Nový Hyundai i20 do posledního detailu. Uvnitř je nabitý moderní technikou

49 komentářů

Ralf
31. března • 17:39

Je to dobré auto, v rámci své třídy .... design je poněkud v zadní části diskutabilní, ale proti gustu. Korejci se učí ... rychle a velmi tvrdě, narovinu proč jsou také tam, kde jsou je najmutí XXX Německých designérů a techniků ... tohle Japonci např. nepotřebují, proč Korejci ano? Nekoupím si ho, ale uznávám, dobrá práce, ale nová Fabie tohle i20 odfoukne jak svíčku. Můžete se tu někteříbít v prsa, že ne, ale všichni už dnes víme, že to tak bude. Postavte novou Octu vedle i30 a ten Hyundai vypadá vedle ní jako hračka. Přesto neubírám na snaze. Korejci se snaží, ale já dávám přednost evropským producentům.

bzzz
31. března • 20:02

Protoze Japonci se uz drive/davneji ucili od sveta/Americanu? Protoze Japonsko uz bylo mekkou (mj automobilove) techniky i designu?

petr r. (petrumr)
31. března • 19:34

celé turecko se počítá jako evropa.

Ralf
30. března • 21:44

Je to pěkné a dobře postavené auto. Hyundai jde kvalitativně obrovsky nahoru. O to smutnější je pozorovat jak některé tradiční značky jdou kvalitativně dolů.

Zelí
30. března • 16:52

Jižní kimovci jedou stále na vlně pajcování. Nač něco vymýšlet, když to můžu opajcovat a navíc zákazníci jsou za to šťastní...... mají to jako audi a za čtvrtinovou cenu !!!
A kolik kim ušetří na vývoji..... super strategie.

Assasin
31. března • 15:47

:-D:-D vždy si říkám, že dna už jsi každým svým výblitkem dosáhl.NE.Vždy se ponoříš ještě hlouběji.

Josef
31. března • 8:05

Jediný, kdo je opravdu "pajcnutý", tak to jsi ty, Zelí - asi heverem po hlavě. To byl ale záchvěv co, že z tvé prázdné hlavy po čase opět něco vypadlo?:-))

hundler
30. března • 19:35

Korejci jsou tak daleko, že bys tam u nich ani neuměl spláchnout hajzl burane...

Lubo
31. března • 23:04

Korejci? To je tam kde jedí i kůru ze stromů protože mají hlad? To je tam kde dostaneš trest smrti, protože jsi při požáru domu zachránil první své děti a ne fotografii Kima? :-O A to se pozvolna snaží zavádět i jinde. Jejich pseudo auta vyrostla jen proto, protože jsou to kopie. Nyní se rozlet zastavil, protože nemají co nového kopírovat. Hiunday je tímpádem mrtvá značka a nemá smysl se tím jakkoliv zabývat. Možná nějaké Silvestrovské srovnání i20 a Lada Kalina. :-D

Mirek
1. dubna • 9:25

Je vidět, že jsi světa znalý! A nedržíš ty tu mapu světa náhodou obráceně?

Ezop
31. března • 23:50

Teď nevím, jestli si s Kimem děláš srandu nebo to myslíš vážně.
Korea je domov Hyundai, Kia, Hyundai heavy industry, LG, Posco. A to v 80.letech končili polovojenským režimem, kde vládl diktátor. Co máme my za společnosti, který zná každý puberťák na Zemi? Zakončím fylozofickým okénkem, pýcha předchází pád.

JirkaX
30. března • 19:56

Suchý hajzl? Ten asi ne, no xD

Mirek
30. března • 18:11

AAAAAAAAAAAAAAA Zelí se svými kimovci. Trochu ohraná písnička, ale čemu se zrovna u tebe divit.

bzzz
30. března • 18:03

JKorea a Izrael dvaji nejvice % z HDP na vyzkum a vyvoj. JKorea zaroven dava pres 2.5 % sveho HDP na obranu/armadu. Zaroven je JKorea tusim v prvni petce co do poctu registrovanych patentu (podle WIPO).

,.,
30. března • 17:12

Jižní Korea a Severní Korea jsou samostatné země, Kim vládne v Severní a Hyundai se vyrábí v Jižní Korei. Máte to pane nějak pomotané!

Tom
30. března • 16:59

Audim bys Hyundai urazil. ;-)

JirkaX
30. března • 13:49

Design interieru jak z 90. let, na poblití.

Mirek
30. března • 18:12

Dej odkaz ne ty auta se stejným designem.

JirkaX
31. března • 11:38

Nedám :-)

Mirek
31. března • 12:31

Pomlouvat ano, dokázat ne? Že se vůbec divím.

JirkaX
31. března • 13:43

Divím se, že ses nedivil už dříve. Značně podivuhodné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
31. března • 18:04

Problém s chápáním obsahu? Že se vůbec divím.

JirkaX
1. dubna • 12:53

Vůbec se tomu nedivím.

JirkaX
30. března • 18:05

Ubožák se nezapře.

JirkaX
31. března • 11:38

Nezapřel ses.

šofér
30. března • 13:48

Vypadá hodně dobře!

