Nový Hyundai Santa Fe ukázal hlavní vychytávku. Umí předejít tragédii

36 komentářů

Antiautomat
20. února • 18:30

Mne zacina cela ta tzv. fan-klub saskaren pripominat pablbych fanusikov NHL : budu sa bit do prs ako horske gorily pred reprodukcnym aktom, ale fakt ze ten mansaft bude o tri roky totalne prehadzany a spolocny ostane len nazovm to mi celu tuto vec postavi do ineho svetla. A do takeho ake je dnes: nakupte mozgy a technologie a vysledok bude made in earth tak ci tak. A ci to bude ta alebo ktora nalepka na dekli je uplne jedno.

Stan
19. února • 9:59

Tím, že vás svou debilní reklamou donutí si jej nekoupit, to by byla tragédie...

Antiautomat
17. února • 9:49

Inak, vie niekto ci bude aj velky Santa (Grand)? Mozno som zaspal, ale ak niekto info ma...

Antiautomat
17. února • 9:48

Rad si to preleziem, uz terajsi Santa je poriadny kus auta. Nebite ma hned, mne sa paci :-)

Sony
16. února • 17:59

Pitomci co tu píšou hnujda atd. Jsou Pitomci neví že tahle Firma už vyrábí dobre vozy.

Josef
17. února • 10:40

Napadlo mne Sony jako komentář k tvému přispěvku překopírovat můj příspěvek z vedlejší diskuse o Hyundai, kterým jsem reagoval na diskusní příspěvek "Andrea", cituji:
"Nakoukl jsem do zdejší "diskuse" a v podstatě jsem se strefil do odhadu jejího obsahu... "Formát" diskusního příspěvku "Andrea" je spíše námětem pro zkoumání ze strany psychiatra. Objektivně vzato se zohledněním všech dostupných informací na internetu ze světa i z Česka i praktických zkušeností z blízkého okolí (přímé či nepřímé informace uživatelů aut dané značky, které se musí brát samozřejmě s rezervou..) je jasné, že v případě Škody a Hyundai (KIA) jde v současnosti o kvalitativně naprosto srovnatelná auta. To, že jde samozřejmě o automobilovou konfekci a ne o značkové produkty kategorie MB, BMW, Audi,.. to je snad jasné a vypovídá o tom mimo jiné i cena...
To, že kvalitou svých produktů šli Korejci, zejména v posledních letech nahoru, o tom neexistuje žádná pochybnost a dokazuje to třeba i snižování rozdílu cen za srovnatelné produkty konkurence. Za kvalitu si nechá každý zaplatit, i Korejci. Pokud nějaký "nevěřící Tomáš" stále pochybuje o kvalitě Hyundai (KIA), může si odložit ušetřené peníze ve srovnání se Škodou na "horší časy" a tím bude vše naprosto srovnáno. Nějaká prokázaná "statistická odchylka" v podobě nějaké mimořádné závady těmito ušetřenými penězi bude vyrovnána a je to.
A co se týče rozdílů v jízdních vlastnostech? Normální běžný uživatel je nepozná, protože se v provozu nedostává do situací, ve kterých by to mohl poznat. A ten, který to pozná a jezdí "na hraně", tak nekupuje ani Škodu a ani Hyundai (KIA) a míří jinam. Všechno ostatní je čistě na subjektivním vnímání jednotlivců - někomu se líbí křivky, jinému hrany, někdo má rád tužší sedadla někdo zase měkčí a stejně tak v pérování a podobně. Ať si každý vyzkouší a vybere podle toho, co potřebuje, co se mu líbí a co mu vyhovuje.
Napadlo mne s troškou nadsázky popsat-definovat auto typického "čecháčka" - musí mít veliký objem zavazadlového prostoru, jízdní vlastnosti a výkony jako soutěžák WRC, být uvnitř tiché a komfortní jako RR (v nejhorším MB S), servis skoro zadarmo na každém rohu a cenu maximálně jako Dacia Logan. Jo a musí to být Škoda. A když je to Škoda, tak se trochu přimhouří oči v ceně (za kvalitu se musí přece zaplatit a Škoda je přece nejlepší...) a klidně se počká i rok, než se pro "čecháčka" auto snů vyrobí... Na konec proč ne, hlavní je spokojenost majitele-uživatele auta a o to jde.
Já (a nejen já) ale vím, že je na trhu spoustu kvalitních, hezkých a zajímavých aut a dovedu si vybrat, co mi nejlépe vyhovuje. Přitom samozřejmě respektuji realitu - za pořádné auto se zaplatí pořádné peníze. Že v takovém případě ale nejde o "konfekci", je jasné.
Pokud bych si koupil "konfekci", tak o ní nediskutuji, protože je jasné, že obsahuje spoustu kompromisů, které je zbytečné řešit. Zkrátka vybrat si, co se mi líbí a co mi vyhovuje a co splňuje mé požadavky (nemohou být za konfekční cenu ale velké..), koupit a jezdit. A "nediskutovat" (ohrnovat nos nad konkurenční konfekcí...), protože je to směšné. Ono potom může platit pravidlo, že třeba majitel Škodovky, který naletěl, si to nechce přiznat a nenávistně nadává třeba zrovna na ten Hyundai, protože ten za tu jeho nespokojenost může, protože ho měl dříve přesvědčit aby si Škodu nekupoval...
Zkrátka - čeští spoluobčané bývají nevyzpytatelní a neplatí to jen v případě hodnocení aut - automobilových značek."

Josef
17. února • 11:11

Ještě doplním reakcí na Aladina, který argumentoval "statistikami" JDPower a já jsem mu tedy poukázal na výsledky JDPower za rok 2017 z Velké Britanie a odkaz:
https://www.buyacar.co.uk/cars/478/most-reliable-ca...... ...
Most reliable cars 2017
1. Toyota RAV4

=2. Skoda Yeti

=2. Audi Q3
4. Seat Leon
5. Lexus RX

6. Kia Cee’d

7. Lexus CT

8. Suzuki Vitara

9. Lexus NX

10. Volvo XC60

JD Power UK: best manufacturers
The most recent JD Power UK Vehicle Dependability Survey was published in August and ranked car manufacturers on the average number of problems per hundred cars. These could range from a small squeak to a total engine failure, so most vehicles had at least one issue
Kia and Volvo were named the most reliable manufacturers, tied in first place with 83 problems reported per 100 vehicles in the survey. Skoda was next (89 problems), followed by Suzuki (92). Hyundai came fifth with 97 problems and Toyota was sixth with 105 problems.
The average car had 131 problems. Far below this figure was Fiat, with 165 issues per 100 cars. The reputation of German car makers took a hit, with Mercedes only scraping in at just above average - its cars suffered 129 problems per 100 vehicles. Even so, that's a considerably better result than its rivals, which were at the bottom. Audis had 187 problems per 100 cars and and BMW was last, by some distance, with 198.Dotazování probíhá i v jiných státech. Před lety jsem třeba sledoval JDPower v USA. Jsou i jiné statistiky/studie hodnocení provozu aut z hlediska provozních/servisních nákladů, apod. Celkem zajímavé počtení... Potom si člověk musí opravit schemata, která jsou vtloukaná do hlav potenciálních zákazníků marketingovými "experty" některých automobilek. Nejdůležitější jsou ale osobní zkušenosti a vnímání, což vzhledem k rozdílným subjektivním parametrům (představám, tělesným proporcím, vkusu, rúzným prahům citlivosti na otřesy, hluk a vibrace, pocitům,...), které má každý jedinec poněkud jiné. Je to rozhodující při výběru a rozhodnutí koupě toho kterého auta. V současnosti nelze na trhu koupit špatné auto, lze jen zvolit špatný výběr a následné špatné rozhodnutí. Člověk musí vědět, co chce, k jakým účelům, k jakým ročním km proběhům a v jakých podmínkách a na jakých silnicích a kolik peněz je ochotem utratit. A potom ještě musí člověk pochopit, že za 200 tisíc Kč nelze koupit nové auto s parametry a vlastnostmi MB E. A samozřejmě je potřebné brát i tu nejvíce vypovídající ("odbornou") statistiku s rezervou.
Nakonec připomínám podstatnou věc, na kterou se všeobecně zapomíná při hodnocení "spolehlivosti" aut - to je "lidský činitel". Ne každý majitel/řidič se chová k automobilu s přiměřeným citem a dodržuje zásady třeba i údržby (včasná výměna oleje, rozvodů,...).
Třeba podtáčení motorů vede zrovna k diskutovanému předčasnému "vytahání" rozvodového řetězu, necitlivá práce se spojkou při rozjezdu nemluvě. Atd.
Pověstné "hovado" dokáže poškodit/zničit i betonové schody, natož pak moderní poměrně složitý stroj - auto. Mně stačí, jak se ve firmě chovají k služebním autům nekteří mladí "manažeři - vlítnou do auta a "vystřelí" z parkoviště jako by jim šlo o život. A naopak přilítnou s "rozžhaveným" autem, okamžitě vypnou a běží do kanceláře.... Co asi potom dělá turbo, to si lze představit... Dva roky třeba vydrží, ale další majitel se diví, že turbo nevydrželo ani 40 tisíc km... Je v takovém případě jedno, jestli se jedná o Škodu nebo Hyundai nebo Ford či Opel. Potom je "spolehlivost" vlastně loterií...
Doplňuji na závěr souhrnné konstatování, že Hyundai a KIA lze zařadit na úroveň VW, Škoda, Ford, Opel, atd. Zkrátka normální auto se standardní kvalitou a technickými parametry. Nic více a nic méně. Záleží přece na každém, co si vybere podle toho, co se mu líbí a co mu vyhovuje. A je fajn, že je z čeho vybírat.
A nějaké blafání debilů, kteří vědí o autech houby, a šíří jen "drby" ("zaručené" zprávy) o "katastrofálních" závadách a "nekvalitě" jednotlivých modelů značek, které nejsou schopni ani správně pojmenovat a svoji zamindrákovanost prokazují vymýšlením dehonestujících "přezdívek" nebo zkomolením názvů, o které se "znalecky" ve svých rádoby "odborných" sděleních odkazují.
Auto je dnes poměrně složitý stroj a jako stroj, se samozřejmě může pokazit a platí to pro všechny značky. Vznik a projev závady je do značné míry závislý na způsobu zacházení a podmínkách provozování, jak jsem se už zmínil v příspěvku, a proto toto nelze jako potenciální zdroj závad vynechat v rámci "hodnocení", které bude vždy obsahovat díl subjektivity. Kdo se chce něco dozvědět, může si třeba přečíst i poslední číslo SM 7/2018 ohledně servisních nákladů za 370, 380 a 45O tisíc km projetých s Opelem Corsou, Octavií a Superbem během více než 10 let provozu. Přesto i takové informace a "data" je potřebné brát s rezervou...

homer
18. února • 2:03

Jezisi ty si grafoman jak vysitej ale k ty kvalite H/K - proc neni mozne ani u jednoho modelu suv nakonfigurovat OL s automatem?

Josef
19. února • 17:35

homer, kvalita znamená uspokojení požadavků zákazníků. To ale neznamená uspokojení všech "potenciálních" zájemců, kteří se nemusí nutně stát zákazníky. Kdo má zájem o něco jiného, než nabízí třeba tak H/K, tak ať si jde nakupovat jinam. Nabídka na trhu je pestrá. Myslím si ale, že nabídka zrovna toho SantaFe o kterém je článek, je solidní (2,2 CRDI VGT 147KW 6st automat 4x4) a vyvážená a zrovna já bych nevolil nic jiného, než konfigurátor nabízí. Myslím si, že ten, kdo si to Santa Fe koupí, bude spokojen, protože se jedná o kvalitní vyváženou nabídku SUV. Nestane se tak, že by zákazník vybral/zvolil konfiguraci a následně by litoval. (Jako příklad mohu uvést zákazníka, který si před lety "nakonfiguroval" Octavii s motorem 1,4 MPI 55kW, aby "ušetřil", protože mu to "stačí" a později...).
Otázku: "Proc neni mozne ani u jednoho modelu suv nakonfigurovat OL s automatem?" pokládej ale zastoupení H/K a ne mně, homere.
Z koncernu H/K mne vážně zaujal pouze Stinger, který splňuje moje požadavky (sportovní sedan) a který se mi líbí. Nepotřebuji ho ale kupovat zrovna teď, nespěchám, mám čím jezdit... Slabší varianta Stinger (základ) je navíc v cenové hranici, kterou jsem ochoten za auto KIA zaplatit...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
19. února • 19:14

@Josef: kvalita a kvantita su rozdielne veci, pozor.
Ak si zmylime dopyt po kvalite vs konzum, potom skoncime tam, kde absolventi dnes tak neskutocne kriticky potrebnej VSekonomicjek a VSmarketingu, dostavaju indexy a zapocet z toho ze zvladnu funkciu SUM v exceli.
No a podla toho to tak aj vyzera, ze. Nemyslim tym Vas konkretne.

Josef
19. února • 20:21

Asi jsem se antiautomate špatně vyjádřil. Schválně jsem použil termín "potenciální" zájemce, čímž jsem myslel pouze rejpala nebo kibice, který jen otravuje a auto si stejně nekoupí. Takoví "zájemci" nejsou úplnou výjimkou, což mohou potvrdi zejména ti, kteří se prodejem aut živí.
Potenciální zájemce bez uvozovek je už potenciální zákazník a to je věc jiná. Na tom stojí strategie každé automobilky a každá volí svoji cestu, jak a jakou skoupinu (skupiny) zákazníků oslovit. Když to hodně zjednoduším, je možnost vyrábět auta v menší variabilitě nabídky motorů (2-3) a výbav (2-3) a soustředit se na to, aby to "menší množství" (menší variabilita) bylo vždy perfektní a dokonale sladěné a byla minimální nespokojenost zákazníků z hlediska jakosti a spolehlivosti výrobku (auta). Na druhou stranu je možnost volit konfigurace každého auta ve velkém rozsahu (třeba 6-8 motorů a výbava zcela individuální), což ovšem znamená hodně komplikací v logistice, výrobě i vývoji (jednodušší je vývoj 2-3 motorů než 6-8 motorů) a tím se nemusí všechno z hlediska jakosti a spolehlivosti perfektně podařit. Zákazníci jsou různí. Já dávám v případě auta přednost menší variabilitě, ale jistotě a spolehlivosti, že výsledné auto je povedené a vyvážené (motor, interier, podvozek,...) a mám s tím zkušenosti (mohu srovnávat služební Octavie a soukromé auto, které není žádnou "stavebnicí" a nabízí výběr pouze mezi výborným a ještě výbornějším motorem). Někdo jiný ale chce mít možnost konfigurovat si auto ve velkém rozsahu a potom je otázkou výsledek. Každý si může vybrat je to jeho svobodná volba. Jsou značky, kde si auto hold každý posládá podle svého a jsou jiné, kde je volba omezená. Že celosvětově jsou úspěšné obě cesty, lze vidět na výsledcích Toyota, Hyundai/KIA a VW (Škoda,...). Vzhledem k tomu, že Škoda začala omezovat varibilitu, třeba v počtu motorů, to je vidět. Samozřejmě takový RR a pdobné značky dokáží obojí - vysokou individualizace a nekompromisní kvalitu. Jenže platí, že kvalita není nikdy zadarmo... Co je podstatné, tak v těchto případech opravodvých zájemců-zákazníků je naprostá spokojenost, i když je nabízen 1 motor (nebo 2 motory), ale pořádný.

Mirek
19. února • 21:31

Korektora na tebe, máš to moc dlouhé a než bych to přečetl, tak bych usnul.:-D
I tak ti prodejci aut řeknou, že je mnohem více čumilů, než kupujících, pokud to budou dělat jako já. Já koupil jedno auto, ale vyzkoušel jich asi šest. Doufám, že chápeš, že pro pět prodejců jsem byl jen čumil, přestože jsem byl potencionální kupující. A když to tak udělá..., a to jsem již vysvětlil, tak prodejce bude tvrdit, že jen slbých 17% lidí jsou potencionální kupující, a přitom to není pravda.

Josef
19. února • 23:30

Ten, kdo si jde vyzkoušet auto a myslí to s koupí auta vážně, toho obchodník pozná a rozezná ho od čumila. Už podle toho, s čím člověk přijede před salon a jak jedná a jak argumentuje. Samozřejmě obchodník si je vědom toho, že jeho nabízené auto může, ale nemusí ve výběru zákazníka vyhrát a vážného zájemce za čumila nepovažuje, i když se rozhodne pro konkurenci.
Myslím si, že my oba to děláme stejně Mirku. :-)
Přijdu, sdělím prodejci, co chci a mezi čím se rozhoduji a co si chci a proč vyzkoušet a je to. Přece nepůjdu k prodejci a neřeknu mu, že chci vyzkoušet všechna auta co nabízí, nebo že chci vyzkoušet všechny motorizace daného modelu a pod. A neotravuji prodejce dotazy, proč zrovna to a to nemá výrobce zrovna v nabídce a proč nejde ta a ta výbava zkombinovat s nějakým paketem apod. :-)

´´´
16. února • 20:13

Co dobré, přímo skvělé. Jedny z nejlepších vozů na světovém trhu. Proto se jich ročně prodá 8 milionů.
To je potom jasné, že se některým omezeným a fanatickým příznivcům aut podvodné značky se šmejdskými praktikami (Dieselgate), a šípem střelené slepice do hlavy ve znaku, jakýkoliv úspěch značky Hyundai zajídá a nehodlají ho v žádném případě uznat, přestože jsou tyto úspěchy nezpochybnitelné. A oni sami to ví. Tito rádoby automobiloví fandové ze sebe ve zdejších diskuzích dělají naprosto dementní jedince, kteří neumí správně napsat ani název značky. Korunu tomu nasazují podobně dementní jedinci, kteří se nedokáží smířit s byť jen mírnou nadsázkou v reklamách značky Hyundai. Převážně jsou tyto reklamy naprosto pravdivé, protože vycházejí z reality. Kdo nezaujatý tato auta vyzkouší, tak tu realitu jen potvrdí.
Denně jezdím fasovanou Octavií a osobně vlastním Hyundai i30. Podotýkám, mohu porovnávat.
Při zkušenostech s oběma auty, jsem šťastným a hrdým majitelem i30 a prohlašuji, že mi škodovka nikdy nebude stát ani v jedné z mých garáží.

Stan
19. února • 10:01

:D To že parkuješ v obchoďáku v podzemce, neznamená, že je to tvá garáž a označit se za hrdého majitele šunky z a 300k, která během prvních dvou let přijde o 60% pořizovací ceny je velkohubé.

´´´
22. února • 22:05

:-D Vidím, že jsi asi jasnovidec, že tu plácáš takové nesmysly. Nedočkáš se uvedení všech mých majetkových poměrů, ale věř, že má vícegaráž je součástí mých nemovitostí. A taky vidím, že se docela vyznáš v autech a jejich cenách. Jen sis popletl značky. Je možné, že majitelé škodováckých šunek přijdou v současné době během prvních dvou let o 60% pořizovací ceny.
Ve vidět, že o zůstatkových cenách dnešních ojetin Hyundaiů nevíš vůbec nic. Cenu si drží daleko lépe, než škodovky.

Tom
16. února • 23:44

Je zvlastni, ze hrdi majitele koncernu K/H maji potrebu se srovnavat s jinym koncernem. At ctu zdejsi diskuzi jak chci, nikde zadny fanatik nepsal o tom, ze by vozy VW koncernu byly lepsi nebo je jakkoliv srovnaval nebo zminoval. To naopak delaji ve zdejsi diskuzi jen majitele koncernu K/H. A je docela vtipne, jak jim vadi, ze nekdo pise hujda, ale kdyz oni sami napisou skodivka nebo kokodak, tak se povazuji za neco vice a berou to jako vyraz osobniho postoje.
A k pouziti mocoviny. Ano, to jedine u dieselu jakz takt funguje, pouziti zasobniku NOx je jen pro laboratorni podminky a ve skutecnem provozu nepomaha.

´´´
17. února • 7:40

To není jen o této diskuzi. Denně se lze v podobných diskuzích dočíst zoufalé výkřiky do tmy některých dementních diskutujících, kteří se netají tím, že jsou příznivci - majitelé aut koncernu VW, navíc v naprosté většině škodovkářů, kteří nikdy v jiném lepším autě nejeli a jsou naivně přesvědčeni o tom, že lepší ani nejsou.
Je naprosto jasné, že se nedokáží smířit s tím, že většinou naletěli, když si pořídili nějaký ten vytoužený "skvost" od všude zmiňovaného koncernu, který se jim jen po dvouleté záruce rozpadl nebo ho postihla aféra s podvodným softvérem, a závidí majitelům aut od koncernu Hyundai, kteří si užívají bezstarostných a pohodových jízd v autech s moderním designem a technologiemi, navíc podpořených pěti resp. sedmiletou zárukou bez příplatku.

tom
17. února • 8:57

Tak jsem si precetl diskuze za posledni tyden a podobne prispevky byly spise v mensine. Naopak dost lidi si melo potrebu obhajit svoji koupi korejce nebo japonce. A co je zajimave, kdyz jsem ty diskuze procital, tak vetsinou srovnani zacali majitele tech japoncu nebo korejcu a hned utokem na koncern vw. Naopak to bylo minimalne. Osobne bych to videl presne obracene a to na potrebu si obhajit svoji koupi K/H. I v teto diskuzi je to jasne videt. Treba nejmenovany... ma problem, ze nekdo napise hujda, ale napise prostrelena slepice, cili stejna uroven. A navic pod clankem, ktery nema se skodovkou nic spolecneho.
A predstava, ze by dneska nekdo zavidel nejake low costove auto jako je K/H, skoda, ford atd. Je docela usmevna.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
´´´
17. února • 16:34

Stejná úroveň? On je to sakra rozdíl popsat a vysvětlit logo nějaké značky, a nebo neumět přečíst, napsat a dementně zprznit název automobilky.

FRČ
17. února • 10:42

Ještě jsi zapomněl na další low costovou značku VW.
Ti majitelé asijských aut nepotřebují koupi svého auta nijak obhajovat, protože jsou přesvědčeni o správnosti koupě. Jen se snaží kolemjdoucím čtenářům vysvětlit, jak se věci mají (napravovat lži zaujatých fanatiků o nekvalitách asijských aut) a případným zájemcům o koupi auta od koncernu VW nastínit právě jeho nekvalitu a z ní vycházející riziko a nevýhodnost nákupu takovéhoto auta. Statistiky spolehlivosti mluví za vše. Koncern VW (low costové značky) se většinou plácá na samém dně. Pryč je doba německé kvality, dnes vládne kvalita korejská, japonská. Je to stejné jako u mobilních telefonů, elektroniky, atd. Kde je dnes třeba taková Nokia? Usnula na vavřínech, zaspala dobu. Korejský Samsung ji totálně znemožnil. Podobné je to i s evropskými vs. korejsko/japonskými auty.

FRČ
17. února • 10:07

Co je K/H? Pravděpodobně myslíš Hyundai/KIA, ale píšeš to přesně opačně, přestože KIA hraje v koncernu Hyundai jen druhé housle. Prakticky všechno, od vývoje po finální produkt, přebírá od Hyundai jen s tím rozdílem, že produkt od Hyundaie musí být celkově nebo alespoň v něčem vždy lepší. Je to podobné jako v koncernu VW se škodovkou.

Jiří
17. února • 2:19

Rákosku si může koupit jedině debil.
Stačí si přečíst zde v diskuzi příspěvky majitelů hnůjdajů a diagnóza je jasná....

´´´
17. února • 7:43

Tou tvojí rákoskou jen potvrzuješ svoji diagnózu.:-D

Moik
16. února • 20:43

Dej výpověď psaní pr diskuzi ti moc nejde. B-]

´´´
16. února • 22:06

Tobě stačí jedna věta, abys potvrdil, že ti to psaní vůbec nejde.:-D

´´´
16. února • 22:04

Jestli ty se živíš PR, tak já tedy rozhodně ne.;-)

Mifo
16. února • 19:28

a co cakas od fandov koncernu, ktory nevie spravit poriadny diesel bez mocoviny a podvadzania tak radsej pusti do obehu kecy o prechod len na benzin :-D:-D:-D

Sony
16. února • 17:57

Hned bych ho bral krasavec.

Vypítko
16. února • 16:48

Fuj to je pěkná hnůjda :)

Cofi
16. února • 16:09

Hnujdu nebrat :-P

jogurt
16. února • 21:51

Proletářská úderka tvrdí opak....

´´´
16. února • 22:23

No nevypadá to na to, že by škodovkáři tvrdily opak.

jogurt
19. února • 22:42

ale no tak, hyufans nikdy nezklamou, sranda muší bejt. Počítám, kolik to oddělení ve Vošickárně čítá kusů: Dva živý a dvacet profilů?

´´´
24. února • 14:29

Ha ha, ty jsi ale vtipný:-/ Ty si ani neuvědomuješ, kolik lidí fandí a uznává Hyundai jako jednu z největších a nejhodnotnějších značek světa. Kolik spokojených lidí vlastní auto od koncernu Hyundai, jsou to desítky, stovky milionů. Ročně si totiž zákazníci koupí cca 8 milionů nových Hyundaiů. Takže jsi mimořádně naivní, když si myslíš, že za vším stojí nějaké PR oddělení... To víš, škodafands tolik není, minimálně 8x méně. Spíš ale ještě míň, protože těch zklamaných majitelů paskvilů od škodárny je po světě hodně.

Antiautomat
20. února • 18:25

Nic v zlom ale prave ten proletariat ma s istou znackou podobne viac ako si vobec dokazete predstavit. Preco operujete s pojmom, ktoremu vobec nerozumiete?
Pretoze Vam to niekto povedal?
Nechcem rozbiehat nijake nazorove vlakno, ale takato kokotina na osemnastu (aby som bol slusny), sa prihodi vo vesmire kde zrodenie ciernej diery je vzacnejsie ako vyhra v pozemskej loterii.

Doporučujeme

Články odjinud