Hyundai i30 je levný i ve sportovní verzi. Výhodná nabídka však není pro každého

102 komentářů

Hustodrak
24. května • 7:38

Poslední dobou je to tady samý hiunday, asi podplacená kampaň. Ale pozor to není české auto, jen se tak hlásí v reklamě! My chceme číst o našich vozech Škoda, ty jsou aspoň kvalitní!

joe
24. května • 11:24

škoda že nejsou - ani zdaleka...:-P;-):-D

Libor
24. května • 13:07

Přesně tak. Škoda není česká, už je to německá automobilka, a kvalitní už vůbec. Akorát je v Česku vyrobená stejně jako Hyundai, který naopak kvalitní je.

Adam
25. května • 16:26

Volvo je tedy cinska automobilka, Mercedes take, Land Rover je indicky ... ty jsi moula!!!

Simply never
25. května • 20:08

Škoda je dnes německá automobilka ve 100% vlastnictví německého VW. Co je na tom k nesouhlasení, naivní ichtýlku?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ralf
26. května • 23:49

Ty idiote, Škoda je česká značka v německém vlastnictví, podobně jako Volvo je švédská značka vlastněná Číňany a stejně tak Mercedes, nebo Land Rover indický. Ty se mi zdáš.

Günter
27. května • 7:02

Škoda je původem česká značka, která už je, jak sám přiznáváš, vlastněná Němci, tudíž v současnosti je německá. Takže kdo je tady idiot?

Bad reality
24. května • 13:44

Na základě čeho stavíš domněnku, že H je kvalita a Š nekvalita. To by mě fakt zajímalo.

Libor
24. května • 15:12

Jednoduše na základě spolehlivosti, bezpečnosti a designu. Stačí si porovnat světová ocenění a statistiky. Tím, že Škodovka používá techniku VW, který je proslulý vysokou poruchovostí motorů, převodovek, atd. díky extrémnímu šetření na úkor spolehlivosti, tak je na tom tak jak je, špatně.Např.
https://www.garaz.cz/clanek/studie-spolehlivos... ...
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/ktera-znacka-... ...
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ...
https://www.autickar.cz/clanek/hyundai-i30n-vs-sk... ...
https://www.autoforum.cz/predstaveni/hyundai-si-s-... ...
Atd.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ralf
24. května • 18:13

Tohle je jak propaganda z KLDR ... tak ono to je blízko viď. :-)))

Flar
24. května • 19:42

Ne. Tomu se říká realita. Ale ty realitu jak vidno nevnímáš, ani bych se nedivil, že něco šňupeš a musí to být echt materiál...

Adam
25. května • 16:24

Hyundai je prumerny ve vsech oblastech, v nicem a opakuji v nicem neprekonava konkurenci, spise za ni zaostava a vyvazuje to brutalnim a mnohdy lzivym marketingem, kteremu ti slabsi podlehaji. Nastesti je porad dostatek rozumnych lidi, kteri chteji opravdove auto a ne napodobeninu z Koreje coz Hyundai splnuje do puntiku.

Simply never
25. května • 19:06

Škoda je silně podprůměrná prakticky ve všem. Veškerá konkurence ji doslova drtí a i ta Dacia ji válcuje. Absolutně neadekvátně vysokou cenu okecává lživým marketingem a duchem jednodušší jedinci jí na to skáčou.
Ještě, že je dostatek rozumných lidí se selským rozumem, kteří se nespokojí s tím nejhorším a přitom zlodějsky předraženém v automobilovém průmyslu (Škoda), nenechají ze sebe dělat cvičené opice bez inteligenčního quocientu, nechtějí být ve společnosti naivních lidí bez vlastního úsudku a názoru (škodovkáři), a kupují to nejlepší na světovém trhu za normální cenu stoprocentní auto (Hyundai), ne nějaký podřadný klon pro chudé příbuzné (Škoda).

Ralf
26. května • 23:52

Škoda podprůměrná ve všem ...? Ty žereš granule pro psy nebo kupuješ drogy na hlavním nádraží, že píšeš takové krávoviny? Jsem směšnej, normální kašpar. :-)))

Ohňostroj marnosti zde
25. května • 22:55

Jsi asijský vlezdoprdelka, agent se šikmýma očima a těžký chrobný lhář a já tě na základě pár náhodně vybraných vlastností poctivé Škody usvědčím.
1) maximální výkony motorů jsou v dané třídě silný podprůměr?
2) běžná životnost 300tis+ km je silný podprůměr?
3) možnosti příplatkové výbavy (např vyhřívané čelní sklo skrz elementy stříbra v čelním skle je silný podprůměr?
4) antikorozní úprava je silný podprůměr?Tak vidíš, jaký jsi chronický a chorobný lhář. Běž napsat zprávu do Soulu.

Michal
12. června • 11:40

Než začneš psát takové kecy tak si aspoň něco přečti ... jo a je to německá statistika ...https://www.tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/... ... tak ted jsem zvědavej co na to vybliješ ... předpokládám něco o lhani atd ...tak běž napsat zprávu do Wolfsburgu

Günter
26. května • 9:29

A nebyla to spíš reakce na Adamovi mega lživé příspěvky o Hyundai?
Troll Adam tu vystupuje pod několika nicky, např. Ralf aj. Vůbec bych se nedivil, že Simply never svým příspěvkem oplácí a ukazuje na jeho lži.
Jinak, o tom co píšeš by se dalo polemizovat.

Ohňostroj marnosti zde
26. května • 9:44

U dvojkové řady životnost byla, důkazem jsou pozitivní recenze taxikářů po celé Evropě. U trojky to je už horší a co čtyřka, to uvidíme.

Bad reality
24. května • 16:54

Pouze druhý odkaz v sobě nese nějakou informaci. Nicméně, řady I se v usa neprodávají, tudíž na iihs nemohou být testovány a v rámci euro ncap jsou podprůměr. V ostatních odkazech nevidím nic ani o kvalitě hyundai ani o nekvalitě škody. Takže to uzavřeme, jsi bláznivý fanoušek a přání otcem myšlenky.

Flar
24. května • 19:39

i30 = v USA to je jen výkonnější ELANTRA GT
https://www.hyundaiusa.com/us/en/vehicles/elantra-gt...
Je vidět, že o Hyundai nic nevíš a vaříš z vody.

Bad reality
24. května • 19:55

Flare, Elantru GT znám. Ale jak víš, že i30 má stejné iihs? Co když někdo dostal takový lišácký nápad, že ušetří na deformačních zónách? Třeba Passat pro us a eu jsou odlišné vozy. I30 je v ncap podprůměr, ať se ti to líbí nebo ne.

Flar
24. května • 20:19

Prosím, nesrovnávej nějaký podvodný VW (Passat) s Hyundai. IHHS je daleko náročnější než EURO NCAP. Takže je víc vypovídající o kvalitě. i30 není žádný podprůměr, prostě kecáš.

Pajošek
23. května • 20:39

Hovnicu nebrat :-P

Znalec
23. května • 18:36

Ja porovnávam vlastnú skúsenosť.Realita sú jeden hyundai a jedna o3 v garáži, oboje kupované ako nove, -+ jeden rok.Skúsenosti z používania: hyundai bez poruchy. Nekvalitný značkový servis, kontaktovaný importér e-mailom kvôli technickému dotazu - odpoved do48 hodín. Servisný plán bohatý, v rámci prehliadky sa menia aj veci, ktoré vw považuje za doživotné.O3:
Za rovnaké obdobie sa pokazila vodná pumpa, tečie olej cez gufero prevodovky, osupeny chróm na pristrojovke a uniká náplň klimatizácie.Vodná pumpa s rozvodmi bola za vyše 600€. :-(Celkovo je servis skoda drahší - drahšie diely aj drahšia praca.Skoda má akože lacnejší servis preto, lebo sa mení len minimum veci pri prehliadke. Vzhľadom na technologickú nedisciplinovanosť skoda servisu IMPA, kontaktovaný servis aj importér - bez odozvy.Takze čo ďalej?
Nemám zaujem platiť svoje zdanené peniaze firme, ktorá ani nedokáže zabezpečiť, aby servis, ktorý berie 52€ za hodinu dodržiaval vlastný pracovný postup.Ja teda už ďalšie peniaze škode nedám.

Bad reality
23. května • 20:14

To jsi měl asi smůlu na kus. V J.D.Power dependability study jsou na špičce jak Hyundai, tak Škoda.

Znalec
23. května • 20:19

Nemyslím.
Problémy vodnej pumpy pri TDi sú známe, rovnako na fórach je spomínaný osupeny chróm.Konštrukčne chyby, ktoré platinzakaznik

Smoking
23. května • 14:55

Já si myslím že to co tady píšete o skodovce je to ze jste v mni nykdy nejezdil a to korejský embryo je apsolupne motorové v zadní části tel

Allamarein
23. května • 15:20

A teď to zkus napsat ještě jednou a tak, aby tomu rozuměli i lidi.

Tekmot
23. května • 17:49

Co jiného taky chtít od škodofilního loosera...

Adam
25. května • 16:27

Zalez korejsky odpade ...

Adam
23. května • 8:44

Hyundai ma zapotrebi vytvaret tyhle hloupe podbizive PR clanky jelikoz vidi, ze Skoda mu ujizdi vsude kde muze ... kdo by take o ty korejske plecky stal, ze ano. Za ty penize je lepsi Focus, Megane, Civic, Corolla ... v podstate cokoliv nez trapny Hujehej. ☺️

Tom
23. května • 13:31

Hluboce se mýlíš, protože je to Hyundai, který škodovce ujíždí a který prodává čtyřnásobek toho co škodovka. Ona se mu totiž nikdy ani náznakem nepřiblížila.

Adam
23. května • 15:04

Zijeme v Evrope ... Hyundai je masova ne prilis kvalitni znacka pro lidi co auta v podstate nezajimaji. Ta jejich divize N je jako napodobenina Adidasu s nazvem Adibas. Smesne. 😂

Tom
23. května • 21:34

Ne každý žije v Evropě, která má jen směšnou desetinu obyvatel světa. A kde leží ČR neví naprostá většina obyvatel světové populace. Zkrátka, Evropa není pupek světa, natož ČR.
Prodej aut v ČR je pro automobilové giganty jakým je např. takový Hyundai absolutně bezvýznamný. Prachy se totiž vydělávají jinde.

Ralf
24. května • 18:14

Hyundai? Značka co vznikla jako kopie Toyoty ... koneckonců Korejci jsou v Japonsku braní jako takovém cikáni Asie. :-)))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Franta
26. května • 20:38

Ty jsi taky cikán... To sis vycucal z prstu.
Tak abys byl v obraze tak například věz, že Korejci jsou 2. nejinteligentnějším národem na světě, jejich průměrný intelekt převyšuje intelekt Japonců a výrazně převyšuje intelekt českého národa.
Podle tvých zdejších "rozumů" to vypadá, že pocházíš z Rovníkové Guiney a to ti ještě fandím. https://cs.wikipedia.org/wiki/IQ_and_Global_Inequa... ... Mimochodem, Hyundai začal v prvopočátku vyrábět auta v licenci Mitsubishi, takže jsi úplně mimo. A jak to pozoruji, tak je vidět, že je to právě Toyota, která kopíruje Hyundai.

Znalec
24. května • 16:02

Ano, predaje su v porovnani s velkymi trhmi skutocne nevyznamne.
Napriek tomu je potrebne korecov pochvalit za to, ze auta dovazau priamo - nie cez pofiderne s.r.o.cky ako pezot, ford a podobne.

Allamarein
23. května • 15:21

Jistě, musel sis to nějak okecat, co? Když se nehodí fakt, že z globálního pohledu je Škoda podřadná značka, úspěšná leda v Číně a Indii, kde prodává drasticky ořezané a levné modely, tak začneš mluvit něco o Evropě...

Tom
23. května • 22:19

Škoda není úspěšná ani v Číně. Prodává tam jen jednu šestinu toho, co Hyundai. No a v Indii Hyundai ročně prodává dokonce 34 násobek toho, co škodovka. A o ceně to není, protože dražší VW tam toho prodá dvojnásobek oproti levnější škodovce. Stejně tak Hyundai tam prodává 11 násobek toho, co stejně drahá KIA.
Zdroj: focus2move.com

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
23. května • 22:36

Podplacený PR canc.

TraktorDrnčíInside
23. května • 9:47

Přání otcem myšlenky. Chtěl bych vidět, jak té 160 końové Hyundai ujede nějaká Škodovka za srovnatelnou cenu:-D.

Anna1
22. května • 20:05

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ..
http://69chat.club
uživatelské jméno Anna69))

Hovnaj & Kundaj
22. května • 21:19

ty jsi dobrá kurva..