Petr Vaněk
30. března • 21:52

Kde máte prosím brýle? Budu vám je muset přinést osobně :-D Protože psát takové kraviny nelze ani z nudy v karanténě. i20 vypadá jak nachrchlané ve WC míse. Ovlastnostech raději ani nemluvě. 3-[

Assasin
30. března • 13:06

Malé dospělé auto. Litránek je na podobné auto kolem komína pro ženy a starší páry absolutně v pohodě.

Ach ne
30. března • 17:43

Opak je pravdou. Na popojíždění nejlépe atmo nebo alespoň 4 válce. Litrové tříválečky nejsou do města vůbec vhodné.

,.,
30. března • 18:40

Litrové tříválce jsou vhodné do města. Jen to nesmí být přímovstřikove turbo.

moje jmeno
30. března • 20:43

Nevíš kdo krom Renaultu má ještě nepřímovstřik v této kategorii?

,.,
30. března • 20:56

Řekl bych, že Kolínská trojčata? 0,9 twinair od Fiatu, atmosférický 1,0 od koncernu. Pak jsou větší neprimivstrikove 1,2 atmosféra a 1,4 turbo od Fiatu, atmosféry 1,2 a 1,4 cvvt Hyundai a to já asi tak všechno co mě napadá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Asterix
31. března • 5:06

Já myslel že to je nabouraný Olcit a ono je to faceliftované Hnůjdé :-D Kurnik šuplik, to se ale dooost nepovedlo :-(

,.,
31. března • 7:04

Naučte se psát bez chyb. Správně je Oltcit a ne Olcit!

lukoil zadrelista
30. března • 12:17

Hadam, ze Apple bude prvni, koho napadne pridat k iPhonu motor 1.0AT a 4 kolecka. :-D

bzzz
30. března • 14:58

Pokud by to byl opravdu Apple, tak realne hrozi, ze to jednak bude slusne fungovat a ze ho ostatni budou rychle nasledovat ;-)

Sokol
30. března • 11:12

To vypadá dobře. Jen kdyby neměli tak nepovedený 1.0T. Ať je člověk hyundaista nebo ne, konkurence prospěje všem.

Nornik
30. března • 14:22

Ten 1.0 TGI bude bez elektromotoru (mild hybrid) jen v jedny slabsi verzi ... IMHO ty nebudou snadno porovnatelne s tim, co je ted v autosalonech.Jinak to vypada hezky. Pokud nestreli cenou, tak jim konkuruje leda tak Clio a povedena 1.3 TCe.

petr r. (petrumr)
30. března • 15:39

A když bude verze s elektromotorem, tak ten pomůže s těch nízkých otáček. A co konkurence fábie?

moje jmeno
30. března • 12:47

S tím motorem se jedná o osobní zkušenost nebo jen o informaci?

Scarab
30. března • 14:21

Bohužel i jako skoro Hyundaista (KIA) musím uznat, že co se tříválců týká, tak koncernový 1.0 TSI je lepší než 1.0 T-GDI :-(. U těch 4 hrnků už bych (na základě vlastní zkušenosti) volil spíš 1.4 T-GDI než 1.5 TSI - to zvláštní rachtání, když to jede na 2 válce mi tedy vadí, o dalších problémech (cukavý rozjezd) nemluvě.

moje jmeno
31. března • 6:04

Moc rád bych za čerstva tu 1.4 T-GDI vyzkoušel pro porovnání. Mám 1.4TSI (bez odpojovače a GPF) ve služebáku a pravdou je, že nemohu napsat křivého slova. Kultura chodu, výkon a spotřeba jsou velmi solidní. Docela by mne zajímalo, může-li to být u konkurence ještě v něčem lepší.

Sokol
31. března • 8:40

S faceliftem přichází 1.5t, ale už jako mildhybrid. Jestli koukáš po "čistém" motoru, teď je poslední šance.

Sokol
30. března • 12:53

Zkušenost z předváděčky. Ze zajímavosti jsem si to zkusil v I30. I na poměry tříválců nezvládá nízké otáčky. Krom špatného projevu i velké vibrace a trošku vyšší spotřeba.

Smrdik
30. března • 22:09

S motorem jsem jezdil v ceedu. Vibrace jsem nepocitoval,naopak jsem si rikal jak je kultivovany...ze by se mu nejak extra nechtelo v nizsich otackach jsem taky nezaznamenal...proste se plynule sbira a vykon roste linarne...

,.,
30. března • 13:15

Mě se naopak projev Tgdi 1,0 motoru pod plynem líbí, při ustálené jízdě pak stihne. V nízkých otáčkách to je mrtvé, stejně je potřeba s benzínem obzvláště s litrem jezdit v otáčkách. S tímhle ideálně nepadat pod 1900 - 2000 otáček. Pri 2500 otáčkách to jede s ohledem na parametry slušně a hlavně to nehuci a neduní jako 1,6tdi od koncernu.

,.,
30. března • 13:18

Nemá to dvouhmotu, takže je cítit vice vibrací zejména na volnoběh po nastartování tak +/- 30 s. Jonak je to dozbra zpráva pro údržbu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lukasz
30. března • 20:07

:-O Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti kun.da je. Děkuji :-P

moje jmeno
30. března • 20:41

Nemáš zač přihlouplé ubožátko...

Doporučujeme

Články odjinud