Nový Hyundai i20 jde proti Fabii se startovací cenou 239 990 Kč

86 komentářů

Pacel
6. února • 18:21

Hundai je od slova hnus ne ?? ;()))

Ivan
24. listopadu • 10:24

Ucelené hezké-pkené autícko autoskodarevue hned zahlásila že kupujte skofoku ----vokswagen lebo je lacnejsia,no pozeral som -hnusne nemecky potmehudsky napísané vlastne ani neni napísané co dostanem a co v tom bude,komplikuju a OBLBUJU Nemcury resp ponemcení česi zákazníkov..!!B-]

Pepa z depa
24. listopadu • 20:07

Prosím pěkně, jakou řečí hovoříš; respektive píšeš?
Škoda Fabia III je průměrné skoro-mini auto. Cena je v prvním půlroce vždy navýšená a následně klesá. A je potěšitelné že není zákon, který by nařizoval její koupi.
Hezký den všem, co UMÍ kupovat nové auto mimo oficiální ceník. B-]

řidič
21. listopadu • 15:59

dnes jsem testoval novou Fabii, je stejně uvnitř stejně maličká, jako Fabia jednička, co máme doma... a nechápu, kde našli ten "ohromný kufr" recenze na jiném autoserveru... já viděl zase jen to, co máme deset let doma...
a kdo tvrdí, že se dospělý člověk posadí za sebe, tak kecá, možná do 170 cm. A to nepíšu o tom, že sedák je-tradičně, nízko, takže nohy vzadu bez podpory,... jako v jedničce...prostě, jsme zklamán, čekal jsem o 10 let "lepší auto"... nedočkal jsem se..bomba na závěr.. Rapid Spaceback ve výbavě Ambiente s motorem 1,2TSi 77KW a 6kvaltem byl na salonu o 40 tisíc levnéjší než Fabia Ambiente1,2 TSi 66kW 5kvalt... no nekup to, že??

Tycoon
22. listopadu • 17:27

Dlouho jsem se snažil zjistit, zda v prostornosti bude FIII blíže FI nebo FII. Novináři básnili o prostoru, ale přímému srování se bránili ... tipoval jsem, že to bude spíše jako FI. A zdá se, že to tak bude, když to říkáte.
Druhou věcí je, co je priorita. Zda prostornost nebo design a jízdní vlasnosti. FII byla velmi prostorná, ale daní za to byla vysoká nevzhledná krabicovitá karoserie, která se více nakláněla.

1zdavu
22. listopadu • 20:17

Jeden z vychodoeuropskych testov nezatazeny ceskou ani slovenskou zaujatostou k "domacej" znacke. Jazyk pre niektorych nezrozumitelny, ale fotka ako si za seba sadne 185cm vysoky clovek tam je.
http://totalcar.hu/tesztek/2014/10/20/skoda_... ... Mimochodom, ta cervena je vo vybave full-full ako to nazvali z ktorej sa asi moc nepreda. :)

your.god
23. listopadu • 19:32

Mně to auto nejvíc připomíná Favorita. :-/ http://kep.cdn.index.hu/1/0/701/7011/70118/701180... ...
Ale ten měl větší páté dveře a tím lepší přístup do kufru. Rozdíl mezi začátkem výroby Favorita a Fóbie III je 26 let. Škodovka je naprosto tragická. Ten Favorit měl ve dveřích měkčí tapecíruňk. Podívej se v jakém úhlu má ten chudák stehna, kolena pomalu pod bradou. http://kep.cdn.index.hu/1/0/701/7011/70118/701181... ...
Bože to je ubohost ! To může koupit jen retard nebo český vypláchnutý bezmozek.
Das KokotAuto.

ru ruhe
8. května • 22:50

Sám jsi retard

LOL
24. listopadu • 9:29

mně ta maďarská fotka taky spíše přesvědčuje, že cestovat dále než 30 km se na zadních sedadlech nedá. Ten člověk má na ní téměř trpitelský výraz. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Topík
24. listopadu • 20:48

Ale huš LOL! Největší muž na planetě a leze do malé fábie? Holt je to asi maďar! :-/ V čínském testu by tam sedělo pohodlně rovnou patnáct lidí! :-P K tomu pořádné TSI a hned je miliarda zájemců! B-]

LOL
25. listopadu • 5:55

jak huš?! Já měřím skoro 2 metry (bez 3 cm), a takových lidí je čím dál tím víc.

Topík
25. listopadu • 11:04

To je opravdu těžké, když velcí lidé chtějí tak krásná malá auta jako je Fábia! Řešení Topík stejně má... doporučuji: vymontovat sedadlo řidiče a usednout na podlahu vozu nebo přidat k příplatkové výbavě závěs a dokoupit přívěs pro žirafu nebo flexou vyříznout díru ve střeše a přivařit poklop jako má na střeše Praga V3S v tom případě nezapomenout doma helmu! Však Tě tam nějak narvem! :-D

LOL
25. listopadu • 20:28

Osobně preferuju vozy větší, leč pokud bych byl přinucen cestovat vozem Foblije, zvolím řešení strážmistra Hightowera :-D

Antiautomat
21. listopadu • 17:57

hm, to je sice pekne, nechcem kazit naladu z kupy, ale nie je to lacnejsie kvoli tomu, ze tam vybiehaju tie nepodarene TSi prvej generacie? ...teda okrem znameho faktu ze co ma nalepku NOVE je automaticky predrazene a neodskusane, cize v zaujme vlastnych nervov a penazenky sa treba sa tomu vyhybat ako cert krizu, to kvitujem...:-|

xfaktor
21. listopadu • 17:02

S tou Fabií máš pravdu. Měřím 180cm, vážím 85kg. Za volantem paráda, hezky udělaný, uvažoval jsem o kombíku, že do něj půjdu s 1.2TSI 81kw, ale zklamání, jak je vzadu strašně málo místa. To je tak pro děti do 5 let, ale jezdit v tom denně ve čtyřech 50km do práce, to v žádným případě. Rapid je s místem úplně o něčem jiným, ale je holt to Rapid.

xx
22. listopadu • 14:58

Světe div se, malé auto je opravdu malé.

Well-being
21. listopadu • 17:53

Rapid je prostornější na délku, ale s šířkou je to stejná mizérie jako u Fabie. Vpředu je u Rapida na šířku pouze o 1 cm navíc.

řidič
21. listopadu • 17:41

zase tak odfláknutý není, je jen lehce lacinější,,,,

RTF
21. listopadu • 15:18

čím nepodstatnější blbost, tím více přízpěvků...

Well-being
21. listopadu • 15:43

Děkujeme ti, že jsi také přiZpěl do diskuze :-D

kolemjdoucí
21. listopadu • 13:05

Pokusy udělat na českém trhu z Hyundai lepší značku jsou celkem úsměvné. Ano, sice to je větší gigant než VW, ale s tím tady moc neuspěje. Místo věčných konfrontací se Škodou, by měli budovat jméno na jiném základu. Ale to je jedno.Když už bych chtěl jít do korejského auta (a nejsou to špatná auta), tak určitě nepůjdu do Hyundai, ale budu vždy volit jeho dvojče od Kia. Používají stejnou techniku, nicméně Kia je levnější, přitom většinou lépe vybavená (kromě drobností, které si Hyundai nechává pro své nejvyšší výbavy - to je ale klasika i u jiných koncernů).Když koukám na ty výbavy u i20, tak to upřímně nechápu. Hyundai si vždy hrálo na to, jak moc toho jejich zákazník dostane, a tady je to najednou taková bída. Přitom na rozdíl od té Fabie, která je sice taky bída, ale aspoň si tam mohu zvolit nějakou konkrétní výbavu navíc sám, tohle Hyundai neumožní a musí se jít po celých paketech. Tohle je ukázka, jak to nedělat. Vzhledem k tomu, že výbavové pakety si diktuje lokální zastoupení, tak naprosto nechápu, co za hovadiny dělají. Asi snaha co nejvíce poškodit jméno značce.

řidič
21. listopadu • 13:47

Je úsměvné číst kritiku od "českého odborníka " na největší světovou automobilku ! Ještě ,že to v Korei nečtou ! Ukončili by výrobu a šli na pracák !Kia a Hyundai je rodinná firma ! Auta jsou až na drobnosti totožná,aby si mohl zákazník vybrat! Jezdil jsem brzproblémově 6let s Getzem 1,4 s výbavou,kterou bych u škody nikdy nedostal,nebo za min 100 navíc ! Prostornější kabina,kufr,a hlavně korektní jednání servisu,!Škoda fora jsou plná majitelů zklamaných s kvalitou motoru ,záručních oprav,(2 roky záruky ):-( Špatný přístup servisů škoda v porovnání se vstřícným jednáním u Hyundaie,utvrdilo mé přesvědčení zakoupit opět Hyundai,a již 8let těmito vozy bez problému jezdím !

kolemjdoucí
21. listopadu • 23:21

Copak ty auta kritizuju? Neseďte si na vedení a přečtěte si to znovu. Píšu, že to jsou dobrá auta. Kritizuju jenom nastavení výbavy i20, které je opravdu kravské a nemůže za to firma Hyundai, ale české zastoupení, které diktuje lokální výbavu - každé lokální zastoupení si určuje vybavení i strategii pro lokální trh.Kritizuju chování, které zdejší lokální zastoupení má. Snaží se stavět proti zavedené "české" značce, na což je většina potenciálních zákazníků citlivá, jejich srovnávací kampaně nadělaly víc škody než užitku. Výbavu pak staví proti holobytu Fabie, přičemž neumožní doplnit si tam vybranou výbavu ručně, ale jedině koupit celý paket. Hyundai a Kia jsou sice jeden koncern, ale lokální zastoupení tady v ČR jsou jiná, mají rozdílné strategie a Kia je rozhodně přijatelnější. Mnohem přijatelnější.Jestli chování českého zastoupení Hyundai chcete obhajovat, klidně. Já si ho dovolím i nadále kritizovat. A znovu opakuju, že nemluvím o kvalitě jejich aut, považuju je za dobré. Možná, kdybyste se naučil chápat psaný text, tak byste to pochopil, ale co čekat od "českého diskutéra".

řidič
21. listopadu • 16:03

hele kolego, nic proti ale s tímto nickem jsem tady již dva roky já..:-/

Mirek
21. listopadu • 11:10

.....vysoký 1747 mm....To myslíte vážně? Asi model pro basketbalisty.

Topík
21. listopadu • 12:20

Redaktor zřejmě čerpal u nového autobusu karosa! :-D Správně je 1474 mm B-]

HMCZ
21. listopadu • 7:48

K ceně lze využít bonus Objevte Hyundai ve výši 10.000 Kč B-]

Topík
21. listopadu • 10:44

A když tam budu chtít třeba rádio...lepší motor + výbava dostal jsem se téměř na 400 000 kč...sleva 10 000 určitě bodne! :-/

řidič
21. listopadu • 12:37

Trolíš :-(

Quebe
20. listopadu • 22:25

Vypadá to pěkně, jen škoda, že sympatie ztrácí sama značka svým přístupem k místním dealerům a zaměstnancům ve výrobě. Což je taky důležitý faktor při výběru.

Hojer
24. prosince • 5:12

Tak když si kupuji nové auto.........myslím na chudáky zaměstnance..??
Ne,nemyslím! A mezi námi-jsou mi tak nějak volní u......le

Antiautomat
21. listopadu • 7:57

...zamestnanec v tunajsom kapitalizme je rovnaky spotrebak ako motorovy olej, zvykaj si. No a kedze tych *long life* zamestnancov, vzhladom na explodujucu socialnu krizu /prirodzeny dosledok spolocensko ekonomickeho usporiadania/ bude coraz menej, tak to aj tak vyzera. Kazdopadne ale co sa tyka auta, rozhoduje aspon u mna motor a v tomto mi Skoda nema co ponuknut /jednoduchy benzinak/, tu je jasnym vitazom 1.4 100k. Po praktickej stranke ocenujem detaily ako trebars ochranne listy na dverach, co je u mna 100x lepsie ako prekopnuty patvar u fabie. A ceny, no.....pockajme pol roka a potom sa o tom pobavime, hovorime o vysledku zapasu a este nemame za sebou ani prve striedanie a presilovku.

Quebe
21. listopadu • 9:14

V krátkodobém měřítku je možná fajn, chovat se k zaměstnanci jako ke spotřebáku, v dlouhodobé míře si však kapitalista řeže pod sebou větev. Nemůže se pak divit, že ti samí dělníci volí socany (protože vidí, že se v kapitalismu mají na hovno) a jemu pak vzniká čím dál horší půda pro podnikání. V extrémním případě se zaměstanci naserou tak, že mu to tam půjdou jednoho dne vypálit.

dpcstb
22. listopadu • 18:40

pravda, lenze manazer je plateny podla aktualnych cisel, nie tych co budu o volebne obdobie neskor.

Topík
20. listopadu • 21:18

Ta cena teda nic moc! Jestli chce Hyundai konkurovat Fábii musí s cenou tak o sto litrů dolů! :-D

k22
21. listopadu • 8:48

Ale houby s voctem

Rudolf
20. listopadu • 19:49

Další hezké auto. Je dobře, že si každý může vybrat to, co mu nejvíce vyhovuje a líbí.
Házet špínu na jakýkoliv typ může jen zakomplexovaný chudáček. Zvláště, když je to mnohdy jen ubohý lživý blábol.

xfaktor
20. listopadu • 18:43

Žádný malý turbobenzín, už by tenhle korejský spolek měl s nějakým lepším benzínovým motorem přijít. Vezl jsem se v i 30 1,6GDI a je to taková malá tragedie, jak zoufale to nejede. Už i do malých aut se dostávají turba, tady to zřejmě kvůli bezproblémovému provozu a zárukám nejde. Jinak autíčko hezký, ale ta Fabia se holt bude prodávat víc.

cidlo
21. listopadu • 20:28

xfaktor: nauc sa jazdit ty dilino a nevypisuj tu sračky o tragickej 1,6 GDI ... ja mam v i30 kombi dokonca 1,4, a na nedostatok vykonu alebo slabu dynamiku sa nestazujem ... 80kW robi svoje, jasne ze to nejde ako 6-valec a pri maximalnom zatazeni sa chvilu zbiera do otacok, ale pri beznej jazde na krizovatke alebo dialnici rozhodne nezavadziam B-]

k22
21. listopadu • 8:48

Nauč se řadit!

Dalibor
21. listopadu • 7:58

Já jsem měl Fábii 1,2 tříválec, no pěkně děkuji nechci a turbo to je další neštěstí. Jak se vám začnou lámat lopatky u turba, tak si můžete nechat opravit turbo a nebo koupit nové, rozhodně si připravte dost peněz na turbo. Mám Hyundai ix20 1,6 benzín, motor by mohl být lepší (akcelerace do kopce není nic moc) nové Mazdy mají nové motory bez turba a mají stejný výkon jako motory s turbem. No mám kritiku na Korejce, že se bojí barev a dávají hnusné laky na auta. Koupil bych si Fábii ale pouze za těchto podmínek - 4 válcový motor, delší záruka cca 5 let bez omezení najetých km.

23. listopadu • 6:33

Zapomněl jsi ještě na dvě podmínky:
1. Kdybys nebyl blekota
2. Kdybys na to měl
...ale jinak dobrý.

LOL
23. listopadu • 14:14

už to chápu, ty jsi nadšený majitel střelené slepice a domníváš se, jakou že to nemáš skvělou káru. :-DP.S.: nejlepší jsou "majitelé" polepených referentských Oktávek 1.6TDI... lůza na 4 kolech. Jen o trochu horší jsou majitelé RSek, vzteklí, že je někdo předjíždí.. :-D

23. listopadu • 6:33

Zapomněl jsi ještě na dvě podmínky:
1. Kdybys nebyl blekota
2. Kdybys na to měl
...ale jinak dobrý.

Hlinda
20. listopadu • 21:00

Jj taky se divím proč se nedávají do těchto aut pořádné motory. Vždyť tuším že i Fábie se dělala s 2.0l benzínem. Tak proč tam nešoupnout do F III nějaký motůrek aby to pěkně jelo?

Antiautomat
21. listopadu • 7:40

Poriadny motor /rozumej atmosfericky s objemom aspon 1.6 a prosty vychytavok ako trebars eko-bakelitova olejova vana je/:
a/ neprijemne spolahlivy
b/ musi sa material pouzit tam, kde sa nejedna o spotrebak
c/ tazky /co zase vyzaduje viac materialu aby to ten podvozok vobec uniesol/
d/ opravitelny
e/ nie je zrely po 5 rokoch na vrakac /co je neodpustitelny zlocin/Takze ak sa nespravas /udajne/ ekologicky a proeuropsky /dalsi to zvratok, ktory denno denne citam, akokeby sme zili v antarktide/, tak sa dopustats zlocinu ze nechces prispiet pre ubohu charitu menom vyrobca a celu tu, coraz viac nenasytnu dalsiu charitativnu siet dodavatelov. Skratka zaplatis to ty, bud po par rokoch budes riesit predrazeny servis a drahe opravy, alebo Ti bude vysvetlene ze ta prava ekologia spociva v tom, aby si si kazdych 5 rokov kupil nove.

George
21. listopadu • 0:09

Protože je 21.století,a ekoteroristi z Bruselu,to tak chtějí ;-)

LOL
20. listopadu • 20:41

atmosféra má ale svá pozitiva - kromě vyšší spolehlivosti i "klasický" průběh točivého momentu. Kdo je zvyklý dusit 1.2TSI na 1000-1200 ot/min, tomu se asi atmomotor nezavděčí.Pokud bychom srovnávali podobně výkonné motorizace, tak tam je už i20 prakticky stejně drahá (1.2 TSI 66kW začíná na 268 tisících)A co se týká 1,6GDI, tak na i30 je to už spíše malý motor.

21. listopadu • 7:21

No prostě bláBOL

LOL
21. listopadu • 9:28

OK, až budeš opravovat oturbený motor, tak si o tom popovídáme. U těchto levných vozíčků pro důchodce je porucha turba rovna smrti auta, protože to nikdo opravovat nebude - cena za výměnu/repas/práci bude kolem 10% ceny nového auta a lidi kupující tyhle modely jsou na ceny hodně citliví.Je to stejné jako s jedničkovou Fabií - dokud se tam montovaly 1,4MPI, tak to byly držáky, kterým maximálně utíkal olej. V okamžiku co přišly "moderní" nepodarky typu HTP nebo 1.2TSI, stala se z toho pokladnička, a to u laciného auta určeného pro socky je průser jako Brno.

jan novotný
24. listopadu • 9:03

Tak to nesouhlasim, jezdil jsem fabii 1,4, 50kw a to byla hruza, problemy se startem a litaly tam otacky. v servisu nevedeli co s tim. Oproti tomu na 1,2 47 kw a tsi 63 nemuzu rict spatny slovo. Hatapka ma najeto 140 tis a tsi od brezna 10 tis km.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
24. listopadu • 9:25

kdysi jsem měl 1.4 50kW - najela bez problémů 250 tisíc, pak šla dál, druhá majitelka má aktuálně natočeno 340 tisíc.
Firemní fábky (4ks) s tímto motorem doslova naskákaly na krátkých trasách půl milionu a většina z nich skončila nějakou totálkou, poslední mohykán byl prodán do bazaru se stavem 580 tisíc, protože s tím už nikdo nechtěl jezdit, motoricky ale bylo to auto OK, jen spojka byla vylágrovaná. A samozřejmě, všechna tato auta měla olejové netěsnosti.Ale nejlepší na tom všem bylo, že ten motor byl tak jednoduchý, že ho opravit dokázal kdejaký hejhula. Proto ti vřele doporučuju, najdi si jiný servis. B-]

jan novotný
24. listopadu • 12:41

Vic nez 5 let uz ji nemam, asi kus od kusu, co pamatuju, tak menili cidla jak pominuty,ze sem se az divil kolik jich tam je. Protoze diagnostika motoru jim nic neukazala. Ja pak na krizovatkach vypadal jak pako,ze se neumim ani rozjet, kvuli litajicim otackam.

22. listopadu • 21:30

Proč bych ty pitomče opravoval turbomotor. To by musel být od korejců, nebo žabožroutů, případně od tebe ze stodoly.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Quebe
22. listopadu • 21:31

A aféra s rozvody TSI motorů tě asi nějak minula

23. listopadu • 6:30

A tebe minulo, ze se to opravovalo v servisech. To akorat blaBOLova a tvoje Hnujdaj se musi opravovat doma, jak uz tady blaBOL mnohokrat vyzbleptal.

LOL
23. listopadu • 14:10

Když to budeš opravovat v servise (jinak to ani nedělám, neboť na hraní se s autem nemám čas), tak za to zaplatíš, ty šášo - oprava řetězu stojí cca 9 tisíc a oprava turba 10-20 tisíc. Celé to je o tom, že když si socka koupí autíčko typu Fobije/i20 za třista, tak je nesmysl do takového malého a laciného auta dávat foukačku, která bude prodražovat servis (zapomeň, že to uhraješ na záruku). To naopak spíše ocení klasický co nejjednodušší motor. Narozdíl od tebe dokážu použít mozek a domyslet důsledky. A pokud se nudíš, prolez si web, je plný firem opravářů turbodmychadel. Kdyby to byla tak spolehlivá součástka, jak se tu snažíš sugerovat, tak tihle garážníci jsou už dávno na pracáku!P.S.: pro tvé závistivé info: hnujdaj (ani hujdaj, ani hyundai) nevlastním.. :-D

Quebe
23. listopadu • 9:14

Ještě aby ne, když se to posralo tak brzo, že to byla záruční oprava. Problém je, že se to úplně stejně bude srát o po skončení záruky a to už ty výměny motorů tak jednoduché nebudou ;-)Jo a Hnujdajem nejezdím, špatný tip.

Topík
21. listopadu • 10:29

Mám nové TSI a šel jsem do něj na just, protože na to každý na internetu nadává! V mém okolí ho také nikdo nemá, ale každej ví, že stojí za hovno! Mám najeto zatím 2450 km a to fakt vydrží! :-D Jestli se to vysere, tak už půjdu jen k Vám klucí :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
21. listopadu • 12:49

Jinak 1.2TSI si pořídil začátkem roku 2011 kamarád. První 2 roky byl nadšený. Do letošního jara najel 50 tisíc km a v červnu mu začal cvrlikat řetěz. V servisu mu jej vyměnili za skoro 9 tisíc i s prací a ujistili jej, že je s touto závadou navštíví do dalších ujetých 50 tisíc km zas.Jak je to s auty po 06/2011 zatím nikdo neví, stejně jako se neví, zda ten motor nemá ještě i jinou (zatím) skrytou vadu.Myslím, že se u soukromých aut vyplatí vsadit si na konstrukčně starší motor, který je prověřen roky služby v tisících autech a u kterého se už dá odhadnout, jakými problémy bude trpět - zvláště u těch, kdo musí obrátit každou kačku, nebo u těch, kdo jsou na autě existenčně závislí.

Topík
22. listopadu • 19:34

Ale kuš! Zase kamarád měl a motor vydržel jen...:-O První TSI mělo svoje porodní problémy jasně, ale to má každá značka, když vytváří něco nové a nevyzkoušené! Vem třeba první HTP 40 kw, taky stálo za velké H. a dnešní HTP 51 kw které je o level jinde ve spolehlivosti! To samé nové TSI ! Jestli to chtějí dělat stále na hovno, tak to kupovat nikdo nebude! Zákazník uteče a konkurence se bude radovat! Tak hoši v koncernu zlepšujte, ať Vám neuteču jinam! :-D

Tom
21. listopadu • 18:59

Mam v octavii motor 1,8 TSI, najeto uz 250tis a ono nic... Zadny problem se nekona... TSI je pecka, uz bych auto bez turba nechtel ani za nic. Teda sestivalec pres tri litry by to byt mohl...:-)

sarusian
21. listopadu • 19:57

Naproti tomu benzínový motor 1.8 TSI s vyvažovací hřídelí a větší rezervou dynamiky na tyto problémy tolik netrpí. To ho spíše potká prasklá hlava válce, vyšší spotřeba oleje a unavené turbo, pokud ho majitel trápil za studena. Může se vyskytnout i problém s tzv. visícími ventily, ale ten postihuje jen velmi ojetá auta, která už mají za sebou minimálně 250 000 km, spíše více.

yoggi
22. listopadu • 11:21

Este si chcel napisat aj rozvody, lebo u 1,2 TSI ti to aspon zacne chrastit a upozorni na seba zatial co 1,8 TSI ticho a zrazu bum a je to. ;-)

sarusian
21. listopadu • 19:53

neporovnavaj 1,8 tsi a 1,2 tsi, 1,2 tsi je omnoho poruchovejsia

LOL
21. listopadu • 12:40

tak to máš najeto fakt hodně! :D okolo 2 tisíc najedu za měsíc. ;-)

Topík
21. listopadu • 12:44

Vždyť mám pět aut....co mám asi honit dřív :-O

Martab
20. listopadu • 18:27

To bylo pozdvižení, že Fabia III nemá v základu rádio a helemese, ona i20 ho nemá ani v první a ani ve druhé :D A taky příplatek za automatickou klimu 35 000Kč je trochu přestřelený (je sice hezké, že jsou tam zahrnuté i jiné věci, ale...). A výškově a podélně nastavitelný volant beru dnes už jako standart a né abych si za to musel připlácet...

james
20. listopadu • 22:04

odkial beriete toto info s tym radiom?

Martab
20. listopadu • 22:13

Ze stejného zdroje, jako to, že v základu není ani nastavitelný volant a že i za nemetalickou bílou se připlácí. Z oficiálního ceníku http://www.hyundai.cz/files/download/model/nova... ...

james
20. listopadu • 22:43

vdaka

LOL
20. listopadu • 20:29

to je pravda, ale zato to má na rozdíl od Fóbije motor. ;-)

Tom
20. listopadu • 22:20

No to je otazka, cemu rikas motor... Souhlas, ze i stara ctyrvalcova jednadvojka bude asi prijemnejsi nez litrovy trivalec, na druhou stranu vykonnejsi motorizace ma Fabia jasne lepsi. Co je u "H" tragedie, tak to je automaticka prevodovka... 4 stupne??? Co to je??? Rok 1987??? Korejci zamakali na materialech v interieru, to jo, ale ta technika... Motory a prevodovky jsou takove muzejni kousky... :-D

sparrow1
23. listopadu • 11:53

Táta ho má a funguje spolehlivě i spotřeba slušná

Mikek
21. listopadu • 14:48

Nelze srovnavat pocet stupnu u klasickeho HDN automatu a DSG. Je to zcela neco jineho.

Tom
21. listopadu • 18:55

To mas jednoznacne pravdu, taky nejde o srovnavani s DSG, jen ze tento HDN automat Hyundai pouziva uz od let, kdy zacal vedle toustovacu, rychlovarnych konvic a lednicek delat do aut... :-D Kazdopadne se jedna o absolutni vykopavku, stejne jako ty jejich motory...

Tom
20. listopadu • 20:23

:-D nemoznost objednat si klimu do zakladni urovne vybavy je trapas... O tom radiu uz ani nemluvim. Je to asi studena sprcha pro priznivce rozevlateho "H" kdyz ma i Fabia lepsi vybavu...

Jan
20. listopadu • 17:59

V téhle třídě se mi líbí nejvíc Renault Clio;-)

Topík
20. listopadu • 22:02

Z bláta do louže :-O Pán se rád vrtá v autech?...nu, proč ne! Hlavně, že je to hezké :-/

sparrow1
23. listopadu • 11:52

To sou hlody

Quebe
20. listopadu • 22:22

A ty jsi zase zamrzl v době před 20 lety...

Topík
21. listopadu • 12:39

Taky mu říkám, že rendlík zamrzl před 20 lety, ale komu není rady...

řidič
21. listopadu • 15:52

Ti na západě jsou blbí, když clio patří mezi 10 nejprodávanějších aut, že:-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Topík
22. listopadu • 17:57

Mám taky jedno francouzké auto, když mám něco rozebrat jsem strašně nasranej! Třeba výměna žárovek v přístojovém štítu na 10 cm třicet vrutů alá schovka+samej el. drát, kterej stejně nikam nevede, akorát kostří a věčně něco hoří! 3-[ Z Francie raději už jen smradlavej sýr a šáńo! :-D

Quebe
22. listopadu • 19:23

Tak určitě :-D

Topík
22. listopadu • 19:48

Pravda, třeba motor je nezničitelnej! Mám ještě poctivej 17 let retro kousek! Škoda jen, že nepasuje do Škody, tam motor zase moc nevydrží, ale kastle ano! :-D

Doporučujeme

Články odjinud