JaSo
22. května • 23:34

Hovnajisté už naletěli tím, že si ohlíží Hovnaje :-D H-systém :-D

Jezdec
22. května • 22:54

Tak hlavně, abys mu nenaletěl, hovnaji.

RR
22. května • 16:21

No srovnávat i30 se Scalou to je fakt novinářské umění :-/

Adam
23. května • 8:46

Pravda, i30 neni auto, auto. Coz Skoda pro sve 125 historii ano.

Tekmot
23. května • 18:03

Hochu, je vidět, že škodovce všechno žereš... i ten blábol, že je jí 125 let... automobilce Škoda je totiž jen 95 let. Před tím to byla úplně jiná značka (L&K), která vyráběla kola, motorky a velmi krátce i auta. Doporučuji ti, nevěř prohrané to podřadné značce.

Tekmot
23. května • 18:04

Prolhané značce.

joe
22. května • 18:39

pravda, radši s octáfkou...;-):-P

Nornik
22. května • 17:57

Cenová hladina a motorová nabídka porovnatelná je. Hyundai v oblasti 100kw+ toho nemá zase tolik srovnatelného.Retail po oktavkach za 700k zase tolik nekouká a když tak, je nesrovnavaji s Hyundai i30. Pro fleety je to taky jiná písnička, tam je to o co nejlepším autě v rámci limitů a v těch vyšších hladinách toho už moc nabízejí...i30N leda, ta není pro každého.

LOL
25. května • 6:28

a proč by se měla cpát do malého auta neprémiové značky (myšlena jak škoda, tak hyundai) motorizace nad 100kW? Vždyť to na ta auta více než bohatě stačí!výjimka z pravidla je - RS je to volba z rozumu, to auto je levnější, než vlastní konfigurace. I30N je pak (narozdíl od RS) pravý hothatch, ne přemotorovaný nevyvážený stěhovák jako RS.

Kryšpín Kozojed
22. května • 17:44

Proč? Cenově je to srovnatelná hladina. Plis mínus i uacílení ma stekné zákazníky.

Kryšpín Kozojed
22. května • 17:45

Oprava: Plus mínus zacílení na stejné zákazníky.

Hovnaj & Kundaj
22. května • 16:00

censored version: když si koupím jundaje, pro ostatní nadosmrti budu ***** jen..

Miloš
23. května • 1:09

Kolik jste toho najezdil s tímto autem

LOL
25. května • 6:23

To je nějakej zoufalej markeťák z Bolky. :-D Realizuje se tady už minimálně rok, kšefty jim asi nejdou.

Tom
22. května • 21:36

No jasně! ...nadosmrti borec jen.

TraktorDrnčíInside
22. května • 13:48

Škodovka musí Hitlerwagenu cálovat na Dieselgate nebo proč jsou Škody teď tak drahý? Bůh ví, že jsem Nošovickou automobilkou lehce pohrdal, ale dnes bych si Škodu znovu nekoupil. A design je to samé - zatímco korejci se z úrovně „hnus na kolech" dostali na snesitelnou úroveň, tak Škoda míří naopak. Octa III je mnohem hezčí než ta nová zrůdka Octa 4. Kamiq se ani nedá komentovat jak je hnusnej.3-[

Fantom
22. května • 22:21

Třeba Kodiaq je taky hnus na kolech, navíc vraženejch do blatníků. O zadních světlech a dveřích ani nemluvě. Vypadají, jakoby je někdo prokopnul nebo spíš proseknul mečem. No prostě škodovka... hnus fialovej.

Burešek
26. května • 0:46

Bacha aby ti nepraskla žilka

KarelK
22. května • 19:28

Vy jste asi poskok Vošického z Kvarda že? :-D Větší blbost neumí vyplodit snad ani soudruh Filip .

petr
22. května • 16:48

můj názor, byl jsem majitelem nové Felicie combi i Fabie1 combi to co předvádí cenově momentálně 5let škodovka je toto nadsadí cenu pro jednotlivé zákazníky a dává na flotily 20-30% slevu firmy 1-2roky jezdí /to se týká i zaměstnanců škody tzv.1leté vozy/ a pak prodají auta tzv. skoro za co je kupuji s minimem ztrát a lidé jim utrhají ruce
lidé pořád škoda škoda naše česká značka a ona se nám zatím šklebí do obličeje jak s náma v..... /škodovka na individuální zákazníky z vysoka .... / proto jsem skončil u hyundaie a jsem spokojen mám o třídu větší auto než u škody a mám 4válce u škody připlatím za to samé 100-120tis a ještě dostanu 3hrnky a 2roky záruky

Color
23. května • 5:17

:-D Hovnajistní trolové z jednoduchých Nošovic se nám krásně vymezují :-D No jistě, v jiných autech by nešlo ani točit volantem :-D Zato tady, svědkové jehovovi, lízači Kimova zadku se nám na neprodejném hatchbacku našli, 3x sláva :-D :-D :-D

Jezdec
23. května • 7:52

S tím nic nenaděláš ani svým primitivně laděným příspěvkem Lidé, co kupují za svoje, odchází prostě k hjondé. Nenechají ze sebe přece dělat blbce.

Tom
23. května • 20:55

Konečně procitli a nabyli kritického myšlení.

Adam
23. května • 8:48

Podle statistiky prodeju odchazeji nejcasteji ke Skodovce ... k Hujahej chodi odpad co na tu Skodovku a VW proste nema. To je fakt bambulo. Hele fakt ti neni trapny v tom korejskym krumplu jezdit, i kdyz se ti vsichno smejou? 😃

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Libor
24. května • 12:00

No jo, ty prostě nezapřeš frustrovaného škodovkáře... výblitek za výblitkem, urážky, neznalost významu slov (krumpl - brambora), hluboké předsudky, nesmírná hloupost a ubohost, a vrcholem všeho je tvá přesvědčenost, že škodovky jsou něco víc. Nejsou v žádném případě. Jsou to prachobyčejná ničím výjimečná auta pro běžné uživatele. Neurazí, ale v žádném případě nenadchnou.

Jezdec
23. května • 12:35

Zatím jezdím ve škodě octavia, za kterou jsem vysypal strašný peníz, když jsem byl ještě nerozvážný a nepoužíval jsem rozum, jak to činíš nyní ty. A nějak nerozumím tvé skvostné myšlence, že zákazníci odcházejí ke škodovce. Jako odkud?
Jinak statistiky prodeje individuálním zákazníkům jsou zcela jiné než celková bilance. Modla octavia je až desátá, i30 i ix20 před ní.
https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/ktera-a... ...
A kupovat hyundai není momentálně o tom, že nemáš peníze, ale že za své peníze chceš odpovídající hodnotu. A takoví lidé mají víc peněz než naivní truhlíci jako jsi ty.

Bad reality
23. května • 21:59

I30 1.0t je o tom, že na nic jiného nemáš. Vybavený Tuscon už je o tom, že ho schceš.

Allamarein
23. května • 9:05

Zatím se tu jako odpad projevují akorát škodovkáři jako ty...
Ale pak si aspoň říkám, že je dobře na tu škodovku nemít. Nechtěl bych být jakkoli spojován s takovou mentální a společenskou spodinou.

Adam
23. května • 15:01

Me majitele Hyundaii prisli vzdy jako socialove ... nespletl jsem se.

Günter
25. května • 9:43

Zato ty jsi očividně asociál.👽🙃

Tekmot
23. května • 18:08

No vidíš a mně právě ti škodovkáři.🤮😂

Allamarein
23. května • 15:18

Chyba lávky, nemám Hyundai. Ale fakt nevidím jediný důvod platit více za něco, co dostanu ve stejné nebo lepší kvalitě jinde.
Ale já tě chápu, Adámku, neboj se. Ty bys moc chtěl mít aspoň na toho Hyundaie, ale nedosáhneš ani tam.

Tom
23. května • 13:19

Přesně! Škodovku může kupovat jen finančně negramotný trotlík. Až na to, že to není o tom, jestli na ní někdo má nebo ne, ale jenom o tom, nebýt spojován takovou mentální a společenskou spodinou.

Bad reality
23. května • 14:28

Jsi živoucím příkladem Dunning-Kruger efektu.

Tom
23. května • 20:16

"vtipálku"...

Miloš
23. května • 1:05

Máš pravdu mám už třetího hyundaie a spokojenost škodovku bych si nekoupil to je drahota za stejnou výbavu

Adam
23. května • 8:48

No jo ... drahota ... takze bys chtel, ale nejsou kacky vid.

