Nový Hyundai RM16 N: Nabídne skutečně motor uprostřed?

Hyundai naznačil, jakým směrem se bude divize N ubírat v blízké budoucnosti. Model se zadním pohonem a motorem uprostřed se už prohání po Severní smyčce Nürburgringu!
Nový Hyundai RM16 N: Nabídne skutečně motor uprostřed?

Po internetu se v posledních dnech začaly šířit špionážní fotky z testování Hyundai RM16 N na Nürburgringu. Fotografům se podařilo nafotit vůz, který vypadá téměř stejně jako koncept RM16. Velké blatníky, stejný zadní nárazník, 300 koňských sil a přeplňovaný motor. Přece jen to ale vypadá, že to nebude klasický vůz s motorem vepředu. Soudit to lze podle maskovaných zadních oken či rozšířeným zadním osám auta.

Hyundai RM16 N je studie zadokolky s výkonem 300 koní

Hyundai RM16 N je studie zadokolky s výkonem 300 koní

Pro korejskou automobilku by to znamenalo odklon od hatchbacků s pohonem na přední kola, to ale na druhou stranu není špatně. Auta s motorem uprostřed patří spíše do kategorie bláznivých počinů. Stačí si vzpomenout například na Renault 5 Turbo. Automobilům Hyundai by zřejmě místo tohoto rozhodnutí více slušela nižší hmotnost a lepší jízdní vlastnosti

Hyundai otevírá čtvrtý závod v Číně, vyrábět bude model Verna Yuena

Hyundai otevírá čtvrtý závod v Číně, vyrábět bude model Verna Yuena

Uvidíme, co nakonec korejský výrobce přivede na svět. Zdá se, že vůz už je dokončen, i když během testování měl absolvovat jen jediný okruh. Deštivé počasí však zřejmě nebylo důvodem odpískání tohoto testu. Kdo ví, jak to nakonec s novým vozem divize N dopadne. Novinky bychom se mohli dozvědět už na blížícím se autosalonu v Ženevě.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků