Nový Hyundai i20 jde proti Fabii se startovací cenou 239 990 Kč

Hyundai oficiálně uvádí na český trh novou generaci modelu i20. Ceny začínají částkou 239 990 Kč za Hyundai i20 1.2i ve výbavě Family. Za 259 990 Kč dostanou zákazníci vůz s paketem Family+, který má oproti základní verzi navíc zrcátka a kliky v barvě karoserie, dvouose seřiditelný volant, dálkově ovládané centrální zamykání nebo klimatizaci.

Zobrazit tiskovou zprávu

V nabídce jsou dva zážehové a dva vznětové motory. Nejdražší variantu představuje i20 1.4 CRDi Comfort za 379 990 Kč.

Nová generace i20 stojí na nové platformě. Je nižší, širší, delší a pro posádku prostornější. Na délku vůz měří 4035 mm, široký je 1734 mm, vysoký 1474 mm a jeho rozvor náprav má hodnotu 2570 mm. Součinitel odporu vzduchu činí 0,30.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová generace i20 byla podle výrobce laděna v Evropě pro Evropu

V podmínkách českého trhu bude nový Hyundai i20 hlavním soupeřem nové Škody Fabia. Proto jsme obě auta podrobili zběžnému srovnání vnitřních rozměrů už na autosalonu v Paříži:

Nový Hyundai i20 vs. nová Škoda Fabia: První tabulkový duel

Nový Hyundai i20 vs. nová Škoda Fabia: První tabulkový duel

Mladoboleslavská novinka mezi malými vozy je oproti Hyundai o něco levnější. Začíná o pět tisíc níž a za stejnou cenu jako nejlevnější i20 už nabízí paket Plus s klimatizací. Hyundai má ovšem výhodu většího a výkonnějšího motoru, nejlevnější Fabii pohání litrový třiválec se 44 kW. 

Nový Hyundai i20: základní ceny v ČR (Kč)
Motor  Výkon (kW/k)  Převodovka  Family  Family+  Comfort 
1.2i  55/75  5st. manuální  239 990  259 990 
1.2i  63/85  5st. manuální  269 990*  309 990 
1.4i  74/100  6st. manuální  324 990 
1.4i  74/100  4st. automatická  349 990 
1.1 CRDi  55/75  6st. manuální  319 990* 
1.4 CRDi  66/90  6st. manuální  379 990 
*jen s paketem Club

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků