Nový Hyundai i20 si brousí zuby na Fabii

44 komentářů

glgt
3. října • 7:24

Taková zakulacená Lada Samara :-D Vošického šmejdy nikdy !

Kalimero
3. října • 10:09

YES, berte Kabanovi pomuchlané plechy :-D(mimochodem Vošický s tím designem nemá opravdu nic společného ;-) )

Tomas
2. října • 22:32

Ja nejak porad nechapu, proc Hyundai dela o takovy kus osklivejsi auta nez Kia. Tahle nova i20 je vedle Ria fakt zrudicka a to je Rio uz nejaky ten patek na trhu.

Jozef Kostelansky
2. října • 20:44

Mne sa najviac páči kombi verzia i20-ky... :-D

k22
3. října • 12:35

Pepku, kdo chce větší prostor tak si koupí ix20, to jsi nepochopil? Nevím proč tolik Slováků dělá ve škodovce..

Jozef Kostelansky
3. října • 12:51

Posluchej Švéde, čo si hraješ na chytráka. Najskôr sa o autách niečo nauč a až potom porovnávaj ix20-ku s Fabiou kombi...
A choď sa radšej hrať s agličákmi a neotravuj dospelých.

k22
3. října • 14:23

Poslouchej Slováčisko, své moudrosti vypravuj raději na slovenských servrech, bačové tě budou víc chápat....:-D

Jozef Kostelansky
3. října • 15:14

Sklapni uši a bež na pieskovisko, cipe :-D

Mirus
2. října • 21:37

Me se zas libi tridverova Fabie s mekcenyma plastama v interieru, ha ha ha haaaa to jsme se zasmali vtipalku! :-D

Kenny
2. října • 20:34

HOV.NA.J NEBRAT !!! To se sype a ještě jsou drzí. Tu popelnici prodává jen marketing a neznalost dnešních spotřebitelů.

Čechystán
3. října • 10:08

LIDI!!! Škodlivku berte všema deseti :-) Nejuzasnejsi, absolutne neporuchove, designove nejkrasnejsi... proste bozsky ukaz. No nekup to, holobyt za 300 kolíků :-)Mámo! A to se vyplatí B-] Jdeme do Fobie. Provident to jistí :-D:-D:-D

paks
2. října • 17:59

Tak ta i20 je parodia, vidim tam prvky z Clia, 208, Fiesty...

Mirek
2. října • 19:41

To já vidím na všech autech, jeden volant, čtyři kola, dva světlomety, uspořádání sedadel, stěrače, počet dveří, dokonce i kufry mají všichni....... Miluji ty, kteří stále hledají okopírované cokoliv na korejských a japonských autech a nějak zapomínají, že kopírují i ti ostatní, nebo to raději nevidí.

Čechystán
3. října • 10:11

Já zase nemám rád dementy... a co si budeme povídat, ten člověk na kterého jsi reagoval prostě DEMENT je B-]

Mirus
2. října • 17:09

Jinak palec nahoru pro Hyundai, ze narozdil od Skodovky s Fabii, se nestydi postavit na ukazku i auto s mensima kolama, a ne jen "plne palby" aby to na oko vypadalo dobre.BTW: Fabie ma taky stahle pruziny kurtama aby vypadala nizsi jako to bylo u Octavie? Redakce by to mohla proverit :-P

Mirus
2. října • 17:04

Zvlastni, to si do toho redakce ani nesedla? Nikde nevidim oslavne ody na prosotornost, kvalitu MEKCENYCH(!!!) plastu, prehledne usporadani palubni desky apod jako jsme to slyseli u Fabie, kde je ta nestrannost a objektivita?
Samozrejme je uz ted jiste ze v testu Fabie tuto i20 smete rozdilem tridy, ale pokud to bude jeden z hlavnich konkurentu, tak by se mu mela venovat podobna pece jako Skodovce.B-]

GeM
2. října • 20:28

Na rovinu. Kolegův bratr pracuje v autosalonu Hyundai jako servisák a nezastaví se. Poruchy motorů, elektroniky a dalších věci jsou standardem. Třeba ix35 po najetí 40 tisíc je na úrovni Yetiho po 200 tisících. Já jsem o Hyundai uvažoval, ale on sám mě od toho odrazoval. Oni jedou na výbavu, to je tak všechno. Je to konzumní auto, které není dělané na výdrž. Samozřejmě pro důchodce, který si koupí i30 je to dobrý kup. Roční nájezd do 10-ti tisíc je v pohodě. Benzíny jsou výkonově o ničem. Když chcete toto auto prodat, hodnota je úplně někde jinde, stačí se podívat na 5 let starou i30 a Octavii nebo Golfa. Ty auta prostě tolik nestárnou. Osobně bych si třeba Škodovku nekoupil, ale měl jsem VW Golf VI a ten rozdíl oproti i30 byl nebe a dudy. Jel jsem v obou. Motory, ticho v interiéru, ta mechanická vazba od pedálů, řadičky, volantu. To se nedá popsat, musí se vyzkoušet. Já bych si Hyundai rozhodně nekoupil, myslím, že nabídka evropských aut je víc než bohatá...

LOL
3. října • 19:42

Na rovinu: u takové fobije 1.2TSI budeš co 50-60 tisíc km měnit řetěz (někdo tvrdí, že od 06/2011 to mají už vyřešeno, ale nikdo neřeší auta starší, pro která řešení není, která jednoduše Škoda/VW hodilo přes palubu).Zbytek jsou jen tvé dojmy a "jedna paní povídala". Ve firmě máme větší fleet (půlka jsou Octy, zbytek jiné značky) a takové průsery jako u oktávek jiné značky nemají. Pískající ložiska, odpadávající vybavení interiéru, prosezené sedáky během 2 let apod. to jsou typické problémy.

k22
3. října • 12:34

Ti vás ale honí v té škodovce, i pracovník PR má přeci nárok na odpočinek!;-)

Čechystán
3. října • 10:01

Jasně... a kolegy matky bratranec, co má sestřenici, tak její vnuk pracuje u Škodovky a řikal, že se jim to tam teda vůbec nesype... hlavně prej TSIčka jsou držák stavěný minimálně na 2mio KM B-]

Tomáš Marný
3. října • 7:55

Moc hezká pohádka... Máme v práci Hyundaiů několik desítek, od i20 přes ix20, i30 po ix35... Obměňují se po 4-5 letech s nájezdem kolem 200 000 km bez jakýchkoli problémů. Sám mám 3. rokem i20 s najetými 40 000 a byl jsem v servisu akorát 2x na garančce...

Patrik
6. října • 15:55

Ona to zas pohádka moc není. Máme doma i20,1.2. Minulý měsíc první technická po 4 letech. Máme nové zadní dveře (prohnily pod steracem,nová přední ložiska (hučela hrozně)a vysypal se motor(řetěz ubrousil vodici lištu.)Auto najeto 56 tis. Ale proti fabii 248 tis v plné naloží. To stojí u Škody v základu.

adsv
2. října • 21:26

mě je vpodstatě hjundé u pr...e ("užívám" si pažouta), ale tady musím dát GeMovi za pravdu. Kolegyně si koupila ix35 a neustále se něco s...e. Faktem ale je, že jí to moc nevadí, protože je jí 40 (ale pořád kočka), je sama a v tom servisu jsou "mladý" kluci. :-PJá bych ale seznamku za půl míče nechtěl....

Čechystán
3. října • 11:16

Věřím že si užíváš... po servisech :-D

DAS
3. října • 6:06

Je to o náhodě a štěstí, ale pohádky o špatných korejcích a dobrém koncernu chtějí lidé slyšet. Otec má i30 z r.2009, cca 50tis km (důchodce) a žádný problém. Kolega v Ceedu 2010 najel do dnešního dne 110tis km a žádný problém. Sám mám nového Ceed a kupoval jsem jej po srovnání s cenovou konkurencí (do 300tis Kč) - problém byl, že v cenové konkurenci byly jen o třídu menší auta (Fabia, Rapid apod.) Nejvíc mě fascinuje, jak majitelé Oktávií považují své auto za lepší a větší než třeba Golf - chudáci češi, nechali jsme si vymýt hlavy. Škodovce se to podařilo...

Čechystán
3. října • 10:15

V Čechystánu je možné všechno... když tu čtu ty debílky s vymytými mozky, co orodují za Škodárnu... Každopádně mají všichni jedno společné. Jsou to socky, co si museli tu Škodovku koupit v bazaru... tzn. že ten prvotní rozdíl v kupní ceně neřeší a řešit nikdy nebudou. Vlastně ani nemají páru, neboť nové auto viděli tak max. za sklem svého oblíbeného autosalonu :-D

Petr Hlobil (hlobilp)
2. října • 21:19

zase neci znamy a nebo pribuzny neco tvrdi.... zname.... jinac mas pravdu, ctyrleta Octavie se prodava zhruba o 60tisic draz.... akorat pochybuju, ze i prodejni cena noveho auta byla o 60 vyssi... spis 100-150.... ale to je detail, ze?

GeM
2. října • 21:40

Chápu kam míříte, ale já měl dokonce i30 první generace objednané, díky tomu, že továrna jaksi tři měsíce nebyla schopna auto vyrobit jsem šel do Golfu a díky bohu. Ten známý není žádný virtuální člověk, pracuje normálně v servisu v Ostravě. Já jen píšu co mi říká. Mimochodem můj klient musí mít všechny vozy Hyundai protože s nimi obchoduje a říkal, že je to peklo. Nová i40 ho vypekla na dálnici v Rakousku, odešel motor a není to jediný případ. Já jsem byl taky s Golfem v servisu, nikdo nedělá nezničitelná auta, ale je rozdíl jet do servisu kvůli kuně v motoru a kvůli plamenům v motoru. V popisu máte Genesis Coupe, řídil jsem ho. Vevnitř auto nic moc, z venku se mi líbí. Motor super, jen škoda, že tam není turbo. Pocitově to nejede tolik, kolik bych čekal, ale svezení super za ty peníze...

Čechystán
3. října • 10:05

Jezdíš v G4 a 6vál s 305k moc nejede :-D:-D:-DMasakrrrrrr B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
GeM
4. října • 23:48

Co je na tom divného? V životě jste neseděl nebo neřídil jiné auto než, které vlastníte? Tak to vás lituji :-(

Miloš
3. října • 23:31

V létě jsem si zajezdil v Sosnové na "volných jízdách", honil jsem se tam několikrát i s Genesis Coupe a nějak mi nemohl ujet. Občas trochu na rovinkách, ale při mírnějším smyku předokolky jsem ho v zatáčkách dojížděl. Turbo linearizací kroutícího momentu hodně pomáhá. A to mám pitomou Octavii 1.8 TSI s papírovými 160 a zmřenými 180k...

Mirus
4. října • 14:17

Co takhle faktor ridice? Ono "skrotit" 300 koni u zadokolky neni jako hamtat na plyn u Octavie, zrovna Genesis neni pro kazdyho a pokud s nim chces bejt rychlej tak uz musis neco umet, ale chapu ze to tve ego nesmirne povzneslo, budiz ti to prano... :-P

adsv
2. října • 21:22

lol, prej o 60t. to je vlkej sen majitelé hjundé B-]

pepe
2. října • 15:04

nová i20 vypadá fakt dobře, proti Fabii větší, hezčí, a lepší motory, ( žádné 3-válce ),..takže ještě dobré ceny a ...:-)

Moje Jméno
3. října • 5:39

Souhlasím jen s větším rozměrem a rozhodně s tím poctivým motorem. Hezčí ? Tak zde je to věc názoru. Z mého pohledu oproti FIII hezký, ale naprosto tuctový a snadno zaměnitelný vůz. A ještě jedna dost podstatná věc. V okruhu 30km kolem mého bydliště jsem napočítal 4 značkové servisy ŠKODA (jeden z toho přímo ve městě) a žádný servis Hyundai. Ten je až 50km a při dnešních obchodním tahanicím prodejců, o kterých se celkem dost píše, nemám jistotu, že tam servis za rok najdu...

k22
3. října • 12:32

4 servisy Škoda a všechny mají plno práce---:-D

Mirus
3. října • 10:55

A co je z tveho pohledu netuctoveho a nezamenitelneho na Fabii?? ;-)Vzhledem k opevovane kvalite Skody nechapu proc hledas nejblizsi servis a jejich pocet, pojedes tam jen jednou za rok nebo za dva, to ma byt nejaky argument? :-/Leda ze uz ted pocitas s nedodelky a problemy, potom je vyhledavani blizkosti servisu a jejich poctu v tvem okoli naprosto spravne... B-]

Lenin
2. října • 19:11

Lepsi motory, ne no tak? Marne uz roky cekam na tolikrat ukazovane a predstavovane turbobenziny od hyundai ... byl tam 1l, 1.2l ... jedina ta 1.6l.Vrcholna motoriza pak da stovku za nejakych 12s, coz je teda bida.

k22
3. října • 12:31

Příští rok bude turbo 1.0, 88kW, 170Nm - Hyundai musí narozdíl od VAGu dostát záruce 5 let, které se vztahuje i na turbo - nemůže testovat na zákaznících - to si mohou dovolit jen prémiové značky jako např. Škoda...:-D

Tomáš Marný
2. října • 15:24

A tipnul bych si, že bude mít rádio už v základní výbavě ;-).

honza
2. října • 16:01

K dokonalosti zbývá protáhnout a následně propojit světla. Ach jo. Ać škodovky moc nemusím, za jejich odolávání tomuto nešvaru dávám plus.

LOL
2. října • 16:22

jenže ta protažená světla (vzadu i vpředu) dělají to auto opticky širší, což je právě problém Foblije, která vypadá jako nepovedený nafouklý muffin.

Rodrigo
2. října • 19:47

Ale nevypadá... Nejhezčí fábka všech dob.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
3. října • 16:54

To máš pravdu, ale pořád kus za ostatníma ;-)

Doporučujeme

Články odjinud