Nový Hyundai i20 jde proti Fabii se startovací cenou 239 990 Kč

Hyundai oficiálně uvádí na český trh novou generaci modelu i20. Ceny začínají částkou 239 990 Kč za Hyundai i20 1.2i ve výbavě Family. Za 259 990 Kč dostanou zákazníci vůz s paketem Family+, který má oproti základní verzi navíc zrcátka a kliky v barvě karoserie, dvouose seřiditelný volant, dálkově ovládané centrální zamykání nebo klimatizaci.

Zobrazit tiskovou zprávu

V nabídce jsou dva zážehové a dva vznětové motory. Nejdražší variantu představuje i20 1.4 CRDi Comfort za 379 990 Kč.

Nová generace i20 stojí na nové platformě. Je nižší, širší, delší a pro posádku prostornější. Na délku vůz měří 4035 mm, široký je 1734 mm, vysoký 1474 mm a jeho rozvor náprav má hodnotu 2570 mm. Součinitel odporu vzduchu činí 0,30.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová generace i20 byla podle výrobce laděna v Evropě pro Evropu

V podmínkách českého trhu bude nový Hyundai i20 hlavním soupeřem nové Škody Fabia. Proto jsme obě auta podrobili zběžnému srovnání vnitřních rozměrů už na autosalonu v Paříži:

Nový Hyundai i20 vs. nová Škoda Fabia: První tabulkový duel

Nový Hyundai i20 vs. nová Škoda Fabia: První tabulkový duel

Mladoboleslavská novinka mezi malými vozy je oproti Hyundai o něco levnější. Začíná o pět tisíc níž a za stejnou cenu jako nejlevnější i20 už nabízí paket Plus s klimatizací. Hyundai má ovšem výhodu většího a výkonnějšího motoru, nejlevnější Fabii pohání litrový třiválec se 44 kW. 

Nový Hyundai i20: základní ceny v ČR (Kč)
Motor  Výkon (kW/k)  Převodovka  Family  Family+  Comfort 
1.2i  55/75  5st. manuální  239 990  259 990 
1.2i  63/85  5st. manuální  269 990*  309 990 
1.4i  74/100  6st. manuální  324 990 
1.4i  74/100  4st. automatická  349 990 
1.1 CRDi  55/75  6st. manuální  319 990* 
1.4 CRDi  66/90  6st. manuální  379 990 
*jen s paketem Club

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků