný konkurencí

petr
7. března • 17:42

reklama nebude kámo... hlavního tvůrce blbých reklam pana Vožického z Hyundaie minulý týden vyhodili :-)

Verny
7. března • 12:42

Vošického včera vyhodili, doufejme, že to vezme někdo rozumnější a ty reklamní trapárny přestanou.

8. března • 21:36

O jakých reklamních trapárnách tu píšeš? Mě se ty reklamy velice líbí, protože jsou pravdivé a velmi trefné. Jen tak dál, doufám, že jich bude přibývat. Vždycky se nimi hodně bavím. A nejvíc mě baví, jak se omezení škodafanatici rozčilují... 😜 Pravda totiž bolí. A jen dement ji nepřijme.
Naopak nejtrapnější a smrdící lživou samochválou má škodovka. :-D

David
29. dubna • 19:12

Na takovou ubohou reklamu se zmůže jen Hnujdaj a takový ubozak jako ty to jejich Hnojdeeeeeeeee

Cenda
9. března • 10:49

Kazda automobilka ma reklamy, kde chvali svuj produkt. Jen hnujdej se trefovala primo ko konkrétní znacky.
Vosticky byl duvod, pro Hyundai ztratila dost potencialnich kupcu. Vcetne me.

David
29. dubna • 19:16

K tomu se sníží jen Hnujdaj dobře jim tak!!!

Mirek
9. března • 21:01

Ty o tom toho evidentně moc nevíš. Je docela běžné používat srovnávací reklamy. Jen české trdla řeší tyhle hlouposti a hodnotí podle toho výrobky, případně prohlašují, že si to kvůli reklamě nekoupí.
http://www.autoforum.cz/fascinace/10-skvelych-sta... ...
https://www.autorevue.cz/bmw-v-nove-reklame-tvrde-... ...
http://www.auto.cz/mercedes-benz-cadillac-30... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
9. března • 21:05

Kdybys nebyl tele, tak bys věděl, že srovnávací reklama je v USA povolená, kdežto v EU a tedy i v ČR je ze zákona zakázaná.

Mirek
9. března • 22:42

Kdybys nebyl tele, tak bys viděl, že tohle nikde nepopírám, ani nechválím..., jen hodnotím místní trdla, tedy i tebe, že si z toho kdokoliv dělá těžkou hlavu. A již za to byl Hyundai potrestaný, když je to zakázáno? Jenže to vůbec nemáš pravdu, srovnávací reklama není zakázána, jen se musí dotyčný držet dobrých mravů, nesmí mít nekalosoutěžní obsah, reklama nesmí být lživá.

Bob
7. března • 11:11

Tak z i30 hatchbacku udělali v reklamě liftback tak jako karosářskou variantu naroubuje marketing na tohle? Sedan to je pro Hyundai ČR moc obyčejné.:-P

skolinq komiq
7. března • 11:02

No pane, pane jo! Bylo by fajn, kdyby se v nabidce v CR obejvilo vice vetsich sedanu. A tenhle vypada alespon na fotkach docela zajimave.

No Hjundaj, No Problem
7. března • 14:44

Vydata to jak vyvrzeny vorvan 3-[ Kdo si koupi Hjundaje, na do smrti k unda je :-P

Radim
7. března • 18:51

Ať žijí inteligentní čeští čtenáři. Pro IQ přispěvatele výše, to je fór.

brk77
7. března • 17:59

Noo..., nekoupil bych si to, protože to je Hyundai. Tím ale nechci tvrdit, že když je to Hyundai, tak je to šmejd, ale prostě marketing, kterým se tahle značka presentuje, mi je tak nesympaticky, že při výběru nového auta Hyundai absolutně neřeším. Přitom třeba Kia patřící pod Hyundai mi nevadí. Presentuje se jinak.Jinak se mi tohle auto ovšem fakt líbí. Po té současné hromadě trapných SUV, co všichni výrobci neustále blijí na trh, je to velmi příjemná změna.

petr
7. března • 17:54

No asi se ty k.ndy na světě rychle množí. Výroba vozů Hyundai za rok 2018 7,7 milionu - Škoda 1,5 milionu .... V celosvětovém prodeji Hyundai na předních místech.... VW někde hluboko pod a Škodu jsem v první třicítce ani nenašel :-) ... jestli by jste neměli vytáhnout hlavu ze zadku a překročit myšlením české hranice...

David
29. dubna • 19:09

To je dobrej for, tvé zbožné přání 🤣🤣🤣

Kryšpín Skočdopole
7. března • 18:52

Jak koreluje kvalita vozu s tím, jestli si totožný vůz může koupit nějaký Gonzalez? Pro tvé defektní myšlení uvedu argument, že vw je největší výrobcem na světě. Ty si stejně budeš remcat své, že?

´´´
7. března • 19:22

Kecáš nesmysly! VW není největším výrobcem. Tím je Toyota. VW je druhý a škdule až jednadvacátá : https://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/...
Nepleť si dojmy a pojmy.

Mirek
7. března • 19:06

A kde to psali, že VW je největší výrobce? Hlavě si něco přečti, jak to soudruzi od VW počítají, aby ses nepřepočítal. Pokud si dobře vzpomínám, tak o toto se hlásí i Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance, ale ani tak jsem nikde neviděl, nějaké rozhodnutí kdo to je. A když už jsme u toho, tak VW nebude zdaleka největší, jedině, že bys chtěl napsat koncern VW, tedy všechny automobilky, které tam patří, ty Kryšpíne.

883ccm
7. března • 17:05

Hyundai nemám, ale největší zmr.i jezdí v Audí, Hitlerwagenech a Zelených slepicích - každodenní zkušenosti ze silnic!

David
29. dubna • 19:06

Největší hovada jsou Hnujdajari s krivackym Hàckem

homer
8. března • 10:10

že tvýho slabýho H-D všichni předjížděj a ty se bojíš je jenom tvoje vina. Za ty roky tlachání na netu už jsi mohl vydělat na klasiku.

Kryšpín Skočdopole
7. března • 19:49

V tom případě patříš na klecové lůžko, ty každodenní zkušenosti.

883ccm
7. března • 20:02

Ááá, potrefený majitel nacistického nebo kolaboranstkého stroje se ozval :-))) Tyto metody jsou vám vlastní, že? Opačný názor potlačit, zavřít, pověsit, zastřelit... Jojo, metody zakladatelů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kryšpín Skočdopole
7. března • 21:29

Já ze svého mocného Das Auto VW nervním čivavam mohu jen kynout. Nejagresivnější jsou se starými šunkami a pak cesťáci a to bez rozdílu na značku vozu.

883ccm
7. března • 21:50

Arogance, na to jsme zapomněl!

tom
8. března • 8:35

Ano, to je presne vas pristup. Někoho obvinit na zaklade svých subjektivnich pocitu a ty vydavat za dogma.

Thomas Fuk
7. března • 18:08

Hluboce se mýlíte. Ti, jejichž jméno a profesi nesmíme vyslovit a plní vaši kvalitativní podmínku, jezdí ve vozech MAN, DAF, Iveco, Scania..atd

skolinq komiq
7. března • 14:47

Kdo si koupi Schade, na nestovice zajde. :-D

8. března • 21:14

Kdo jezdí ve škodovce, je hloupější než ovce.

Kuk Vykuk
9. března • 11:28

4 kroužky pro teploušky. :-D

PanHajzl
7. března • 11:00

Vypada to velice pekne! Jeste do toho sestihrnec a kombal a bude to supr.

Mirek
7. března • 18:55

Proč šišláš? Logopedie to spraví.

Nezaměstnaný Vladimír
7. března • 20:54

Co jsem měl tak možnost poznat, tak je to naleštěná bída. Velkohubé kecy, trapné pokusy o zaujmutí a výsledek velmi, velmi podprůměrný. Za mě palec dolů. :-(

Javor
21. března • 11:03

Koukám Názor odborníka, naleštěná bída prej- rozhodně neuznávám, osmá generace oblíbeného modelu asi naleštěná bída nebude vskutku

Knockback
12. března • 8:59

Jaké jste mohl mít možnosti poznat něco co ještě neni :-D Tento nový model Sonaty zaujmulo hodně lidí, takže výsledek je skvělý.

Mirek
7. března • 21:44

Ty jsi v tom autě již seděl, jezdil? Tak popiš své zážitky, pocity z jízdy...
Sice nevím, proč mi to píšeš, když já jen hodnotil vyjadřování toho blekoty, ale když máš tu potřebu někomu sdělit, jak dle tebe vypadá něco, co jsi ani nezahlédl, tak ano, klidně pokračuj, všichni na to jistě čekají.

Brouk
7. března • 21:21

Za mě taky palec dolů. ale tobě. Proti čemu je to naleštěná bída?

Kurátor- úřad práce
7. března • 21:18

Dobrý den, pane Vošický,
měli bychom pro Vás tyto pracovní nabídky: mluvčí LGBT festivalu, řidič hovnocucu, gigilo v kleci a showroom Škoda auto a.s.

David
29. dubna • 19:03

Dobře mu tak,to má za tu reklamu 👍👍👍

Montyjack
15. března • 8:03

ummm to je skoro na ústavní léčbu, kolik vám ta nejmenovaná phd agentura platí?

Doporučujeme

Články odjinud