Novinka stojí na platformě E-GMP stejně jako sesterský Ioniq 5, nabídne solidní rozvor 2950 mm při celkové délce 4855 mm a s šířkou 1880 mm. Na výšku má 1495 mm. Zdroj: Hyundai

Novinka stojí na platformě E-GMP stejně jako sesterský Ioniq 5, nabídne solidní rozvor 2950 mm při celkové délce 4855 mm a s šířkou 1880 mm. Na výšku má 1495 mm. | Zdroj: Hyundai

K dostání bude s dvěma kapacitami baterie – menší má 53 kWh, větší 77,4 kWh. Obě provedení mají dle předběžných údajů spotřebu 14 kWh/100 km. Zdroj: Hyundai

K dostání bude s dvěma kapacitami baterie – menší má 53 kWh, větší 77,4 kWh. Obě provedení mají dle předběžných údajů spotřebu 14 kWh/100 km. | Zdroj: Hyundai

Velký akumulátor má poskytnout dojezd až 610 kilometrů. Ten je také možné kombinovat s pohonem zadních nebo všech kol, vrcholná specifikace kombinovaně nabízí výkon 239 kW (325 k) a na 100 km/h zrychlí za 5,1 sekundy. Zdroj: Hyundai

Velký akumulátor má poskytnout dojezd až 610 kilometrů. Ten je také možné kombinovat s pohonem zadních nebo všech kol, vrcholná specifikace kombinovaně nabízí výkon 239 kW (325 k) a na 100 km/h zrychlí za 5,1 sekundy. | Zdroj: Hyundai

Nabíjení může probíhat s napětím 400 V nebo 800 V – z 350kWh stojanu jste z 10 na 80 procentech za 18 minut. Ioniq 6 disponuje funkcí V2L, jež umožní napájet elektrická zařízení například při kempování nebo výpadku proudu. Zdroj: Hyundai

Nabíjení může probíhat s napětím 400 V nebo 800 V – z 350kWh stojanu jste z 10 na 80 procentech za 18 minut. Ioniq 6 disponuje funkcí V2L, jež umožní napájet elektrická zařízení například při kempování nebo výpadku proudu. | Zdroj: Hyundai

Bezpečnost na cestách zajistí asistenční systémy Hyundai Smartsense. Máme zde například asistent pro jízdu po dálnici, který udržuje vůz ve středu jízdního pruhu a pokud nepřekračuje povolenou rychlost, umožní automatickou změnu pruhu po aktivaci blinkru. Zdroj: Hyundai

Bezpečnost na cestách zajistí asistenční systémy Hyundai Smartsense. Máme zde například asistent pro jízdu po dálnici, který udržuje vůz ve středu jízdního pruhu a pokud nepřekračuje povolenou rychlost, umožní automatickou změnu pruhu po aktivaci blinkru. | Zdroj: Hyundai

Adaptivní tempomat se ve „volných chvílích“ učí jízdní styl řidiče, který po zapnutí napodobuje. Nechybí autonomní nouzové brzdění a od výbavy Style také asistent průjezdu křižovatkou, detekce protijedoucích vozů při předjíždění nebo změně pruhu s aktivním zásahem do řízení a úhybným manévrem. Zdroj: Hyundai

Adaptivní tempomat se ve „volných chvílích“ učí jízdní styl řidiče, který po zapnutí napodobuje. Nechybí autonomní nouzové brzdění a od výbavy Style také asistent průjezdu křižovatkou, detekce protijedoucích vozů při předjíždění nebo změně pruhu s aktivním zásahem do řízení a úhybným manévrem. | Zdroj: Hyundai

Minimalisticky pojatá palubní deska využívá 12“ digitální přístrojový štít a obrazovku infotainmentu o stejné úhlopříčce. Zdroj: Hyundai

Minimalisticky pojatá palubní deska využívá 12“ digitální přístrojový štít a obrazovku infotainmentu o stejné úhlopříčce. | Zdroj: Hyundai

Navigace bere v potaz aktuální stav baterie a umožňuje plánování cesty s přihlédnutím k dostupným nabíjecím stanicím. Nechybí podpora Apple CarPlay a Android Auto, přes Bluetooth se dají připojit dvě zařízení. Zdroj: Hyundai

Navigace bere v potaz aktuální stav baterie a umožňuje plánování cesty s přihlédnutím k dostupným nabíjecím stanicím. Nechybí podpora Apple CarPlay a Android Auto, přes Bluetooth se dají připojit dvě zařízení. | Zdroj: Hyundai

Hyundai Ioniq 6 Zdroj: Hyundai

Hyundai Ioniq 6 | Zdroj: Hyundai

Hyundai Ioniq 6 Zdroj: Hyundai

Hyundai Ioniq 6 | Zdroj: Hyundai

Hyundai Ioniq 6 Zdroj: Hyundai

Hyundai Ioniq 6 | Zdroj: Hyundai

Hyundai Ioniq 6 Zdroj: Hyundai

Hyundai Ioniq 6 | Zdroj: Hyundai

Hyundai Ioniq 6 Zdroj: Hyundai

Hyundai Ioniq 6 | Zdroj: Hyundai

K dostání bude s dvěma kapacitami baterie – menší má 53 kWh, větší 77,4 kWh. Obě provedení mají dle předběžných údajů spotřebu 14 kWh/100 km. Zdroj: Hyundai
Velký akumulátor má poskytnout dojezd až 610 kilometrů. Ten je také možné kombinovat s pohonem zadních nebo všech kol, vrcholná specifikace kombinovaně nabízí výkon 239 kW (325 k) a na 100 km/h zrychlí za 5,1 sekundy. Zdroj: Hyundai
Nabíjení může probíhat s napětím 400 V nebo 800 V – z 350kWh stojanu jste z 10 na 80 procentech za 18 minut. Ioniq 6 disponuje funkcí V2L, jež umožní napájet elektrická zařízení například při kempování nebo výpadku proudu. Zdroj: Hyundai
Bezpečnost na cestách zajistí asistenční systémy Hyundai Smartsense. Máme zde například asistent pro jízdu po dálnici, který udržuje vůz ve středu jízdního pruhu a pokud nepřekračuje povolenou rychlost, umožní automatickou změnu pruhu po aktivaci blinkru. Zdroj: Hyundai
13
Fotogalerie

Nový Hyundai Ioniq 6 oficiálně: Přes 600 kilometrů na jedno nabití a stovka za 5,1 sekundy!

Nový elektromobil s proudnicovými tvary konečně odhaluje své technické parametry. A ty jsou sakra působivé…

Konečně zde máme přehled detailnějších informací o dalším přírůstku do elektrifikované řady Ioniq. Novinka stojí na platformě E-GMP stejně jako sesterský Ioniq 5, nabídne solidní rozvor 2950 mm při celkové délce 4855 mm a s šířkou 1880 mm. Na výšku má 1495 mm.

K dostání bude s dvěma kapacitami baterie – menší má 53 kWh, větší 77,4 kWh. Obě provedení mají dle předběžných údajů spotřebu 14 kWh/100 km, velký akumulátor má poskytnout dojezd až 610 kilometrů. Ten je také možné kombinovat s pohonem zadních nebo všech kol, vrcholná specifikace kombinovaně nabízí výkon 239 kW (325 k) a na 100 km/h zrychlí za 5,1 sekundy.

Nabíjení může probíhat s napětím 400 V nebo 800 V – z 350kWh stojanu jste z 10 na 80 procentech za 18 minut. Ioniq 6 disponuje funkcí V2L, jež umožní napájet elektrická zařízení například při kempování nebo výpadku proudu. Bezpečnost na cestách zajistí asistenční systémy Hyundai Smartsense. Máme zde například asistent pro jízdu po dálnici, který udržuje vůz ve středu jízdního pruhu a pokud nepřekračuje povolenou rychlost, umožní automatickou změnu pruhu po aktivaci blinkru.

Adaptivní tempomat se ve „volných chvílích“ učí jízdní styl řidiče, který po zapnutí napodobuje. Nechybí autonomní nouzové brzdění a od výbavy Style také asistent průjezdu křižovatkou, detekce protijedoucích vozů při předjíždění nebo změně pruhu s aktivním zásahem do řízení a úhybným manévrem.

Parkování má probíhat také bez stresu. Ioniq 6 umí sám zaparkovat podélně, kolmo i šikmo – a to dokonce na dálkové ovládání. Máme zde 360stupňové kamery i asistenta pro zabránění kolizím při parkování, který při detekci překážky na riziko upozorní nebo sám zabrzdí. Automatické brzdění funguje i při couvání z nepřehledných parkovacích míst.

Minimalisticky pojatá palubní deska využívá 12“ digitální přístrojový štít a obrazovku infotainmentu o stejné úhlopříčce. Navigace bere v potaz aktuální stav baterie a umožňuje plánování cesty s přihlédnutím k dostupným nabíjecím stanicím. Nechybí podpora Apple CarPlay a Android Auto, přes Bluetooth se dají připojit dvě zařízení.

Jízdu si může řidič přizpůsobit skrze funkci EV Performance Tune-up, díky níž nastaví účinek posilovače, citlivost plynu, výkonovou charakteristiku elektromotoru a provozní režim. Ioniq 6 bude k dostání ve dvanácti barvách karoserie a s černým či tmavo-světlým šedým interiérem. Výroba se rozběhne v třetím čtvrtletí letošního roku, oficiální uvedení na český trh bude oznámeno později.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud