Nový Hyundai i30 N na prvních fotkách! Dostal automat i lehounká kovaná kola

Hyundai i30 v nejnovějším provedení se na našich silnicích už pár týdnů prohání. Příchod ostré verze N po modernizaci byl jen otázkou času…

Stran informací o nejnovějším provedení Hyundaie i30 N je korejská automobilka celkem tajemná. Uvádí, že bude vůz dostupný s osmistupňovou automatickou převodovkou s trojicí speciálních režimů N a že dostane i lehká kovaná 19palcová kola, která mají údajně zdůraznit sportovní charakter.

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Zatím si musíme vystačit hlavně s trojicí tmavých fotografií, mezi nimiž chybí snímek interiéru. Snadno poznáme světlomety s klínovitým denním svícením, přepracováním prošly i nárazníky a uvnitř na sto procent najdeme nový infotainment, který u běžných verzí i30 představuje jednu z největších novinek. Má větší displej i online funkce a před řidičem se usadil digitální přístrojový štít.

Nový Hyundai i30 je v ČR až podezřele levný! A to dostal nové hybridní motory

Nový Hyundai i30 je v ČR až podezřele levný! A to dostal nové hybridní motory

Pod kapotou stávajícího Hyundaie i30 N pracuje dvoulitrový čtyřválec T-GDI s výkony 184 a 202 kW, dosud byla vždy hnaná přední kola a řazení obstarávala šestistupňová manuální převodovka. Vzhledem k tomu, že v nabídce pohonných jednotek standardní verze modelu nezůstal s modernizací kámen na kameni, lze očekávat přinejmenším zvýšení výkonu a nedivili bychom se alespoň nejnižší formě elektrifikace.

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Už loni se spekulovalo také o pohonu všech kol, díky kterému by mohl Hyundai i30 N pokukovat po skalpu Volkswagenu Golf R. U něj je čtyřkolka standard a motor v nové generaci nabídne více než 330 koní. Bylo by to vůbec poprvé, co by Hyundai i30 zabíral všemi čtyřmi koly. Samotný systém by mohl poskytnout crossover Kona, který pohonem 4x4 disponuje. Podle kolegů z Auto.cz zavěšení z kony na i30 pasuje.

Galerie doplněna o fotky Hyundaie i30 N Project C

Hyundai i30

Hyundai i30 se prezentuje jako české auto. A proč také ne, vždyť se vyrábí v Nošovicích. Hyundai i30 patří k nejprodávanějším vozům nižší střední třídy v ČR. Oblibu si získal především cenovou dostupností.

Cena, výbava, technická data •  Minitest Hyundai i30 N Project C • Hyundai i30 N Line • Minitest Hyundai i30 N Performance • Test Hyundai i30 N Fastback • Minitest Hyundai i30 kombi

Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 90 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků