Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Roman  |  25. 06. 2020 09:01

Poslední modelové ročníky vypadají slušně a konkurenčně schopně.
Mně se celkem vzhledově líbí. Asi to bude tím německým vývojem.

Odpovědět  |   | 
setr  |  28. 06. 2020 12:06

Ani ne tak německým, jako pro Evropu určeným. Design je přizpůsobený většinovému evropskému vkusu. Proto auto vypadá zepředu jako Ford, z boku jako cokoli mezi Oplem a Renaultem, zezadu jako VW... Mě se popravdě víc líbila stará generace.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  29. 06. 2020 14:21

Presne. dalsia ukazka uniformneho dizajnu.
Ja stale nechapem ze pre Cechoslovakov ako by existovali len 2 znacky. Skoda a Hjundee.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 06. 2020 09:16

U základní verze se mi přední maska nelíbí, ale v N-line verzi nevypadá vůbec špatně.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 06. 2020 11:15
Shimi  |  25. 06. 2020 11:32

Mirek: Pěkný. O to víc zamrzí, že u benzinu končí na objemu 1.5 l, chtělo by to zalepit díru mezi klasikou a N, podladěný 2.0 s 200 HP by byl ideál.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  25. 06. 2020 11:36

Vzdyt by to nikdo nekupoval .Hyundai cili spis na soukrome zakazniky a ti k nemu jdou hlavne proto, protoze na skudku jednoduse nemaji.
Prodava se v dobre vybave, za slusne penize, ale dvoulitru za 600 tisic by prodali par.
Cimz nerikam, ze by takove auto v N-line nedavalo smysl, davalo. Ale proste by se nejspis prodavalo prilis malo.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  25. 06. 2020 11:57

Já bych neřekl že na škodu nemají, spíš chtějí za svoje peníze víc než škoda nabízí.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 06. 2020 11:59

ACE: Přesně tak.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  25. 06. 2020 18:28

A co nabizi prosim Hujda navic? Vzdyt vybavou ji Octa naprosto deklasuje. Priplatky co nabizi Škoda Hujda ani nenabizi. Uz ma Vyhrivane celni sklo? 😄

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  25. 06. 2020 18:48

Pořád marně přemýšlím, co je to ta "Hujda". To máš mezi nohama?

Odpovědět  |   | 

ADAME-nabízí benefity a ty hyundai si kupují lidé co mají garáž nebo průjezd a ještě vozy hyundai mají klimu s automatickým odmlžením, znáš to z domácí klimy-snížení vlhkost, a ještě ty motory nemají deset chladičů a topí skoro hned. Ty parkuješ kde?

Odpovědět  |   | 
Gerhard  |  25. 06. 2020 20:28

Švagr má svojí milovanou I30 přímo vedle obýváku ze kterého chodí dveřmi přímo k ní. Dokonce má ve své garáži bar. Co bys taky čekal od někoho, kdo má u své vily svojí vlastní automyčku jen na tu I30.

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  26. 06. 2020 00:08

Kdo si koupi Hjundaje, na dosmrti k.u.n.d.a je

Odpovědět  |   | 
bubu  |  27. 06. 2020 06:49

Je to přesně naopak.Kdo NEkoupí Hyundaie nadosmrti ku*da je.🤯

Odpovědět  |   | 
Gerhard  |  26. 06. 2020 15:18

Koukám na ty mínusy... a musím se smát. Jen si posluž Adame/Ralfe/Lukaszi nebo za jaké nicky se schováváš. Nic na tom nezměníš. Pravda bolí viď?
Jen naprostý imbecil si myslí, že si lidi kupují auta jen podle toho na jaké mají peníze.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 06. 2020 16:56

Nedávno jsem tady někde psal, že čekám, kdy se prolomí magická hranice 1000. No vidím, že blbec se konečně našel, který to zmákl. Nějak nechápu, že tomu pomatenci nedochází, že stejně všichni ví, že to hodnocení je stejně obráceně, jinak by se o změnu nesnažil.

Odpovědět  |   | 
Čechystán  |  25. 06. 2020 20:30

Mě třeba nabídnou po celou dobu odpisu vozu záruku a k tomu největší benefit v podobě neomezených km po těch pět let... to nikdo jiný nedá. Takže pro moje cestování je to značka ideál a ještě se vejdu do 350tkč bez DPH s naftou

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  27. 06. 2020 06:17

To je PR článek, snaží do té role stylizovat, ale evidentně na ni nemají. Hjundaji by jsem nedoporučil, ani kdyby byl zdarma. Co jsem měl možnost vidět, je to banda něžně řečeno pomatenců.

Odpovědět  |   | 

petře,víme že jsi udělal životní přešlap a prostě blbá koupě bolí, tys vlastně mohl koupit tucsona s lepší výbavou, s benefity, se zárukou atd. nebo KONU?? Prostě můžeš škodovku prodat a fakty jít do něčěho jiného, Tenhle článek je pro lidi typu ty, oni bezhlavě koupí škodovku, protože se na forech dočetli, že žádná jiní alternativa není.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  27. 06. 2020 17:29

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2020 20:28

Dnes jsi zapomněl napsat, že Kamiq je nejlepší auto na světě.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 06. 2020 11:58

Takurcite: Samozřejmě, to bylo z mé strany jen takové povzdechnutí. Dnešní doba tomu prostě nepřeje. Trochu náročnější řidič má dneska v nižší střední celkem smůlu, většina automobilek končí na +/- 110 kW a potom rovnou skok do kategorie HH, což je škoda.

Odpovědět  |   | 
Bomber  |  25. 06. 2020 12:26

Škoda, VW, Seat, Toyota, Mazda, Honda, mají k dispozici motory přes 130kw u běžných verzí.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  25. 06. 2020 13:00

Ano, to máš pravdu, o fous to 110 překračují, ale pak je v celku velký otevřený okno (+-250k), kde bych nejradši vybíral i já.

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  26. 06. 2020 07:49

V nižší střední třídě hledáš auto s 250 koníky a podivuješ se nad tím, že to tam nabízí pouze eresa? Ale no tak, uvažuj trochu.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  26. 06. 2020 14:30

Pravě že uvažují, co by mi vyhovovalo. Uvažuj trochu i Ty, když to zvládá Hyndai..... Oni to i jiní dělají, ale nevozí.

Odpovědět  |   | 
Pilot  |  29. 06. 2020 12:00

A proč by měli chtít škůdku? Hyundai si kupují lidé, kteří nechtějí vyhazovat prachy oknem nenažraným manažerům koncernu VW (Škoda) a přitom nechtějí slevit na kvalitě tzn., chtějí srovnatelnou, ne-li lepší kvalitu a nechtějí riskovat, že treba ani nedojedou do cíle své dovolené ve Španelsku. Dále jsou to lidé, kteří umí využívat své peníze smysluplněji, třeba je dát dětem na studia, nebo si pořídit lepší bydlení, koupit si vlastní letadlo, loď nebo jen pořádnou motorku. To jsou nejčastější zákazníci hjondé. Rozumní lidé.

Odpovědět  |   | 
Pilot  |  29. 06. 2020 17:19

A proč by měli chtít škůdku? Hyundai si kupují lidé, kteří nechtějí vyhazovat prachy oknem nenažraným manažerům koncernu VW (Škoda) a přitom nechtějí slevit na kvalitě tzn., chtějí srovnatelnou, ne-li lepší kvalitu a nechtějí riskovat, že treba ani nedojedou do cíle své dovolené ve Španelsku. Dále jsou to lidé, kteří umí využívat své peníze smysluplněji, třeba je dát dětem na studia, nebo si pořídit lepší bydlení, koupit si vlastní letadlo, loď nebo jen pořádnou motorku. To jsou nejčastější zákazníci hjondé. Rozumní lidé.

Odpovědět  |   | 
Francois Perrin  |  26. 06. 2020 07:19

Kdo chce 200 HP, má v rámci koncernu Ceed GT/Proceed GT, zatímco Hyundai má N - evidentní a logické rozdělení pozic, aby se vzájemně nekanibalizovali jakkoliv by byl "Proceed N" z mého pohledu ideál.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  25. 06. 2020 09:36

Stale se mi vice libi Kia Ceed nez i30. Palec nahoru za ten novy 1.5 T-GDI motor a za ceny. Nevim proc zase srovnavate z Octavii, to auto je sice velmi kvalitni, ale cenove se posunulo mimo kategorii dostupnych rodinnych aut.

Odpovědět  |   | 
joe  |  25. 06. 2020 09:48

ceed je určitě super, bohužel je čím dál dražší, taky bych nesrovnával i 30 s octáfkou - pomalu přichází doba že už octa na to nestačí....

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  26. 06. 2020 07:52

Lcta na to nestačí cenou. Ve všem ostatním má míle náskok

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 06. 2020 08:03

Kapr: Míle náskok? Tak ten byl dobrej.

Odpovědět  |   | 

jestli si přečteš článek, tak redaktor tam vpustil škodu.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  27. 06. 2020 17:29

Odpovědět  |   | 
Bob  |  25. 06. 2020 10:32

Kolik dostal ten šmejd za tu reklamu na hnujdej.To je hnusnější jak reklama na škovku

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 06. 2020 11:11

To by mě zajímalo, podle čeho soudíš, že je to reklama. Jak by sis to představoval, aby to, dle tebe, nebyla reklama?

Odpovědět  |   | 
Francois Perrin  |  26. 06. 2020 07:29

Člíánek jako takový je neutrální, nadpis je ale reaklamní, sugeruje myšlenku, že není poctivých aut mimo Hyundai. České zastoupení po odchodu Vošického zjevně zlepšilo vztahy s novináři, takže po reklamních článcích o škodovkách nás zjevně čekají i reklamní články o hyundaích.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 06. 2020 08:09

Tak by to bylo, nebýt toho slova, které se ti nehodilo a které mění význam "...a cenově dostupná...". To znamená, že to není o jen kvalitě výrobku, ale dobré ceně za tuto kvalitu.

Odpovědět  |   | 
Francois Perris  |  26. 06. 2020 10:30

i30 je objektivně aktuálně asi nejlepší volba z hlediska poměru cena/výkon napříč ceníkem. Za podobné peníze je k mání tipo a bez dalšího zkoumání nelze říci, že by bylo nepoctivé, jakkoliv bych z těchtoo dvou sám volil i30. Proto kritika oslavného titulku.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 06. 2020 17:01

Ty nechápeš, že je tam napsané množné číslo, tedy nikdo netvrdí, že se to týká jen aut Hyundai, ale že jde o to spojení "kvality" a ceny, na které jsem tě upozornil? Nebo čekáš, že když je článek o i30, tak autor bude vyjmenovávat všechna taková auta, aby náhodou někoho, jako tebe, tím "neurazil"?

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  25. 06. 2020 12:19

Spravne, tady maji byt clanky jenom o Skodovce! V nadpisu clanku taky maji chybu, se to melo jmenovat neco jako korejska fabia apod.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  25. 06. 2020 19:46

No, na lživou reklamní kampaň nikdo nemá. Jde o to, že v ní tvrdí, že škodovce je 125 let. Není. Je jí jen 95 let, protože vznikla v roce 1925. Před tím to byla úplně jiná značka.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  26. 06. 2020 10:31

To samozřejmě není pravda, ale lidé rozumu mdlého si to myslet mohou. My už jsme se smířili, že příroda nepustí a část populace je prostě imbecilní.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  26. 06. 2020 15:13

To je samozřejmě naprostá pravda. Ano, naprostá většina příznivců škodovky téhle lži věří a je líná si ověřit fakta, stejně jako ty. O té imbecilitě by se v této souvislosti dalo polemizovat.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  25. 06. 2020 11:49

ten titulek "poctivá" považuju za dosti zavádějící a tendenční. Navíc už se nedá prakticky napasovat na žádné v Evropě nově dodávané auto v cenové hladině do 500tis. Všude totiž číhají nějaké ústrky (většinou emisím), které v praktickém provozu auta nic nepřináší, o následném servisování ani nemluvě. Možná jsem předpojatý, ale různé odpojování válců a převodovek vidím po pár desítkách tisíc km (v lepší případě po 100 tis. km) v barvě.

Odpovědět  |   | 
Bomber  |  25. 06. 2020 12:28

Poprosil bych Hyundaisty, aby za deště, mlhy a při soumraku, zapínali potkávací světla. Váš speciál je umí zapnout téměř až ve tmě.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  25. 06. 2020 15:54

Bombere, nedávno jsi argumentoval, že u Hyundae nejde koukat jen na to co nabízí na první pohled, ale je potřeba dívat se na kvalitu, spolehlivost a pod., psal jsem Ti že pár lidí co znám jezdí s těmito auty bez problémů a statistika je ovlivnitelná. Zde máš jeden příklad: https://www.auto.cz/americke-hodnoceni-kvalit... ... , Hyu. si vede značně naprůmněrně a Kia dokonce špičkově, znamená to že je to tebe teď rozhodující a korejce budeš hodnotit jako etalon spolehlivosti?

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  26. 06. 2020 07:56

To jsou ale auta distribuované v usa a nejedná se o nové vozy, ale o renomé značky. V americe jezdí od 90 let chudší část obyvatelstva v hjundajich a jezdí s tím samým kusem povětšinou doteď. Něco jako u nás vyhnitá 1.9 tdi. Z vlastní zkušenosti, protože jsem tam 8 let žil.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  26. 06. 2020 14:32

Neznáš kontext, jasně že hodnota je minimalni, proto jsem to psal

Odpovědět  |   | 
setr  |  28. 06. 2020 12:20

To jsou začátky značky, jojojo, předtím to bylo Suzuki, ještě dřív folcvágny....Někdo ten low-cost segment obsadit musí, nemusí ta ale bejt nutně navždycky. Pamatuju bavoráky a audiny, kdy rozhodně takověj věhlas neměly. Kraloval Mercedes, i Opel byl lepší VW tehdy ctilo název...

Odpovědět  |   | 

bombere- já zase vidím škody, že v děšti jedou na DS. Sundej si sluneční brýle a poznáš typ auta a počasí se ti bude jevit jináč. Kdyby čidlo nezaplo v tunelu, tak auto nedostane homologaci.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  27. 06. 2020 17:29

Odpovědět  |   | 
Q  |  25. 06. 2020 13:33

Myslím si, že Korejci mají jedinečnou šanci zvýšit tržní podíl v evropské nižší střední třídě. Stačí zachovat ceny a rozumný přístup k inovacím, což mnohým konkurentům nyní chybí. A kdyby
Korejci snížili ceny náhradních dílů, můžou se tlačit na špičku. Otázkou je, jestli na to mají výrobní kapacity.

Odpovědět  |   | 
Herkules  |  25. 06. 2020 20:02

Výrobní kapacity Hyundaie? Jediný z jeho mnoha výrobních závodů ročně vyrobí 1,6 milionu aut. Což je mimochodem o 400000 víc než co ročně celá škodovka vyrobí ve všech jejích závodech.

Zdroj: https://www.autohled.cz/v/hyundai...
https://www.google.com/search...

Odpovědět  |   | 
bubu  |  27. 06. 2020 06:39

Njn. Hyundai se pyšní největší fabrikou na auta na světě v jihokorejském Ulsanu. Je to až nepředstavitelně obrovský závod. Hyundai je prostě boží! Miluju ho! Miluju jeho auta! Hyundai je modla!

Odpovědět  |   | 

...naběhla výroba všech tří karosářských variant modernizovaného provedení konkurenta Volkswagenu Golf, Seatu Leon či Škody Scala. Takze Octavia je konkurent Arteona?

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  25. 06. 2020 14:56

Octavia je přeci naprosto bezkonkurenční! A ty si to pořád nechceš a nechceš zapamatovat!

Odpovědět  |   | 
setr  |  26. 06. 2020 07:38

To snad ne? Arteon se spíš pokouší konkurovat Octavii.

Odpovědět  |   | 
bezpečák 5g  |  25. 06. 2020 16:35

tak hlavně i s tímto výrobkem na území čr dodržovat 50, 90,110, 130. jinak mnoho držitelů řp dojezdí. zákony se musí dodržovat, at už jsou jízdní vlastnosti vozu jakékoliv.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  25. 06. 2020 18:29

To auto je tragicky ošklivé, koneckonců vždy bylo. Auto pro lidi co na Škodovku prostě nemají, dobrá volba.

Odpovědět  |   | 

ADAME kde rodiče bydlí? Bydlíš s něma nebo v klokánku?

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  25. 06. 2020 19:24

Ty vole, já si můžu ihned koupit třeba 20 Superbů a stejně si kupuju vždy jen Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  25. 06. 2020 19:28

O škodovku bych si ani kolo neopřel.

Odpovědět  |   | 

já ani o bmw

Odpovědět  |   | 
Herkules  |  25. 06. 2020 20:14

Já taky ne, hlavně po tomhle: https://www.garaz.cz/clanek/je-hyundai-lepsi-b... ...

Odpovědět  |   | 

ale já nemám dvojku, já mám Z4 a řídítka nevychází tak aby jsi to opřel o grip nebo sedlo.

Odpovědět  |   | 
Gerhard  |  27. 06. 2020 16:39

Co znamená pojem prémiová kvalita, prémiová auta? Nic. Prázdné slovo. Krásně je to dokázáno v tomhle videu: https://www.mall.tv/rozum-v-troube/jenom-kval... ...
A někteří chudáci si myslí, že když to není prémiové, tak to nemůže být skvělé. Zářným příkladem je tvůj odkaz na video, ve kterém Hyundai celkově poráží BMW.

Odpovědět  |   | 

já čekám, až ti cypáci dopijí svijany a podívají se co napsali jak bylo sčítání lidí, já jsem napsal že jsu z moravy-národnost moravská a tak hyundai není české auto, ale moravsko slezské, češi neumí vyrobit ani elektroauto, musejí to vyrábět bratia a sestry.

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  26. 06. 2020 08:01

To o tom hjundaii si doufám do sčítání lidu napsal taky. To jen aby pak bylo jasné, že jsi tele :D

Odpovědět  |   | 
p 22  |  25. 06. 2020 21:50

Za tie peniaze je to dobrá ponuka aj keď mne sa páči hlavne v N-line prevedení.

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  26. 06. 2020 07:59

Prodejce hjondé mám kousek za barákem. Novou i30 jsem tam ještě neviděl, ale permanentně mají přeplněné parkoviště novými auty (převážně i30). Je jich tam asi 50. Asi ten zájem nebude až takový.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 06. 2020 14:31

Ty o prodeji aut moc nevis, vid?

Odpovědět  |   | 

řekni město a prodejce, my se podíváme na mapu, myslím, že ty nerozeznáš i20 od kony natož tucsona od SF.

Odpovědět  |   | 
Jídlo  |  26. 06. 2020 08:02

Uvažoval jsem nad fastbackem, ale kolegové by se mi smáli, takže jsem radši koupil seat.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 06. 2020 08:09

Jídlo: Na 99% je to vymyšlený příběh, ale i kdybych připustil to 1%, tak vybírat auto podle kolegů, to už chce hodně velkou dávku debility.

Odpovědět  |   | 
M  |  26. 06. 2020 14:35

njn. U nas kazdy skodovku a kdyz jsem prijel s ix20, tak prolezali auto, kazdy se divil, kolik mam ovladani na volante a jak je to prostorny. A ze za ty prachy tam mam 1,6benzin se 125koni. Holt jejich fabky a okty staly minimalne o 100k vic a byly to holatka.
Ted je to 8let a zatim zadna zavada.

Odpovědět  |   | 
Gerhard  |  26. 06. 2020 19:33

Njn. Komu není rady... ten si koupí škodovku s nejhorším poměrem kvalita / výbava / cena. Lenost některých lidí při hledání nového auta je donebevolající. Možná to není až tak lenost, jako blbost.

Odpovědět  |   | 
setr  |  28. 06. 2020 11:56

A strach. Na vlastní volbu je potřeba odvaha. Značka auta je - víc než co jinýho - markantem třídní příslušnosti. A Hyundai je na našem venkově pořád tím znamením plebsu, podřízený práce, omezenejch možností. Pomalu se to mění, ale fakt pomalu.

Odpovědět  |   | 
Gerhard  |  28. 06. 2020 19:59

"znamením plebsu..." to si může myslet jen idiot. Jaký je potom rozdíl mezi škodovkou? To by potom byl ještě větší plebs, protože škodovka ani nenabízí úroveň aut jako Hyundai. A o hodnotě značky jako takové ani nemluvě.
Krásná ukázka auta pro plebs a podřízené...:
https://www.tipcars.com/hyundai-palisade/suv/benz... ...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
setr  |  28. 06. 2020 20:53

No mě přesvědčovat nemusíš Zkus přesvědčit obecný lid v hospodě Na růžku, že mají vyměnit předmět touhy. Místo fábky, octy, a všech těch klumprů z Boleslavi, chtít cokoli od žluťáků. Tolerance a progrese v kulturně pivních zařízeních venkova se hledá obvykle s rozbitým čenichem - marně.

Odpovědět  |   | 
Zdeněk H.  |  28. 06. 2020 21:10

No jo, co taky chtít od většiny dementů, kteří jsou xenofobní a k tomu ještě líní, při výběru nového auta, podívat se po něčem lepším a nepředraženém.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 06. 2020 14:31

Oni se ti smali proto, ze jsi debil, ktery da na hloupe reci.

Odpovědět  |   | 
Egg  |  26. 06. 2020 09:16

Já se asi zamiloval do Tucsona... Prostě nebudu cálovat bonusy a kdo ví co ještě škodováckým odborům. Je to cesta do pekel.

Odpovědět  |   | 
setr  |  28. 06. 2020 11:58

Pořiď si Santa Fé

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

dnes | Jiří Baborský | 5 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 30 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A