Nový Hyundai i20 do posledního detailu. Uvnitř je nabitý moderní technikou

Sokol  |  30. 03. 2020 11:12

To vypadá dobře. Jen kdyby neměli tak nepovedený 1.0T. Ať je člověk hyundaista nebo ne, konkurence prospěje všem.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  30. 03. 2020 12:47

S tím motorem se jedná o osobní zkušenost nebo jen o informaci?

Odpovědět  |   | 
Sokol  |  30. 03. 2020 12:53

Zkušenost z předváděčky. Ze zajímavosti jsem si to zkusil v I30. I na poměry tříválců nezvládá nízké otáčky. Krom špatného projevu i velké vibrace a trošku vyšší spotřeba.

Odpovědět  |   | 
,.,  |  30. 03. 2020 13:15

Mě se naopak projev Tgdi 1,0 motoru pod plynem líbí, při ustálené jízdě pak stihne. V nízkých otáčkách to je mrtvé, stejně je potřeba s benzínem obzvláště s litrem jezdit v otáčkách. S tímhle ideálně nepadat pod 1900 - 2000 otáček. Pri 2500 otáčkách to jede s ohledem na parametry slušně a hlavně to nehuci a neduní jako 1,6tdi od koncernu.

Odpovědět  |   | 
,.,  |  30. 03. 2020 13:18

Nemá to dvouhmotu, takže je cítit vice vibrací zejména na volnoběh po nastartování tak +/- 30 s. Jonak je to dozbra zpráva pro údržbu.

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  30. 03. 2020 20:07

Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti kun.da je. Děkuji

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  30. 03. 2020 20:41

Nemáš zač přihlouplé ubožátko...

Odpovědět  |   | 
Smrdik  |  30. 03. 2020 22:09

S motorem jsem jezdil v ceedu. Vibrace jsem nepocitoval,naopak jsem si rikal jak je kultivovany...ze by se mu nejak extra nechtelo v nizsich otackach jsem taky nezaznamenal...proste se plynule sbira a vykon roste linarne...

Odpovědět  |   | 
Scarab  |  30. 03. 2020 14:21

Bohužel i jako skoro Hyundaista (KIA) musím uznat, že co se tříválců týká, tak koncernový 1.0 TSI je lepší než 1.0 T-GDI . U těch 4 hrnků už bych (na základě vlastní zkušenosti) volil spíš 1.4 T-GDI než 1.5 TSI - to zvláštní rachtání, když to jede na 2 válce mi tedy vadí, o dalších problémech (cukavý rozjezd) nemluvě.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  31. 03. 2020 06:04

Moc rád bych za čerstva tu 1.4 T-GDI vyzkoušel pro porovnání. Mám 1.4TSI (bez odpojovače a GPF) ve služebáku a pravdou je, že nemohu napsat křivého slova. Kultura chodu, výkon a spotřeba jsou velmi solidní. Docela by mne zajímalo, může-li to být u konkurence ještě v něčem lepší.

Odpovědět  |   | 
Sokol  |  31. 03. 2020 08:40

S faceliftem přichází 1.5t, ale už jako mildhybrid. Jestli koukáš po "čistém" motoru, teď je poslední šance.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  30. 03. 2020 14:22

Ten 1.0 TGI bude bez elektromotoru (mild hybrid) jen v jedny slabsi verzi ... IMHO ty nebudou snadno porovnatelne s tim, co je ted v autosalonech.

Jinak to vypada hezky. Pokud nestreli cenou, tak jim konkuruje leda tak Clio a povedena 1.3 TCe.

Odpovědět  |   | 

A když bude verze s elektromotorem, tak ten pomůže s těch nízkých otáček. A co konkurence fábie?

Odpovědět  |   | 
lukoil zadrelista  |  30. 03. 2020 12:17

Hadam, ze Apple bude prvni, koho napadne pridat k iPhonu motor 1.0AT a 4 kolecka.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 03. 2020 14:58

Pokud by to byl opravdu Apple, tak realne hrozi, ze to jednak bude slusne fungovat a ze ho ostatni budou rychle nasledovat

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  30. 03. 2020 13:06

Malé dospělé auto. Litránek je na podobné auto kolem komína pro ženy a starší páry absolutně v pohodě.

Odpovědět  |   | 
Ach ne  |  30. 03. 2020 17:43

Opak je pravdou. Na popojíždění nejlépe atmo nebo alespoň 4 válce. Litrové tříválečky nejsou do města vůbec vhodné.

Odpovědět  |   | 
,.,  |  30. 03. 2020 18:40

Litrové tříválce jsou vhodné do města. Jen to nesmí být přímovstřikove turbo.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  30. 03. 2020 20:43

Nevíš kdo krom Renaultu má ještě nepřímovstřik v této kategorii?

Odpovědět  |   | 
,.,  |  30. 03. 2020 20:56

Řekl bych, že Kolínská trojčata? 0,9 twinair od Fiatu, atmosférický 1,0 od koncernu. Pak jsou větší neprimivstrikove 1,2 atmosféra a 1,4 turbo od Fiatu, atmosféry 1,2 a 1,4 cvvt Hyundai a to já asi tak všechno co mě napadá.

Odpovědět  |   | 
Asterix  |  31. 03. 2020 05:06

Já myslel že to je nabouraný Olcit a ono je to faceliftované Hnůjdé Kurnik šuplik, to se ale dooost nepovedlo

Odpovědět  |   | 
,.,  |  31. 03. 2020 07:04

Naučte se psát bez chyb. Správně je Oltcit a ne Olcit!

Odpovědět  |   | 
šofér  |  30. 03. 2020 13:48

Vypadá hodně dobře!

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  30. 03. 2020 21:52

Kde máte prosím brýle? Budu vám je muset přinést osobně Protože psát takové kraviny nelze ani z nudy v karanténě. i20 vypadá jak nachrchlané ve WC míse. Ovlastnostech raději ani nemluvě.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  30. 03. 2020 13:49

Design interieru jak z 90. let, na poblití.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  30. 03. 2020 18:05

Ubožák se nezapře.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  31. 03. 2020 11:38

Nezapřel ses.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 03. 2020 18:12

Dej odkaz ne ty auta se stejným designem.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  31. 03. 2020 11:38

Nedám

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 03. 2020 12:31

Pomlouvat ano, dokázat ne? Že se vůbec divím.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  31. 03. 2020 13:43

Divím se, že ses nedivil už dříve. Značně podivuhodné.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 03. 2020 18:04

Problém s chápáním obsahu? Že se vůbec divím.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  01. 04. 2020 12:53

Vůbec se tomu nedivím.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 03. 2020 16:52

Jižní kimovci jedou stále na vlně pajcování. Nač něco vymýšlet, když to můžu opajcovat a navíc zákazníci jsou za to šťastní...... mají to jako audi a za čtvrtinovou cenu !!!
A kolik kim ušetří na vývoji..... super strategie.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 03. 2020 16:59

Audim bys Hyundai urazil.

Odpovědět  |   | 
,.,  |  30. 03. 2020 17:12

Jižní Korea a Severní Korea jsou samostatné země, Kim vládne v Severní a Hyundai se vyrábí v Jižní Korei. Máte to pane nějak pomotané!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 03. 2020 18:03

JKorea a Izrael dvaji nejvice % z HDP na vyzkum a vyvoj. JKorea zaroven dava pres 2.5 % sveho HDP na obranu/armadu. Zaroven je JKorea tusim v prvni petce co do poctu registrovanych patentu (podle WIPO).

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 03. 2020 18:11

AAAAAAAAAAAAAAA Zelí se svými kimovci. Trochu ohraná písnička, ale čemu se zrovna u tebe divit.

Odpovědět  |   | 
hundler  |  30. 03. 2020 19:35

Korejci jsou tak daleko, že bys tam u nich ani neuměl spláchnout hajzl burane...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  30. 03. 2020 19:56

Suchý hajzl? Ten asi ne, no xD

Odpovědět  |   | 
Lubo  |  31. 03. 2020 23:04

Korejci? To je tam kde jedí i kůru ze stromů protože mají hlad? To je tam kde dostaneš trest smrti, protože jsi při požáru domu zachránil první své děti a ne fotografii Kima? A to se pozvolna snaží zavádět i jinde. Jejich pseudo auta vyrostla jen proto, protože jsou to kopie. Nyní se rozlet zastavil, protože nemají co nového kopírovat. Hiunday je tímpádem mrtvá značka a nemá smysl se tím jakkoliv zabývat. Možná nějaké Silvestrovské srovnání i20 a Lada Kalina.

Odpovědět  |   | 
Ezop  |  31. 03. 2020 23:50

Teď nevím, jestli si s Kimem děláš srandu nebo to myslíš vážně.
Korea je domov Hyundai, Kia, Hyundai heavy industry, LG, Posco. A to v 80.letech končili polovojenským režimem, kde vládl diktátor. Co máme my za společnosti, který zná každý puberťák na Zemi? Zakončím fylozofickým okénkem, pýcha předchází pád.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 04. 2020 09:25

Je vidět, že jsi světa znalý! A nedržíš ty tu mapu světa náhodou obráceně?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  31. 03. 2020 08:05

Jediný, kdo je opravdu "pajcnutý", tak to jsi ty, Zelí - asi heverem po hlavě. To byl ale záchvěv co, že z tvé prázdné hlavy po čase opět něco vypadlo?

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  31. 03. 2020 15:47

vždy si říkám, že dna už jsi každým svým výblitkem dosáhl.NE.Vždy se ponoříš ještě hlouběji.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  30. 03. 2020 21:44

Je to pěkné a dobře postavené auto. Hyundai jde kvalitativně obrovsky nahoru. O to smutnější je pozorovat jak některé tradiční značky jdou kvalitativně dolů.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  31. 03. 2020 17:39

Je to dobré auto, v rámci své třídy .... design je poněkud v zadní části diskutabilní, ale proti gustu. Korejci se učí ... rychle a velmi tvrdě, narovinu proč jsou také tam, kde jsou je najmutí XXX Německých designérů a techniků ... tohle Japonci např. nepotřebují, proč Korejci ano? Nekoupím si ho, ale uznávám, dobrá práce, ale nová Fabie tohle i20 odfoukne jak svíčku. Můžete se tu někteříbít v prsa, že ne, ale všichni už dnes víme, že to tak bude. Postavte novou Octu vedle i30 a ten Hyundai vypadá vedle ní jako hračka. Přesto neubírám na snaze. Korejci se snaží, ale já dávám přednost evropským producentům.

Odpovědět  |   | 

celé turecko se počítá jako evropa.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 03. 2020 20:02

Protoze Japonci se uz drive/davneji ucili od sveta/Americanu? Protoze Japonsko uz bylo mekkou (mj automobilove) techniky i designu?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 144 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A