Nový Hyundai RM16 N: Nabídne skutečně motor uprostřed?

Hyundai naznačil, jakým směrem se bude divize N ubírat v blízké budoucnosti. Model se zadním pohonem a motorem uprostřed se už prohání po Severní smyčce Nürburgringu!
Nový Hyundai RM16 N: Nabídne skutečně motor uprostřed?

Po internetu se v posledních dnech začaly šířit špionážní fotky z testování Hyundai RM16 N na Nürburgringu. Fotografům se podařilo nafotit vůz, který vypadá téměř stejně jako koncept RM16. Velké blatníky, stejný zadní nárazník, 300 koňských sil a přeplňovaný motor. Přece jen to ale vypadá, že to nebude klasický vůz s motorem vepředu. Soudit to lze podle maskovaných zadních oken či rozšířeným zadním osám auta.

Hyundai RM16 N je studie zadokolky s výkonem 300 koní

Hyundai RM16 N je studie zadokolky s výkonem 300 koní

Pro korejskou automobilku by to znamenalo odklon od hatchbacků s pohonem na přední kola, to ale na druhou stranu není špatně. Auta s motorem uprostřed patří spíše do kategorie bláznivých počinů. Stačí si vzpomenout například na Renault 5 Turbo. Automobilům Hyundai by zřejmě místo tohoto rozhodnutí více slušela nižší hmotnost a lepší jízdní vlastnosti

Hyundai otevírá čtvrtý závod v Číně, vyrábět bude model Verna Yuena

Hyundai otevírá čtvrtý závod v Číně, vyrábět bude model Verna Yuena

Uvidíme, co nakonec korejský výrobce přivede na svět. Zdá se, že vůz už je dokončen, i když během testování měl absolvovat jen jediný okruh. Deštivé počasí však zřejmě nebylo důvodem odpískání tohoto testu. Kdo ví, jak to nakonec s novým vozem divize N dopadne. Novinky bychom se mohli dozvědět už na blížícím se autosalonu v Ženevě.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků