Kdy bude 4X4 a automat takove I30N bych koupil hned...
Vůz vypadá jako lejno, jezdí jako lejno, ale není to lejno, je to i30:-D
Pro velký úspěch znovu přikládám obrázek, podle kterého se v Hyundai inspirovali při novém návrhu tohoto vozu :-Dhttp://imgworld.cz/ukazka/bJBAZf5JvJ.png... Ještě než mi někteří místní experti a mistři světa bez smyslu pro humor (vy víte kdo jste, však se taky hned ozvete) vynadáte do debilů, nemám nic proti značce Hyundai, ani konkrétně i30. Jen mi to srovnání přijde celkem úsměvné, protože se Hyundai všude prsí jak je to české auto, ale kdyby se navrhovalo v česku, asi by takhle nevypadalo...
Mohli dorovnat aspon tech 300 koni co ma konkurence.
uz len aby Skoda vyrobila Ochtu htb, inak sa tu ludia v diskusii zblaznia z korejcanov :-D:-D:-D
Mirek : Mirečku, vem si neurol, a zhluboka dýchej ! Oni ti třeba zase zítra napíšou o škodovce, a zase ti bude dobře, ty zakomplexovanej qoqote !
Nechapu proc Skodofka nevyrabi taky nejaka sportovni auta, zajem by urcite byl...
Škoda vyrobí len to, čo jej VW dovolí.
Ne že koncern nedovolí, přesně ta slova zněla: "To Škodě nepřísluší". A padla už před mnoha lety, teď to jenom opakují.Na sportovní auta má značky Bugatti, Lamborghini a Porsche. Štve mě ale Cupra.
Cupra je poslední zoufalá snaha zachránit z nešťastného Seatu aspoň něco. Na druhou stranu, není třeba, aby Škoda byla plnoformátová značka napříč všemi kategoriemi.
To si mnoho ludi nechce pripustit.
J.D ale to ví každý jak do fabie R5 dali 1.4 tsi se 125koňmi(místo aspoň 150) a spřáhli to s automatem.Výsledek:1.0tsi byla rychlejší.Třeba povolí novou generaci fabie s 2l tsi jako je polo Gti.Stejně jako víceprvek vzadu pro verze nad 110kw.No Hyundai už na to přišel taky a víceprvek je u I30 až od 1.5turbo(základní 1.5 a tříválec mají smůlu).
Fabia s dvoulitrem? A k čemu?
Fabie s dvoulitrem byla paradnim autem sve doby.
Myslíš ten "parádní" dvoulitr s 85 kW a spotřebou tanku?
Sice má papírových 85 kW (na brzdě reálných 92 kW), ale krouťák 170 Nm se nezapře. A není problém držet krok ba i být o fous vepředějc, než o 120 kg těžší Fabie RS 😉. Odzkoušeno. Navíc mám ho v Oktě v plynu a maximální spokojenost. Krásně spodovej motor s 1 Kč/km.
I tohle si jednou v bazaru koupím. B-]
U faceliftu bych 4x4 neočekával, spíše až u nové generace a jak znám Hyundai, určitě tam nenasadí obyčejný pohon 4x4 z kony, ale systém podobný Focusu RS, nebo Mercedesu A45 AMG s vektorováním točivého momentu na zadních kolech a spíše bych očekával také populární drift mod. Modely N mají přeci být hlavně o zábavě, jak sám Hyundai tvrdí, proto obyčejný pohon 4x4 do této filozofie prostě nezapadá.
Pěkný.Obrázek 14/15 je zajímavý ohledně spotřeby.
Pokud tomu dobře rozumím, tak fotky nového auta jsou jen první tři. Ten zbytek je "ilustrační". Každopdádně u turbomotorů není 15L/100 žádný problém, když se tomu šlape na krk. Ani u těch menších. Podivoval bych se až od 20ti nahoru.
Jaký turbo myslíš?ja s 2.0tsi 1500kg,manuál okreska jel jsem se projet a stylem 3,4 rs stylem brzda-plyn a měl jsem problém udělat 10litrů.Jen v zimě 3km do ochodu a 18litrů s ledovym motorem
Nič nehovoriace číslo, pokiaľ nevieš, za akých podmienok sa k nemu dopracovali.
Na okruhu,dálnici a v městě to nebylo.Viděl bych to na hodně klikatou okresku na 2 a 3rs když je tam i průměrná rychlost tak malá.
Tady je nějaká reklamní výkladní skříň jedné značky? :-O Toaletní papír zepředu, zezadu, s kytičkama, s mašinkama ... Jděte s Hovnajema už prosím do p*če. Jednou na ty vaše kraviny o pofidérních vozech stejně dojedete.
Co sem lezeš hejtit, k....e! Nic rozumnýho s tebe k věci nevypadne, tak zalez a ty tvoje blitky si nech doma.
Kedze noviniek od Hyundaia bude este viac, tak to ta docela lutujem. Budes na prasky. Radsej by si si mal dat internetovu pauzu :D Ulavilo by sa tebe aj nam ;)
jednoduché - nečti to, já si to přečtu rád...;-):-P
Mirku ty jsi z jedné vylezl....a je to vidět. B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.