Nový Hyundai i30 N na prvních fotkách! Dostal automat i lehounká kovaná kola

Michal2  |  16. 09. 2020 10:35

Pěkný.Obrázek 14/15 je zajímavý ohledně spotřeby.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  16. 09. 2020 12:59

Nič nehovoriace číslo, pokiaľ nevieš, za akých podmienok sa k nemu dopracovali.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 09. 2020 13:46

Tady je nějaká reklamní výkladní skříň jedné značky? Toaletní papír zepředu, zezadu, s kytičkama, s mašinkama ... Jděte s Hovnajema už prosím do p*če. Jednou na ty vaše kraviny o pofidérních vozech stejně dojedete.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  16. 09. 2020 13:59

Mirku ty jsi z jedné vylezl....a je to vidět.

Odpovědět  |   | 
libor  |  16. 09. 2020 13:59

jednoduché - nečti to, já si to přečtu rád...

Odpovědět  |   | 
Milan  |  16. 09. 2020 14:45

Kedze noviniek od Hyundaia bude este viac, tak to ta docela lutujem. Budes na prasky. Radsej by si si mal dat internetovu pauzu :D Ulavilo by sa tebe aj nam ;)

Odpovědět  |   | 
...Bob  |  16. 09. 2020 17:26

Co sem lezeš hejtit, k....e! Nic rozumnýho s tebe k věci nevypadne, tak zalez a ty tvoje blitky si nech doma.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  16. 09. 2020 17:42

Na okruhu,dálnici a v městě to nebylo.Viděl bych to na hodně klikatou okresku na 2 a 3rs když je tam i průměrná rychlost tak malá.

Odpovědět  |   | 

Pokud tomu dobře rozumím, tak fotky nového auta jsou jen první tři. Ten zbytek je "ilustrační". Každopdádně u turbomotorů není 15L/100 žádný problém, když se tomu šlape na krk. Ani u těch menších. Podivoval bych se až od 20ti nahoru.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  17. 09. 2020 07:12

Jaký turbo myslíš?ja s 2.0tsi 1500kg,manuál okreska jel jsem se projet a stylem 3,4 rs stylem brzda-plyn a měl jsem problém udělat 10litrů.Jen v zimě 3km do ochodu a 18litrů s ledovym motorem

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 09. 2020 10:42

U faceliftu bych 4x4 neočekával, spíše až u nové generace a jak znám Hyundai, určitě tam nenasadí obyčejný pohon 4x4 z kony, ale systém podobný Focusu RS, nebo Mercedesu A45 AMG s vektorováním točivého momentu na zadních kolech a spíše bych očekával také populární drift mod. Modely N mají přeci být hlavně o zábavě, jak sám Hyundai tvrdí, proto obyčejný pohon 4x4 do této filozofie prostě nezapadá.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  16. 09. 2020 11:21

I tohle si jednou v bazaru koupím.

Odpovědět  |   | 
Ano_Dobre uz bylo  |  16. 09. 2020 12:41

Nechapu proc Skodofka nevyrabi taky nejaka sportovni auta, zajem by urcite byl...

Odpovědět  |   | 
Milan  |  16. 09. 2020 12:57

Škoda vyrobí len to, čo jej VW dovolí.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 09. 2020 14:23

To si mnoho ludi nechce pripustit.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  16. 09. 2020 18:23

J.D ale to ví každý jak do fabie R5 dali 1.4 tsi se 125koňmi(místo aspoň 150) a spřáhli to s automatem.Výsledek:1.0tsi byla rychlejší.Třeba povolí novou generaci fabie s 2l tsi jako je polo Gti.Stejně jako víceprvek vzadu pro verze nad 110kw.No Hyundai už na to přišel taky a víceprvek je u I30 až od 1.5turbo(základní 1.5 a tříválec mají smůlu).

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 09. 2020 19:11

Fabia s dvoulitrem? A k čemu?

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  17. 09. 2020 07:21

Fabie s dvoulitrem byla paradnim autem sve doby.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  17. 09. 2020 15:34

Myslíš ten "parádní" dvoulitr s 85 kW a spotřebou tanku?

Odpovědět  |   | 
David  |  18. 09. 2020 07:05

Sice má papírových 85 kW (na brzdě reálných 92 kW), ale krouťák 170 Nm se nezapře. A není problém držet krok ba i být o fous vepředějc, než o 120 kg těžší Fabie RS 😉. Odzkoušeno. Navíc mám ho v Oktě v plynu a maximální spokojenost. Krásně spodovej motor s 1 Kč/km.

Odpovědět  |   | 
:-)  |  16. 09. 2020 15:01

Ne že koncern nedovolí, přesně ta slova zněla: "To Škodě nepřísluší". A padla už před mnoha lety, teď to jenom opakují.
Na sportovní auta má značky Bugatti, Lamborghini a Porsche. Štve mě ale Cupra.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 09. 2020 16:21

Cupra je poslední zoufalá snaha zachránit z nešťastného Seatu aspoň něco.
Na druhou stranu, není třeba, aby Škoda byla plnoformátová značka napříč všemi kategoriemi.

Odpovědět  |   | 
Mireček je kosočtverec  |  16. 09. 2020 14:32

Mirek : Mirečku, vem si neurol, a zhluboka dýchej ! Oni ti třeba zase zítra napíšou o škodovce, a zase ti bude dobře, ty zakomplexovanej qoqote !

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  16. 09. 2020 16:07

uz len aby Skoda vyrobila Ochtu htb, inak sa tu ludia v diskusii zblaznia z korejcanov

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  16. 09. 2020 19:12

Mohli dorovnat aspon tech 300 koni co ma konkurence.

Odpovědět  |   | 

Pro velký úspěch znovu přikládám obrázek, podle kterého se v Hyundai inspirovali při novém návrhu tohoto vozu

http://imgworld.cz/ukazka/bJBAZf5JvJ.png...

Ještě než mi někteří místní experti a mistři světa bez smyslu pro humor (vy víte kdo jste, však se taky hned ozvete) vynadáte do debilů, nemám nic proti značce Hyundai, ani konkrétně i30. Jen mi to srovnání přijde celkem úsměvné, protože se Hyundai všude prsí jak je to české auto, ale kdyby se navrhovalo v česku, asi by takhle nevypadalo...

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  17. 09. 2020 03:34

Vůz vypadá jako lejno, jezdí jako lejno, ale není to lejno, je to i30

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

dnes | Jiří BaborskýOndřej Mára | 28 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 24 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry