Je to dobré auto, v rámci své třídy .... design je poněkud v zadní části diskutabilní, ale proti gustu. Korejci se učí ... rychle a velmi tvrdě, narovinu proč jsou také tam, kde jsou je najmutí XXX Německých designérů a techniků ... tohle Japonci např. nepotřebují, proč Korejci ano? Nekoupím si ho, ale uznávám, dobrá práce, ale nová Fabie tohle i20 odfoukne jak svíčku. Můžete se tu někteříbít v prsa, že ne, ale všichni už dnes víme, že to tak bude. Postavte novou Octu vedle i30 a ten Hyundai vypadá vedle ní jako hračka. Přesto neubírám na snaze. Korejci se snaží, ale já dávám přednost evropským producentům.
Protoze Japonci se uz drive/davneji ucili od sveta/Americanu? Protoze Japonsko uz bylo mekkou (mj automobilove) techniky i designu?
celé turecko se počítá jako evropa.
Je to pěkné a dobře postavené auto. Hyundai jde kvalitativně obrovsky nahoru. O to smutnější je pozorovat jak některé tradiční značky jdou kvalitativně dolů.
Jižní kimovci jedou stále na vlně pajcování. Nač něco vymýšlet, když to můžu opajcovat a navíc zákazníci jsou za to šťastní...... mají to jako audi a za čtvrtinovou cenu !!! A kolik kim ušetří na vývoji..... super strategie.
:-D:-D vždy si říkám, že dna už jsi každým svým výblitkem dosáhl.NE.Vždy se ponoříš ještě hlouběji.
Jediný, kdo je opravdu "pajcnutý", tak to jsi ty, Zelí - asi heverem po hlavě. To byl ale záchvěv co, že z tvé prázdné hlavy po čase opět něco vypadlo?:-))
Korejci jsou tak daleko, že bys tam u nich ani neuměl spláchnout hajzl burane...
Korejci? To je tam kde jedí i kůru ze stromů protože mají hlad? To je tam kde dostaneš trest smrti, protože jsi při požáru domu zachránil první své děti a ne fotografii Kima? :-O A to se pozvolna snaží zavádět i jinde. Jejich pseudo auta vyrostla jen proto, protože jsou to kopie. Nyní se rozlet zastavil, protože nemají co nového kopírovat. Hiunday je tímpádem mrtvá značka a nemá smysl se tím jakkoliv zabývat. Možná nějaké Silvestrovské srovnání i20 a Lada Kalina. :-D
Je vidět, že jsi světa znalý! A nedržíš ty tu mapu světa náhodou obráceně?
Teď nevím, jestli si s Kimem děláš srandu nebo to myslíš vážně.Korea je domov Hyundai, Kia, Hyundai heavy industry, LG, Posco. A to v 80.letech končili polovojenským režimem, kde vládl diktátor. Co máme my za společnosti, který zná každý puberťák na Zemi? Zakončím fylozofickým okénkem, pýcha předchází pád.
Suchý hajzl? Ten asi ne, no xD
AAAAAAAAAAAAAAA Zelí se svými kimovci. Trochu ohraná písnička, ale čemu se zrovna u tebe divit.
JKorea a Izrael dvaji nejvice % z HDP na vyzkum a vyvoj. JKorea zaroven dava pres 2.5 % sveho HDP na obranu/armadu. Zaroven je JKorea tusim v prvni petce co do poctu registrovanych patentu (podle WIPO).
Jižní Korea a Severní Korea jsou samostatné země, Kim vládne v Severní a Hyundai se vyrábí v Jižní Korei. Máte to pane nějak pomotané!
Audim bys Hyundai urazil. ;-)
Design interieru jak z 90. let, na poblití.
Dej odkaz ne ty auta se stejným designem.
Nedám :-)
Pomlouvat ano, dokázat ne? Že se vůbec divím.
Divím se, že ses nedivil už dříve. Značně podivuhodné.
Problém s chápáním obsahu? Že se vůbec divím.
Vůbec se tomu nedivím.
Ubožák se nezapře.
Nezapřel ses.
Vypadá hodně dobře!
Kde máte prosím brýle? Budu vám je muset přinést osobně :-D Protože psát takové kraviny nelze ani z nudy v karanténě. i20 vypadá jak nachrchlané ve WC míse. Ovlastnostech raději ani nemluvě. 3-[
Malé dospělé auto. Litránek je na podobné auto kolem komína pro ženy a starší páry absolutně v pohodě.
Opak je pravdou. Na popojíždění nejlépe atmo nebo alespoň 4 válce. Litrové tříválečky nejsou do města vůbec vhodné.
Litrové tříválce jsou vhodné do města. Jen to nesmí být přímovstřikove turbo.
Nevíš kdo krom Renaultu má ještě nepřímovstřik v této kategorii?
Řekl bych, že Kolínská trojčata? 0,9 twinair od Fiatu, atmosférický 1,0 od koncernu. Pak jsou větší neprimivstrikove 1,2 atmosféra a 1,4 turbo od Fiatu, atmosféry 1,2 a 1,4 cvvt Hyundai a to já asi tak všechno co mě napadá.
Já myslel že to je nabouraný Olcit a ono je to faceliftované Hnůjdé :-D Kurnik šuplik, to se ale dooost nepovedlo :-(
Naučte se psát bez chyb. Správně je Oltcit a ne Olcit!
Hadam, ze Apple bude prvni, koho napadne pridat k iPhonu motor 1.0AT a 4 kolecka. :-D
Pokud by to byl opravdu Apple, tak realne hrozi, ze to jednak bude slusne fungovat a ze ho ostatni budou rychle nasledovat ;-)
To vypadá dobře. Jen kdyby neměli tak nepovedený 1.0T. Ať je člověk hyundaista nebo ne, konkurence prospěje všem.
Ten 1.0 TGI bude bez elektromotoru (mild hybrid) jen v jedny slabsi verzi ... IMHO ty nebudou snadno porovnatelne s tim, co je ted v autosalonech.Jinak to vypada hezky. Pokud nestreli cenou, tak jim konkuruje leda tak Clio a povedena 1.3 TCe.
A když bude verze s elektromotorem, tak ten pomůže s těch nízkých otáček. A co konkurence fábie?
S tím motorem se jedná o osobní zkušenost nebo jen o informaci?
Bohužel i jako skoro Hyundaista (KIA) musím uznat, že co se tříválců týká, tak koncernový 1.0 TSI je lepší než 1.0 T-GDI :-(. U těch 4 hrnků už bych (na základě vlastní zkušenosti) volil spíš 1.4 T-GDI než 1.5 TSI - to zvláštní rachtání, když to jede na 2 válce mi tedy vadí, o dalších problémech (cukavý rozjezd) nemluvě.
Moc rád bych za čerstva tu 1.4 T-GDI vyzkoušel pro porovnání. Mám 1.4TSI (bez odpojovače a GPF) ve služebáku a pravdou je, že nemohu napsat křivého slova. Kultura chodu, výkon a spotřeba jsou velmi solidní. Docela by mne zajímalo, může-li to být u konkurence ještě v něčem lepší.
S faceliftem přichází 1.5t, ale už jako mildhybrid. Jestli koukáš po "čistém" motoru, teď je poslední šance.
Zkušenost z předváděčky. Ze zajímavosti jsem si to zkusil v I30. I na poměry tříválců nezvládá nízké otáčky. Krom špatného projevu i velké vibrace a trošku vyšší spotřeba.
S motorem jsem jezdil v ceedu. Vibrace jsem nepocitoval,naopak jsem si rikal jak je kultivovany...ze by se mu nejak extra nechtelo v nizsich otackach jsem taky nezaznamenal...proste se plynule sbira a vykon roste linarne...
Mě se naopak projev Tgdi 1,0 motoru pod plynem líbí, při ustálené jízdě pak stihne. V nízkých otáčkách to je mrtvé, stejně je potřeba s benzínem obzvláště s litrem jezdit v otáčkách. S tímhle ideálně nepadat pod 1900 - 2000 otáček. Pri 2500 otáčkách to jede s ohledem na parametry slušně a hlavně to nehuci a neduní jako 1,6tdi od koncernu.
Nemá to dvouhmotu, takže je cítit vice vibrací zejména na volnoběh po nastartování tak +/- 30 s. Jonak je to dozbra zpráva pro údržbu.
:-O Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti kun.da je. Děkuji :-P
Nemáš zač přihlouplé ubožátko...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.