TraktorDrnčíInside
23. května • 9:11

To si špatně pochopil. On jen nechce utrácet více za méně. Konkrétně uvedl výbavu a já dodávám motor. Nechci si kupovat tříválce za srovnatelnou cenu jako čtyřválec.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
23. května • 12:53

Přesně! Škodovku může kupovat jen finančně negramotný trotlík. :-D

Adam
23. května • 15:00

A ze jich ji kupuje vid Einsteine. 😂

LOL
25. května • 6:21

Většina je přece s IQ 100, tj. tzv. "běžní blbci," takže to víceméně sedí. :-DB-]

Tom
23. května • 20:31

Společnost je promořená finančně negramotnými až běda. Jsou ale i tací, kteří jsou negramotní celkově a podle tvých zdejších "moudrostí" jsi určitě jejich prezidentem, o tom nemůže být pochyb.

Ralf
24. května • 18:16

Ano máš pravdu, proto jsou ve společnosti i tací jedinci co si běží pro ten asijský krumpl jménem Hyundai ... reklama a mnohdy lživá (v tom jsou korejci mistři) zabírá na ty jak jim říkáme Čecháčky. Škoda dělá prémiový segment a je zde tak vnímána, moc se neptej jak je v ČR vnímán Hovnaj. Jedním slovem, děs. Poděkuj Vošickému. :-))

Hyundai YES!👍
24. května • 20:31

Běž se léčit! Co slovo, to lež!

Jezdec
22. května • 21:17

Přesně tak, jako individuální zákazník jsem u škody z týchž důvodů skončil.

king014
22. května • 15:04

jsou tak drahé protože jsou zákazníci ochotni za ně tolik zaplatit a ještě klidně půl roku čekat ne jim auto dodají. Prostě to určuje trh.

Tomáš
22. května • 15:16

No, já bych asi počkal, cenově ulétli až teď, takže uvidíme, jestli budou prodeje stále tak dobré. Už i zahraniční recenzenti začínají při nových testech Škody upozorňovat, že cena už zdaleka není tak přívětivá a ve prospěch Škody hovořící, jako tomu bylo dřív. Ona ta zadní torzka a levný interiér v autě za 1,1 mil už vadí víc, než za 700.

Radim No Skoda
24. května • 7:16

Cože, Octávka za 1,1 mil ??? To se u škodovky úplně zbláznili? Vždyť to auto nemá hodnotu ani půl mega. I za 700 tis je šíleně předražená. Lidi jsou fakt divní...

Ralf
24. května • 18:17

Nejsou, Škodovka je kvalitní a dobrá a lidé ji prostě milují. Mokrý sen Hovnajistů. :-))) A prachsprostá závist Korejců, vždy poblejvat je tak snadné. :-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
25. května • 6:19

Ten se ti povedl. :-DZkus si někdy sednou ze svého proprděného ojetého koncernu do moderní konkurence (včetně toho "hovnaje") - budeš zírat na drát. O4 je předražená bída, z toho auta čiší láce a nekvalita.

Günter
25. května • 9:36

Přesně tak. Ale je marné někomu tak zabedněnému něco takového psát. On i když zjistí pravdu, tak jí nikdy nepřizná. Je to totiž fanatický škodafil a zároveň hyundaiofób. Měl by se léčit.

Hyundai YES!👍
24. května • 20:32

Bliješ tu jen ty.

Tom
22. května • 22:04

Navíc to je, na rozdíl od Hyundaie, jen obyčejná a ve světě skoro neznámá (třeba v USA absolutně neznámá) značka, což je nejpodstatnější.

Adam
23. května • 8:49

Myslis Hyundai co je ve svete prezdivan jako “cheaper”? Ok ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
23. května • 12:48

Takhle se někdy označuje ve Státech. A co je na označení "levnější" špatného? To ho spíš vyzdvihuje, a proto se tak dobře prodává, protože má nejlepší poměr výkon/cena. Přitom kvalitou překonává všechny mainstreamové výrobce.
Taková škodovka tam nemůže mít jakékoli označení, protože o ní nikdo neví, že vůbec něco takového existuje. Ve zbytku světa se přezdívá "Inferior Eastern European cheaper".

Adam
23. května • 15:00

Ty moc ctes pribalove letaky hovnajisto ... 😂

Jezdec
24. května • 7:33

Mlho, o tom se celou dobu bavíme, že je to levnější.

Kundaj & Hovnaj
22. května • 14:18

Tag pohrdlal řýkáž jo? Noježťe ťi dáme šancy sepolepčyd...

Doporučujeme

Články odjinud