Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

88 komentářů

majky
4. srpna • 9:04

Připomíná mi to Forda,nic moc Nejpěknější I30 byla před sedmi lety.

Egg
26. června • 9:16

Já se asi zamiloval do Tucsona... Prostě nebudu cálovat bonusy a kdo ví co ještě škodováckým odborům. Je to cesta do pekel.

setr
28. června • 11:58

Pořiď si Santa Fé ;-)

Jídlo
26. června • 8:02

Uvažoval jsem nad fastbackem, ale kolegové by se mi smáli, takže jsem radši koupil seat.

Petr
26. června • 14:31

Oni se ti smali proto, ze jsi debil, ktery da na hloupe reci.

Shimi
26. června • 8:09

Jídlo: Na 99% je to vymyšlený příběh, ale i kdybych připustil to 1%, tak vybírat auto podle kolegů, to už chce hodně velkou dávku debility.

M
26. června • 14:35

njn. U nas kazdy skodovku a kdyz jsem prijel s ix20, tak prolezali auto, kazdy se divil, kolik mam ovladani na volante a jak je to prostorny. A ze za ty prachy tam mam 1,6benzin se 125koni. Holt jejich fabky a okty staly minimalne o 100k vic a byly to holatka.
Ted je to 8let a zatim zadna zavada.

Gerhard
26. června • 19:33

Njn. Komu není rady... ten si koupí škodovku s nejhorším poměrem kvalita / výbava / cena. Lenost některých lidí při hledání nového auta je donebevolající. Možná to není až tak lenost, jako blbost.

setr
28. června • 11:56

A strach. Na vlastní volbu je potřeba odvaha. Značka auta je - víc než co jinýho - markantem třídní příslušnosti. A Hyundai je na našem venkově pořád tím znamením plebsu, podřízený práce, omezenejch možností. Pomalu se to mění, ale fakt pomalu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Gerhard
28. června • 19:59

"znamením plebsu..." to si může myslet jen idiot. Jaký je potom rozdíl mezi škodovkou? To by potom byl ještě větší plebs, protože škodovka ani nenabízí úroveň aut jako Hyundai. A o hodnotě značky jako takové ani nemluvě.
Krásná ukázka auta pro plebs a podřízené...:
https://www.tipcars.com/hyundai-palisade/suv/benz... ...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...

setr
28. června • 20:53

No mě přesvědčovat nemusíš :-)) Zkus přesvědčit obecný lid v hospodě Na růžku, že mají vyměnit předmět touhy. Místo fábky, octy, a všech těch klumprů z Boleslavi, chtít cokoli od žluťáků. Tolerance a progrese v kulturně pivních zařízeních venkova se hledá obvykle s rozbitým čenichem - marně.

Zdeněk H.
28. června • 21:10

No jo, co taky chtít od většiny dementů, kteří jsou xenofobní a k tomu ještě líní, při výběru nového auta, podívat se po něčem lepším a nepředraženém.

Kapr
26. června • 7:59

Prodejce hjondé mám kousek za barákem. Novou i30 jsem tam ještě neviděl, ale permanentně mají přeplněné parkoviště novými auty (převážně i30). Je jich tam asi 50. Asi ten zájem nebude až takový.

petr r. (petrumr)
27. června • 7:09

řekni město a prodejce, my se podíváme na mapu, myslím, že ty nerozeznáš i20 od kony natož tucsona od SF.

Petr
26. června • 14:31

Ty o prodeji aut moc nevis, vid?

p 22
25. června • 21:50

Za tie peniaze je to dobrá ponuka aj keď mne sa páči hlavne v N-line prevedení.

petr r. (petrumr)
25. června • 19:21

já čekám, až ti cypáci dopijí svijany a podívají se co napsali jak bylo sčítání lidí, já jsem napsal že jsu z moravy-národnost moravská a tak hyundai není české auto, ale moravsko slezské, češi neumí vyrobit ani elektroauto, musejí to vyrábět bratia a sestry.

Kapr
26. června • 8:01

To o tom hjundaii si doufám do sčítání lidu napsal taky. To jen aby pak bylo jasné, že jsi tele :D

Adam
25. června • 18:29

To auto je tragicky ošklivé, koneckonců vždy bylo. Auto pro lidi co na Škodovku prostě nemají, dobrá volba.

Karlos
25. června • 19:28

O škodovku bych si ani kolo neopřel.

petr r. (petrumr)
25. června • 19:41

já ani o bmw :-D

Herkules
25. června • 20:14
Gerhard
27. června • 16:39

Co znamená pojem prémiová kvalita, prémiová auta? Nic. Prázdné slovo. Krásně je to dokázáno v tomhle videu: https://www.mall.tv/rozum-v-troube/jenom-kval... ...
A někteří chudáci si myslí, že když to není prémiové, tak to nemůže být skvělé. :-D Zářným příkladem je tvůj odkaz na video, ve kterém Hyundai celkově poráží BMW.

petr r. (petrumr)
25. června • 20:32

ale já nemám dvojku, já mám Z4 a řídítka nevychází tak aby jsi to opřel o grip nebo sedlo.

Karlos
25. června • 19:24

Ty vole, já si můžu ihned koupit třeba 20 Superbů a stejně si kupuju vždy jen Hyundai.

petr r. (petrumr)
25. června • 19:23

ADAME kde rodiče bydlí? Bydlíš s něma nebo v klokánku?

bezpečák 5g
25. června • 16:35

tak hlavně i s tímto výrobkem na území čr dodržovat 50, 90,110, 130. jinak mnoho držitelů řp dojezdí. zákony se musí dodržovat, at už jsou jízdní vlastnosti vozu jakékoliv.

Axel Toronto (xax41)
25. června • 13:46

...naběhla výroba všech tří karosářských variant modernizovaného provedení konkurenta Volkswagenu Golf, Seatu Leon či Škody Scala. Takze Octavia je konkurent Arteona?

setr
26. června • 7:38

To snad ne? Arteon se spíš pokouší konkurovat Octavii.

Allamarein
25. června • 14:56

Octavia je přeci naprosto bezkonkurenční! A ty si to pořád nechceš a nechceš zapamatovat!

Q
25. června • 13:33

Myslím si, že Korejci mají jedinečnou šanci zvýšit tržní podíl v evropské nižší střední třídě. Stačí zachovat ceny a rozumný přístup k inovacím, což mnohým konkurentům nyní chybí. A kdyby
Korejci snížili ceny náhradních dílů, můžou se tlačit na špičku. Otázkou je, jestli na to mají výrobní kapacity.

Herkules
25. června • 20:02

Výrobní kapacity Hyundaie? Jediný z jeho mnoha výrobních závodů ročně vyrobí 1,6 milionu aut. Což je mimochodem o 400000 víc než co ročně celá škodovka vyrobí ve všech jejích závodech.Zdroj: https://www.autohled.cz/v/hyundai...
https://www.google.com/search...

bubu
27. června • 6:39

Njn. Hyundai se pyšní největší fabrikou na auta na světě v jihokorejském Ulsanu. Je to až nepředstavitelně obrovský závod. Hyundai je prostě boží! Miluju ho! Miluju jeho auta! Hyundai je modla!

Bomber
25. června • 12:28

Poprosil bych Hyundaisty, aby za deště, mlhy a při soumraku, zapínali potkávací světla. Váš speciál je umí zapnout téměř až ve tmě.

petr r. (petrumr)
25. června • 19:12

bombere- já zase vidím škody, že v děšti jedou na DS. Sundej si sluneční brýle a poznáš typ auta a počasí se ti bude jevit jináč. Kdyby čidlo nezaplo v tunelu, tak auto nedostane homologaci.

petr r. je blb
27. června • 17:29

:-D:-D:-D

ACE
25. června • 15:54

Bombere, nedávno jsi argumentoval, že u Hyundae nejde koukat jen na to co nabízí na první pohled, ale je potřeba dívat se na kvalitu, spolehlivost a pod., psal jsem Ti že pár lidí co znám jezdí s těmito auty bez problémů a statistika je ovlivnitelná. Zde máš jeden příklad: https://www.auto.cz/americke-hodnoceni-kvalit... ... , Hyu. si vede značně naprůmněrně a Kia dokonce špičkově, znamená to že je to tebe teď rozhodující a korejce budeš hodnotit jako etalon spolehlivosti?

Kapr
26. června • 7:56

To jsou ale auta distribuované v usa a nejedná se o nové vozy, ale o renomé značky. V americe jezdí od 90 let chudší část obyvatelstva v hjundajich a jezdí s tím samým kusem povětšinou doteď. Něco jako u nás vyhnitá 1.9 tdi. Z vlastní zkušenosti, protože jsem tam 8 let žil.

setr
28. června • 12:20

To jsou začátky značky, jojojo, předtím to bylo Suzuki, ještě dřív folcvágny....Někdo ten low-cost segment obsadit musí, nemusí ta ale bejt nutně navždycky. Pamatuju bavoráky a audiny, kdy rozhodně takověj věhlas neměly. Kraloval Mercedes, i Opel byl lepší :-) VW tehdy ctilo název...

ACE
26. června • 14:32

Neznáš kontext, jasně že hodnota je minimalni, proto jsem to psal

Lord Owl
25. června • 11:49

ten titulek "poctivá" považuju za dosti zavádějící a tendenční. Navíc už se nedá prakticky napasovat na žádné v Evropě nově dodávané auto v cenové hladině do 500tis. Všude totiž číhají nějaké ústrky (většinou emisím), které v praktickém provozu auta nic nepřináší, o následném servisování ani nemluvě. Možná jsem předpojatý, ale různé odpojování válců a převodovek vidím po pár desítkách tisíc km (v lepší případě po 100 tis. km) v barvě.

Bob
25. června • 10:32

Kolik dostal ten šmejd za tu reklamu na hnujdej.To je hnusnější jak reklama na škovku

Jarda
25. června • 19:46

No, na lživou reklamní kampaň nikdo nemá. Jde o to, že v ní tvrdí, že škodovce je 125 let. Není. Je jí jen 95 let, protože vznikla v roce 1925. Před tím to byla úplně jiná značka.

Tommy
26. června • 10:31

To samozřejmě není pravda, ale lidé rozumu mdlého si to myslet mohou. My už jsme se smířili, že příroda nepustí a část populace je prostě imbecilní.

Karlos
26. června • 15:13

To je samozřejmě naprostá pravda. Ano, naprostá většina příznivců škodovky téhle lži věří a je líná si ověřit fakta, stejně jako ty. O té imbecilitě by se v této souvislosti dalo polemizovat.

Honimir
25. června • 12:19

Spravne, tady maji byt clanky jenom o Skodovce! V nadpisu clanku taky maji chybu, se to melo jmenovat neco jako korejska fabia apod.

Mirek
25. června • 11:11

To by mě zajímalo, podle čeho soudíš, že je to reklama. Jak by sis to představoval, aby to, dle tebe, nebyla reklama?

Francois Perrin
26. června • 7:29

Člíánek jako takový je neutrální, nadpis je ale reaklamní, sugeruje myšlenku, že není poctivých aut mimo Hyundai. České zastoupení po odchodu Vošického zjevně zlepšilo vztahy s novináři, takže po reklamních článcích o škodovkách nás zjevně čekají i reklamní články o hyundaích.

Mirek
26. června • 8:09

Tak by to bylo, nebýt toho slova, které se ti nehodilo a které mění význam "...a cenově dostupná...". To znamená, že to není o jen kvalitě výrobku, ale dobré ceně za tuto kvalitu.

Francois Perris
26. června • 10:30

i30 je objektivně aktuálně asi nejlepší volba z hlediska poměru cena/výkon napříč ceníkem. Za podobné peníze je k mání tipo a bez dalšího zkoumání nelze říci, že by bylo nepoctivé, jakkoliv bych z těchtoo dvou sám volil i30. Proto kritika oslavného titulku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
26. června • 17:01

Ty nechápeš, že je tam napsané množné číslo, tedy nikdo netvrdí, že se to týká jen aut Hyundai, ale že jde o to spojení "kvality" a ceny, na které jsem tě upozornil? Nebo čekáš, že když je článek o i30, tak autor bude vyjmenovávat všechna taková auta, aby náhodou někoho, jako tebe, tím "neurazil"?

Alias
25. června • 9:36

Stale se mi vice libi Kia Ceed nez i30. Palec nahoru za ten novy 1.5 T-GDI motor a za ceny. Nevim proc zase srovnavate z Octavii, to auto je sice velmi kvalitni, ale cenove se posunulo mimo kategorii dostupnych rodinnych aut.

petr r. (petrumr)
25. června • 19:08

jestli si přečteš článek, tak redaktor tam vpustil škodu.

petr r. je blb
27. června • 17:29

:-D:-D:-D

joe
25. června • 9:48

ceed je určitě super, bohužel je čím dál dražší, taky bych nesrovnával i 30 s octáfkou - pomalu přichází doba že už octa na to nestačí....

Kapr
26. června • 7:52

Lcta na to nestačí cenou. Ve všem ostatním má míle náskok

Shimi
26. června • 8:03

Kapr: Míle náskok? Tak ten byl dobrej. :-D

Shimi
25. června • 9:16

U základní verze se mi přední maska nelíbí, ale v N-line verzi nevypadá vůbec špatně.

Mirek
25. června • 11:15
Shimi
25. června • 11:32

Mirek: Pěkný. O to víc zamrzí, že u benzinu končí na objemu 1.5 l, chtělo by to zalepit díru mezi klasikou a N, podladěný 2.0 s 200 HP by byl ideál.

Francois Perrin
26. června • 7:19

Kdo chce 200 HP, má v rámci koncernu Ceed GT/Proceed GT, zatímco Hyundai má N - evidentní a logické rozdělení pozic, aby se vzájemně nekanibalizovali jakkoliv by byl "Proceed N" z mého pohledu ideál.

Takurcite
25. června • 11:36

Vzdyt by to nikdo nekupoval .Hyundai cili spis na soukrome zakazniky a ti k nemu jdou hlavne proto, protoze na skudku jednoduse nemaji.
Prodava se v dobre vybave, za slusne penize, ale dvoulitru za 600 tisic by prodali par.
Cimz nerikam, ze by takove auto v N-line nedavalo smysl, davalo. Ale proste by se nejspis prodavalo prilis malo.

Pilot
29. června • 17:19

A proč by měli chtít škůdku? Hyundai si kupují lidé, kteří nechtějí vyhazovat prachy oknem nenažraným manažerům koncernu VW (Škoda) a přitom nechtějí slevit na kvalitě tzn., chtějí srovnatelnou, ne-li lepší kvalitu a nechtějí riskovat, že treba ani nedojedou do cíle své dovolené ve Španelsku. Dále jsou to lidé, kteří umí využívat své peníze smysluplněji, třeba je dát dětem na studia, nebo si pořídit lepší bydlení, koupit si vlastní letadlo, loď nebo jen pořádnou motorku. To jsou nejčastější zákazníci hjondé. Rozumní lidé.

Pilot
29. června • 12:00

A proč by měli chtít škůdku? Hyundai si kupují lidé, kteří nechtějí vyhazovat prachy oknem nenažraným manažerům koncernu VW (Škoda) a přitom nechtějí slevit na kvalitě tzn., chtějí srovnatelnou, ne-li lepší kvalitu a nechtějí riskovat, že treba ani nedojedou do cíle své dovolené ve Španelsku. Dále jsou to lidé, kteří umí využívat své peníze smysluplněji, třeba je dát dětem na studia, nebo si pořídit lepší bydlení, koupit si vlastní letadlo, loď nebo jen pořádnou motorku. To jsou nejčastější zákazníci hjondé. Rozumní lidé.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lada
3. května • 3:30

iX20 1,4 l; bez mála 200 000 km za 6,5 roku. Bez závad. Výtka malý výkon, větší spotřeba atmosférického motoru.

Shimi
25. června • 11:58

Takurcite: Samozřejmě, to bylo z mé strany jen takové povzdechnutí. Dnešní doba tomu prostě nepřeje. Trochu náročnější řidič má dneska v nižší střední celkem smůlu, většina automobilek končí na +/- 110 kW a potom rovnou skok do kategorie HH, což je škoda.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bomber
25. června • 12:26

Škoda, VW, Seat, Toyota, Mazda, Honda, mají k dispozici motory přes 130kw u běžných verzí.

ACE
25. června • 13:00

Ano, to máš pravdu, o fous to 110 překračují, ale pak je v celku velký otevřený okno (+-250k), kde bych nejradši vybíral i já.

Kapr
26. června • 7:49

V nižší střední třídě hledáš auto s 250 koníky a podivuješ se nad tím, že to tam nabízí pouze eresa? Ale no tak, uvažuj trochu.

ACE
26. června • 14:30

Pravě že uvažují, co by mi vyhovovalo. Uvažuj trochu i Ty, když to zvládá Hyndai..... Oni to i jiní dělají, ale nevozí.

ACE
25. června • 11:57

Já bych neřekl že na škodu nemají, spíš chtějí za svoje peníze víc než škoda nabízí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adam
25. června • 18:28

A co nabizi prosim Hujda navic? Vzdyt vybavou ji Octa naprosto deklasuje. Priplatky co nabizi Škoda Hujda ani nenabizi. Uz ma Vyhrivane celni sklo? 😄

Čechystán
25. června • 20:30

Mě třeba nabídnou po celou dobu odpisu vozu záruku ;-) a k tomu největší benefit v podobě neomezených km po těch pět let... to nikdo jiný nedá. Takže pro moje cestování je to značka ideál a ještě se vejdu do 350tkč bez DPH s naftou B-]

Petr Vaněk
27. června • 6:17

To je PR článek, snaží do té role stylizovat, ale evidentně na ni nemají. Hjundaji by jsem nedoporučil, ani kdyby byl zdarma. Co jsem měl možnost vidět, je to banda něžně řečeno pomatenců.

Mirek
27. června • 20:28

Dnes jsi zapomněl napsat, že Kamiq je nejlepší auto na světě.

petr r. (petrumr)
27. června • 7:03

petře,víme že jsi udělal životní přešlap a prostě blbá koupě bolí, tys vlastně mohl koupit tucsona s lepší výbavou, s benefity, se zárukou atd. nebo KONU?? Prostě můžeš škodovku prodat a fakty jít do něčěho jiného, Tenhle článek je pro lidi typu ty, oni bezhlavě koupí škodovku, protože se na forech dočetli, že žádná jiní alternativa není.

petr r. je blb
27. června • 17:29

:-D:-D:-D

petr r. (petrumr)
25. června • 19:06

ADAME-nabízí benefity a ty hyundai si kupují lidé co mají garáž nebo průjezd a ještě vozy hyundai mají klimu s automatickým odmlžením, znáš to z domácí klimy-snížení vlhkost, a ještě ty motory nemají deset chladičů a topí skoro hned. Ty parkuješ kde?

Gerhard
25. června • 20:28

Švagr má svojí milovanou I30 přímo vedle obýváku ze kterého chodí dveřmi přímo k ní. Dokonce má ve své garáži bar. Co bys taky čekal od někoho, kdo má u své vily svojí vlastní automyčku jen na tu I30.

Gerhard
26. června • 15:18

:-D Koukám na ty mínusy... a musím se smát. Jen si posluž Adame/Ralfe/Lukaszi nebo za jaké nicky se schováváš. Nic na tom nezměníš. Pravda bolí viď?
Jen naprostý imbecil si myslí, že si lidi kupují auta jen podle toho na jaké mají peníze.

Mirek
26. června • 16:56

Nedávno jsem tady někde psal, že čekám, kdy se prolomí magická hranice 1000. No vidím, že blbec se konečně našel, který to zmákl. Nějak nechápu, že tomu pomatenci nedochází, že stejně všichni ví, že to hodnocení je stejně obráceně, jinak by se o změnu nesnažil. :-D

Lukasz
26. června • 0:08

Kdo si koupi Hjundaje, na dosmrti k.u.n.d.a je :-P

bubu
27. června • 6:49

Je to přesně naopak.Kdo NEkoupí Hyundaie nadosmrti ku*da je.🤯

Allamarein
25. června • 18:48

Pořád marně přemýšlím, co je to ta "Hujda". To máš mezi nohama?

Shimi
25. června • 11:59

ACE: Přesně tak.

Roman
25. června • 9:01

Poslední modelové ročníky vypadají slušně a konkurenčně schopně.
Mně se celkem vzhledově líbí. Asi to bude tím německým vývojem.

setr
28. června • 12:06

Ani ne tak německým, jako pro Evropu určeným. Design je přizpůsobený většinovému evropskému vkusu. Proto auto vypadá zepředu jako Ford, z boku jako cokoli mezi Oplem a Renaultem, zezadu jako VW... Mě se popravdě víc líbila stará generace.

JA-NE
29. června • 14:21

Presne. dalsia ukazka uniformneho dizajnu.
Ja stale nechapem ze pre Cechoslovakov ako by existovali len 2 znacky. Skoda a Hjundee.

Doporučujeme

Články odjinud